Volusion

Co to jest Volusion?

Volusion to oparte na chmurze oprogramowanie do handlu elektronicznego, które pozwala zbudować sklep internetowy od podstaw, abyś mógł zacząć sprzedawać swoje produkty i usługi. Ma łatwy w użyciu kreator dostępny dla swoich klientów, dzięki któremu tworzenie sklepu internetowego jest prostym procesem. Możesz także wybrać jeden z responsywnych motywów.

Jak możesz tego używać?

Skorzystaj z Volusion, jeśli chcesz stworzyć e-sklep z najwyższej półki i zacząć sprzedawać swoje produkty. W połączeniu z integracjami oprogramowania LiveAgent, możesz zapewnić swoim klientom doskonałą obsługę klienta z poziomu jednego pulpitu nawigacyjnego. Telefon, e-mail, czat na żywo lub funkcje bazy wiedzy są gotowe do tej pracy. Zacznij od utworzenia przycisku czatu na żywo w swojej witrynie.

Korzyści

  • Niezawodne rozwiązanie e-commerce
  • Obsługa klienta w czasie rzeczywistym w Twojej witrynie
  • Pomóż przeglądającym witryny za pomocą jednego oprogramowania
  • Proaktywne zaproszenia do czatu ułatwiają szybsze dotarcie do użytkowników

Jak zintegrować przycisk czatu LiveAgent w swojej witrynie Volusion

Przycisk czatu na żywo umożliwia klientom łatwy kontakt z Twoją witryną w przypadku jakichkolwiek pytań.

Otwórz LiveAgent i przejdź do Konfiguracja > Czat > Przyciski czatu

Sekcja przycisku czatu w konfiguracji LiveAgent
Przyciski czatu w LiveAgent

Kliknij pomarańczową ikonę plusa u góry sekcji, aby utworzyć nową. Wybierz żądany projekt z galerii przycisków czatu lub prześlij niestandardowy projekt z HTML lub z obrazu w sekcji Niestandardowe. Kiedy skończysz wybierać, LiveAgent przeniesie Cię do następnej części konfiguracji.

Wybór przycisków czatu w galerii przycisków czatu LiveAgent
Galeria przycisków czatu

Teraz musisz nazwać przycisk i wybrać dział odbierający, język i inne opcje, takie jak wymuszony tryb pulpitu lub maksymalna długość kolejki. Ta część konfiguracji zależy od twoich preferencji. Po zakończeniu kliknij Zapisz i przejdź do sekcji Integracja w lewym panelu.

Konfiguracja przycisków czatu w ramach integracji Volusion
Konfiguracja przycisków

Teraz wszystko, co musisz zrobić, to skopiować kod do treści witryny. Przejdź do panelu administracyjnego sklepu Volusion, przejdź do opcji Projekt i kliknij Szablon. W zaawansowanej edycji wybierz Edytuj HTML i przejdź na dół strony. Wklej kod bezpośrednio nad linią

Jeśli nie masz pewności, jak to zrobić, możesz wysłać kod do administratora witryny, klikając opcję Wyślij kod do administratora sieci w integracji z LiveAgent tuż nad kodem. Resztą zajmą się za Ciebie.

Kod przycisku czatu wygenerowany w LiveAgent
Kod przycisku
Przycisk czatu na żywo umieszczony w treści sklepu internetowego Volusion
Umieszczenie przycisku w kodzie internetowym

Skończone. Przejdź do strony sklepu i kliknij odśwież, aby zobaczyć nowy czat na żywo. Twoi klienci zobaczą to za każdym razem, gdy wejdą do Twojego e-sklepu i będą mogli łatwo skontaktować się z agentem wsparcia.

Ten obraz ma pusty atrybut alt; jego nazwa pliku to csm_volusion2_415e1565e9.jpg

Możesz także śledzić wskaźniki czatu na żywo i odwiedzających użytkowników za pomocą Google Analytics . Obejrzyj poniższy film, aby zobaczyć samouczek wideo dotyczący integracji Volusion.

Youtube video: How to add live chat to Volusion store | www.liveagent.com

Jak zintegrować LiveAgent z Volusion przez Zapier

Zapier to usługa innej firmy, która tworzy proste, niestandardowe integracje między dwiema aplikacjami. LiveAgent i Volusion można połączyć, jeśli chcesz mieć dostęp do innego rodzaju integracji.

Aby rozpocząć proces integracji, potrzebujesz konta Zapier. Utwórz je tutaj , jeśli go nie masz. Następnie przejdź do witryny integracji LiveAgent + Volusion .

Integracja LiveAgent i Volusion w Zapier
LiveAgent + Volusion

Przewiń w dół do sekcji Połącz LiveAgent + Volusion w kilka minut. Tutaj możesz wybrać wyzwalacz integracji i akcję, aby utworzyć integrację niestandardową. Dostępnych jest wiele opcji, więc przejrzyj je i wybierz te, które odpowiadają Twoim potrzebom.


Ze względu na liczbę dostępnych opcji nasz przewodnik i Twoje doświadczenia z Zapier mogą się różnić, ale ogólny proces pozostaje taki sam. Jako przykład pokażemy Ci integrację z wyzwalaczem Volusion Nowy produkt i wyzwalaczem LiveAgent Utwórz konwersację. Po zakończeniu kliknij niebieski przycisk Kontynuuj

Aktywacja Volusion Nowy produkt i akcja LiveAgent Utwórz rozmowę wybraną w Zapier
Wybrano wyzwalacz i czynność

Ten następny krok wymaga zalogowania się na swoje konto Volusion i nadania uprawnień Zapier. Kliknij ten prosty proces, aby przejść do następnego kroku. Zapier będzie również chciał przetestować wyzwalacz, aby sprawdzić, czy działa. Kontynuuj ten krok lub pomiń go.

Konfiguracja wyzwalacza Volusion w Zapier
Konfiguracja wyzwalacza Volusion

Kolejnym krokiem jest ustawienie wyzwalacza LiveAgent. Wypełnij wszystkie niezbędne informacje, które nowa rozmowa powinna zawierać, takie jak między innymi adresy e-mail nadawcy i odbiorcy, temat i treść wiadomości. Ostatnim krokiem jest test całej integracji.

Konfiguracja akcji LiveAgent w Zapier
Konfiguracja akcji LiveAgent

Skończyłeś i integracja jest gotowa.

Frequently asked questions

Co to jest Volusion?

Volusion to oprogramowanie do handlu elektronicznego, które umożliwia utworzenie sklepu internetowego. Ponadto dostarczanie motywów zaprojektowanych przez profesjonalistów w celu łatwiejszego tworzenia i dostosowywania.

Jak możesz zintegrować LiveAgent z Volusion?

Aby zintegrować przycisk czatu na żywo, musisz zalogować się na swoje konto LiveAgent i dostosować przycisk czatu na żywo. Następnie po prostu skopiuj jego kod HTML i wklej go do swojej witryny e-commerce.

Powrót do integracji Utwórz BEZPŁATNE konto

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo