Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Omówienie Analytics

Analytics wykorzystuje surowe dane i matematykę do wykrywania, interpretowania i przekazywania istotnych wzorców danych. Prawidłowo stosowana analiza danych może pomóc w udzielaniu odpowiedzi na pytania biznesowe, przewidywaniu wyników i tworzeniu przydatnych informacji .

Dlaczego analityka danych to obowiązkowa funkcja dla wszystkich firm?

Omówienie danych analitycznych może pomóc w precyzyjnym wskazaniu obszarów działalności, które wymagają ulepszeń. Znalezienie „maruderów” i obszarów, które można zoptymalizować, jest zawsze świetne, ponieważ daje możliwość:

  • Poprawy wydajności swojego agenta
  • Zapewnienia dodatkowego szkolenie tym, którzy tego potrzebują
  • Popraw satysfakcję klientów , doświadczenie i sprzedaż
  • Zmień alokację zasobów
  • Wzmocnij kanały wsparcia
  • Znajdź bardziej opłacalne sposoby rozwiązywania problemów
Omowienie-Analytics-LiveAgent

Oprócz tego przegląd danych analitycznych może również pokazać obszary Twojej firmy, które kwitną. Jest to ważne, ponieważ:

  • Nie będziesz musiał zmieniać całej strategii biznesowej / wsparcia
  • Będziesz mógł nagradzać tych, którzy osiągnęli lepsze wyniki
  • Osoby osiągające słabe wyniki będą mogły uczyć się od tych, którzy osiągnęli lepsze wyniki
Ranking makiet agentów

Do czego służy funkcja przeglądu statystyk LiveAgent?

Przegląd analityki zapewnia całościowy przegląd obsługi klienta. Będziesz mógł zobaczyć, kto wchodzi w interakcję z Twoją firmą i monitorować otrzymywane usługi. Możesz także przeglądać statystyki użytkowania według kanałów, oceniać raporty skuteczności i uczyć się na podstawie ocen zadowolenia klientów. Oprócz tego nasze omówienie danych analitycznych jest wyposażone w nieskończone możliwości raportowania .

Nagrania Mockup-Call – historia

Co widzisz w panelu informacyjnym Analytics?

Pulpit analityczny zapewnia szybki przegląd wszystkich przychodzących i wychodzących wiadomości, czatów i połączeń.

przeglad-analityki-polaczen-wchodzacych-i-wychodzacych-LiveAgent

Wiadomości przychodzące są definiowane jako:

  • Wszystkie e-maile, które są pobierane do LiveAgent
  • Wszystkie zgłoszenia offline utworzone za pomocą formularzy kontaktowych lub przycisków czatu offline
  • Złoszenia utworzone z Twittera, Instagrama, Vibera i Facebooka (wzmianki na Twitterze tylko przez inne osoby)
  • Cała inna komunikacja otrzymana w istniejących zgłoszeniach

Wiadomości wychodzące są definiowane jako:

  • Odpowiedzi w zgłoszeniach
  • Wszystkie e-maile, tweety, wiadomości z Instagrama i Vibera, a także posty na Facebooku opublikowane za pośrednictwem aplikacji
  • Nowe e-maile wysyłane z aplikacji

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Obsługuj wszystkie zapytania klientów z jednego interfejsu. Już dziś zacznij ulepszać obsługę klienta dzięki bezpłatnemu 14-dniowemu okresowi próbnemu!

Rozpocznij darmowy okres próbny

Czaty są zdefiniowane jako:

  • Czaty inicjowane przez klientów i agentów
  • Czaty, w których odpowiadają agenci

Połączenia są definiowane jako:

  • Połączenia inicjowane przez klienta (za pośrednictwem widżetów połączeń lub numerów telefonów)
  • Wszystkie połączenia zainicjowane z aplikacji, nawet jeśli klient nie odpowiada
Makieta zgłoszeń

Filtrowanie wyników

Przegląd danych analitycznych można filtrować według:

  • Czasu
  • Działu
  • Agenta
  • Tagów
  • Kanału

Każdy raport wydajności można zmodyfikować, aby zaprezentować dodatkowe dane, w tym:

