Obsługa klienta nie kończy się, gdy odchodzisz od swojego biurka. LiveAgent oferuje natywną aplikację na iOS dla Twojego ulubionego urządzenia mobilnego, dzięki czemu możesz zapewnić obsługę klienta w podróży.

Pobierz bezpłatną aplikację iOS LiveAgent. Pozwala pozostać w kontakcie z odwiedzającymi Twoją witrynę internetową poza biurem. Możesz rozmawiać ze swoimi klientami w dowolnym miejscu, wysyłać szybkie odpowiedzi i zaimponować klientom dzięki ciągłemu wsparciu.

Główne funkcje:
- Rozwiązywanie, przesyłanie i odpowiadanie na zgłoszenia
- Czaty i powiadomienia push na czacie
- Możliwość używania wstępnie ustawionych filtrów, aby uporządkować swoje zgłoszenia
- Zobacz tagi, notatki i działy dla każdego zgłoszenia
Pełna obsługa klienta w Twojej dłoni. Rozwiązuj zgłoszenia i zwiększaj produktywność w podróży!
Pobierz aplikację iOS LiveAgent
Integrate hundreds of tools through API
Want to connect your own tool with LiveAgent? No problem, you can do so using our API key. Try it today for free. No credit card required.
LiveAgent oferuje kompleksowy system obsługi klienta, wspierany przez ponad 40 integracji oraz ponad 179 funkcji do obsługi klienta. Dostępny jest w 43 różnych językach i obsługuje wielojęzyczne widgety. Przenoszenie danych z Desk.com do LiveAgent ma wiele korzyści, w tym wyjątkową obsługę klienta, oszczędności i darmowy plan na zawsze. LiveAgent pozwala na przeniesienie pracowników, adminów, użytkowników końcowych, klientów, tagów, ticketów, kategorii użytkowników i kategorii ticketów.
LiveAgent oferuje rozwiązania dla biznesu, posiadające centrum wsparcia, przenoszenie danych oraz status systemu, a także program lojalnościowy dla partnerów VoIP, blog, akademię i cennik. Klienci doceniają usługi i rozwiązania dla przemysłu. LiveAgent oferuje również alternatywy, integracje oraz darmowy okres próbny. Polityka bezpieczeństwa i prywatności jest dostępna na ich stronie internetowej. LiveAgent jest własnością Quality Unit, LLC.
Przechodzisz z CallPage na LiveAgent?
LiveAgent oferuje wiele korzyści, takich jak doskonałe rozwiązania dla obsługi klienta, wsparcie 24/7 od agentów oraz narzędzia i integracje. Można także wybrać jeden z trzech płatnych planów lub korzystać z darmowej wersji. Istnieje możliwość wyboru jednego z 43 tłumaczeń oraz dostosowania języka w widżetach. Jeśli jesteś gotowy na migrację z CallPage, warto przyjrzeć się korzyściom, jakie można uzyskać po przejściu na LiveAgent.
Chcesz przejść z Dashly na LiveAgent?
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które oferuje ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Dostępne są trzy płatne plany oraz darmowa wersja na zawsze. Można wybierać spośród 43 różnych języków oraz dostosowywać widżety. LiveAgent zapewnia znakomitą obsługę klienta oraz wsparcie 24/7. To doskonałe rozwiązanie dla systemów obsługi klienta, które pozwala na oszczędności i zwiększenie zwrotu z inwestycji.