Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Zgłoszenie serwisowe

Co to jest zgłoszenie pomocy technicznej

Zgłoszenie pomocy technicznej umożliwia klientom wysłanie pytania lub zapytania do organizacji. Zgłoszenie pomocy technicznej to żądanie otrzymane przez system obsługi zgłoszeń. Każde utworzone zgłoszenie ma swój unikalny identyfikator. Zgłoszenie pomocy technicznej jest otwarte, dopóki nie zostanie rozwiązane przez przedstawicieli klienta. Przechowuje wszystkie wiadomości z rozmowy w jednym miejscu.

FAQ

Co to jest zgłoszenie pomocy technicznej?

Zgłoszenie pomocy technicznej to przychodzące zapytanie od klienta dotyczące firmy, produktu lub usługi. Może dotrzeć poprzez kanały komunikacji wykorzystywane przez firmę. Każde zgłoszenie posiada swój indywidualny identyfikator. Zgłoszenie jest obsługiwane przez agenta, którego zadaniem jest wsparcie klienta i udzielenie pomocy.

Jak powstaje zgłoszenie do pomocy technicznej?

Zgłoszenie pomocy technicznej jest tworzone przez klienta, który kontaktuje się za pośrednictwem dowolnego kanału komunikacji używanego przez firmę.

 

Gdzie można znaleźć listę zgłoszeń do pomocy technicznej w LiveAgent?

Lista zgłoszeń pomocy LiveAgent znajduje się w sekcji Zgłoszenia.

 

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.