Partner
Postępuj zgodnie z instrukcją integracji opisaną poniżej, aby rozpocząć korzystanie z CloudApp z LiveAgent.
- Zarejestruj się w CloudApp i zaloguj się do swojego konta LiveAgent
- Zacznij dodawać linki lub zawartość do LiveAgent
Co to jest CloudApp?
CloudApp to firma programistyczna, która specjalizuje się w dostarczaniu opartych na chmurze aplikacji do przechwytywania ekranu i wideo.
Jak możesz to wykorzystać?
Nagraj swój ekran
CloudApp pozwala Twojemu zespołowi przechwytywać wideo z dowolnego ekranu: z karty przeglądarki lub interakcji w natywnej aplikacji dla systemu Windows lub Mac, którą można udostępnić bezpośrednio w dowolnym zgłoszeniu usługi LiveAgent, czatu, poście na forum lub stronie bazy wiedzy.

Edytuj i dodawaj adnotacje
Zapewnij swoim klientom radość, usuwając obie strony, i szybko przejdź do sedna sprawy w LiveAgent. Komunikuj się 300% szybciej, podświetlając sekcję na stronie, aby natychmiast wywołać sugestię lub opinię.

Dodaj go bezpośrednio do LiveAgent
Przechwyć nagranie lub zrzut ekranu, a CloudApp automagicznie utworzy łącze do udostępnienia. Chcesz pokazać podgląd? Łatwo. Po prostu przeciągnij i upuść!

Frequently Asked Questions
Co to jest CloudApp?
CloudApp umożliwia nagrywanie ekranu. Ponadto zapisuje go w chmurze, dzięki czemu możesz do niego dotrzeć w dowolnym momencie.
Dlaczego warto zintegrować CloudApp z LiveAgent?
Dział obsługi klienta ma wiele codziennych zapytań klientów. CloudApp umożliwia Twojemu zespołowi nagrywanie i udostępnianie wideo klientom. Poprawi to wydajność obsługi klienta / wsparcia. Co więcej, samo udostępnienie łącza z filmem w LiveAgent może również zwiększyć satysfakcję klienta.
Recenzja czatu na żywo LiveAgent
LiveAgent oferuje łatwy w obsłudze interfejs oraz narzędzia do czatu na żywo. Jednakże ceny są wysokie, a personalizacja trudna. Narzędzie self-service jest idealnym rozwiązaniem biznesowym, zapewniającym zadowolenie klientów i większą produktywność zespołu.
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.