Czy kiedykolwiek zdarzyło Ci się, że klient był sfrustrowany, ponieważ Twój agent nie wiedział o poprzedniej rozmowie?
Cóż, zdarza się to częściej niż myślisz.
LiveAgent to oprogramowanie do obsługi klienta dla każdej firmy, która chce ulepszyć swoją codzienną obsługę klienta. W ten sposób pomaga w efektywnym przetwarzaniu zapytań klientów z wielu kanałów. To w zasadzie wszystko pod jednym dachem. Wszystkie potrzebne informacje znajdują się bezpośrednio w zgłoszeniu / czacie.
Co to jest historia czatu?
Historia czatów to jedna z wielu funkcji LiveAgent. Można to nazwać dziennikiem czatu lub historią rozmów z poprzedniej komunikacji z klientami.
Jest to dość oczywiste i może być niezwykle przydatne w różnych przypadkach. Możesz go użyć do sprawdzenia: wcześniejszych zapytań klientów, sprawdzenia danych i informacji, wyszukiwania poprzednich rozwiązań problemu. Ograniczeniem jest tylko twoja kreatywność.
W jaki sposób historia czatu może poprawić obsługę klienta?
Prawdopodobnie wszyscy to przeżywaliśmy. Wyjaśnienie poprzedniego problemu nowemu przedstawicielowi klienta. Czy pamiętasz, jakie to było frustrujące? Zadowolenie klienta maleje, im dłużej klient musi wyjaśniać problem. Ogólnie powoduje to dość stresujące i niepotrzebne gorące rozmowy na czacie. Aby temu zapobiec, firma LiveAgent utworzyła funkcję historii rozmów z klientami, w której można łatwo przeszukiwać czaty.
Co możesz zobaczyć w historii czatu?
- Imię i nazwisko gościa
- Imię i nazwisko agenta
- Kraj odwiedzającego
- Datę
- Czas
- Dział
- Tagi
Przykład z życia wzięty:
Załóżmy, że Wendy chce zapytać agenta czatu na żywo o problem, którego doświadczyła miesiąc temu. Został rozwiązany, ale to się powtórzyło. Agent czatu na żywo może szybko przejrzeć poprzednią rozmowę na czacie. W rezultacie zobaczy jakie było rozwiązanie i dlaczego nie było trwałe. Dysponując tymi informacjami, agent może zaproponować inne podejście. Lub z drugiej strony wyjaśnij, co należy zrobić inaczej. Dlatego ten problem nie wystąpi w przyszłości.
Korzyści:
- Szybkie rozwiązywanie zgłoszeń
- Większe zadowolenie klientów
- Lepsze doświadczenie klienta (CX)
- Płynny workflow w zakresie obsługi klienta
Gotowy do zapewnienia sprawnej obsługi klienta?
Wypróbuj nasz 14-dniowy bezpłatny okres próbny i wypróbuj wszystkie funkcje LiveAgent, w tym historię czatów. Nie marnuj swojego czasu. Uzyskaj od razu lepsze interakcje z klientami.
Dodatkowe funkcje, które pomogą Ci ulepszyć CX:
Aktualny adres URL klienta na czacie
Szybko dowiedz się, jakiej witryny przeszukuje klient . Ta funkcja pozwala być gotowym do podania odpowiednich informacji i zapobiega niepotrzebnej frustracji klientów.

Czat wewnętrzny
Czat wewnętrzny to czat dla agentów w LiveAgent. Ale jak to się ma do CX? Cóż, czat wewnętrzny został utworzony, aby pomóc usprawnić codzienne zadania Twoich agentów. Jeśli potrzebują skontaktować się z innym agentem, mogą to zrobić po prostu za pośrednictwem LiveAgent bez zmiany interfejsów. W rezultacie agent może szybciej udzielić potrzebnej pomocy. Im bardziej usprawnisz workflow przedstawicieli klienta, tym lepsza może być Twoja usługa.

Widok pisania w czasie rzeczywistym
Ta funkcja umożliwia podgląd tego co pisze klient w czasie rzeczywistym. Dzięki temu w międzyczasie możesz spróbować zrozumieć problem klienta lub poszukać potrzebnych informacji.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, przeczytaj artykuł LiveAgent – funkcje.
Zasoby bazy wiedzy
Masz już LiveAgent?
Dowiedz się, jak utworzyć przycisk czatu .
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.
Recenzja czatu na żywo LiveAgent
LiveAgent oferuje łatwy w obsłudze interfejs oraz narzędzia do czatu na żywo. Jednakże ceny są wysokie, a personalizacja trudna. Narzędzie self-service jest idealnym rozwiązaniem biznesowym, zapewniającym zadowolenie klientów i większą produktywność zespołu.