Wersja próbna
  • Funkcje
  • Wbudowane śledzenie czatu

Wbudowane śledzenie czatu

Czy chcesz wyświetlić dane konwersji Google Analytics z czatu na żywo?

Cóż, jest to możliwe i łatwe do zrobienia z LiveAgent.

Czat na żywo w LiveAgent ma wiele funkcji. Wbudowane śledzenie czatu umożliwia Twojej firmie śledzenie konwersji z czatu na żywo, co może pomóc w analizie ogólnego wpływu czatu.

Do czego służy osadzone śledzenie czatu?

Służy do śledzenia zdarzeń sesji czatu na żywo w Google Analytics . Dzięki danym możesz ocenić wpływ czatu na żywo na konwersje w Twojej witrynie. Ponadto możesz zobaczyć wpływ swoich agentów na sprzedaż.

Jakie opcje możesz śledzić?

  • Rozpoczęcie czatu
  • Zakończenie czatu
  • Każdą wiadomość agenta
  • Każdą wiadomość klienta

Jak działa wbudowane śledzenie czatu?

W LiveAgent możesz po prostu przejść do wtyczek i aktywować śledzenie czatu na żywo. Następnie postępuj zgodnie z prostymi instrukcjami i od razu wyświetl statystyki czatu.

Ale mówiąc konkretnie, zdarzenia generują javascript, który polecenia bezpośrednio na twoją stronę internetową, na której rozpoczął się czat. Wtyczki można użyć do:

  • sygnalizowanie zdarzeń czatu do Twojej aplikacji internetowej
  • uruchomić określone funkcje javascript
  • zmień zawartość swojej strony internetowej na podstawie trwającej sesji czatu

Aby uzyskać szczegółowe informacje, przejdź do integracji Google Analytics – LiveAgent.

Korzyści:

  • Przewaga konkurencyjna
  • Lepsze zrozumienie rynku / klientów
  • Wszystkie dane w jednym miejscu

Uzyskaj dane czatu na żywo w Google Analytics już teraz!

Przeanalizuj wpływ swojego czatu na żywo w Google Analytics. Aktywuj darmową wtyczkę w LiveAgent i od razu rozpocznij śledzenie!

14-DNIOWA BEZPŁATNA WERSJA PRÓBNA

Inne funkcje czatu w LiveAgent:

Historia czatu

Uzyskaj szybki przegląd problemu klienta w historii czatu i zapobiegaj frustracji klientów. Co więcej, możesz szybciej przeanalizować problem i wiedzieć, kto jest odpowiedzialny za każde zgłoszenie.

Maksymalna długość kolejki

Stwórz efektywny przepływ pracy w zakresie obsługi klienta, ustawiając maksymalną długość kolejki na czacie na żywo. W ten sposób Twoja obsługa klienta może efektywnie odpowiadać na zapytania klientów i nie będą one przytłoczone. Zapobiega to również złej obsłudze klienta. Zezwalając na to, czat na żywo będzie wyświetlany tylko dla określonej liczby osób, a reszta otrzyma opcję skontaktowania się za pośrednictwem formularza przed czatem.

Aktualny adres URL odwiedzającego czat na żywo

Zapewnij najlepszą obsługę klienta dzięki aktualnemu adresowi URL funkcji odwiedzającej czat na żywo . Ta funkcja w LiveAgent pokazuje witrynę internetową przeglądaną przez użytkownika w danej chwili. Dzięki temu agenci mają lepszy wgląd w to, czego szukają i czego szukają klienci. Pokazuje również, czy odwiedzający przełączył się na inny adres URL.

Bieżący adres URL odwiedzającego czat na żywo

Sprawdź wszystkie LiveAgent – funkcje , aby uzyskać więcej informacji.

Zasoby bazy wiedzy:

Gotowy do wdrożenia wtyczki śledzącej czat na żywo?

Dowiedz się więcej o śledzeniu zdarzeń w Google Analytics .

Nie masz przycisku czatu?

Bez obaw, oto artykuł krok po kroku dotyczący tworzenia przycisku czatu w LiveAgent.

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo