Oprogramowanie obsługi klienta w social media
Oprogramowanie portalu klienta
Oprogramowanie obsługi klienta
Oprogramowanie do nagrywania połączeń
Oprogramowanie do oddzwaniania
Oprogramowanie do zarządzania reklamacjami
Oprogramowanie komunikacji z klientem
Oprogramowanie zaangażowania klienta
Oprogramowanie doświadczenia klienta
Oprogramowanie do interakcji z klientem
Oprogramowanie satysfakcji klienta
Obsługa klienta podczas pandemii
Oprogramowanie do mierzenia customer success
Oprogramowanie do śledzenia klientów
Oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail
System obsługi zgłoszeń help desk
Oprogramowanie do obsługi połączeń przychodzących
Oprogramowanie do obsługi połączeń przychodzących
Oprogramowanie do obsługi połączeń wychodzących
Oprogramowanie zdalnej pomocy technicznej
Oprogramowanie do czatu na żywo dla Shopify
Wsparcie systemu obsługi zgłoszeń
O nas
Darmowe oprogramowanie call center
Darmowe oprogramowanie do zarządzania klientami
Darmowe oprogramowanie do obsługi zgłoszeń
Darmowe oprogramowanie bazy wiedzy
Darmowe oprogramowanie czatu na żywo
Scenariusze przypadków użycia
LiveAgent.com
LiveAgent.de
LiveAgent.fr
LiveAgent.com.br
LiveAgent.es
Live-Agent.it
Live-Agent.nl
Live-Agent.ru
Live-Agent.pl
LiveAgent.hu
LiveAgent.sk
Live-Agent.cn
LiveAgent.ae
LiveAgent.bg
LiveAgent.dk
LiveAgent.ee
LiveAgent.gr
LiveAgent.hr
LiveAgent.lt
LiveAgent.lv
LiveAgent.no
LiveAgent.ph
LiveAgent.ro
LiveAgent.si
LiveAgent.vn
LiveAgent.jp
Live-Agent.cz
LiveAgent.se
LiveAgent.fi
Przenosisz się z HelpScout do LiveAgent?
LiveAgent to oprogramowanie oferujące znakomitą obsługę klienta 24/7, pełną funkcjonalność obsługi technicznej i wiele obsługiwanych języków. Aplikacja umożliwia przeniesienie wszystkich opinii, tagów i obszarów tickety oraz oferuje wiele funkcji i integracji. Oferuje również darmowy plan i trzy inne plany w znakomitych cenach, co zapewni znaczne oszczędności i zwrot inwestycji. Zalety przeniesienia się z HelpScout to między innymi znakomita obsługa klienta oraz pełna funkcjonalność obsługi technicznej.
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.
Cieszymy się z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Natychmiast po zainstalowaniu Twojego konta na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość zawierającą dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.