Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Jira

Co to jest Jira?

Jira to oprogramowanie do śledzenia błędów, problemów i projektów. Dziś przekształciło się w jedno z najpotężniejszych narzędzi do zarządzania pracą dostępnych na rynku i jest używane przez zespoły na całym świecie, które koncentrują się na zarządzaniu produktami, projektach, zwinności, tworzeniu oprogramowania, śledzenie błędów i zarządzanie zadaniami.

Jak możesz tego używać?

Jira ma wiele celów i oferuje różne rozwiązania dla Twojego przepływu pracy. Jira Software Cloud może pomóc w sprzedaży, monitorowaniu problemów, śledzeniu lub zarządzaniu aktualizacjami, notatkami, recenzjami użytkowników i nie tylko. To od Ciebie zależy, jak wykorzystasz to oprogramowanie śledzące.

Śledzenie problemów i zarządzanie nimi

Jira umożliwia tworzenie zadań, przypisywanie ich do osób i zespołów, ustalanie priorytetów i śledzenie ich postępów. Umożliwia także przenoszenie zadań między etapami opracowywania w celu uzyskania maksymalnej przejrzystości przepływu pracy.

Raportowanie

Dzięki Jira możesz tworzyć kompleksowe raporty , aby lepiej zrozumieć postępy konkretnych projektów. Na przykład Jira może śledzić, ile wydajesz na każdy projekt, aby dostosować przepływ pracy do budżetu.

Scrum i Kanban

Jira udostępnia gotowe do użycia tablice Scrum i Kanban. Tablice te służą jako centra zarządzania zadaniami, w których mieszczą się różne zadania w ramach projektu. Korzystając z tych tablic, możesz zapewnić większą przejrzystość przepływu pracy różnych zespołów.

Korzyści

Po połączeniu Jira ze swoim kontem LiveAgent będziesz mógł:

  • Wyświetl zgłoszenia powiązane z zadaniami Jira w LiveAgent
  • Połącz zadania ze zgłoszeniami od określonych klientów
  • Wyszukaj zgłoszenia Jira bezpośrednio w LiveAgent

Jak zintegrować Jira z LiveAgent

LiveAgent zawiera natywną wtyczkę integracyjną dla Jira, dzięki czemu możesz łatwo połączyć te dwie aplikacje z poziomu konfiguracji pomocy technicznej. Nie potrzebujesz żadnych umiejętności kodowania, po prostu postępuj zgodnie z tym przewodnikiem, aby dowiedzieć się, jak zintegrować Jira z LiveAgent.

Pierwszym krokiem jest przejście do konfiguracji LiveAgent. Przejdź do sekcji wtyczek i znajdź Jira. Kliknij przełącznik aktywacji, aby aktywować wtyczkę. LiveAgent będzie musiał ponownie załadować po tym kroku.

Gdzie znaleźć wtyczkę Jira w ustawieniach LiveAgent
Sekcja wtyczki LiveAgent

Znajdź aktywną wtyczkę Jira i kliknij koło konfiguracji, aby skonfigurować integrację.

Aktywowana wtyczka Jira w LiveAgent z dostępną opcją konfiguracji
Skonfiguruj wtyczkę Jira

Teraz musisz podać swoje dane. Pierwsze pole musi zawierać adres URL Jira. Następnie wpisz swój adres e-mail w drugim. Użyj adresu e-mail, którego użyłeś podczas konfigurowania konta Jira. Ostatnie pole wymaga tokena API.

Okno konfiguracji wtyczki Jira w ustawieniach LiveAgent
Konfiguracja wtyczki Jira

Możesz znaleźć link poniżej pola. Kliknij go i wygeneruj swój token API, a następnie skopiuj go i wklej w polu token API w LiveAgent.

Gdzie tworzyć tokeny API w Jira
Utwórz token API

Nie zapomnij kliknąć Zapisz, kiedy skończysz.

Pomyślnie skonfigurowana wtyczka Jira w LiveAgent
Sukces

Teraz Twoja integracja z Jira jest już skonfigurowana. Aby zobaczyć, jak to działa, otwórz zgłoszenia e-mail lub inne wybrane przez siebie i spójrz na prawy panel. Tutaj możesz zobaczyć ikony swoich integracji (jeśli masz już aktywne). Poszukaj logo Jira na otwartym bilecie.

