Asana integration
Partner website
Dowiedz się więcej
Partner Privacy Policy
Asana Polityka prywatności
Co to jest Asana?
Asana to narzędzie do współpracy zespołowej i zarządzania pracą. Służy do tworzenia projektów, przydzielania pracy, ustalania terminów i komunikowania się ze współpracownikami.
Jak możesz tego używać?
Zarządzaj swoją pracą, pozostając w LiveAgent. Otrzymasz informacje o nowych klientach, wykonanych zadaniach, nowych historiach, tagach, podzadaniach, zespołach i zadaniach w projektach. Możesz także wykonywać czynności z pulpitu nawigacyjnego LiveAgent. Obejmują one między innymi załączanie plików, tworzenie zadań, projektów, historii i aktualizowanie.
Korzyści
- Zarządzaj swoimi projektami z jednego miejsca
- Twórz zadania, podzadania, historie, tagi i nie tylko
- Otrzymuj powiadomienia o zmianach w Twojej pracy
- Rozwijaj workflow
Jak zintegrować Asanę z LiveAgent przez Zapier
Asana może zostać zintegrowana z LiveAgent poprzez usługę Zapier. Wykorzystuje wyzwalacz i akcję między dwoma aplikacjami, aby utworzyć integrację i połączyć je. Możesz utworzyć więcej niż jedną integrację do różnych celów.
Jeśli nie masz konta Zapier, możesz je utworzyć, klikając ten link . Kiedy skończysz, przejdź do strony integracji LiveAgent + Asana .
![Strona integracji LiveAgent i Asana w Zapier](https://www.live-agent.pl/wp/urlslab-download/a7154307088b18ba345f1a9029e90150/asana-liveagent-integration-zapier-1024x362.png)
Przewiń w dół, aż zobaczysz sekcję Połącz LiveAgent + Asana w kilka minut. Tutaj możesz wybrać wyzwalacz i akcję. Zastanów się, czego oczekujesz od integracji i dokonaj wyboru. Gdy skończysz, kontynuuj, klikając niebieski przycisk poniżej.
Jako przykład pokazujemy wyzwalacz Asany “Nowy projekt” i akcję LiveAgent “Nowa rozmowa”.
![Wybrany wyzwalacz Asany i akcja LiveAgent](https://www.live-agent.pl/wp/urlslab-download/c0ace6b22599ade6ce89e3279e643cbf/selected-trigger-action-asana-liveagent-1024x362.png)
Teraz skonfiguruj wyzwalacz. Zaloguj się na swoje konto Asana i przejdź przez prosty proces.
![Konfiguracja wyzwalacza Asany w Zapier](https://www.live-agent.pl/wp/urlslab-download/ec5d60c646d9aed432598e28e24f2d3f/asana-trigger-setup-1024x511.png)
Zalecamy również przetestowanie wyzwalacza, aby sprawdzić, czy działa.
![Test wyzwalacza Asany na Zapier](https://www.live-agent.pl/wp/urlslab-download/fd8a81c48bd6c303fe2620964698bf2b/asana-trigger-test-1024x462.png)
Teraz skonfiguruj akcję LiveAgent. Wypełnij wymagane pola, aby ta integracja działała. Jeśli chcesz dokładniej określić wiadomość, możesz również wypełnić pola niewymagane.
![Konfiguracja akcji LiveAgent w integracji Asany w Zapier](https://www.live-agent.pl/wp/urlslab-download/9258c15552afcd56d7ca633d8d615a38/liveagent-asana-action-setup-1024x571.png)
Ostatnim krokiem jest przetestowanie całej integracji, więc śmiało kliknij przycisk test.
![Test integracji LiveAgent i Asany powiódł się](https://www.live-agent.pl/wp/urlslab-download/b9644aed7b8abeca382c022a9b1f6d1f/liveagent-asana-integration-test-1024x242.png)
Skończone! Twoja integracja jest gotowa. Sprawdź swój LiveAgent, aby zobaczyć wiadomości z Asany.
![](https://www.live-agent.pl/wp/urlslab-download/61ed5a2027f84094b4dff0a59965b68c/asana-project-example-liveagent-integration-1024x432.png)
![Utworzono nowy projekt w Asanie i przesłano wiadomość do systemu ticketów LiveAgent](https://www.live-agent.pl/wp/urlslab-download/04fa47f0f0f3cb4d69115012d1019c9f/liveagent-asana-message-ticketing-system-1024x651.png)
Możesz stworzyć więcej integracji, takich jak ta za pomocą Zapier, postępując zgodnie z tym prostym przewodnikiem.
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.
LiveAgent oferuje kompleksowe narzędzia do obsługi klienta online, w tym integrację z WhatsAppem i Slackiem oraz wsparcie e-mailowe. Firma zapewnia również szablony wiadomości e-mail, program lojalnościowy i blog dla klientów. Integracja z aplikacją Slack umożliwia szybką komunikację z zespołem i otrzymywanie powiadomień o nowych zgłoszeniach.
Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów i obsługa 24/7. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowana niż chatboty. LiveAgent oferuje łatwy w obsłudze interfejs oraz narzędzia do czatu na żywo, zapewniając zadowolenie klientów i większą produktywność zespołu.