Wersja próbna

CRM

Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) zajmuje się informacjami i danymi o klientach i konsumentach. Są one następnie używane w celu zapewnienia lepszej pomocy, lepszego wsparcia i lepszej obsługi , gdy jest to potrzebne.

Zarządzanie relacjami z klientami jest kluczową częścią każdej odnoszącej sukcesy firmy, szczególnie w dzisiejszym świecie, w którym konkurencji wciąż przybywa i rośnie każdego dnia. Firmy na całym świecie zaczęły używać oprogramowania do zarządzania relacjami z klientami, aby lepiej rozwiązywać problemy z przepływem pracy i zapewnić lepszą obsługę swoim klientom.

Dlatego LiveAgent jest nie tylko prostym oprogramowaniem do obsługi klienta, ale także doskonałym narzędziem do zarządzania relacjami z klientami.

Dzięki LiveAgent możesz przechowywać, organizować i łatwo uzyskiwać dostęp do wszelkich informacji, zapisów lub fragmentów danych związanych z Twoimi klientami. Niezależnie od tego, czy są to kontakty , zamówienia, zainteresowania, osobiste upodobania i niechęci, możesz dotrzeć do tych informacji a> kiedy tylko potrzebujesz. Może dodatkowo pomóc w śledzeniu potencjalnych klientów, umów, zarządzaniu zasobami i zasobami, a także pomaga zapewnić najlepszą obsługę klienta za pomocą najlepszych narzędzi.

Możesz dodatkowo zwiększyć możliwości CRM LiveAgent dzięki integracji, takim jak PipeDrive, SharpSpring lub Highrise aby uzyskać bardziej zaawansowane zarządzanie relacjami z klientami.

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo