Partner
Postępuj zgodnie z instrukcją integracji opisaną poniżej, aby rozpocząć korzystanie z CloudApp z LiveAgent.
- Zarejestruj się w CloudApp i zaloguj się do swojego konta LiveAgent
- Zacznij dodawać linki lub zawartość do LiveAgent
Co to jest CloudApp?
CloudApp to firma programistyczna, która specjalizuje się w dostarczaniu opartych na chmurze aplikacji do przechwytywania ekranu i wideo.
Jak możesz to wykorzystać?
Nagraj swój ekran
CloudApp pozwala Twojemu zespołowi przechwytywać wideo z dowolnego ekranu: z karty przeglądarki lub interakcji w natywnej aplikacji dla systemu Windows lub Mac, którą można udostępnić bezpośrednio w dowolnym zgłoszeniu usługi LiveAgent, czatu , poście na forum lub stronie bazy wiedzy.

Edytuj i dodawaj adnotacje
Zapewnij swoim klientom radość, usuwając obie strony, i szybko przejdź do sedna sprawy w LiveAgent. Komunikuj się 300% szybciej, podświetlając sekcję na stronie, aby natychmiast wywołać sugestię lub opinię.

Dodaj go bezpośrednio do LiveAgent
Przechwyć nagranie lub zrzut ekranu, a CloudApp automagicznie utworzy łącze do udostępnienia. Chcesz pokazać podgląd? Łatwo. Po prostu przeciągnij i upuść!

Frequently asked questions
Co to jest CloudApp?
CloudApp umożliwia nagrywanie ekranu. Ponadto zapisuje go w chmurze, dzięki czemu możesz do niego dotrzeć w dowolnym momencie.
Dlaczego warto zintegrować CloudApp z LiveAgent?
Dział obsługi klienta ma wiele codziennych zapytań klientów. CloudApp umożliwia Twojemu zespołowi nagrywanie i udostępnianie wideo klientom. Poprawi to wydajność obsługi klienta / wsparcia. Co więcej, samo udostępnienie łącza z filmem w LiveAgent może również zwiększyć satysfakcję klienta.
Przenosisz się z HelpScout do LiveAgent?
LiveAgent jest najlepiej ocenianym i recenzowanym oprogramowaniem do pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Więcej informacji o ofertach "Ticket dla małych firm oraz profesjonalnych sprzedawców" i "Ticket+Czat" można znaleźć na stronie internetowej. LiveAgent obsługuje firmy takie jak Huawei, BMW, Yamaha i Oxford University. Przenieś się z Help Scout już dziś.
CloudTalk to system telefoniczny przeznaczony dla zespołów sprzedażowych i obsługi klienta, który umożliwia szybsze wybieranie numerów, automatyczne wybieranie, inteligentny routing, SMS-y i wiele innych funkcji. Integracja z LiveAgent umożliwia połączenie interakcji z klientem z historią połączeń, zapewniając agenty bardziej wszechstronną i szybszą obsługę klienta. Zalety korzystania z CloudTalk to oszczędność czasu, większa satysfakcja klienta i wszystkie informacje w jednym miejscu. Integracja z LiveAgent jest łatwa i nie wymaga programowania.
Przechodzisz z CallPage na LiveAgent?
LiveAgent oferuje wiele korzyści, takich jak doskonałe rozwiązania dla obsługi klienta, wsparcie 24/7 od agentów oraz narzędzia i integracje. Można także wybrać jeden z trzech płatnych planów lub korzystać z darmowej wersji. Istnieje możliwość wyboru jednego z 43 tłumaczeń oraz dostosowania języka w widżetach. Jeśli jesteś gotowy na migrację z CallPage, warto przyjrzeć się korzyściom, jakie można uzyskać po przejściu na LiveAgent.
Chcesz przejść z Dashly na LiveAgent?
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które oferuje ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Dostępne są trzy płatne plany oraz darmowa wersja na zawsze. Można wybierać spośród 43 różnych języków oraz dostosowywać widżety. LiveAgent zapewnia znakomitą obsługę klienta oraz wsparcie 24/7. To doskonałe rozwiązanie dla systemów obsługi klienta, które pozwala na oszczędności i zwiększenie zwrotu z inwestycji.