• Funkcje
  • Maksymalna długość kolejki

Maksymalna długość kolejki

Czy często doświadczasz nadmiaru zapytań klientów? Twoi klienci często są niezadowoleni z obsługi klienta z powodu czasu oczekiwania?

Zadowolenie klienta nigdy nie było ważniejsze. Zadowoleni klienci mogą stać się lojalnymi klientami, co jest ostatecznym celem. Nawet czynnik, taki jak czas oczekiwania na czat na żywo , może przyczynić się do ogólnej satysfakcji. Jeśli nie zwracasz uwagi, możesz łatwo stracić klientów na rzecz konkurencji.

Około 73% klientów twierdzi, że docenianie ich czasu jest najważniejszą rzeczą, jaką firmy mogą zrobić, aby zapewnić dobrą obsługę klienta.

Spojrzmy prawdzie w oczy. Nikt nie chce czekać w kolejce. Dlatego firma LiveAgent utworzyła funkcję czatu na żywo zwaną maksymalną długością kolejki, aby zwiększyć satysfakcję klientów. Ponadto Twoja firma może łatwo zarządzać zmianami agentów, a także ich codziennym przepływem pracy.

Korzyści biznesowe:

  • Oszczędność czasu
  • Efektywniejszy workflow
  • Większe zadowolenie klientów
  • Lepsze doświadczenia klienta (CX)
  • Oszczędność pieniędzy

Jak to działa?

Możesz łatwo zdefiniować maksymalny limit kolejki w ustawieniach przycisku czatu na żywo.

Po osiągnięciu limitu kolejki przycisk czatu automatycznie zmienia swoją dostępność na offline lub jest całkowicie ukrywany w Twojej witrynie .

Oczywiście, gdy kolejka wróci do limitu, przycisk czatu na żywo pojawi się ponownie ze statusem online.

Jak wspomnieliśmy, czat na żywo może działać jako przycisk offline , jeśli w kolejce do czatu czeka zbyt wielu gości / klientów. Pomaga to wyeliminować frustrację klienta, gdy kolejka czatu jest długa.

Jeśli skonfigurujesz przycisk czatu offline, odwiedzającym zostanie wyświetlony formularz przed czatem . Dlatego nadal mogą kontaktować się z Tobą, podając swój adres e-mail, co daje Ci możliwość skontaktowania się z nimi później .

Stwarza to odpowiednie oczekiwania i oszczędza czas zarówno firmy, jak i klientów.

Bonusowe wskazówki:

Utwórz wiele przycisków czatu

LiveAgent umożliwia tworzenie przycisków czatu online dla określonych działów, takich jak obsługa klienta i wsparcie serwisowe. Ponadto możesz ustawić przyciski czatu online dla określonych adresów URL. Tworząc je, możesz zdefiniować inną maksymalną długość kolejki dla każdego przycisku. Dlatego tworząc efektywny przepływ pracy, a także zapewniając doskonałą obsługę klienta.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, przeczytaj artykuł LiveAgent – czat na żywo .

Niech doświadczeni agenci zajmą się trudnymi rozmowami

Aby zaoszczędzić czas i zasoby swojej firmy i klienta, musisz być wydajny. Nie pozwól klientom czekać zbyt długo w kolejce. Najlepiej jest dać niektórym agentom możliwość przenoszenia trudnych rozmów do doświadczonych agentów. Dzięki temu możesz efektywnie przydzielić czas swoim agentom i skrócić czas oczekiwania w kolejce.

Użyj gotowych odpowiedzi

Jeśli zdecydujesz się wypróbować LiveAgent, zdecydowanie skorzystaj z gotowych odpowiedzi, aby poprawić czas oczekiwania w kolejce. Pozwoli to zaoszczędzić Twoim agentom dużo czasu, zwłaszcza w przypadku powtarzających się zapytań. Jednak używaj ich mądrze, nie nadużywaj ich. Spróbuj je spersonalizować. Nikt nie chce rozmawiać z robotem.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, przeczytaj artykuł LiveAgent – szablony odpowiedzi .

Zasoby bazy wiedzy

Czy chcesz wiedzieć, jak skonfigurować przycisk czatu na żywo w swojej witrynie?

Przeczytaj, jak łatwo utworzyć przycisk czatu w LiveAgent.

Chcesz ustawić czas oczekiwania w LiveAgent?

Oto przewodnik krok po kroku dotyczący ustawiania maksymalnej długości kolejki w LiveAgent.

Gotowy, aby spróbować?

Zacznij od razu ulepszać obsługę klienta dzięki 14-dniowemu bezpłatnemu okresowi próbnemu i przetestuj wszystkie dostępne funkcje LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Gotowy, aby spróbować?
Slido green logo

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo