Agile CRM integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Agile CRM Polityka prywatności
Co to jest Agile CRM?
Agile CRM to oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami (CRM) używane na całym świecie przez wiele firm. Służy do automatyzacji, sprzedaży, marketingu, jednocześnie przechowując dane klientów, które można wykorzystać w różnych kampaniach. Agile CRM zapewnia analizę biznesową i pomaga handlowcom w procesach.
Jak możesz tego używać?
W tej integracji dostępnych jest wiele akcji i wyzwalaczy. Otrzymuj powiadomienia na pulpicie nawigacyjnym za każdym razem, gdy w Agile CRM zostanie utworzona nowa sprawa, umowa, zgłoszenie, wydarzenie, zadanie, kontakt lub klient. Możesz także śledzić tagi i wyznaczać kamienie milowe. Oprócz śledzenia tych działań możesz wykonywać je ręcznie w usłudze LiveAgent. Twórz nowe kontakty, dodawaj do kampanii, dodawaj notatki, twórz firmy, dodawaj klientów do grup, dodawaj tagi czy twórz rozmowy.
Korzyści
- Otrzymuj powiadomienia o Agile CRM na swoim pulpicie nawigacyjnym LiveAgent
- Wykonuj zadania i pracę bez zmiany oprogramowania
- Rozwijaj workflow
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.
Recenzja oprogramowania do zarządzania pocztą e-mail Zoho Mail
Zoho Mail to solidne oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail, oferujące różne funkcje zarządzania pocztą e-mail i aplikacje biurowe online, z przystępną strukturą cenową. Pomimo trudności w początkowej fazie, ma potencjał ulepszenia pracy użytkowników.
LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie dla biznesu, które oferuje wiele funkcji oraz integracji. Firma posiada centrum wsparcia oraz możliwość przenoszenia danych. Na stronie można znaleźć też blog, słowniczek i szablony. LiveAgent ma zadowolonych klientów i oferuje program lojalnościowy. Firma prowadzi newsletter z aktualizacjami i zniżkami. LiveAgent zapewnia bezpieczeństwo danych i przestrzega regulaminu oraz polityki prywatności. Firma oferuje darmową wersję testową.