Wersja próbna
  • Funkcje
  • Maksymalna długość kolejki

Maksymalna długość kolejki

Czy często doświadczasz nadmiaru zapytań klientów? Twoi klienci często są niezadowoleni z obsługi klienta z powodu czasu oczekiwania?

Zadowolenie klienta nigdy nie było ważniejsze. Zadowoleni klienci mogą stać się lojalnymi klientami, co jest ostatecznym celem. Nawet czynnik, taki jak czas oczekiwania na czat na żywo , może przyczynić się do ogólnej satysfakcji. Jeśli nie zwracasz uwagi, możesz łatwo stracić klientów na rzecz konkurencji.

Około 73% klientów twierdzi, że docenianie ich czasu jest najważniejszą rzeczą, jaką firmy mogą zrobić, aby zapewnić dobrą obsługę klienta.

Spojrzmy prawdzie w oczy. Nikt nie chce czekać w kolejce. Dlatego firma LiveAgent utworzyła funkcję czatu na żywo zwaną maksymalną długością kolejki, aby zwiększyć satysfakcję klientów. Ponadto Twoja firma może łatwo zarządzać zmianami agentów, a także ich codziennym przepływem pracy.

Korzyści biznesowe:

  • Oszczędność czasu
  • Efektywniejszy workflow
  • Większe zadowolenie klientów
  • Lepsze doświadczenia klienta (CX)
  • Oszczędność pieniędzy

Jak to działa?

Możesz łatwo zdefiniować maksymalny limit kolejki w ustawieniach przycisku czatu na żywo.

Po osiągnięciu limitu kolejki przycisk czatu automatycznie zmienia swoją dostępność na offline lub jest całkowicie ukrywany w Twojej witrynie .

Oczywiście, gdy kolejka wróci do limitu, przycisk czatu na żywo pojawi się ponownie ze statusem online.

Jak wspomnieliśmy, czat na żywo może działać jako przycisk offline , jeśli w kolejce do czatu czeka zbyt wielu gości / klientów. Pomaga to wyeliminować frustrację klienta, gdy kolejka czatu jest długa.

Jeśli skonfigurujesz przycisk czatu offline, odwiedzającym zostanie wyświetlony formularz przed czatem . Dlatego nadal mogą kontaktować się z Tobą, podając swój adres e-mail, co daje Ci możliwość skontaktowania się z nimi później .

Stwarza to odpowiednie oczekiwania i oszczędza czas zarówno firmy, jak i klientów.

Bonusowe wskazówki:

Utwórz wiele przycisków czatu

LiveAgent umożliwia tworzenie przycisków czatu online dla określonych działów, takich jak obsługa klienta i wsparcie serwisowe. Ponadto możesz ustawić przyciski czatu online dla określonych adresów URL. Tworząc je, możesz zdefiniować inną maksymalną długość kolejki dla każdego przycisku. Dlatego tworząc efektywny przepływ pracy, a także zapewniając doskonałą obsługę klienta.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, przeczytaj artykuł LiveAgent – czat na żywo .

Niech doświadczeni agenci zajmą się trudnymi rozmowami

Aby zaoszczędzić czas i zasoby swojej firmy i klienta, musisz być wydajny. Nie pozwól klientom czekać zbyt długo w kolejce. Najlepiej jest dać niektórym agentom możliwość przenoszenia trudnych rozmów do doświadczonych agentów. Dzięki temu możesz efektywnie przydzielić czas swoim agentom i skrócić czas oczekiwania w kolejce.

Użyj gotowych odpowiedzi

Jeśli zdecydujesz się wypróbować LiveAgent, zdecydowanie skorzystaj z gotowych odpowiedzi, aby poprawić czas oczekiwania w kolejce. Pozwoli to zaoszczędzić Twoim agentom dużo czasu, zwłaszcza w przypadku powtarzających się zapytań. Jednak używaj ich mądrze, nie nadużywaj ich. Spróbuj je spersonalizować. Nikt nie chce rozmawiać z robotem.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, przeczytaj artykuł LiveAgent – szablony odpowiedzi .

Zasoby bazy wiedzy

Czy chcesz wiedzieć, jak skonfigurować przycisk czatu na żywo w swojej witrynie?

Przeczytaj, jak łatwo utworzyć przycisk czatu w LiveAgent.

Chcesz ustawić czas oczekiwania w LiveAgent?

Oto przewodnik krok po kroku dotyczący ustawiania maksymalnej długości kolejki w LiveAgent.

Gotowy, aby spróbować?

Zacznij od razu ulepszać obsługę klienta dzięki 14-dniowemu bezpłatnemu okresowi próbnemu i przetestuj wszystkie dostępne funkcje LiveAgent.

DARMOWA WERSJA PRÓBNA
logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo