Łatwo jest przejść na LiveAgent dzięki naszym wtyczkom migracyjnym. Wtyczki migracyjne pomagają przenieść wszystkie dane z poprzedniego oprogramowania pomocy technicznej, dzięki czemu możesz zacząć korzystać z LiveAgent niemal natychmiast i bez dodatkowych kłopotów.
Stale udostępniamy nowe wtyczki migracyjne, które obejmują różne opcje oprogramowania, z których można przesyłać dane. Są one łatwo dostępne z panelu konfiguracji LiveAgent. Wystarczy je aktywować i postępować zgodnie z instrukcjami.
Jakie dane możesz przesłać?
Dane, które można przesyłać między bieżącym oprogramowaniem a LiveAgent, mogą się różnić, ale w większości przypadków są takie same.
- Zgłoszenia
- Kontakty
- Agenci
- Tagi
- Opinie
- Działy
Block spammers for good
Say goodbye to spammers and enjoy a clean inbox. Try our ban IP feature for free today. No credit card required.
Recenzja telefonu z ekranem dotykowym Avaya IP Office 9641G
LiveAgent oferuje szeroki zakres funkcji, integracji i wsparcia, aby zbudować skuteczną relację z klientem. Zarejestruj się na bezpłatne demo i dowiedz się więcej.
Obsługa klienta w Wielkiej Brytanii kontra w Stanach Zjednoczonych | Jack Whitehall
Porównanie standardów obsługi klienta w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, uwzględniające kulturowe różnice i ich wpływ na doświadczenie klienta. Jack Whitehall analizuje wpływ czynników kulturowych na obsługę klienta w różnych krajach.
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.