Partner
Co to jest Bold BI?
Bold BI pomaga gromadzić dane, które można przekształcić w unikalne pulpity nawigacyjne z informacjami w czasie rzeczywistym.
Jak możesz tego używać?
Skorzystaj z danych z LiveAgent, aby utworzyć pulpit nawigacyjny z informacjami w czasie rzeczywistym o przychodzących zapytaniach.
Jak zintegrować Bold BI z LiveAgent
Postępuj zgodnie z poniższym przewodnikiem, aby rozpocząć korzystanie z Bold BI z LiveAgent. Zanim zaczniesz, musisz zalogować się na swoje konto Bold BI i przygotować klucz LiveAgent API . Jeśli potrzebujesz pomocy w znalezieniu klucza API w LiveAgent, zapoznaj się z dokumentacją Live Agent API .
- W Bold BI kliknij przycisk Źródło danych w panelu konfiguracji, aby dodać nowe połączenie danych.

- Kliknij UTWÓRZ NOWE , aby uruchomić nowe połączenie z panelu typu połączenia.

- W panelu typu połączenia wybierz przycisk połączenia Live Agent .

- Otworzy się okno konfiguracji NOWE ŹRÓDŁO DANYCH .

- Wpisz interfejs API w polu tekstowym adresu URL, który musi być prawidłowym REST API .
- Zapoznaj się z dokumentacją interfejsu API agenta na żywo .

- Wybierz metodę dla REST API.

- W razie potrzeby dodaj informacje nagłówka, klikając DODAJ .

- Wybierz Odśwież ustawienia dla REST API.

- Wybierz JS0N lub CSV jako Format danych dla REST API.

- Wybierz typ uwierzytelniania dla REST API.

- Kliknij Podgląd & Połącz w panelu konfiguracyjnym NOWE ŹRÓDŁO DANYCH .

- Otworzy się nowe okno – Wybierz schematy . Wybierz schemat i kliknij Połącz.

- Przejdź do okna widoku projektu danych z wybranym schematem tabeli. Przeciągnij i upuść tabelę.

- Kliknij przycisk Zapisz , aby zapisać źródło danych pod prawidłową nazwą.

Frequently asked questions
Co to jest Bold BI?
BoldBI to platforma, która pomaga gromadzić dane na pulpicie nawigacyjnym, którymi można się dzielić. W rezultacie może zapewnić przydatne wgląd w wyniki Twojej firmy.
Dlaczego warto zintegrować Bold BI z LiveAgent?
LiveAgent dostarcza codziennie dużo danych. Dzięki Bold BI możesz czerpać korzyści z tych danych, migrując informacje, aby wyświetlić je w prostym, czytelnym pulpicie nawigacyjnym.
Firma może wykorzystać bazę wiedzy lub portal klienta, aby udzielać klientom odpowiedzi w przypadku braku agentów. Zarządzanie zgłoszeniami jest kluczowe dla działu pomocy technicznej, a poprawa obsługi klienta może przyczynić się do poprawy doświadczenia klienta i zwiększenia lojalności. Uchylenie zgłoszenia to wykorzystanie bazy wiedzy lub portalu klienta, aby zmniejszyć obciążenie zgłoszeń. Wysoki współczynnik uchylenia zgłoszenia jest pożądany.
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.
Przenosisz się z Zopim do LiveAgent?
LiveAgent oferuje obsługę klienta w 43 językach oraz wielojęzyczne widgety. Zapewniają znakomitą obsługę klienta z 24/7 wsparciem oraz przydatne narzędzia i funkcje. Istnieją trzy opcje płatne, ale jest też darmowe rozwiązanie. LiveAgent to jedyny w swoim rodzaju system dla obsługi klienta.
Przenosisz się z HelpScout do LiveAgent?
LiveAgent jest najlepiej ocenianym i recenzowanym oprogramowaniem do pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Więcej informacji o ofertach "Ticket dla małych firm oraz profesjonalnych sprzedawców" i "Ticket+Czat" można znaleźć na stronie internetowej. LiveAgent obsługuje firmy takie jak Huawei, BMW, Yamaha i Oxford University. Przenieś się z Help Scout już dziś.