Partner
Postępuj zgodnie z poniższym przewodnikiem po integracji, aby rozpocząć korzystanie z Google Analytics z LiveAgent.
- Zaloguj się do pulpitu nawigacyjnego LiveAgent i kliknij Konfiguruj.
- Kliknij System i wtyczki.
- Znajdź opcję „Śledzenie czatu na żywo” i aktywuj ją, klikając suwak.

Co to jest Google Analytics?
Google Analytics to bezpłatna usługa analityki internetowej zapewniająca statystyki oraz podstawowe narzędzia analityczne do optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO) i do celów marketingowych.
Jak możesz tego używać?
Śledź zdarzenia sesji czatu na żywo w Google Analytics. Dzięki tym danym możesz ocenić wpływ czatu na żywo na konwersje odwiedzających Twoją stronę internetową na klientów lub wpływ Twoich agentów na sprzedaż Twojej firmy.
Zdarzenia generują polecenia javascript bezpośrednio na Twojej stronie internetowej, na której rozpoczyna się czat. Wtyczki można używać do sygnalizowania zdarzeń czatu w aplikacji internetowej i uruchamiania określonych funkcji javascript lub zmiany zawartości strony internetowej w oparciu o trwające sesje czatu.
Opcje do śledzenia:
- Rozpoczęcie czatu
- Zakończenie czatu
- Rozpoczęcie czatu
- Każda wiadomość agenta
- Każda wiadomość klienta
Frequently asked questions
Co to jest Google Analytics?
Google Analytics to narzędzie umożliwiające śledzenie cennych informacji marketingowych.
Jak zintegrować Google Analytics z LiveAgent?
Oto krótki przewodnik krok po kroku:
1. Zaloguj się na swoje konto LiveAgent
2. Przejdź do Konfiguracje > System > Wtyczki
3. Aktywuj śledzenie czatu na żywo
Metryki pomagają w sprawdzaniu sytuacji firmy, a najczęściej mierzy się wskaźniki dotyczące obsługi klienta, takie jak liczba zgłoszeń, czas rozwiązywania problemów, wynik zadowolenia klienta i średni czas obsługi. W LiveAgent można mierzyć klientów i pracę agentów. Firma oferuje także możliwość dema i wsparcia dla klientów.
Przechodzisz z CallPage na LiveAgent?
LiveAgent oferuje wiele korzyści, takich jak doskonałe rozwiązania dla obsługi klienta, wsparcie 24/7 od agentów oraz narzędzia i integracje. Można także wybrać jeden z trzech płatnych planów lub korzystać z darmowej wersji. Istnieje możliwość wyboru jednego z 43 tłumaczeń oraz dostosowania języka w widżetach. Jeśli jesteś gotowy na migrację z CallPage, warto przyjrzeć się korzyściom, jakie można uzyskać po przejściu na LiveAgent.
Przenosisz się z LiveHelpNow do LiveAgent?
LiveAgent is the top-rated customer support system for small and medium-sized businesses in 2020, with clients such as Huawei, BMW, O2 and Oxford University. Their Ticket and Ticket+chat solutions are available for €15 and €29 per month respectively. Businesses are encouraged to switch their data from LiveHelpNow to LiveAgent for top-notch customer support.
Chcesz przejść z Dashly na LiveAgent?
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które oferuje ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Dostępne są trzy płatne plany oraz darmowa wersja na zawsze. Można wybierać spośród 43 różnych języków oraz dostosowywać widżety. LiveAgent zapewnia znakomitą obsługę klienta oraz wsparcie 24/7. To doskonałe rozwiązanie dla systemów obsługi klienta, które pozwala na oszczędności i zwiększenie zwrotu z inwestycji.