Zgłoszenie serwisowe

Co to jest zgłoszenie pomocy technicznej

Zgłoszenie pomocy technicznej umożliwia klientom wysłanie pytania lub zapytania do organizacji. Zgłoszenie pomocy technicznej to żądanie otrzymane przez system obsługi zgłoszeń. Każde utworzone zgłoszenie ma swój unikalny identyfikator. Zgłoszenie pomocy technicznej jest otwarte, dopóki nie zostanie rozwiązane przez przedstawicieli klienta. Przechowuje wszystkie wiadomości z rozmowy w jednym miejscu.

Frequently asked questions

Co to jest zgłoszenie pomocy technicznej?

Zgłoszenie pomocy technicznej to przychodzące zapytanie od klienta dotyczące firmy, produktu lub usługi. Może dotrzeć poprzez kanały komunikacji wykorzystywane przez firmę. Każde zgłoszenie posiada swój indywidualny identyfikator. Zgłoszenie jest obsługiwane przez agenta, którego zadaniem jest wsparcie klienta i udzielenie pomocy.

Jak powstaje zgłoszenie do pomocy technicznej?

Zgłoszenie pomocy technicznej jest tworzone przez klienta, który kontaktuje się za pośrednictwem dowolnego kanału komunikacji używanego przez firmę.

 

Gdzie można znaleźć listę zgłoszeń do pomocy technicznej w LiveAgent?

Lista zgłoszeń pomocy LiveAgent znajduje się w sekcji Zgłoszenia.

 

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.