Logo Jira w widoku zgłoszenia
Logo Jira po prawej stronie

Po kliknięciu możesz łatwo utworzyć wydanie bezpośrednio z widoku zgłoszenia. Po kliknięciu przycisku Utwórz otworzy się nowe okno Jira, w którym możesz ustawić specyfikę zgłoszenia.

Nowe okno Jira z utworzeniem i opisem nowego wydania
Nowy problem w Jira

Jak zintegrować Jira Software Cloud z LiveAgent przez Zapier

Integracja przez Zapier zajmuje tylko kilka minut. To całkiem proste. Zapier łączy w sobie dwie funkcje dwóch różnych aplikacji. W tym przypadku aplikacjami będą oprogramowanie do obsługi klienta Jira Software Cloud i LiveAgent. Nie jest wymagane doświadczenie w kodowaniu, aby współpracowały ze sobą, po prostu postępuj zgodnie z tym prostym przewodnikiem lub spróbuj zrobić to samodzielnie w Zapier.

Przede wszystkim będziesz potrzebować konta Zapier. Jeśli go nie masz, możesz je tutaj utworzyć . Po zalogowaniu przejdź do strony integracji oprogramowania LiveAgent + Jira z chmurą.

Strona integracji LiveAgent i Jira w Zapier
Integracja LiveAgent + Jira na Zapier

Przewiń stronę w dół, aż zobaczysz sekcję Połącz LiveAgent + Jira Software Cloud w kilka minut. Tutaj możesz wybrać wyzwalacz i akcję. Wyzwalacz w jednej aplikacji aktywuje akcję w drugiej, tworząc integrację. Wybierz te, które odpowiadają Twoim potrzebom.

Jako przykład pokażemy Ci integrację z Jira, wyzwalacz New Issue i akcję LiveAgent Create Conversation. Po ich wybraniu kliknij niebieski przycisk.

Połącz LiveAgent i Jira na Zapier po wybraniu wyzwalacza i akcji jak na obrazku
Połącz Jira z LiveAgent

W tej sekcji musisz skonfigurować wyzwalacz Jira Software Cloud. Zaloguj się na swoje konto Atlassian / Jira i kontynuuj konfigurację. Będziesz musiał nadać Zapierowi uprawnienia do obsługi swoich danych.

Konfiguracja wyzwalacza Jira w Zapier
Konfiguracja wyzwalacza w Jira

Po zakończeniu kliknij Zapisz i kontynuuj.

Zakończenie konfiguracji wyzwalacza Jira
Zakończenie konfiguracji wyzwalacza Jira

Ostatnim krokiem konfiguracji wyzwalacza jest przetestowanie wyzwalacza. Możesz pominąć ten krok, ale zdecydowanie zalecamy wykonanie testu. Zajmie to tylko kilka sekund. Jeśli napotkasz jakiekolwiek problemy, Zapier zaoferuje Ci pomocny przewodnik rozwiązywania problemów.

Test wyzwalacza Jira
Test wyzwalacza

Teraz musisz skonfigurować akcję LiveAgent. Proces jest taki sam jak poprzednio, z tym że musisz wypełnić kilka dodatkowych pól, w naszym przypadku, aby określić konwersację, która zostanie utworzona. Wypełnij e-mail nadawcy, adres e-mail, temat i wiadomość. Jeśli chcesz dokładniej określić akcję, możesz również wypełnić niewymagane pola.

Konfiguracja akcji LiveAgent w Zapier
Konfiguracja akcji LiveAgent

Kiedy skończysz, przeprowadź ostatni test integracji.

Test integracji Jira i LiveAgent na Zapier
Test integracyjny

Po udanym teście przejdź do LiveAgent i spójrz na swoją sekcję obsługi zgłoszeń. Za każdym razem, gdy w Jira Software Cloud zostanie utworzone nowe wydanie, otrzymasz zgłoszenie z informacjami.

Przykład udanej integracji z widokiem zgłoszenia LiveAgent
Przykład zgłoszenia

Otóż to! Udało Ci się zintegrować Jira Software Cloud z systemem obsługi zgłoszeń LiveAgent.

FAQ

Co to jest Jira?

Jira to oprogramowanie do zarządzania projektami, które umożliwia zarządzanie zadaniami, projektami i produktami. Ponadto wskazuje możliwe błędy, które należy naprawić.

Jakie są zalety korzystania z Jira?

- konfigurowalny

- przydatne wtyczki

- przyjazny dla użytkownika

- zwiększa efektywność przepływu pracy

 

Powrót do integracji Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo