Produkt

Przegląd produktów

Oprogramowanie help desk

System obsługi zgłoszeń

Oprogramowanie czatu na żywo

Oprogramowanie call center

Oprogramowanie obsługi klienta w social media

Oprogramowanie bazy wiedzy

Oprogramowanie portalu klienta

Oprogramowanie obsługi klienta

Strony dotyczące konkretnych produktów

Oprogramowanie do nagrywania połączeń

Oprogramowanie do oddzwaniania

Oprogramowanie do zarządzania reklamacjami

Oprogramowanie contact center

Oprogramowanie komunikacji z klientem

Oprogramowanie zaangażowania klienta

Oprogramowanie doświadczenia klienta

Oprogramowanie do interakcji z klientem

Oprogramowanie satysfakcji klienta

Obsługa klienta podczas pandemii

Oprogramowanie do mierzenia customer success

Oprogramowanie do śledzenia klientów

Oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail

System obsługi zgłoszeń help desk

Oprogramowanie do obsługi połączeń przychodzących

Oprogramowanie do obsługi połączeń przychodzących

Czat na żywo dla WordPress

Oprogramowanie do obsługi połączeń wychodzących

Oprogramowanie zdalnej pomocy technicznej

Oprogramowanie samoobsługowe

Oprogramowanie service desk

Oprogramowanie do czatu na żywo dla Shopify

Oprogramowanie softphone

Wsparcie systemu obsługi zgłoszeń

Oprogramowanie telefoniczne

LiveAgent

Trial LiveAgent

Login LiveAgent

LiveAgent Tour

Cennik LiveAgent

Funkcje LiveAgent

Integracje LiveAgent

Partnerzy VoIP LiveAgent

Migracja LiveAgent

Wsparcie LiveAgent

Status LiveAgent

Dziennik zmian LiveAgent

O nas

Biuro w Nowym Jorku

Porównaj LiveAgent

Alternatywy LiveAgent

Darmowe konto

Zarejestruj darmowe konto

Darmowe oprogramowanie call center

Darmowe oprogramowanie do zarządzania klientami

Darmowe oprogramowanie do obsługi zgłoszeń

Darmowe oprogramowanie bazy wiedzy

Darmowe oprogramowanie czatu na żywo

Marketing i sprzedaż

Demo LiveAgent

Prośba o propozycję

Nagrody LiveAgent

Dlaczego LiveAgent?

Zostań naszym Partnerem

Program afiliacyjny

Strony przypadków użycia

Historie sukcesu klientów

Scenariusze przypadków użycia

Rozwiązania biznesowe

Rozwiązania branżowe

Zasoby edukacyjne

Akademia obsługi klienta

Szablony obsługi klienta

Test szybkości pisania

Blog o obsłudze klienta

Webinary o obsłudze klienta

Słowniczek obsługi klienta

Katalog obsługi klienta

Regulamin

Polityka Prywatności

Polityka bezpieczeństwa

Program Bug Bounty

Strony globalne

LiveAgent.com

LiveAgent.de

LiveAgent.fr

LiveAgent.com.br

LiveAgent.es

Live-Agent.it

Live-Agent.nl

Live-Agent.ru

Live-Agent.pl

LiveAgent.hu

LiveAgent.sk

Live-Agent.cn

LiveAgent.ae

LiveAgent.bg

LiveAgent.dk

LiveAgent.ee

LiveAgent.gr

LiveAgent.hr

LiveAgent.lt

LiveAgent.lv

LiveAgent.no

LiveAgent.ph

LiveAgent.ro

LiveAgent.si

LiveAgent.vn

LiveAgent.jp

Live-Agent.cz

LiveAgent.se

LiveAgent.fi

Powiązane artykuły
Funkcje - Pauza

Pauza

Czy potrzebujesz przerwy? Po prostu naciśnij przycisk pauzy i przestań otrzymywać nowe zgłoszenia, czaty i połączenia, gdy jesteś z dala od swojego punktu pomocy.

Przeciągnij i upuść pliki, np. obrazy, muzyka, wideo lub dokumenty do zgłoszeń dzięki funkcji LiveAgent - Załączniki. To takie proste. Przeczytaj więcej na ten temat.

Załączniki

Narzędzie self-service LiveAgent oferuje obsługę klienta w wielu językach, załączniki w artykułach i czatach, oraz łatwą integrację z innymi narzędziami. Zapewnia to zadowolenie klientów i większą produktywność zespołu.

Przeniesienie z HelpScout do LiveAgent to bułka z masłem. Zrób to samo postępując według instrukcji z naszego przewodnika krok po kroku lub skontaktuj się z nami, a my Ci pomożemy.

Przenosisz się z HelpScout do LiveAgent?

LiveAgent to oprogramowanie oferujące znakomitą obsługę klienta 24/7, pełną funkcjonalność obsługi technicznej i wiele obsługiwanych języków. Aplikacja umożliwia przeniesienie wszystkich opinii, tagów i obszarów tickety oraz oferuje wiele funkcji i integracji. Oferuje również darmowy plan i trzy inne plany w znakomitych cenach, co zapewni znaczne oszczędności i zwrot inwestycji. Zalety przeniesienia się z HelpScout to między innymi znakomita obsługa klienta oraz pełna funkcjonalność obsługi technicznej.

Dołącz pliki do artykułów z bazy wiedzy. Wypróbuj funkcję LiveAgent – Załączniki w artykułach. Przeczytaj więcej na ten temat w artykule.

Załączniki w artykułach

Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x