Co to jest cel?
Czasami może być konieczne powiadomienie systemu strony trzeciej o nowym zgłoszeniu lub ważnej zmianie w zgłoszeniu (na przykład o nowej odpowiedzi w zgłoszeniu). Cele są podobne do warunków.
W zależności od warunków możesz wykonywać wiele zadań bezpośrednio w LiveAgent, wykonując reguły lub w aplikacjach innych firm za pośrednictwem interfejsu API.
Uwaga eksperta
<p>Cel to określenie konkretnego zadania, które ma być wykonane w ramach obsługi klienta. Często wymaga on powiadomienia systemu trzeciej strony o zmianach lub nowych zgłoszeniach.</p>

Recenzja czatu na żywo LiveAgent
Chatra oferuje dobre narzędzia do komunikacji, ale jest droższy od konkurencji. LiveAgent również ma dobre funkcje, ale ma problemy z personalizacją i usuwaniem brandingu. Overall warto rozważyć LiveAgent dla obsługi klienta w mediach społecznościowych.
LiveAgent to platforma służąca do wsparcia przenoszenia danych, z dziennikiem zmian i zapytaniami ofertowymi. Firma oferuje program lojalnościowy i partnerstwa VoIP. Na ich stronie istnieje blog, słowniczek, akademia, szablony, webinary oraz test pisania. Można się też zapisać do newslettera. Wszystkie prawa zastrzeżone. Tworzenie konta w LiveAgent wymaga podania danych do logowania, a po zakończeniu procesu użytkownik otrzymuje dostęp do swojego pulpitu nawigacyjnego. Stronie używa plików cookie, a użytkownik ma możliwość zaakceptowania lub odrzucenia polityki prywatności i plików cookies.
Chcesz przejść z LiveChat do LiveAgent?
Wypróbuj LiveAgent, wielojęzyczne oprogramowanie obsługi klienta, które oferuje kompleksowe rozwiązania i wysokiej jakości wsparcie techniczne.