LiveAgent oferuje opcję dodawania internetowego łącza historii zgłoszenia do wysłanych wiadomości e-mail.

Uwierzytelnianie historii zgłoszeń online:
- Jeśli ta funkcja jest włączona, użytkownik będzie musiał być zalogowany, aby odczytać historię zgłoszeń.
- Jeśli nie jest włączona, każdy może czytać historię zgłoszeń online.
Jak wygląda historia zgłoszeń online:

Share ticket updates with a URL
Send your colleagues a clickable link that shows them the contents of the ticket without having to log into LiveAgent. Try it today. No credit card required.
Narzędzie otrzymywania zgłoszeń
Odkryj najlepsze narzędzia do obsługi zgłoszeń na rok 2024 z LiveAgent! Nasze intuicyjne oprogramowanie integruje e-maile, czaty i media społecznościowe w jedną skrzynkę odbiorczą, zapewniając bezproblemową obsługę klienta. Bez opłat instalacyjnych, bez karty kredytowej, z 24/7 wsparciem. Rozpocznij darmowy okres próbny i popraw satysfakcję klientów już dziś!
Poznaj funkcję historii czatu w LiveAgent, która usprawnia obsługę klienta poprzez przechowywanie i łatwe przeszukiwanie wcześniejszych rozmów. Dzięki temu unikniesz frustracji klientów i poprawisz efektywność obsługi. Wypróbuj bezpłatnie przez 14 dni i doświadcz lepszych interakcji z klientami już teraz!





