Zobacz, z kim się komunikujesz. Dodaj pola dla każdego kontaktu, aby przechowywać niestandardowe dane. Dodaj notatki, zobacz ich poprzednie zgłoszenia , zintegruj wtyczki . Z LiveAgent zawsze będziesz przygotowany. Poznaj lepiej swoich klientów i podnieś jakość swojego helpdesku.
Przechowywanie ważnych informacji o kontaktach może szybko zwiększyć sprzedaż i wydajność. LiveAgent zapewnia wielofunkcyjne pole informacji kontaktowych, w którym można przechowywać wszystkie informacje kontaktowe i nie tylko!
Pole informacyjne zgłoszenia

Pola informacji o zgłoszeniach przechowują wszystkie ważne dane, począwszy od podstawowych informacji, takich jak imię i nazwisko, adres e-mail, system operacyjny, język i przeglądarka. Szybko zlokalizuj klienta dzięki funkcji minimapy.
Korzyści z przechowywania danych klientów
- Poprawa satysfakcji i utrzymania klientów
- Identyfikacja najlepszych i najbardziej dochodowych klientów
- Popraw praktyki marketingowe i sprzedażowe firmy
- I jeszcze więcej
Zobacz poprzednie sesje i napisz notatki
Chcesz dodać szybką notatkę do swojego kontaktu? Nie ma problemu. Poruszaj się po poprzednich sesjach zgłoszeń kontaktu i przełączaj się między zgłoszeniami. Dzięki LiveAgent Helpdesk wszystkie informacje są pod ręką.

Zaawansowane funkcje
Przechowywanie podstawowych danych jest w porządku, ale co zrobić, jeśli chcesz zachować dodatkowe niestandardowe informacje o swoich klientach? Dodaliśmy nową funkcję „Dodaj pole” dla pola Kontakt, dzięki czemu możesz dodawać dowolne informacje do swoich kontaktów. Czy chcesz zachować adres wysyłki kontaktu w specjalnym polu? Po prostu dodaj nowe pole i wypełnij dane.

Szukasz więcej informacji?
Podłącz dowolną z dostępnych wtyczek innych firm. Możesz je znaleźć w sekcji wtyczek LiveAgent .
Zbieranie informacji o klientach może przynieść wiele korzyści dla Twojej firmy e-commerce, od uzyskania jaśniejszego obrazu rynku docelowego po poprawę komunikacji z klientami. Dzięki oprogramowaniu LiveAgent Helpdesk będziesz mógł przechowywać i zarządzać prawie wszystkimi danymi swoich klientów i czerpać z nich korzyści!
Record unique customer insights
Create unique CRM fields to save more valuable information about your customers. Try it today. No credit card required.
Learn how to setup Ticket fields
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które oferuje rozwiązania techniczne, szkoleniowe i sposób kontaktu za pomocą poczty e-mail. Firma zapewnia skuteczne rozwiązywanie problemów i szablony wiadomości e-mail, a także integracje, wsparcie, przenoszenie danych i program lojalnościowy. Ważne jest, aby e-maile były dobrze skonstruowane i personalizowane. LiveAgent umożliwia skonfigurowanie powiadomień e-mail na różne cele. Relacje z klientami mogą być zacieśnione dzięki e-mailom z podziękowaniem. Pętle mailowe mogą jednak negatywnie wpływać na efektywność komunikacji firmy. Bloggerzy i osoby szukające wiedzy mogą odkryć ciekawe treści dzięki blogowi, szablonom i webinarom LiveAgent.