Volusion integration
Co to jest Volusion?
Volusion to oparte na chmurze oprogramowanie do handlu elektronicznego, które pozwala zbudować sklep internetowy od podstaw, abyś mógł zacząć sprzedawać swoje produkty i usługi. Ma łatwy w użyciu kreator dostępny dla swoich klientów, dzięki któremu tworzenie sklepu internetowego jest prostym procesem. Możesz także wybrać jeden z responsywnych motywów.
Jak możesz tego używać?
Skorzystaj z Volusion, jeśli chcesz stworzyć e-sklep z najwyższej półki i zacząć sprzedawać swoje produkty. W połączeniu z integracjami oprogramowania LiveAgent, możesz zapewnić swoim klientom doskonałą obsługę klienta z poziomu jednego pulpitu nawigacyjnego. Telefon, e-mail, czat na żywo lub funkcje bazy wiedzy są gotowe do tej pracy. Zacznij od utworzenia przycisku czatu na żywo w swojej witrynie.
Korzyści
- Niezawodne rozwiązanie e-commerce
- Obsługa klienta w czasie rzeczywistym w Twojej witrynie
- Pomóż przeglądającym witryny za pomocą jednego oprogramowania
- Proaktywne zaproszenia do czatu ułatwiają szybsze dotarcie do użytkowników
Jak zintegrować przycisk czatu LiveAgent w swojej witrynie Volusion
Przycisk czatu na żywo umożliwia klientom łatwy kontakt z Twoją witryną w przypadku jakichkolwiek pytań.
Otwórz LiveAgent i przejdź do Konfiguracja > Czat > Przyciski czatu
![Sekcja przycisku czatu w konfiguracji LiveAgent](https://www.live-agent.pl/wp/urlslab-download/41ee9713de80d7be336ec673052b4f80/liveagent-chat-button-settings-volusion-integration-1024x437.png)
Kliknij pomarańczową ikonę plusa u góry sekcji, aby utworzyć nową. Wybierz żądany projekt z galerii przycisków czatu lub prześlij niestandardowy projekt z HTML lub z obrazu w sekcji Niestandardowe. Kiedy skończysz wybierać, LiveAgent przeniesie Cię do następnej części konfiguracji.
![Wybór przycisków czatu w galerii przycisków czatu LiveAgent](https://www.live-agent.pl/wp/urlslab-download/f2b1b10f7b74fb4734cea31a21657e22/liveagent-chat-button-gallery-volusion-integration-1-1024x488.png)
Teraz musisz nazwać przycisk i wybrać dział odbierający, język i inne opcje, takie jak wymuszony tryb pulpitu lub maksymalna długość kolejki. Ta część konfiguracji zależy od twoich preferencji. Po zakończeniu kliknij Zapisz i przejdź do sekcji Integracja w lewym panelu.
![Konfiguracja przycisków czatu w ramach integracji Volusion](https://www.live-agent.pl/wp/urlslab-download/2c41725ab3405aaef2d9eddca2e6c4ba/customize-chat-button-settings-volusion-integration-1024x489.png)
Teraz wszystko, co musisz zrobić, to skopiować kod do treści witryny. Przejdź do panelu administracyjnego sklepu Volusion, przejdź do opcji Projekt i kliknij Szablon. W zaawansowanej edycji wybierz Edytuj HTML i przejdź na dół strony. Wklej kod bezpośrednio nad linią
Jeśli nie masz pewności, jak to zrobić, możesz wysłać kod do administratora witryny, klikając opcję Wyślij kod do administratora sieci w integracji z LiveAgent tuż nad kodem. Resztą zajmą się za Ciebie.
![Kod przycisku czatu wygenerowany w LiveAgent](https://www.live-agent.pl/wp/urlslab-download/abf81d40862fae51c0870a4daf1c01f3/chat-button-code-volusion-integration-1024x486.png)
![Przycisk czatu na żywo umieszczony w treści sklepu internetowego Volusion](https://www.live-agent.pl/wp/urlslab-download/63075bed5a6fc996eb0438f3af072f6b/csm_volusion1_8774e8a8dc.jpg)
Skończone. Przejdź do strony sklepu i kliknij odśwież, aby zobaczyć nowy czat na żywo. Twoi klienci zobaczą to za każdym razem, gdy wejdą do Twojego e-sklepu i będą mogli łatwo skontaktować się z agentem wsparcia.
![Ten obraz ma pusty atrybut alt; jego nazwa pliku to csm_volusion2_415e1565e9.jpg](https://www.live-agent.pl/wp/urlslab-download/76d72be5c1e6206d88201b5c379a797f/csm_volusion2_415e1565e9.jpg)
Możesz także śledzić wskaźniki czatu na żywo i odwiedzających użytkowników za pomocą Google Analytics . Obejrzyj poniższy film, aby zobaczyć samouczek wideo dotyczący integracji Volusion.
