Partner
Partner website
Dowiedz się więcej
Partner Privacy Policy
Fortune 3 Polityka prywatności
Aby umieścić przycisk czatu na żywo LiveAgent w swojej witrynie Fortune 3, postępuj zgodnie z instrukcjami podanymi poniżej.
- Pierwszym krokiem jest utworzenie i dostosowanie nowego przycisku czatu w panelu LiveAgent. Skopiuj jego kod HTML (Ctrl + C) do schowka.

- Przejdź do menedżera sklepu Fortune 3 i wybierz Projekt strony internetowej> Wygląd i styl witryny> Edytuj szablon> Widok źródła> wklej kod przycisku czatu (Ctrl + V) tuż nad linią

- Wejdź na stronę sklepu i odśwież ją. Przycisk czatu jest gotowy!

Dlaczego Fortune 3?
Zacznij tworzyć swój sklep internetowy z dzisiejszą najlepszą platformą. Fortune3 narzędzie do tworzenia witryn e-commerce i oprogramowanie do tworzenia koszyków na zakupy oferują najlepsze rozwiązania do sprzedaży produkty online z własnego i ekskluzywnego sklepu.
Jak możesz tego używać?
Integracja LiveAgent Forune3 umożliwia umieszczenie przycisku czatu na żywo w sklepie Fortune3.
Frequently Asked Questions
Co to jest oprogramowanie eCommerce?
Oprogramowanie e-commerce to po prostu narzędzie do tworzenia sklepów internetowych. Dzięki już zaprojektowanym szablonom możesz w kilka minut stworzyć i posiadać sklep internetowy. Istnieją różne rodzaje oprogramowania do handlu elektronicznego, takie jak Magento, Shopify czy Fortune 3.
Jak możesz zintegrować Fortune 3 z LiveAgent?
1. Zaloguj się na swoje konto LiveAgent 2. Utwórz / dostosuj przycisk czatu na żywo 3. Skopiuj kod HTML 4. Wklej go do swojego menedżera sklepu Fortune 3 (Projekt witryny - Wygląd i styl witryny - Edytuj szablon - Widok źródła - Wklej kod - Zapisz
Recenzja czatu na żywo LiveAgent
LiveAgent oferuje łatwy w obsłudze interfejs oraz narzędzia do czatu na żywo. Jednakże ceny są wysokie, a personalizacja trudna. Narzędzie self-service jest idealnym rozwiązaniem biznesowym, zapewniającym zadowolenie klientów i większą produktywność zespołu.
LiveAgent to narzędzie, które pozwala na zwiększenie konwersji poprzez strategię obsługi klienta, w tym wprowadzenie czatu na żywo i wsparcie dla kupujących. Firmy, które korzystają z takiego podejścia, osiągają o 11% wyższy współczynnik konwersji. LiveAgent oferuje darmową wersję próbną i potężną bazę wiedzy z edytorem WYSIWYG. Narzędzie self-service LiveAgent oferuje samoobsługowe wsparcie klienta poprzez bazy wiedzy, FAQ, przewodniki rozwiązywania problemów i społeczności klientów. Mapa strony Teks informuje o preferencjach klientów w kontekście obsługi - preferują oni interakcje z ludzkimi przedstawicielami, a nie chatbotami. Zwiększ swoją sprzedaż dzięki LiveAgent! LiveAgent proponuje uniwersalną skrzynkę odbiorczą oraz obsługę czatu na żywo i wygodne wbudowane centrum telefoniczne.