Partner
Co to jest Monday?
Monday to wielofunkcyjne rozwiązanie dla firm. Możesz go używać do zarządzania projektami, relacjami z klientami, kampaniami reklamowymi, śledzenia błędów, zarządzania projektami klientów i nie tylko.
Jak można to wykorzystać?
Dzięki tej integracji można wiele działań zrealizować bezpośrednio z LiveAgent. Po integracji z Monday możesz śledzić nowych klientów, zmiany wartości kolumn, elementy na tablicy, nowe aktualizacje, elementy i użytkowników. Możesz także samodzielnie wprowadzić zmiany. Możesz archiwizować elementy, grupy lub tablice, dbać o wartości kolumn e-mail, tworzyć elementy i nie tylko.
Korzyści
- Śledź wiadomości i aktualizacje z LiveAgent
- Archiwizuj, twórz elementy i pracuj w jednym miejscu
- Brak potrzeby przełączania się między aplikacjami
Firma może wykorzystać bazę wiedzy lub portal klienta, aby udzielać klientom odpowiedzi w przypadku braku agentów. Zarządzanie zgłoszeniami jest kluczowe dla działu pomocy technicznej, a poprawa obsługi klienta może przyczynić się do poprawy doświadczenia klienta i zwiększenia lojalności. Uchylenie zgłoszenia to wykorzystanie bazy wiedzy lub portalu klienta, aby zmniejszyć obciążenie zgłoszeń. Wysoki współczynnik uchylenia zgłoszenia jest pożądany.
The given text appears to be a list of various sections and explanations related to a company or platform called LiveAgent. The content includes information on solved and suspended reports, the life cycle of a report, pricing, features, customer satisfaction, support center, data migration, company information, and various sales contact details. It also mentions a newsletter subscription for the latest updates and discounts. The text is in Polish language.
LiveAgent to firma oferująca rozwiązania w zakresie kontaktu klienta i zarządzania zgłoszeniami. Średni czas obsługi (AHT) jest kluczowym wskaźnikiem, który można łatwo sprawdzić w raporcie Czas. Oferowane przez firmę funkcje i integracje pomagają poprawić jakość obsługi klienta i zwiększyć lojalność marki. LiveAgent zapewnia także program partnerski, lojalnościowy, blog, słowniczek, akademię i webinary. Strona korzysta z plików cookie i ma politykę prywatności.
Automatyzacja obsługi klienta pozwala na skuteczniejsze rozwiązywanie problemów, szybszy czas odpowiedzi, zorganizowany przepływ pracy, utrzymanie klienta oraz zwiększoną sprzedaż i przychody. Jednym z narzędzi do automatyzacji obsługi klienta jest oprogramowanie pomocy technicznej, umożliwiające gromadzenie zapytań klientów z różnych kanałów komunikacji. Warto jednak pamiętać, że interakcja międzyludzka odgrywa kluczową rolę w zadowoleniu klientów.