Asana integration
Partner website
Dowiedz się więcej
Partner Privacy Policy
Asana Polityka prywatności
Co to jest Asana?
Asana to narzędzie do współpracy zespołowej i zarządzania pracą. Służy do tworzenia projektów, przydzielania pracy, ustalania terminów i komunikowania się ze współpracownikami.
Jak możesz tego używać?
Zarządzaj swoją pracą, pozostając w LiveAgent. Otrzymasz informacje o nowych klientach, wykonanych zadaniach, nowych historiach, tagach, podzadaniach, zespołach i zadaniach w projektach. Możesz także wykonywać czynności z pulpitu nawigacyjnego LiveAgent. Obejmują one między innymi załączanie plików, tworzenie zadań, projektów, historii i aktualizowanie.
Korzyści
- Zarządzaj swoimi projektami z jednego miejsca
- Twórz zadania, podzadania, historie, tagi i nie tylko
- Otrzymuj powiadomienia o zmianach w Twojej pracy
- Rozwijaj workflow
Jak zintegrować Asanę z LiveAgent przez Zapier
Asana może zostać zintegrowana z LiveAgent poprzez usługę Zapier. Wykorzystuje wyzwalacz i akcję między dwoma aplikacjami, aby utworzyć integrację i połączyć je. Możesz utworzyć więcej niż jedną integrację do różnych celów.
Jeśli nie masz konta Zapier, możesz je utworzyć, klikając ten link . Kiedy skończysz, przejdź do strony integracji LiveAgent + Asana .
Przewiń w dół, aż zobaczysz sekcję Połącz LiveAgent + Asana w kilka minut. Tutaj możesz wybrać wyzwalacz i akcję. Zastanów się, czego oczekujesz od integracji i dokonaj wyboru. Gdy skończysz, kontynuuj, klikając niebieski przycisk poniżej.
Jako przykład pokazujemy wyzwalacz Asany “Nowy projekt” i akcję LiveAgent “Nowa rozmowa”.
Teraz skonfiguruj wyzwalacz. Zaloguj się na swoje konto Asana i przejdź przez prosty proces.
Zalecamy również przetestowanie wyzwalacza, aby sprawdzić, czy działa.
Teraz skonfiguruj akcję LiveAgent. Wypełnij wymagane pola, aby ta integracja działała. Jeśli chcesz dokładniej określić wiadomość, możesz również wypełnić pola niewymagane.
Ostatnim krokiem jest przetestowanie całej integracji, więc śmiało kliknij przycisk test.
Skończone! Twoja integracja jest gotowa. Sprawdź swój LiveAgent, aby zobaczyć wiadomości z Asany.
Możesz stworzyć więcej integracji, takich jak ta za pomocą Zapier, postępując zgodnie z tym prostym przewodnikiem.
Platforma LiveAgent oferuje kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta, zapewniające wsparcie wielojęzyczne, narzędzia analizy oraz możliwość wypróbowania za darmo przez 14 dni. Dzienniki aktywności pomagają w zarządzaniu pracownikami i zapewnieniu bezpieczeństwa danych, a także umożliwiają optymalizację wydajności zespołu.
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.
Tripod – kontakty z działem pomocy
Tripod oferuje wsparcie klienta poprzez e-mail, media społecznościowe i samoobsługę. Brak obsługi telefonicznej i czatu na żywo. Dostępne także FAQ i umowy.