Łatwo jest przejść na LiveAgent dzięki naszym wtyczkom migracyjnym. Wtyczki migracyjne pomagają przenieść wszystkie dane z poprzedniego oprogramowania pomocy technicznej, dzięki czemu możesz zacząć korzystać z LiveAgent niemal natychmiast i bez dodatkowych kłopotów.
Stale udostępniamy nowe wtyczki migracyjne, które obejmują różne opcje oprogramowania, z których można przesyłać dane. Są one łatwo dostępne z panelu konfiguracji LiveAgent. Wystarczy je aktywować i postępować zgodnie z instrukcjami.
Jakie dane możesz przesłać?
Dane, które można przesyłać między bieżącym oprogramowaniem a LiveAgent, mogą się różnić, ale w większości przypadków są takie same.
- Zgłoszenia
- Kontakty
- Agenci
- Tagi
- Opinie
- Działy
Block spammers for good
Say goodbye to spammers and enjoy a clean inbox. Try our ban IP feature for free today. No credit card required.
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.
LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie dla biznesu, które oferuje wiele funkcji oraz integracji. Firma posiada centrum wsparcia oraz możliwość przenoszenia danych. Na stronie można znaleźć też blog, słowniczek i szablony. LiveAgent ma zadowolonych klientów i oferuje program lojalnościowy. Firma prowadzi newsletter z aktualizacjami i zniżkami. LiveAgent zapewnia bezpieczeństwo danych i przestrzega regulaminu oraz polityki prywatności. Firma oferuje darmową wersję testową.
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które pozwala na rozwiązywanie zgłoszeń, śledzenie czasu ich rozwiązania oraz unikanie zaległości poprzez nadanie priorytetów i współpracę zespołu. Kluczowym wskaźnikiem w call center jest średni czas obsługi (AHT), który można sprawdzić w raporcie Czas w LiveAgent. LiveAgent oferuje demo oraz subskrypcję newslettera dla zainteresowanych, a na ich stronie są również informacje o cenach, integracjach oraz opiniach i rozwiązaniach dla przemysłu i biznesu.