Quality Unit, firma odpowiedzialna za oprogramowanie LiveAgent, zawsze tworzyła produkty zapewniające stabilność i bezpieczeństwo. Od początku naszej podróży w 2004 r., osiągnęliśmy dziesiątki tysięcy zadowolonych klientów, którzy mają różne wewnętrzne wymagania wobec dostawców rozwiązań.
Nasze systemy są dość złożone, dlatego nie możemy polegać na 1 lub 2 centrach danych, obsługujących LiveAgent. Obecnie mamy wiele centrów danych na całym świecie. Instalujemy konta naszych klientów na najlepszym możliwym punkcie serwera w zależności od miejsca ich lokalizacji i biorąc pod uwagę ich krajowe prawo.

Lista aktualnych centrów danych na całym świecie:
- Newark, New Jersey, USA
- Dallas, Teksas, USA
- Londyn, Wielka Brytania
- Frankfurt, Niemcy
- Bratysława, Słowacja
- Singapur, Singapur
More secure than ever
LiveAgent ensures your customer’s data is always secure. Enjoy safe, carefree, communications starting today.
Polityka Bezpieczeństwa i Prywatności
Bezpieczeństwo danych i komunikacji klientów jest priorytetem w LiveAgent. Używamy różnych funkcji bezpieczeństwa, takich jak uwierzytelnianie dwuskładnikowe, szyfrowanie HTTPS i filtr SPAM, aby zapewnić ochronę danych. Nasza architektura i strategia tworzenia kopii zapasowych zabezpieczają przed awariami, a jesteśmy również zgodni z dyrektywą RODO.
Przenosisz się z LiveHelpNow do LiveAgent?
System obsługi klienta #1 w 2020 roku dla małych i średnich firm. Wsparcie dla firm takich jak Huawei, BMW, O2 i Uniwersytet Oksfordzki. Wypróbuj teraz!
A thread of inquiry is essentially the same thing as a request. Good request management systems should come with features such as SLA policies, categories, tags, and filters, as well as collaborative work and reporting functions. Effective management of these requests can have a significant impact on customer service and loyalty, as well as the overall customer experience. LiveAgent is a customer support tool that offers many helpful features, including a priority button that increases customer satisfaction, support and training, and a hybrid request flow that increases agent efficiency and can lead to higher sales.