Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Funkcje
  • Mobilne aplikacje pomocy technicznej

Mobilne aplikacje pomocy technicznej

Aplikacje mobilne to w skrócie oprogramowanie komputerowe lub aplikacje przeznaczone na urządzenia mobilne. LiveAgent stworzył mobilne aplikacje pomocy technicznej, aby móc utrzymywać kontakt z klientami, nawet jeśli jesteś w drodze lub po prostu nie są dostępne na komputerze. Po prostu pobierz i ustaw swoje preferencje i zacznij natychmiast odpowiadać na zapytania klientów. Ponieważ LiveAgent chce objąć wszystkich swoich klientów, stworzyliśmy aplikację LiveAgent zarówno na Androida , jak i iOS a>.

Ile kosztuje aplikacja LiveAgent?

LiveAgent oferuje kilka subskrypcji. Każda firma ma inne preferencje.

Dlatego LiveAgent oferuje 3 subskrypcje:

  • Abonament za 15 $ za jednego agenta.
  • Subskrypcja Ticket + Chat za $29 za jednego agenta.
  • Pakiet all inclusive za 39 $ za agenta.

Każda subskrypcja oferuje inną różnorodność funkcji. Niektóre są objęte dodatkowymi kosztami. Jednak mobilne aplikacje pomocy technicznej na Androida i iOS są zawarte w każdej subskrypcji bez żadnych dodatkowych opłat. LiveAgent oferuje bezpłatny 14-dniowy okres próbny dla każdej subskrypcji. Jeśli nadal nie masz pewności, możesz wypróbować nasze bezpłatne konto. Pamiętaj jednak, że ma ono swoje ograniczenia.

Jeśli chcesz poznać listę funkcji dla każdej subskrypcji, przeczytaj Ceny .

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

Omówienie mobilnych aplikacji Help Desk

Android

mobile help desk - Android - LiveAgent

Android to mobilny system operacyjny będący oprogramowaniem typu open source przeznaczonym dla urządzeń mobilnych. Wybierz subskrypcję i ustaw LiveAgent. Następnie wystarczy pobrać i po prostu rozwiązywać zgłoszenia poza biurem. Bądź zawsze dostępny dla swoich klientów i w razie potrzeby pomagaj swoim kolegom. Nawet jeśli jesteś w ruchu!

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, przeczytaj artykuł LiveAgent – Android.

iOS

mobile help desk - iOS - LiveAgent

iOS to mobilny system operacyjny, który został stworzony wyłącznie dla produktów Apple. Aplikacja LiveAgent jest również dostępna w tym systemie. To samo dotyczy iOS, najpierw zarejestruj się i ustaw swoje konto. Następnie wystarczy pobrać i po prostu rozwiązać zgłoszenia poza biurem. Wyobraź sobie, że masz bardzo dużo klientów klientów i jesteś poza biurem, przez co nie możesz pomóc. Dzięki tej aplikacji możesz po prostu zalogować się, wybrać dział i zacząć odpowiadać na czaty.

Jeśli chcesz wiedzieć więcej, przeczytaj artykuł LiveAgent – iOS.

Mobilne aplikacje pomocy technicznej
Mobilne aplikacje pomocy technicznej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo