Dowiedz się, pod jakim adresem URL jest Twój klient, rozmawiając z naszą funkcją śledzenia odwiedzających witrynę. LiveAgent powiadomi Cię również, jeśli klient przełączy się na inną stronę.
Funkcja śledzenia odwiedzających witrynę jest wygodna, zwłaszcza gdy kierujesz klientów pod określony adres URL lub gdy chcesz przekazać im jak najlepsze informacje. Na przykład w odniesieniu do cen lub szczegółów technicznych Twojego produktu / usługi.
Przed rozpoczęciem każdej sesji czatu na żywo możesz wyświetlić informacje o kliencie i wiele innych szczegółów, takich jak jego początkowy adres URL. Początkowy adres URL to zwykle miejsce, w którym klient lub agent zainicjował rozmowę na czacie na żywo.
Przykład
W naszym przykładzie możesz zobaczyć stronę internetową: https://support.ladesk.com/300428-IVR
W miarę trwania czatu klienci mogą napływać z coraz większą liczbą pytań. W naszym przykładzie klient potrzebował pomocy z IVR , ponieważ był to ostatni krok do pełnego zintegrowania call center . Możesz zobaczyć, jak przeszli przez kilka różnych artykułów bazy wiedzy.
Co więcej, na żądanie do czatu dołączył później inny kolega. Pamiętaj, że możesz rozpocząć czat wewnętrzny w dowolnym momencie, a nawet masz szansę zostawić wiadomość offline dla swojego współpracownika.
Znając aktualny adres URL odwiedzającego czat na żywo, możesz zapewnić najlepsze i najdokładniejsze wsparcie swoim klientom, obserwując, jak poruszają się między podstronami Twojej strony internetowej.
Korzyści biznesowe:
- Oszczędność czasu
- Lojalność klientów
- Sprawna obsługa klienta
Gotowy, aby to wypróbować?
Popraw komunikację na czacie na żywo i twórz trwałe relacje. Skorzystaj z 14-dniowego bezpłatnego okresu próbnego i od razu przetestuj wszystkie funkcje help desk.
Odkryj inne funkcje czatu na żywo:
Dystrybucja czatu
Upewnij się, że Twoja obsługa klienta skutecznie zajmuje się zapytaniami na czacie na żywo. Funkcja dystrybucji czatu pozwala ustawić określony sposób kierowania wszystkich nowych czatów. Możesz wybrać routing losowo przypisany do maksymalnego wykorzystania.

Odwiedzający online
Uzyskaj przegląd bieżącego ruchu w witrynie za pośrednictwem LiveAgent. W sekcji Odwiedzający online możesz zobaczyć aktywnych użytkowników swojej witryny. Ta funkcja umożliwia również Twoim agentom zapraszanie gości na żywo do czatu.
Historia czatu
Zawsze otrzymuj informacje o poprzednich zapytaniach klientów w razie potrzeby dzięki historii czatów . Ta funkcja LiveAgent zapewnia informacje, które mogą zapobiec frustracji klienta. Możesz zobaczyć kraj gościa, nazwę klienta i agenta oraz całą przeszłą rozmowę. W rezultacie przedstawiciele klientów mogą szybko i sprawnie rozpatrywać zgłoszenia.
Zasoby bazy wiedzy:
Czy chcesz skonfigurować przycisk czatu na żywo w swojej witrynie?
Postępuj zgodnie z tym przewodnikiem, aby uzyskać szczegółowe informacje o tym jak utworzyć przycisk online .
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.