Grupy kontaktów

Sortowanie kontaktów na różne grupy może być bardzo korzystne dla zarządzania czasem i pracą. Grupy kontaktów możesz tworzyć i dostosowywać do swoich potrzeb, dzięki czemu możesz tworzyć kategorie klientów o różnych zainteresowaniach, klientów korzystających z określonych produktów lub inne. Twórz grupy kontaktów zgodnie ze swoimi potrzebami i efektywniej zarządzaj działem pomocy.

Grupy kontaktów pomagają w łatwym zarządzaniu i sortowaniu kontaktów biznesowych. Mogą to być po prostu słowa lub kombinacje słów, które możesz dodać do kontaktów lub firm. Grupy kontaktów umożliwiają dodawanie większej ilości danych o każdym kontakcie, a następnie działanie na tych danych.

Grupy kontaktówGrupy kontaktów

Grupy kontaktów pozwalają na:

  • Organizowanie kontakty biznesowe
  • Dodawanie wielu kontaktów do jednej grupy
  • Przypisanie wielu grup kontaktów do jednego kontaktu
  • Przypisanie konkretnych reguł
  • Przypisanie konkretnych reguł czasowych
  • Przypisanie konkretnych reguł SLA
  • Przeglądanie zgłoszeń, kontaktów i firm według grup kontaktów

Źródła wiedzy

Dowiedz się więcej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.