LiveAgent oferuje opcję dodawania internetowego łącza historii zgłoszenia do wysłanych wiadomości e-mail.

Uwierzytelnianie historii zgłoszeń online:
- Jeśli ta funkcja jest włączona, użytkownik będzie musiał być zalogowany, aby odczytać historię zgłoszeń.
- Jeśli nie jest włączona, każdy może czytać historię zgłoszeń online.
Jak wygląda historia zgłoszeń online:

Share ticket updates with a URL
Send your colleagues a clickable link that shows them the contents of the ticket without having to log into LiveAgent. Try it today. No credit card required.
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
Konsultant ds. obsługi klienta
Obsługa klienta przez konsultantów to narzędzie do komunikacji, reklamacji i zamówień. Wymaga umiejętności komunikacyjnych i sprzedażowych.