Jak zintegrować LiveAgent z Volusion przez Zapier
Zapier to usługa innej firmy, która tworzy proste, niestandardowe integracje między dwiema aplikacjami. LiveAgent i Volusion można połączyć, jeśli chcesz mieć dostęp do innego rodzaju integracji.
Aby rozpocząć proces integracji, potrzebujesz konta Zapier. Utwórz je tutaj , jeśli go nie masz. Następnie przejdź do witryny integracji LiveAgent + Volusion .
![Integracja LiveAgent i Volusion w Zapier](https://www.live-agent.pl/wp/urlslab-download/21b4fddbabe00969dcb430ca37fcada5/liveagent-volusion-integration-zapier-1024x351.png)
Przewiń w dół do sekcji Połącz LiveAgent + Volusion w kilka minut. Tutaj możesz wybrać wyzwalacz integracji i akcję, aby utworzyć integrację niestandardową. Dostępnych jest wiele opcji, więc przejrzyj je i wybierz te, które odpowiadają Twoim potrzebom.
Ze względu na liczbę dostępnych opcji nasz przewodnik i Twoje doświadczenia z Zapier mogą się różnić, ale ogólny proces pozostaje taki sam. Jako przykład pokażemy Ci integrację z wyzwalaczem Volusion Nowy produkt i wyzwalaczem LiveAgent Utwórz konwersację. Po zakończeniu kliknij niebieski przycisk Kontynuuj
![Aktywacja Volusion Nowy produkt i akcja LiveAgent Utwórz rozmowę wybraną w Zapier](https://www.live-agent.pl/wp/urlslab-download/6136c3509748ef0fe92caf24a2fe0a64/volusion-trigger-liveagent-action-1024x346.png)
Ten następny krok wymaga zalogowania się na swoje konto Volusion i nadania uprawnień Zapier. Kliknij ten prosty proces, aby przejść do następnego kroku. Zapier będzie również chciał przetestować wyzwalacz, aby sprawdzić, czy działa. Kontynuuj ten krok lub pomiń go.
![Konfiguracja wyzwalacza Volusion w Zapier](https://www.live-agent.pl/wp/urlslab-download/fc97c9ce169c7d6f1c126abe5a8db459/volusion-trigger-setup-1024x465.png)
Kolejnym krokiem jest ustawienie wyzwalacza LiveAgent. Wypełnij wszystkie niezbędne informacje, które nowa rozmowa powinna zawierać, takie jak między innymi adresy e-mail nadawcy i odbiorcy, temat i treść wiadomości. Ostatnim krokiem jest test całej integracji.
![Konfiguracja akcji LiveAgent w Zapier](https://www.live-agent.pl/wp/urlslab-download/359791c6caae6b3d78289604b5c91ae8/liveagent-action-setup-1024x568.png)
Skończyłeś i integracja jest gotowa.
Frequently Asked Questions
Co to jest Volusion?
Volusion to oprogramowanie do handlu elektronicznego, które umożliwia utworzenie sklepu internetowego. Ponadto dostarczanie motywów zaprojektowanych przez profesjonalistów w celu łatwiejszego tworzenia i dostosowywania.
Jak możesz zintegrować LiveAgent z Volusion?
Aby zintegrować przycisk czatu na żywo, musisz zalogować się na swoje konto LiveAgent i dostosować przycisk czatu na żywo. Następnie po prostu skopiuj jego kod HTML i wklej go do swojej witryny e-commerce.
Czat na żywo dla e-commerce i usług
Czat na żywo w sklepie internetowym oferuje agentom wiele funkcji, takich jak uniwersalna skrzynka odbiorcza, gotowe odpowiedzi, wstępnie zdefiniowane odpowiedzi, widok pisania w czasie rzeczywistym, dystrybucja czatów, publikowanie ankiet oraz integracja z aplikacjami. Jest to potężne narzędzie marketingowe, które umożliwia szybkie reagowanie na klientów i zapewnia dobrą obsługę.
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.
Tekst porusza temat retencji klientów oraz oferowania alternatywy dla Zopim, czyli LiveAgent - oprogramowania umożliwiającego szybki dostęp do czatu na żywo dla agentów obsługi klienta. LiveAgent oferuje kilka płatnych planów, zawierających wszystkie niezbędne narzędzia i funkcje do skutecznego wsparcia klientów. Można także poznać informacje o wsparciu technicznym i rejestracji na newsletter.
Idź ramię w ramię ze swoimi klientami
LiveAgent to doskonałe narzędzie do obsługi klienta, oferujące integrację z różnymi kanałami komunikacji. Klienci polecają je za szybką reakcję i wzrost satysfakcji klientów oraz sprzedaży.