Chcesz wiedzieć, co robią i mówią Twoi klienci w internecie? Chcesz śledzić wszystkie ich żądania za pomocą jednego narzędzia?
Oprogramowanie do śledzenia klientów LiveAgent to narzędzie dla Ciebie! Zacznij już dziś poprawiać zadowolenie klienta i Twoją sprzedaż.
Śledź wszystkie ruchy klientów za pomocą jednego narzędzia do śledzenia klienta.
Zobacz, która witryna odesłała ich do Ciebie, jak długo przeglądają Twoją witrynę, jakie produkty ich interesują, w jakiej strefie czasowej się znajdują lub z jakiego kraju pochodzą.
Oferujemy wielokanałowe oprogramowanie do śledzenia klientów, które łączy się zTwitterem, Instagramem, Facebookiem, and Viberem.
Można go również zintegrować z nieograniczoną liczbą plików adresów e-mail i numerów telefonów, jak również czatem na żywo i portalem klienta aby upewnić się, że wszystkie zapytania są uwzględniane i pod jednym dachem.
Nasze oprogramowanie do śledzenia klientów umożliwia śledzenie unikalnych słów kluczowych na Twitterze.
Z łatwością odpowiadaj na pytania lub wątpliwości klientów, nawet jeśli nie jesteś wyraźnie / oznaczony tagami wymienionymi w tweetach.
Zapewnij lepszą obsługę swoim klientom, rejestrując wszystkie spostrzeżenia klientów w wbudowanym CRM .
Twórz pola niestandardowe, aby rejestrować wszelkie informacje istotne dla Twojej firmy i ciesz się wyższym wskaźnikiem satysfakcji klientów.
Skorzystaj z zaawansowanych funkcji oprogramowania do śledzenia klientów, takich jak wstępnie zdefiniowane odpowiedzi i gotowe odpowiedzi i udziel odpowiedzi na często zadawane pytania w ciągu kilku sekund.
Połącz nasze oprogramowanie do śledzenia klientów z ponad 130 integracjami aby usprawnić przepływ pracy.
Dowiedz się, ile czasu zajmuje Ci odpowiadanie na zapytania klientów, które kanały komunikacji są najczęściej używane i które są najbardziej efektywne w konwersji klientów.
Ucz się na podstawie ocen agentów i popraw obsługę klienta dzięki oprogramowaniu do śledzenia klientów już dziś.
Oprogramowanie do śledzenia klientów pomaga podzielić klientów na grupy zgodnie z ich zainteresowaniami i pochodzeniem.
Skorzystaj z tej funkcji i popraw komunikaty marketingowe , zadowolenie klientów, retencję i przychody.
Za pomocą oprogramowania do śledzenia klientów możesz zbudować portal dla klientów, za pośrednictwem którego klienci mogą śledzić postępy w rozwiązywaniu ich zgłoszeń.
Nie musisz! LiveAgent to wyjątkowe oprogramowanie integrujące wiele kanałów komunikacji pod jednym dachem z przystępnymi i przejrzystymi cenami.
Nie płać dodatkowych opłat za narzędzia do śledzenia wielu klientów. LiveAgent to wszystko, czego potrzebujesz.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews
LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.
Peter Komornik, CEO
Czy zauważyłeś, że nasze oprogramowanie do śledzenia klientów jest najtańszą i jednocześnie najbardziej zaawansowaną opcją na rynku?
Zgadza się. Sprawdź wszystko, co mamy do zaoferowania na naszej stronie z cenami.
Funkcje obsługi zgłoszeń i czatu na żywo obsługiwane przez automatyzację.
Czat na żywo, call center, media społecznościowe, portal klienta i obsługę zgłoszeń.
Obsługiwaliśmy ponad 150 milionów użytkowników końcowych, ponad 30 000 firm i mamy prawie 17 lat doświadczenia jako wiodące oprogramowanie do śledzenia klientów.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team