Wersja próbna
  • Funkcje
  • Informacje o zgłoszeniach / klientach (CRM)

Informacje o zgłoszeniach / klientach (CRM)

Zobacz, z kim się komunikujesz. Dodaj pola dla każdego kontaktu, aby przechowywać niestandardowe dane. Dodaj notatki, zobacz ich poprzednie zgłoszenia , zintegruj wtyczki . Z LiveAgent zawsze będziesz przygotowany. Poznaj lepiej swoich klientów i podnieś jakość swojego helpdesku.

Przechowywanie ważnych informacji o kontaktach może szybko zwiększyć sprzedaż i wydajność. LiveAgent zapewnia wielofunkcyjne pole informacji kontaktowych, w którym można przechowywać wszystkie informacje kontaktowe i nie tylko!

Pole informacyjne zgłoszenia

Informacje o zgłoszeniach / klientach (CRM)
Pole informacyjne zgłoszenia

Pola informacji o zgłoszeniach przechowują wszystkie ważne dane, począwszy od podstawowych informacji, takich jak imię i nazwisko, adres e-mail, system operacyjny, język i przeglądarka. Szybko zlokalizuj klienta dzięki funkcji minimapy.

Korzyści z przechowywania danych klientów

  • Poprawa satysfakcji i utrzymania klientów
  • Identyfikacja najlepszych i najbardziej dochodowych klientów
  • Popraw praktyki marketingowe i sprzedażowe firmy
  • I jeszcze więcej

Zobacz poprzednie sesje i napisz notatki

Chcesz dodać szybką notatkę do swojego kontaktu? Nie ma problemu. Poruszaj się po poprzednich sesjach zgłoszeń kontaktu i przełączaj się między zgłoszeniami. Dzięki LiveAgent Helpdesk wszystkie informacje są pod ręką.

Informacje o zgłoszeniach / klientach (CRM)
Przykład ostatniego zgłoszenia

Zaawansowane funkcje

Przechowywanie podstawowych danych jest w porządku, ale co zrobić, jeśli chcesz zachować dodatkowe niestandardowe informacje o swoich klientach? Dodaliśmy nową funkcję „Dodaj pole” dla pola Kontakt, dzięki czemu możesz dodawać dowolne informacje do swoich kontaktów. Czy chcesz zachować adres wysyłki kontaktu w specjalnym polu? Po prostu dodaj nowe pole i wypełnij dane.

Informacje o zgłoszeniach / klientach (CRM)

Szukasz więcej informacji?

Podłącz dowolną z dostępnych wtyczek innych firm. Możesz je znaleźć w sekcji wtyczek LiveAgent .

Zbieranie informacji o klientach może przynieść wiele korzyści dla Twojej firmy e-commerce, od uzyskania jaśniejszego obrazu rynku docelowego po poprawę komunikacji z klientami. Dzięki oprogramowaniu LiveAgent Helpdesk będziesz mógł przechowywać i zarządzać prawie wszystkimi danymi swoich klientów i czerpać z nich korzyści!

Record unique customer insights

Create unique CRM fields to save more valuable information about your customers. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Learn how to setup Ticket fields

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo