Partner
Co to jest Benemen?
Benemen jest wiodącym innowatorem w zintegrowanych rozwiązaniach telefonicznych opartych na chmurze. Firma ma siedzibę w Finlandii i świadczy usługi na całym świecie od 2007 r. Benemen jest jednym z partnerów LiveAgent . Celem partnerstwa jest zapewnienie użytkownikom VoIP jak najlepszej obsługi klienta.


Ile kosztuje integracja Benemen z LiveAgent?
LiveAgent nie pobiera żadnych dodatkowych kosztów za połączenie numeru VoIP Benemen. Jednak Benemen pobiera opłaty za swoje usługi niezależnie. Aby uzyskać dokładne informacje o cenach Benemen, przejdź do ich witryny internetowej.
Jak zintegrować Benemen z LiveAgent?
Benemen jest już wbudowany w LiveAgent. Dlatego możesz po prostu zalogować się na swoje konto LiveAgent i wpisać numer VoIP uzyskany od Benemen. Jeśli nie możesz znaleźć partnerów VoIP w LiveAgent, przejdź do Konfiguracje – Połączenie – Numery – Utwórz (przycisk +) .
Jakie są zalety korzystania z usług VoIP?
Usługi VoIP zapewniają wiele korzyści. Oto kilka, o których warto wspomnieć:
- możliwość komunikacji z klientami z wielu urządzeń
- ulepszony CX (doświadczenie klienta)
- niższe koszty
- wysoka niezawodność
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o działaniu oprogramowania call center, obejrzyj poniższy film.

Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Benemen integration!
Frequently asked questions
Co to jest Benemen?
Benemen is a telephone service company operating since 2007. It also provides VoIP service to the customers.
Jak zintegrować Benemen z LiveAgent?
Sign in to your LiveAgent account and navigate to Configurations. After that, click on Call - Numbers - (+ button). From there, search Benemen and fill in the necessary information, such as your VoIP number from Benemen.
How much does Benemen integration cost?
Benemen integration is free and it is actually already built-in LiveAgent for a better user experience. So, there is no additional charge for integrating your Benemen VoIP number.
Czat błyskawiczny to rodzaj czatu online, który oferuje transmisję wiadomości w czasie rzeczywistym przez Internet. Jest to sposób na natychmiastowe rozwiązanie problemów klientów, a LiveAgent zapewnia taką usługę w ramach oprogramowania pomocy technicznej. Kontakt w czasie rzeczywistym pozwala na obsługę klienta na najwyższym poziomie technicznym.
LiveAgent to firma oferująca rozwiązania dla biznesu i przemysłu, zapewniająca wsparcie i przenoszenie danych. Posiada również program lojalnościowy. Na stronie można znaleźć blog, akademię, szablony, webinary oraz testy pisania. Aby utworzyć nowe konto, należy zarejestrować się na stronie i poczekać na e-mail z danymi do logowania. LiveAgent stosuje pliki cookie.
Firma może wykorzystać bazę wiedzy lub portal klienta, aby udzielać klientom odpowiedzi w przypadku braku agentów. Zarządzanie zgłoszeniami jest kluczowe dla działu pomocy technicznej, a poprawa obsługi klienta może przyczynić się do poprawy doświadczenia klienta i zwiększenia lojalności. Uchylenie zgłoszenia to wykorzystanie bazy wiedzy lub portalu klienta, aby zmniejszyć obciążenie zgłoszeń. Wysoki współczynnik uchylenia zgłoszenia jest pożądany.
Vtiger CRM to oparte na chmurze oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami, umożliwiające śledzenie każdego nowego klienta, potencjalnych klientów, spraw, wydarzeń, kontaktów oraz faktur. Integracja z LiveAgent pozwala na otrzymywanie powiadomień o aktualizacjach. Korzystanie z usług CRM daje firmom szansę na zwiększenie przychodów i zysków, a automatyzacja czynności związanych z obsługą klienta pozwala zaoszczędzić czas.