Produkt

Przegląd produktów

Oprogramowanie help desk

System obsługi zgłoszeń

Oprogramowanie czatu na żywo

Oprogramowanie call center

Oprogramowanie obsługi klienta w social media

Oprogramowanie bazy wiedzy

Oprogramowanie portalu klienta

Oprogramowanie obsługi klienta

Strony dotyczące konkretnych produktów

Oprogramowanie do nagrywania połączeń

Oprogramowanie do oddzwaniania

Oprogramowanie do zarządzania reklamacjami

Oprogramowanie contact center

Oprogramowanie komunikacji z klientem

Oprogramowanie zaangażowania klienta

Oprogramowanie doświadczenia klienta

Oprogramowanie do interakcji z klientem

Oprogramowanie satysfakcji klienta

Obsługa klienta podczas pandemii

Oprogramowanie do mierzenia customer success

Oprogramowanie do śledzenia klientów

Oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail

System obsługi zgłoszeń help desk

Oprogramowanie do obsługi połączeń przychodzących

Oprogramowanie do obsługi połączeń przychodzących

Czat na żywo dla WordPress

Oprogramowanie do obsługi połączeń wychodzących

Oprogramowanie zdalnej pomocy technicznej

Oprogramowanie samoobsługowe

Oprogramowanie service desk

Oprogramowanie do czatu na żywo dla Shopify

Oprogramowanie do obsługi zgłoszeń Shopify

Oprogramowanie softphone

Wsparcie systemu obsługi zgłoszeń

Wsparcie systemu obsługi zgłoszeń

Oprogramowanie telefoniczne

LiveAgent

Trial LiveAgent

Login LiveAgent

LiveAgent Tour

Cennik LiveAgent

Funkcje LiveAgent

Integracje LiveAgent

Partnerzy VoIP LiveAgent

Migracja LiveAgent

Wsparcie LiveAgent

Status LiveAgent

Dziennik zmian LiveAgent

O nas

Biuro w Nowym Jorku

Porównaj LiveAgent

Alternatywy LiveAgent

Alternatywy obsługi zgłoszeń

Darmowe konto

Zarejestruj darmowe konto

Darmowe oprogramowanie call center

Darmowe oprogramowanie do zarządzania klientami

Darmowe oprogramowanie help desk

Darmowe oprogramowanie bazy wiedzy

Darmowe oprogramowanie czatu na żywo

Darmowe oprogramowanie do obsługi zgłoszeń

Marketing i sprzedaż

Demo LiveAgent

Prośba o propozycję

Nagrody LiveAgent

Dlaczego LiveAgent?

Zostań naszym Partnerem

Program afiliacyjny

Strony przypadków użycia

Historie sukcesu klientów

Scenariusze przypadków użycia

Rozwiązania biznesowe

Rozwiązania branżowe

Zasoby edukacyjne

Akademia obsługi klienta

Szablony obsługi klienta

Test szybkości pisania

Blog o obsłudze klienta

Webinary o obsłudze klienta

Słowniczek obsługi klienta

Katalog obsługi klienta

Regulamin

Polityka Prywatności

Polityka bezpieczeństwa

Program Bug Bounty

Strony globalne

LiveAgent.com

LiveAgent.de

LiveAgent.fr

LiveAgent.com.br

LiveAgent.es

Live-Agent.it

Live-Agent.nl

Live-Agent.ru

Live-Agent.pl

LiveAgent.hu

LiveAgent.sk

Live-Agent.cn

LiveAgent.ae

LiveAgent.bg

LiveAgent.dk

LiveAgent.ee

LiveAgent.gr

LiveAgent.hr

LiveAgent.lt

LiveAgent.lv

LiveAgent.no

LiveAgent.ph

LiveAgent.ro

LiveAgent.si

LiveAgent.vn

LiveAgent.jp

Live-Agent.cz

LiveAgent.se

LiveAgent.fi

Powiązane artykuły
Oprogramowanie obsługi zgłoszeń to platforma, która znacznie ułatwia rozwiązywanie problemów klientów. Jest to prostsza metoda niż rozwiązywanie problemów klientów za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Oprogramowanie obsługi zgłoszeń

Oprogramowanie obsługi zgłoszeń to platforma ułatwiająca rozwiązywanie problemów klientów, zapewniająca wysokiej jakości usługi i pozwalająca pracować wydajniej. To także dobra inwestycja biznesowa wpływająca na koszty, przychody, efektywność pracy i satysfakcję klientów. Oprogramowanie przechowuje wszystkie żądania klientów w jednym miejscu oraz pomaga w ustalaniu priorytetów ważnych zadań.

Oprogramowanie call center zapewnia wsparcie, sprzedaż produktów, obsługę telemarketingu. Istnieją dwa typy - oprogramowanie CRM i oprogramowanie do integracji telefonii komputerowej.

Oprogramowanie call center

Oprogramowanie call center umożliwia zautomatyzowanie obsługi klienta, co wpływa na zwiększenie satysfakcji klientów i może przyczynić się do zysków firmy. Integracja z innymi narzędziami, takimi jak CRM-y, jest ważna dla poprawy wydajności call center. Firma LiveAgent oferuje programy do zarządzania i obsługi klienta, w tym wirtualne call center oraz skrypty.

Wykonuj i odbieraj połączenia przez Internet dzięki naszemu zaawansowanemu oprogramowaniu do telefonii. Wykonuj połączenia międzynarodowe i regionalne po cenach lokalnych.

Potrzebujesz niezawodnego oprogramowania telefonicznego?

LiveAgent to opłacalne rozwiązanie dla obsługi zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów. Klienci, tacy jak Marietta Corporation i TrustPay, polecają produkt LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami. LiveAgent również jest doceniany za szybką reakcję i zdolność do statystycznego śledzenia potrzeb klientów. Firmy, takie jak huawei, BMW, Yamaha i O2 również korzystają z LiveAgent. Wypróbuj za darmo!

Przejrzyj najlepsze alternatywy systemów call center w roku 2021 w oparciu o cenę, funkcje, funkcjonalność i opinie klientów z Captterra, G2 i nie tylko!

Porównaj LiveAgent z innymi platformami

LiveAgent to narzędzie, które zdobyło pozytywne opinie klientów, oferujące szybsze i dokładniejsze wsparcie dla agentów. Użytkownicy doceniają łatwy w użyciu interfejs, funkcjonalność raportowania oraz oszczędność czasu dzięki uporządkowanej obsłudze klienta. LiveAgent jest opłacalnym rozwiązaniem, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo