Sortowanie kontaktów na różne grupy może być bardzo korzystne dla zarządzania czasem i pracą . Grupy kontaktów można tworzyć i dostosowywać do swoich potrzeb, dzięki czemu można tworzyć kategorie klientów o różnych zainteresowaniach, osoby korzystające z określonych produktów lub nie tylko. Twórz grupy kontaktów zgodnie z własnymi potrzebami i wydajniej zarządzaj działem pomocy.
Grupy kontaktów pomagają w łatwym zarządzaniu i sortowaniu kontaktów firmy. Mogą to być proste słowa lub kombinacje słów, które możesz dodać do Kontaktów lub Firm . Grupy kontaktów umożliwiają dodawanie większej ilości danych o każdym kontakcie, a następnie działanie na tych danych.
Grupy kontaktów umożliwiają:
- Sortuj kontakty biznesowe
- Dodaj wiele kontaktów do jednej grupy
- Przypisz wiele grup kontaktów do jednego kontaktu
- Przypisz określone reguły
- Przypisz określone reguły czasowe
- Przypisz określone reguły SLA
- Przeglądaj zgłoszenia, kontakty i firmy według grup kontaktów
Segment customers with ease
Segment your customers according to their purchasing power, interest, geolocation, and more. Create contact groups for free starting today. No credit card required.
Zasoby bazy wiedzy
Wprowadzenie do interakcji z klientem
Interakcja z klientem to komunikacja między klientem a agentem wsparcia, odpowiadająca na ich potrzeby i dostarczająca produkty lub usługi. Można poprawić interakcję wzmacniając umiejętności komunikacyjne, dostępność i uwzględnianie informacji zwrotnych klientów. Firmy używają oprogramowania do zarządzania interakcjami z klientem, co umożliwia rozmowę z klientami i gromadzenie danych. Budowanie relacji z klientami jest kluczowe dla sukcesu firmy, a interakcja z klientem powinna być długoterminową relacją.