Aplikacje mobilne to w skrócie oprogramowanie komputerowe lub aplikacje przeznaczone na urządzenia mobilne. LiveAgent stworzył mobilne aplikacje pomocy technicznej, aby móc utrzymywać kontakt z klientami, nawet jeśli jesteś w drodze lub po prostu nie są dostępne na komputerze. Po prostu pobierz i ustaw swoje preferencje i zacznij natychmiast odpowiadać na zapytania klientów. Ponieważ LiveAgent chce objąć wszystkich swoich klientów, stworzyliśmy aplikację LiveAgent zarówno na Androida , jak i iOS a>.
Ile kosztuje aplikacja LiveAgent?
LiveAgent oferuje kilka subskrypcji. Każda firma ma inne preferencje.
Dlatego LiveAgent oferuje 3 subskrypcje:
- Abonament za 15 $ za jednego agenta.
- Subskrypcja Ticket + Chat za $29 za jednego agenta.
- Pakiet all inclusive za 39 $ za agenta.
Każda subskrypcja oferuje inną różnorodność funkcji. Niektóre są objęte dodatkowymi kosztami. Jednak mobilne aplikacje pomocy technicznej na Androida i iOS są zawarte w każdej subskrypcji bez żadnych dodatkowych opłat. LiveAgent oferuje bezpłatny 14-dniowy okres próbny dla każdej subskrypcji. Jeśli nadal nie masz pewności, możesz wypróbować nasze bezpłatne konto. Pamiętaj jednak, że ma ono swoje ograniczenia.
Jeśli chcesz poznać listę funkcji dla każdej subskrypcji, przeczytaj Ceny .
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Omówienie mobilnych aplikacji Help Desk
Android
Android to mobilny system operacyjny będący oprogramowaniem typu open source przeznaczonym dla urządzeń mobilnych. Wybierz subskrypcję i ustaw LiveAgent. Następnie wystarczy pobrać i po prostu rozwiązywać zgłoszenia poza biurem. Bądź zawsze dostępny dla swoich klientów i w razie potrzeby pomagaj swoim kolegom. Nawet jeśli jesteś w ruchu!
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, przeczytaj artykuł LiveAgent – Android.
iOS
iOS to mobilny system operacyjny, który został stworzony wyłącznie dla produktów Apple. Aplikacja LiveAgent jest również dostępna w tym systemie. To samo dotyczy iOS, najpierw zarejestruj się i ustaw swoje konto. Następnie wystarczy pobrać i po prostu rozwiązać zgłoszenia poza biurem. Wyobraź sobie, że masz bardzo dużo klientów klientów i jesteś poza biurem, przez co nie możesz pomóc. Dzięki tej aplikacji możesz po prostu zalogować się, wybrać dział i zacząć odpowiadać na czaty.
Jeśli chcesz wiedzieć więcej, przeczytaj artykuł LiveAgent – iOS.
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które oferuje rozwiązania techniczne, szkoleniowe i sposób kontaktu za pomocą poczty e-mail. Firma zapewnia skuteczne rozwiązywanie problemów i szablony wiadomości e-mail, a także integracje, wsparcie, przenoszenie danych i program lojalnościowy. Ważne jest, aby e-maile były dobrze skonstruowane i personalizowane. LiveAgent umożliwia skonfigurowanie powiadomień e-mail na różne cele. Relacje z klientami mogą być zacieśnione dzięki e-mailom z podziękowaniem. Pętle mailowe mogą jednak negatywnie wpływać na efektywność komunikacji firmy. Bloggerzy i osoby szukające wiedzy mogą odkryć ciekawe treści dzięki blogowi, szablonom i webinarom LiveAgent.