• Funkcje
  • Wbudowane śledzenie czatu

Wbudowane śledzenie czatu

Czy chcesz wyświetlić dane konwersji Google Analytics z czatu na żywo?

Cóż, jest to możliwe i łatwe do zrobienia z LiveAgent.

Czat na żywo w LiveAgent ma wiele funkcji. Wbudowane śledzenie czatu umożliwia Twojej firmie śledzenie konwersji z czatu na żywo, co może pomóc w analizie ogólnego wpływu czatu.

Do czego służy osadzone śledzenie czatu?

Służy do śledzenia zdarzeń sesji czatu na żywo w Google Analytics . Dzięki danym możesz ocenić wpływ czatu na żywo na konwersje w Twojej witrynie. Ponadto możesz zobaczyć wpływ swoich agentów na sprzedaż.

Jakie opcje możesz śledzić?

  • Rozpoczęcie czatu
  • Zakończenie czatu
  • Każdą wiadomość agenta
  • Każdą wiadomość klienta

Jak działa wbudowane śledzenie czatu?

W LiveAgent możesz po prostu przejść do wtyczek i aktywować śledzenie czatu na żywo. Następnie postępuj zgodnie z prostymi instrukcjami i od razu wyświetl statystyki czatu.

Ale mówiąc konkretnie, zdarzenia generują javascript, który polecenia bezpośrednio na twoją stronę internetową, na której rozpoczął się czat. Wtyczki można użyć do:

  • sygnalizowanie zdarzeń czatu do Twojej aplikacji internetowej
  • uruchomić określone funkcje javascript
  • zmień zawartość swojej strony internetowej na podstawie trwającej sesji czatu

Aby uzyskać szczegółowe informacje, przejdź do integracji Google Analytics – LiveAgent.

Korzyści:

  • Przewaga konkurencyjna
  • Lepsze zrozumienie rynku / klientów
  • Wszystkie dane w jednym miejscu

Uzyskaj dane czatu na żywo w Google Analytics już teraz!

Przeanalizuj wpływ swojego czatu na żywo w Google Analytics. Aktywuj darmową wtyczkę w LiveAgent i od razu rozpocznij śledzenie!

Inne funkcje czatu w LiveAgent:

Historia czatu

Uzyskaj szybki przegląd problemu klienta w historii czatu i zapobiegaj frustracji klientów. Co więcej, możesz szybciej przeanalizować problem i wiedzieć, kto jest odpowiedzialny za każde zgłoszenie.

Maksymalna długość kolejki

Stwórz efektywny przepływ pracy w zakresie obsługi klienta, ustawiając maksymalną długość kolejki na czacie na żywo. W ten sposób Twoja obsługa klienta może efektywnie odpowiadać na zapytania klientów i nie będą one przytłoczone. Zapobiega to również złej obsłudze klienta. Zezwalając na to, czat na żywo będzie wyświetlany tylko dla określonej liczby osób, a reszta otrzyma opcję skontaktowania się za pośrednictwem formularza przed czatem.

Aktualny adres URL odwiedzającego czat na żywo

Zapewnij najlepszą obsługę klienta dzięki aktualnemu adresowi URL funkcji odwiedzającej czat na żywo . Ta funkcja w LiveAgent pokazuje witrynę internetową przeglądaną przez użytkownika w danej chwili. Dzięki temu agenci mają lepszy wgląd w to, czego szukają i czego szukają klienci. Pokazuje również, czy odwiedzający przełączył się na inny adres URL.

Bieżący adres URL odwiedzającego czat na żywo

Sprawdź wszystkie LiveAgent – funkcje , aby uzyskać więcej informacji.

Zasoby bazy wiedzy:

Gotowy do wdrożenia wtyczki śledzącej czat na żywo?

Dowiedz się więcej o śledzeniu zdarzeń w Google Analytics .

Nie masz przycisku czatu?

Bez obaw, oto artykuł krok po kroku dotyczący tworzenia przycisku czatu w LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
Slido green logo

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo