Oprogramowanie obsługi klienta w social media
Oprogramowanie portalu klienta
Oprogramowanie obsługi klienta
Oprogramowanie do nagrywania połączeń
Oprogramowanie do oddzwaniania
Oprogramowanie do zarządzania reklamacjami
Oprogramowanie komunikacji z klientem
Oprogramowanie zaangażowania klienta
Oprogramowanie doświadczenia klienta
Oprogramowanie do interakcji z klientem
Oprogramowanie satysfakcji klienta
Obsługa klienta podczas pandemii
Oprogramowanie do mierzenia customer success
Oprogramowanie do śledzenia klientów
Oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail
System obsługi zgłoszeń help desk
Oprogramowanie do obsługi połączeń przychodzących
Oprogramowanie do obsługi połączeń przychodzących
Oprogramowanie do obsługi połączeń wychodzących
Oprogramowanie zdalnej pomocy technicznej
Oprogramowanie do czatu na żywo dla Shopify
Oprogramowanie do obsługi zgłoszeń Shopify
Wsparcie systemu obsługi zgłoszeń
Wsparcie systemu obsługi zgłoszeń
Darmowe oprogramowanie call center
Darmowe oprogramowanie do zarządzania klientami
Darmowe oprogramowanie help desk
Darmowe oprogramowanie bazy wiedzy
Darmowe oprogramowanie czatu na żywo
Darmowe oprogramowanie do obsługi zgłoszeń
LiveAgent.com
LiveAgent.de
LiveAgent.fr
LiveAgent.com.br
LiveAgent.es
Live-Agent.it
Live-Agent.nl
Live-Agent.ru
Live-Agent.pl
LiveAgent.hu
LiveAgent.sk
Live-Agent.cn
LiveAgent.ae
LiveAgent.bg
LiveAgent.dk
LiveAgent.ee
LiveAgent.gr
LiveAgent.hr
LiveAgent.lt
LiveAgent.lv
LiveAgent.no
LiveAgent.ph
LiveAgent.ro
LiveAgent.si
LiveAgent.vn
LiveAgent.jp
Live-Agent.cz
LiveAgent.se
LiveAgent.fi
Oprogramowanie obsługi zgłoszeń
Oprogramowanie obsługi zgłoszeń to platforma ułatwiająca rozwiązywanie problemów klientów, zapewniająca wysokiej jakości usługi i pozwalająca pracować wydajniej. To także dobra inwestycja biznesowa wpływająca na koszty, przychody, efektywność pracy i satysfakcję klientów. Oprogramowanie przechowuje wszystkie żądania klientów w jednym miejscu oraz pomaga w ustalaniu priorytetów ważnych zadań.
Oprogramowanie call center umożliwia zautomatyzowanie obsługi klienta, co wpływa na zwiększenie satysfakcji klientów i może przyczynić się do zysków firmy. Integracja z innymi narzędziami, takimi jak CRM-y, jest ważna dla poprawy wydajności call center. Firma LiveAgent oferuje programy do zarządzania i obsługi klienta, w tym wirtualne call center oraz skrypty.
Potrzebujesz niezawodnego oprogramowania telefonicznego?
LiveAgent to opłacalne rozwiązanie dla obsługi zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów. Klienci, tacy jak Marietta Corporation i TrustPay, polecają produkt LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami. LiveAgent również jest doceniany za szybką reakcję i zdolność do statystycznego śledzenia potrzeb klientów. Firmy, takie jak huawei, BMW, Yamaha i O2 również korzystają z LiveAgent. Wypróbuj za darmo!
Porównaj LiveAgent z innymi platformami
LiveAgent to narzędzie, które zdobyło pozytywne opinie klientów, oferujące szybsze i dokładniejsze wsparcie dla agentów. Użytkownicy doceniają łatwy w użyciu interfejs, funkcjonalność raportowania oraz oszczędność czasu dzięki uporządkowanej obsłudze klienta. LiveAgent jest opłacalnym rozwiązaniem, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach