Fontumi integration
Partner website
Czym jest Fontumi?
Fontumi jest kolumbijskim dostawcą telefonii internetowej | VoIP | SIP trunk, tworząc zaawansowane usługi telekomunikacyjne dla Kolumbii i innych krajów Ameryki Łacińskiej jak Peru, Chile czy Meksyk.
Fontumi projektuje aplikacje i usługi telekomunikacyjne dla firm i call center dowolnej wielkości.
Fontumi oferuje:
- Bez stałej lub miesięcznej klauzuli.
- Niestandardowy identyfikator dzwoniącego
- Połączenia automatyczne
- Wirtualna centrala PBX, DID i nagrywanie.
- Przycisk dzwonienia
- Automatyczne ankiety telefoniczne.
Jak możesz go używać?
LiveAgent i Fontumi są teraz partnerami, dzięki czemu integracja z Fontumi jest łatwiejsza niż kiedykolwiek. LiveAgent nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za połączenie numeru Fontumi VoIP z Twoim centrum telefonicznym.
Jeśli chcesz połączyć Fontumi z call center LiveAgent, po prostu zaloguj się na swoje konto LiveAgent i postępuj zgodnie z instrukcjami.
1. Zaloguj się do swojego konta LiveAgent
2. Przejdź do Numery
3. Wyszukaj Fontumi
4. Kliknij dodaj
5. Wprowadź wymagane dane uwierzytelniające
Koszt integracji Fontumi:
Fontumi i LiveAgent są partnerami. Tak więc, jeśli masz subskrypcję w LiveAgent, integracja jest bezpłatna. Jednak Fontumi pobiera opłaty za swoje usługi, ponieważ firma działa osobno.
Korzyści z Fontumi
- Opłacalne
- Ulepszony CX
- Dostęp w całej Kolumbii
- Wysoka niezawodność
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o działaniu oprogramowania call center, obejrzyj poniższy film.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Fontumi integration!
Frequently Asked Questions
Czym jest Fontumi?
Fontumi jest kolumbijskim dostawcą telefonii internetowej | VoIP | SIP trunk, tworząc zaawansowane usługi telekomunikacyjne dla Kolumbii i innych krajów Ameryki Łacińskiej jak Peru, Chile czy Meksyk.
Ile kosztuje integracja Fontumi z LiveAgent?
LiveAgent zintegrował już Fontumi w środku. Dzięki temu integracja jest bezpłatna. Należy jednak pamiętać, że Fontumi pobiera opłaty za swoje usługi.
Jak zaimplementować numer Fontumi VoIP w LiveAgent?
Jak wspomnieliśmy wcześniej, Fontumi jest już częścią LiveAgent. Po prostu zaloguj się i postępuj zgodnie z poniższym przewodnikiem: 1. Przejdź do Konfiguracje > Zadzwoń > Numery > Czcionka 2. Dodaj numer VoIP i użyj go od razu
Widżety z możliwością dostosowania języka
Dostosuj język czatu internetowego LiveAgent, widżetów kontaktowych lub opinii i zapewniaj wsparcie klientom mówiącym wieloma językami.
Zapewnij doskonałą obsługę klienta.
LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie obsługi klienta, oferujące rozwiązania dla call center, system obsługi zgłoszeń i czat na żywo. Dostępne są również integracje z ponad 200 narzędziami. Zadowoleni klienci to najlepsi klienci, a LiveAgent oferuje bezpłatną migrację concierge z najpopularniejszych rozwiązań obsługi technicznej.