Partner
Aby umieścić przycisk czatu na żywo LiveAgent w swojej witrynie Fortune 3, postępuj zgodnie z instrukcjami podanymi poniżej.
- Pierwszym krokiem jest utworzenie i dostosowanie nowego przycisku czatu w panelu LiveAgent. Skopiuj jego kod HTML (Ctrl + C) do schowka.

- Przejdź do menedżera sklepu Fortune 3 i wybierz Projekt strony internetowej> Wygląd i styl witryny> Edytuj szablon> Widok źródła> wklej kod przycisku czatu (Ctrl + V) tuż nad linią

- Wejdź na stronę sklepu i odśwież ją. Przycisk czatu jest gotowy!

Dlaczego Fortune 3?
Zacznij tworzyć swój sklep internetowy z dzisiejszą najlepszą platformą. Fortune3 narzędzie do tworzenia witryn e-commerce i oprogramowanie do tworzenia koszyków na zakupy oferują najlepsze rozwiązania do sprzedaży produkty online z własnego i ekskluzywnego sklepu.
Jak możesz tego używać?
Integracja LiveAgent Forune3 umożliwia umieszczenie przycisku czatu na żywo w sklepie Fortune3.
Frequently asked questions
Co to jest oprogramowanie eCommerce?
Oprogramowanie e-commerce to po prostu narzędzie do tworzenia sklepów internetowych. Dzięki już zaprojektowanym szablonom możesz w kilka minut stworzyć i posiadać sklep internetowy. Istnieją różne rodzaje oprogramowania do handlu elektronicznego, takie jak Magento, Shopify czy Fortune 3.
Jak możesz zintegrować Fortune 3 z LiveAgent?
1. Zaloguj się na swoje konto LiveAgent
2. Utwórz / dostosuj przycisk czatu na żywo
3. Skopiuj kod HTML
4. Wklej go do swojego menedżera sklepu Fortune 3 (Projekt witryny - Wygląd i styl witryny - Edytuj szablon - Widok źródła - Wklej kod - Zapisz
LiveAgent to platforma czatu na żywo, która pozwala na rozwiązywanie problemów klientów w czasie rzeczywistym i zwiększa zaangażowanie klientów. Oferowana jest bezpłatna wersja próbna, a także webinary, które pomagają poprawić obsługę klienta. Integracja Clockify pozwala na śledzenie efektywności obsługi klienta bezpośrednio z poziomu oprogramowania pomocy technicznej. LiveAgent oferuje również wsparcie dla wielu firm na całym świecie.
LiveAgent oferuje kompleksowy system obsługi klienta, wspierany przez ponad 40 integracji oraz ponad 179 funkcji do obsługi klienta. Dostępny jest w 43 różnych językach i obsługuje wielojęzyczne widgety. Przenoszenie danych z Desk.com do LiveAgent ma wiele korzyści, w tym wyjątkową obsługę klienta, oszczędności i darmowy plan na zawsze. LiveAgent pozwala na przeniesienie pracowników, adminów, użytkowników końcowych, klientów, tagów, ticketów, kategorii użytkowników i kategorii ticketów.
Przechodzisz z CallPage na LiveAgent?
LiveAgent oferuje wiele korzyści, takich jak doskonałe rozwiązania dla obsługi klienta, wsparcie 24/7 od agentów oraz narzędzia i integracje. Można także wybrać jeden z trzech płatnych planów lub korzystać z darmowej wersji. Istnieje możliwość wyboru jednego z 43 tłumaczeń oraz dostosowania języka w widżetach. Jeśli jesteś gotowy na migrację z CallPage, warto przyjrzeć się korzyściom, jakie można uzyskać po przejściu na LiveAgent.
LiveAgent to oprogramowanie z czatem na żywo dla sklepów i firm, oferujące wsparcie klientów poprzez szybki czat na żywo i potężną bazę wiedzy. Może pomóc w zwiększeniu zadowolenia klientów i sprzedaży. Firma oferuje różne funkcje i integracje oraz program lojalnościowy dla partnerów. Darmowa wersja próbna trwa 7 lub 30 dni, a istnieje również możliwość subskrypcji newslettera. LiveAgent jest dobrym narzędziem dla rozpoczynających sprzedaż online.