Co to jest zgłoszenie pomocy technicznej
Zgłoszenie pomocy technicznej umożliwia klientom wysłanie pytania lub zapytania do organizacji. Zgłoszenie pomocy technicznej to żądanie otrzymane przez system obsługi zgłoszeń. Każde utworzone zgłoszenie ma swój unikalny identyfikator. Zgłoszenie pomocy technicznej jest otwarte, dopóki nie zostanie rozwiązane przez przedstawicieli klienta. Przechowuje wszystkie wiadomości z rozmowy w jednym miejscu.
Frequently Asked Questions
Co to jest zgłoszenie pomocy technicznej?
Zgłoszenie pomocy technicznej to przychodzące zapytanie od klienta dotyczące firmy, produktu lub usługi. Może dotrzeć poprzez kanały komunikacji wykorzystywane przez firmę. Każde zgłoszenie posiada swój indywidualny identyfikator. Zgłoszenie jest obsługiwane przez agenta, którego zadaniem jest wsparcie klienta i udzielenie pomocy.
Jak powstaje zgłoszenie do pomocy technicznej?
Zgłoszenie pomocy technicznej jest tworzone przez klienta, który kontaktuje się za pośrednictwem dowolnego kanału komunikacji używanego przez firmę.
Gdzie można znaleźć listę zgłoszeń do pomocy technicznej w LiveAgent?
Lista zgłoszeń pomocy LiveAgent znajduje się w sekcji Zgłoszenia.
Expert’s note
Zgłoszenie serwisowe to żądanie od klienta dotyczące naprawy lub utrzymania produktu lub usługi. Posiada unikalny identyfikator i jest otwarte do czasu rozwiązania przez przedstawicieli klienta.
How to setup and create Contacts in LiveAgent
LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.
How to create Contact groups in LiveAgent
Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.
Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.