Wersja próbna

iCloud

Czym jest iCloud?

iCloud to produkt firmy Apple Inc., który oferuje przechowywanie w chmurze, usługi przetwarzania w chmurze i zapewnia użyteczność w całej linii produktów Apple. Służy również jako dostawca poczty e-mail. iCloud pozwala użytkownikom przechowywać dane wielu typów, ale głównie dokumenty, muzykę, filmy i zdjęcia na zdalnych serwerach. Można je następnie udostępniać i pobierać między różnymi urządzeniami.

Jak korzystać z integracji iCloud?

Gdy nadchodzi duża liczba e-maili, może być trudno obsłużyć wszystko z jednej skrzynki pocztowej. Czy prowadzisz swoje biuro pomocy z poczty e-mail iCloud? Upewnij się, że łączysz go z LiveAgent i utrzymuj wszystko w porządku. System obsługi zgłoszeń LiveAgent może pomóc Ci zebrać całą komunikację e-mail bezpośrednio do Twojego LiveAgent panel, uporządkuj go, przefiltruj i ustal priorytety wymaga szczególnej uwagi.

Co więcej, ma szeroki zakres funkcji, które zapewniają, że Twoja komunikacja e-mail jest kierowana do właściwych osób i pozostaje zorganizowana.

Jedną z najlepszych rzeczy w systemie zgłoszeniowym LiveAgent jest jego funkcje wielokanałowe. Oprócz iCloud i innych dostawców poczty e-mail oferuje również czat na żywo , centrum telefoniczne, portal klienta oraz media społecznościowe, takie jak Facebook, Instagram, Twitter, a nawet Viber. Każdy z kanałów komunikacji jest wspierany przez unikalne funkcje. Możesz wyświetlić pełną listę, klikając tutaj.

Możesz korzystać z takich funkcji, jak departamenty i automatyczna dystrybucja zgłoszeń, aby upewnić się, że wszystkie zgłoszenia zostaną zaadresowane przez dostępnego agenta. Ponadto do tworzenia grup tematycznych można używać tagów, a Ty możesz ustawić własne godziny pracy, aby klienci wiedzieli, kiedy są dostępne.

Jakie są zalety korzystania z iCloud?

  • Ekosystem iCloud połączony z Twoim help deskiem
  • Prosty proces integracji
  • Zaawansowane funkcje ułatwiające komunikację e-mailową z klientami
  • Łatwe filtrowanie i organizacja komunikacji
  • Dodatkowe kanały komunikacji

Struggling with email support?

Switch to LiveAgent ticketing system and start providing amazing customer support today

Jak zintegrować iCloud z LiveAgent?

Możliwe jest zintegrowanie LiveAgenta z Apple iCloud rachunek. Wiadomości e-mail obsługi klienta iCloud zostaną zaimportowane do systemu zgłoszeń LiveAgent, dzięki czemu będziesz mógł śledzić całą korespondencję e-mail. Dowiedz się, jakie to proste, postępując zgodnie z poniższym przewodnikiem.

Strona iCloud z opcjami logowania
Sieć iCloud
  • Pierwszym ważnym krokiem jest utworzenie konta iCloud, jeśli jeszcze go nie masz. Przejdź do witryny iCloud i utwórz swój identyfikator Apple ID, klikając opcję w lewym dolnym rogu. Możesz pominąć ten krok, jeśli masz już identyfikator Apple ID przeznaczony do obsługi klienta.
Formularz rejestracji konta iCloud
Utwórz swój Apple ID
  • Teraz przejdź do LiveAgent i otwórz Konfiguracja > E-mail > Konta pocztowe i kliknij pomarańczowy przycisk Utwórz w górnej sekcji, aby dodać nowe konto e-mail. Następnie wybierz iCloud z listy dostawców poczty e-mail.
iCloud w ustawieniach poczty LiveAgent
iCloud w LiveAgent
  • W następnej sekcji podaj swój adres e-mail i hasło do konta i wybierz dział odpowiedzialny za przychodzące wiadomości e-mail z tego iCloud. Następnie kliknij Zapisz i przejdź do ostatniej części konfiguracji, w której musisz przyznać uprawnienia LiveAgentowi, aby uzyskać dostęp do danych iCloud.
Konfiguracja adresu e-mail iCloud w LiveAgent
Konfiguracja iCloud

Gotowe, a Twoje konto e-mail iCloud jest połączone z oprogramowaniem pomocy technicznej LiveAgent. Dowiedz się więcej o zapewnianiu obsługi klienta za pośrednictwem naszego systemu zgłoszeń w akademii LiveAgent , przejrzyj wszystkie nasze funkcje lub zobacz, jakie inne integracje obsługiwane przez LiveAgent, aby ułatwić Ci pracę.

Wypróbuj LiveAgent już dziś​

Oferujemy usługi migracji concierge z najpopularniejszych rozwiązań obsługi technicznej.

Ponad 3000 opinii Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Czym jest iCloud?

Przechowywanie w chmurze i przetwarzanie w chmurze to jedne z wielu usług oferowanych przez Apple Inc. za pośrednictwem iCloud, które są zintegrowane z produktami Apple. Ponadto iCloud udostępnia usługi poczty e-mail. Usługa umożliwia przechowywanie danych różnego typu, głównie dokumentów, muzyki, filmów i zdjęć na zdalnych serwerach. Po udostępnieniu i pobraniu z różnych urządzeń można ich używać na innych urządzeniach.

Czy mogę zintegrować iCloud z LiveAgent?

Tak, możesz zintegrować iCloud z LiveAgent. Proces jest bardzo prosty i zajmuje zaledwie kilka minut. Następnie będziesz mógł obsługiwać komunikację z klientami przychodzącą na Twój e-mail iCloud od LiveAgent.

Jak mogę zintegrować iCloud z LiveAgent?

Proces jest prosty.

  • Przejdź do LiveAgent i otwórz Ustawienia > E-mail > Konta pocztowe
  • Kliknij przycisk tworzenia i wybierz iCloud
  • Wypełnij swoje dane i kliknij Zapisz

Powrót do integracji Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo