Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Funkcje
  • Śledzenie odwiedzających witrynę

Śledzenie odwiedzających witrynę

Dowiedz się, pod jakim adresem URL jest Twój klient, rozmawiając z naszą funkcją śledzenia odwiedzających witrynę. LiveAgent powiadomi Cię również, jeśli klient przełączy się na inną stronę.

Funkcja śledzenia odwiedzających witrynę jest wygodna, zwłaszcza gdy kierujesz klientów pod określony adres URL lub gdy chcesz przekazać im jak najlepsze informacje. Na przykład w odniesieniu do cen lub szczegółów technicznych Twojego produktu / usługi.

Przed rozpoczęciem każdej sesji czatu na żywo możesz wyświetlić informacje o kliencie i wiele innych szczegółów, takich jak jego początkowy adres URL. Początkowy adres URL to zwykle miejsce, w którym klient lub agent zainicjował rozmowę na czacie na żywo.

Przykład

W naszym przykładzie możesz zobaczyć stronę internetową: https://support.ladesk.com/300428-IVR

W miarę trwania czatu klienci mogą napływać z coraz większą liczbą pytań. W naszym przykładzie klient potrzebował pomocy z IVR , ponieważ był to ostatni krok do pełnego zintegrowania call center . Możesz zobaczyć, jak przeszli przez kilka różnych artykułów bazy wiedzy.

Co więcej, na żądanie do czatu dołączył później inny kolega. Pamiętaj, że możesz rozpocząć czat wewnętrzny w dowolnym momencie, a nawet masz szansę zostawić wiadomość offline dla swojego współpracownika.

Znając aktualny adres URL odwiedzającego czat na żywo, możesz zapewnić najlepsze i najdokładniejsze wsparcie swoim klientom, obserwując, jak poruszają się między podstronami Twojej strony internetowej.

Korzyści biznesowe:

  • Oszczędność czasu
  • Lojalność klientów
  • Sprawna obsługa klienta

Gotowy, aby to wypróbować?

Popraw komunikację na czacie na żywo i twórz trwałe relacje. Skorzystaj z 14-dniowego bezpłatnego okresu próbnego i od razu przetestuj wszystkie funkcje help desk.

14-DNIOWA BEZPŁATNA WERSJA PRÓBNA

Odkryj inne funkcje czatu na żywo:

Dystrybucja czatu

Upewnij się, że Twoja obsługa klienta skutecznie zajmuje się zapytaniami na czacie na żywo. Funkcja dystrybucji czatu pozwala ustawić określony sposób kierowania wszystkich nowych czatów. Możesz wybrać routing losowo przypisany do maksymalnego wykorzystania.

Dystrybucja czatu

Odwiedzający online

Uzyskaj przegląd bieżącego ruchu w witrynie za pośrednictwem LiveAgent. W sekcji Odwiedzający online możesz zobaczyć aktywnych użytkowników swojej witryny. Ta funkcja umożliwia również Twoim agentom zapraszanie gości na żywo do czatu.

Historia czatu

Zawsze otrzymuj informacje o poprzednich zapytaniach klientów w razie potrzeby dzięki historii czatów . Ta funkcja LiveAgent zapewnia informacje, które mogą zapobiec frustracji klienta. Możesz zobaczyć kraj gościa, nazwę klienta i agenta oraz całą przeszłą rozmowę. W rezultacie przedstawiciele klientów mogą szybko i sprawnie rozpatrywać zgłoszenia.

Zasoby bazy wiedzy:

Czy chcesz skonfigurować przycisk czatu na żywo w swojej witrynie?

Postępuj zgodnie z tym przewodnikiem, aby uzyskać szczegółowe informacje o tym jak utworzyć przycisk online .

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo