LiveAgent oferuje opcję dodawania internetowego łącza historii zgłoszenia do wysłanych wiadomości e-mail.

Uwierzytelnianie historii zgłoszeń online:
- Jeśli ta funkcja jest włączona, użytkownik będzie musiał być zalogowany, aby odczytać historię zgłoszeń.
- Jeśli nie jest włączona, każdy może czytać historię zgłoszeń online.
Jak wygląda historia zgłoszeń online:

Share ticket updates with a URL
Send your colleagues a clickable link that shows them the contents of the ticket without having to log into LiveAgent. Try it today. No credit card required.
Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"