  • Odpowiedzi
  • Notatki
  • Średni czas nowej odpowiedzi (w godzinach)
  • Nowy średni czas SLA odpowiedzi (w godzinach)
  • Średni czas pierwszego przypisania (w godzinach)
  • Średni czas SLA pierwszego przypisania (w godzinach)
  • Średni czas pierwszego rozwiązania (w godzinach)
  • Średni czas SLA pierwszego rozwiązania (w godzinach)
  • Średni czas odpowiedzi otwartego zgłoszenia (w godzinach)
  • Średni czas odpowiedzi SLA otwartego zgłoszenia (w godzinach)
  • Tworzenie zgłoszeń
  • Rozwiązane zgłoszenia
  • Wiadomości na czacie
  • Czaty
  • Nieodebrane czaty
  • Odbierz czat
  • Średni czas odbioru czatu (minuty)
  • Średni czas czatu (minuty)
  • Nie oceniony
  • Nie oceniony w %
  • Oceny pozytywne
  • Oceny pozytywne w %
  • Oceny negatywne
  • Oceny negatywne w %
  • Połączenia
  • Połączenia wychodzące
  • Nieodebrane połączenie
  • Minuty połączeń
  • Minuty rozmów wychodzących
  • Średni czas odebrania połączenia (minuty)
  • Średni czas połączenia (minuty)
  • Średni czas połączenia wychodzącego (minuty)
  • Połączenia wewnętrzne
  • Czas rozmów wewnętrznych
  • Średni czas połączenia wewnętrznego (minuty)
  • Wiadomości przychodzące
  • Przychodzące czaty
  • Zakończone czaty
  • Czaty bez odpowiedzi
  • Przychodzące połączenia
  • Zakończone połączenia
  • Połączenia bez odpowiedzi
  • Poczta głosowa
Peter Komornik

LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, co pozwala nam zapewniać doskonałe wsparcie klientów.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Każdy raport można filtrować według różnych okresów, w tym:

  • Dzisiaj
  • Wczoraj
  • Ostatnie 7 dni
  • Ostatnie 30 dni
  • Ostatnie 90 dni
  • W tym tygodniu (poniedziałek – niedziela)
  • Miniony tydzień (poniedziałek – niedziela)
  • Miniony tydzień pracujący (poniedziałek – piątek)
  • Bieżący miesiąc
  • Miniony miesiąc
  • Ten rok
  • Miniony rok
  • Data niestandardowa

Wybór sposobu prezentowania danych

LiveAgent może prezentować wszystkie wyżej wymienione dane w wielu formatach, w tym wykresy warstwowe, wykresy liniowe, wykresy słupkowe i wykresy kołowe. Ponadto wszystkie dane można wyeksportować do plików CSV, co ułatwia udostępnianie innym.

funkcja-raportow-LiveAgent

Jak znaleźć pulpit nawigacyjny statystyk w LiveAgent

Pulpit analityczny jest widoczny tylko dla administratorów, więc upewnij się, że jesteś administratorem swojego konta LiveAgent (agenci mogą zobaczyć swoje osobiste statystyki po zalogowaniu się do LiveAgent).

Jeśli masz rolę administratora, możesz znaleźć przegląd statystyk, klikając Raporty (ikona kółka) w menu po lewej stronie (z prawej strony między Połączenia a Klienci).

Omówienie Analytics

Zasoby bazy wiedzy

Aby dowiedzieć się więcej o różnych typach raportów dostępnych w naszym panelu analitycznym, zapoznaj się z naszymi artykułami z bazy wiedzy:

Chcesz dowiedzieć się więcej o swojej firmie?

Przyjrzyj się dokładniej działaniom wspierającym. Już dziś zacznij poprawiać swoje wyniki, sprzedaż i zadowolenie klientów dzięki bezpłatnemu 14-dniowemu okresowi próbnemu . Nie wymagamy karty kredytowej.

Wypróbuj LiveAgent już dziś​

Oferujemy usługi migracji concierge z najpopularniejszych rozwiązań obsługi technicznej.

Ponad 3000 opinii Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “What is analytics?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Analytics is the study of data and math to discover, interpret, and communicate significant data patterns.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Why is data analytics a must-have feature for all businesses?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “An analytics overview can help you pinpoint the exact areas of your business that need improvement. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How is data presented?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Data can be presented in multiple formats, including area charts, line graphs, bar graphs, scatter graphs and pie charts.” } }] }

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo