Analytics wykorzystuje surowe dane i matematykę do wykrywania, interpretowania i przekazywania istotnych wzorców danych. Prawidłowo stosowana analiza danych może pomóc w udzielaniu odpowiedzi na pytania biznesowe, przewidywaniu wyników i tworzeniu przydatnych informacji .
Dlaczego analityka danych to obowiązkowa funkcja dla wszystkich firm?
Omówienie danych analitycznych może pomóc w precyzyjnym wskazaniu obszarów działalności, które wymagają ulepszeń. Znalezienie „maruderów” i obszarów, które można zoptymalizować, jest zawsze świetne, ponieważ daje możliwość:
- Poprawy wydajności swojego agenta
- Zapewnienia dodatkowego szkolenie tym, którzy tego potrzebują
- Popraw satysfakcję klientów , doświadczenie i sprzedaż
- Zmień alokację zasobów
- Wzmocnij kanały wsparcia
- Znajdź bardziej opłacalne sposoby rozwiązywania problemów
Oprócz tego przegląd danych analitycznych może również pokazać obszary Twojej firmy, które kwitną. Jest to ważne, ponieważ:
- Nie będziesz musiał zmieniać całej strategii biznesowej / wsparcia
- Będziesz mógł nagradzać tych, którzy osiągnęli lepsze wyniki
- Osoby osiągające słabe wyniki będą mogły uczyć się od tych, którzy osiągnęli lepsze wyniki
Do czego służy funkcja przeglądu statystyk LiveAgent?
Przegląd analityki zapewnia całościowy przegląd obsługi klienta. Będziesz mógł zobaczyć, kto wchodzi w interakcję z Twoją firmą i monitorować otrzymywane usługi. Możesz także przeglądać statystyki użytkowania według kanałów, oceniać raporty skuteczności i uczyć się na podstawie ocen zadowolenia klientów. Oprócz tego nasze omówienie danych analitycznych jest wyposażone w nieskończone możliwości raportowania .

Co widzisz w panelu informacyjnym Analytics?
Pulpit analityczny zapewnia szybki przegląd wszystkich przychodzących i wychodzących wiadomości, czatów i połączeń.
Wiadomości przychodzące są definiowane jako:
- Wszystkie e-maile, które są pobierane do LiveAgent
- Wszystkie zgłoszenia offline utworzone za pomocą formularzy kontaktowych lub przycisków czatu offline
- Złoszenia utworzone z Twittera, Instagrama, Vibera i Facebooka (wzmianki na Twitterze tylko przez inne osoby)
- Cała inna komunikacja otrzymana w istniejących zgłoszeniach
Wiadomości wychodzące są definiowane jako:
- Odpowiedzi w zgłoszeniach
- Wszystkie e-maile, tweety, wiadomości z Instagrama i Vibera, a także posty na Facebooku opublikowane za pośrednictwem aplikacji
- Nowe e-maile wysyłane z aplikacji
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Obsługuj wszystkie zapytania klientów z jednego interfejsu. Już dziś zacznij ulepszać obsługę klienta dzięki bezpłatnemu 14-dniowemu okresowi próbnemu!
Czaty są zdefiniowane jako:
- Czaty inicjowane przez klientów i agentów
- Czaty, w których odpowiadają agenci
Połączenia są definiowane jako:
- Połączenia inicjowane przez klienta (za pośrednictwem widżetów połączeń lub numerów telefonów)
- Wszystkie połączenia zainicjowane z aplikacji, nawet jeśli klient nie odpowiada

Filtrowanie wyników
Przegląd danych analitycznych można filtrować według:
- Czasu
- Działu
- Agenta
- Tagów
- Kanału
Każdy raport wydajności można zmodyfikować, aby zaprezentować dodatkowe dane, w tym:
- Odpowiedzi
- Notatki
- Średni czas nowej odpowiedzi (w godzinach)
- Nowy średni czas SLA odpowiedzi (w godzinach)
- Średni czas pierwszego przypisania (w godzinach)
- Średni czas SLA pierwszego przypisania (w godzinach)
- Średni czas pierwszego rozwiązania (w godzinach)
- Średni czas SLA pierwszego rozwiązania (w godzinach)
- Średni czas odpowiedzi otwartego zgłoszenia (w godzinach)
- Średni czas odpowiedzi SLA otwartego zgłoszenia (w godzinach)
- Tworzenie zgłoszeń
- Rozwiązane zgłoszenia
- Wiadomości na czacie
- Czaty
- Nieodebrane czaty
- Odbierz czat
- Średni czas odbioru czatu (minuty)
- Średni czas czatu (minuty)
- Nie oceniony
- Nie oceniony w %
- Oceny pozytywne
- Oceny pozytywne w %
- Oceny negatywne
- Oceny negatywne w %
- Połączenia
- Połączenia wychodzące
- Nieodebrane połączenie
- Minuty połączeń
- Minuty rozmów wychodzących
- Średni czas odebrania połączenia (minuty)
- Średni czas połączenia (minuty)
- Średni czas połączenia wychodzącego (minuty)
- Połączenia wewnętrzne
- Czas rozmów wewnętrznych
- Średni czas połączenia wewnętrznego (minuty)
- Wiadomości przychodzące
- Przychodzące czaty
- Zakończone czaty
- Czaty bez odpowiedzi
- Przychodzące połączenia
- Zakończone połączenia
- Połączenia bez odpowiedzi
- Poczta głosowa
Każdy raport można filtrować według różnych okresów, w tym:
- Dzisiaj
- Wczoraj
- Ostatnie 7 dni
- Ostatnie 30 dni
- Ostatnie 90 dni
- W tym tygodniu (poniedziałek – niedziela)
- Miniony tydzień (poniedziałek – niedziela)
- Miniony tydzień pracujący (poniedziałek – piątek)
- Bieżący miesiąc
- Miniony miesiąc
- Ten rok
- Miniony rok
- Data niestandardowa
Wybór sposobu prezentowania danych
LiveAgent może prezentować wszystkie wyżej wymienione dane w wielu formatach, w tym wykresy warstwowe, wykresy liniowe, wykresy słupkowe i wykresy kołowe. Ponadto wszystkie dane można wyeksportować do plików CSV, co ułatwia udostępnianie innym.

Jak znaleźć pulpit nawigacyjny statystyk w LiveAgent
Pulpit analityczny jest widoczny tylko dla administratorów, więc upewnij się, że jesteś administratorem swojego konta LiveAgent (agenci mogą zobaczyć swoje osobiste statystyki po zalogowaniu się do LiveAgent).
Jeśli masz rolę administratora, możesz znaleźć przegląd statystyk, klikając Raporty (ikona kółka) w menu po lewej stronie (z prawej strony między Połączenia a Klienci).
Zasoby bazy wiedzy
Aby dowiedzieć się więcej o różnych typach raportów dostępnych w naszym panelu analitycznym, zapoznaj się z naszymi artykułami z bazy wiedzy:
Chcesz dowiedzieć się więcej o swojej firmie?
Przyjrzyj się dokładniej działaniom wspierającym. Już dziś zacznij poprawiać swoje wyniki, sprzedaż i zadowolenie klientów dzięki bezpłatnemu 14-dniowemu okresowi próbnemu . Nie wymagamy karty kredytowej.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “What is analytics?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Analytics is the study of data and math to discover, interpret, and communicate significant data patterns.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Why is data analytics a must-have feature for all businesses?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “An analytics overview can help you pinpoint the exact areas of your business that need improvement. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How is data presented?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Data can be presented in multiple formats, including area charts, line graphs, bar graphs, scatter graphs and pie charts.” } }] }Customer service reporting provides detailed information on communication channels and helps manage customer expectations through SLA agreements, agent activity reports, department reports, agent productivity reports, tracking time reports, and agent ranking reports. These reports can assist in identifying areas for improvement and optimizing team performance to improve customer satisfaction. Using a tool like LiveAgent can automate and streamline the customer service process. Customer feedback is also crucial for businesses to improve overall customer experience.
Oprogramowanie do monitorowania połączeń
LiveAgent to platforma dla biznesów oferująca narzędzia do zarządzania danymi, wsparcie klientów, budowanie relacji z nimi oraz tworzenie kampanii marketingowych. Firma ma liczne wyróżnienia i certyfikaty oraz oferuje program lojalnościowy dla partnerów VoIP. Na stronie można znaleźć bogaty zasób materiałów edukacyjnych, takich jak blog i szablony, a także skorzystać z opcji testowania wersji bezpłatnej.
Wprowadzenie do interakcji z klientem
LiveAgent to firma oferująca rozwiązania dla biznesu, takie jak centrum wsparcia i przenoszenie danych. Firma ma program lojalnościowy i partnerów VoIP. Zajrzyj na blog i subskrybuj newsletter, by być na bieżąco. Quality Unit, LLC jest właścicielem LiveAgent. W trakcie rejestracji dostaniesz dane do logowania.
Zarządzanie zgłoszeniami w działu pomocy technicznej umożliwia skuteczne zarządzanie danymi i zapytaniami klientów, zapewniając lepszą organizację personelu i poprawę obsługi klientów. Zaległości w zgłoszeniach to nierozwiązane zgłoszenia w określonym czasie i są ważnym wskaźnikiem wydajności procesu wsparcia. Niska wydajność agentów i zbyt powolna obsługa klientów mogą prowadzić do niskiej satysfakcji klientów i negatywnego wizerunku marki. Aby uniknąć zaległości, można nadać priorytety zgłoszeniom i zapewnić, że zespół pracuje razem i pomaga sobie nawzajem w rozwiązywaniu zgłoszeń.