• Funkcje
  • Informacje o zgłoszeniach / klientach (CRM)

Informacje o zgłoszeniach / klientach (CRM)

Zobacz, z kim się komunikujesz. Dodaj pola dla każdego kontaktu, aby przechowywać niestandardowe dane. Dodaj notatki, zobacz ich poprzednie zgłoszenia , zintegruj wtyczki . Z LiveAgent zawsze będziesz przygotowany. Poznaj lepiej swoich klientów i podnieś jakość swojego helpdesku.

Przechowywanie ważnych informacji o kontaktach może szybko zwiększyć sprzedaż i wydajność. LiveAgent zapewnia wielofunkcyjne pole informacji kontaktowych, w którym można przechowywać wszystkie informacje kontaktowe i nie tylko!

Pole informacyjne zgłoszenia

Pole informacyjne zgłoszenia
Pole informacyjne zgłoszenia

Pola informacji o zgłoszeniach przechowują wszystkie ważne dane, począwszy od podstawowych informacji, takich jak imię i nazwisko, adres e-mail, system operacyjny, język i przeglądarka. Szybko zlokalizuj klienta dzięki funkcji minimapy.

Korzyści z przechowywania danych klientów

  • Poprawa satysfakcji i utrzymania klientów
  • Identyfikacja najlepszych i najbardziej dochodowych klientów
  • Popraw praktyki marketingowe i sprzedażowe firmy
  • I jeszcze więcej

Zobacz poprzednie sesje i napisz notatki

Chcesz dodać szybką notatkę do swojego kontaktu? Nie ma problemu. Poruszaj się po poprzednich sesjach zgłoszeń kontaktu i przełączaj się między zgłoszeniami. Dzięki LiveAgent Helpdesk wszystkie informacje są pod ręką.

Zobacz poprzednie sesje i napisz notatki
Przykład ostatniego zgłoszenia

Zaawansowane funkcje

Przechowywanie podstawowych danych jest w porządku, ale co zrobić, jeśli chcesz zachować dodatkowe niestandardowe informacje o swoich klientach? Dodaliśmy nową funkcję „Dodaj pole” dla pola Kontakt, dzięki czemu możesz dodawać dowolne informacje do swoich kontaktów. Czy chcesz zachować adres wysyłki kontaktu w specjalnym polu? Po prostu dodaj nowe pole i wypełnij dane.

Zaawansowane funkcje

Szukasz więcej informacji?

Podłącz dowolną z dostępnych wtyczek innych firm. Możesz je znaleźć w sekcji wtyczek LiveAgent .

Zbieranie informacji o klientach może przynieść wiele korzyści dla Twojej firmy e-commerce, od uzyskania jaśniejszego obrazu rynku docelowego po poprawę komunikacji z klientami. Dzięki oprogramowaniu LiveAgent Helpdesk będziesz mógł przechowywać i zarządzać prawie wszystkimi danymi swoich klientów i czerpać z nich korzyści!

Record unique customer insights

Create unique CRM fields to save more valuable information about your customers. Try it today. No credit card required.

Learn how to setup Ticket fields

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo