Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Historia czatu

Czy kiedykolwiek zdarzyło Ci się, że klient był sfrustrowany, ponieważ Twój agent nie wiedział o poprzedniej rozmowie?

Cóż, zdarza się to częściej niż myślisz.

LiveAgent to oprogramowanie do obsługi klienta dla każdej firmy, która chce ulepszyć swoją codzienną obsługę klienta. W ten sposób pomaga w efektywnym przetwarzaniu zapytań klientów z wielu kanałów. To w zasadzie wszystko pod jednym dachem. Wszystkie potrzebne informacje znajdują się bezpośrednio w zgłoszeniu / czacie.

Co to jest historia czatu?

Historia czatów to jedna z wielu funkcji LiveAgent. Można to nazwać dziennikiem czatu lub historią rozmów z poprzedniej komunikacji z klientami.

Jest to dość oczywiste i może być niezwykle przydatne w różnych przypadkach. Możesz go użyć do sprawdzenia: wcześniejszych zapytań klientów, sprawdzenia danych i informacji, wyszukiwania poprzednich rozwiązań problemu. Ograniczeniem jest tylko twoja kreatywność.

Mówiąc dokładniej, możesz przeglądać historię czatów obsługi klienta i wszystkie aktualne czaty na jednym ekranie. Ponadto możesz uzyskać bezpośredni dostęp i filtrować komunikację na czacie zgodnie ze swoimi preferencjami. Na przykład możesz filtrować swoje czaty według TagówDziałow, dat, nazw, itd.

W jaki sposób historia czatu może poprawić obsługę klienta?

Prawdopodobnie wszyscy to przeżywaliśmy. Wyjaśnienie poprzedniego problemu nowemu przedstawicielowi klienta. Czy pamiętasz, jakie to było frustrujące? Zadowolenie klienta maleje, im dłużej klient musi wyjaśniać problem. Ogólnie powoduje to dość stresujące i niepotrzebne gorące rozmowy na czacie. Aby temu zapobiec, firma LiveAgent utworzyła funkcję historii rozmów z klientami, w której można łatwo przeszukiwać czaty.

Co możesz zobaczyć w historii czatu?

  • Imię i nazwisko gościa
  • Imię i nazwisko agenta
  • Kraj odwiedzającego
  • Datę
  • Czas
  • Dział
  • Tagi

Przykład z życia wzięty:

Załóżmy, że Wendy chce zapytać agenta czatu na żywo o problem, którego doświadczyła miesiąc temu. Został rozwiązany, ale to się powtórzyło. Agent czatu na żywo może szybko przejrzeć poprzednią rozmowę na czacie. W rezultacie zobaczy jakie było rozwiązanie i dlaczego nie było trwałe. Dysponując tymi informacjami, agent może zaproponować inne podejście. Lub z drugiej strony wyjaśnij, co należy zrobić inaczej. Dlatego ten problem nie wystąpi w przyszłości.

Korzyści:

  • Szybkie rozwiązywanie zgłoszeń
  • Większe zadowolenie klientów
  • Lepsze doświadczenie klienta (CX)
  • Płynny workflow w zakresie obsługi klienta

Gotowy do zapewnienia sprawnej obsługi klienta?

Wypróbuj nasz 14-dniowy bezpłatny okres próbny i wypróbuj wszystkie funkcje LiveAgent, w tym historię czatów. Nie marnuj swojego czasu. Uzyskaj od razu lepsze interakcje z klientami.

Darmowa wersja próbna

Dodatkowe funkcje, które pomogą Ci ulepszyć CX:

Aktualny adres URL klienta na czacie

Szybko dowiedz się, jakiej witryny przeszukuje klient . Ta funkcja pozwala być gotowym do podania odpowiednich informacji i zapobiega niepotrzebnej frustracji klientów.

Bieżący adres URL odwiedzającego czat na żywo

Czat wewnętrzny

Czat wewnętrzny to czat dla agentów w LiveAgent. Ale jak to się ma do CX? Cóż, czat wewnętrzny został utworzony, aby pomóc usprawnić codzienne zadania Twoich agentów. Jeśli potrzebują skontaktować się z innym agentem, mogą to zrobić po prostu za pośrednictwem LiveAgent bez zmiany interfejsów. W rezultacie agent może szybciej udzielić potrzebnej pomocy. Im bardziej usprawnisz workflow przedstawicieli klienta, tym lepsza może być Twoja usługa.

Wewnętrzny czat

Widok pisania w czasie rzeczywistym

Ta funkcja umożliwia podgląd tego co pisze klient w czasie rzeczywistym. Dzięki temu w międzyczasie możesz spróbować zrozumieć problem klienta lub poszukać potrzebnych informacji.

Pisanie w czasie rzeczywistym

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, przeczytaj artykuł LiveAgent – funkcje.

Zasoby bazy wiedzy

Masz już LiveAgent?

Dowiedz się, jak utworzyć przycisk czatu .

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo