Miej zawsze oko na swoich klientów

Chcesz wiedzieć, co robią i mówią Twoi klienci w internecie? Chcesz śledzić wszystkie ich żądania za pomocą jednego narzędzia?

Oprogramowanie do śledzenia klientów LiveAgent to narzędzie dla Ciebie! Zacznij już dziś poprawiać zadowolenie klienta i Twoją sprzedaż.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Śledź, usprawniaj, ucz się na podstawie spostrzeżeń i osiągaj zyski

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Więcej spostrzeżeń, większa sprzedaż

Śledź wszystkie ruchy klientów za pomocą jednego narzędzia do śledzenia klienta.

Zobacz, która witryna odesłała ich do Ciebie, jak długo przeglądają Twoją witrynę, jakie produkty ich interesują, w jakiej strefie czasowej się znajdują lub z jakiego kraju pochodzą.

LiveAgent failed payment message

Obejmuje każdy punkt styku

Oferujemy wielokanałowe oprogramowanie do śledzenia klientów, które łączy się zTwitterem, Instagramem, Facebookiem, and Viberem.

Można go również zintegrować z nieograniczoną liczbą plików adresów e-mail i numerów telefonów, jak również czatem na żywo i portalem klienta aby upewnić się, że wszystkie zapytania są uwzględniane i pod jednym dachem.

Dołącz do rozmowy

Nasze oprogramowanie do śledzenia klientów umożliwia śledzenie unikalnych słów kluczowych na Twitterze.

Z łatwością odpowiadaj na pytania lub wątpliwości klientów, nawet jeśli nie jesteś wyraźnie / oznaczony tagami wymienionymi w tweetach.

Rozpocznij DARMOWĄ wersję próbną już dziś Bezpłatna 14-dniowa wersja próbna    Nie wymagamy karty kredytowej

Wiedzieć wszystko, co trzeba

Zapewnij lepszą obsługę swoim klientom, rejestrując wszystkie spostrzeżenia klientów w wbudowanym CRM .

Twórz pola niestandardowe, aby rejestrować wszelkie informacje istotne dla Twojej firmy i ciesz się wyższym wskaźnikiem satysfakcji klientów.

Oszczędzaj czas dzięki odpowiedziom jednym kliknięciem

Skorzystaj z zaawansowanych funkcji oprogramowania do śledzenia klientów, takich jak wstępnie zdefiniowane odpowiedzi i gotowe odpowiedzi i udziel odpowiedzi na często zadawane pytania w ciągu kilku sekund.

Canned-messages-Macros
LiveAgent CRM integrations

Czas to pieniądz, oszczędzaj go

Połącz nasze oprogramowanie do śledzenia klientów z ponad 130 integracjami aby usprawnić przepływ pracy.

Podnieś swoją wydajność

Dowiedz się, ile czasu zajmuje Ci odpowiadanie na zapytania klientów, które kanały komunikacji są najczęściej używane i które są najbardziej efektywne w konwersji klientów.

Ucz się na podstawie ocen agentów i popraw obsługę klienta dzięki oprogramowaniu do śledzenia klientów już dziś.

Reports feature by LiveAgent
Contact-groups-LiveAgent

Segmentuj i poprawiaj sprzedaż

Oprogramowanie do śledzenia klientów pomaga podzielić klientów na grupy zgodnie z ich zainteresowaniami i pochodzeniem.

Skorzystaj z tej funkcji i popraw komunikaty marketingowe , zadowolenie klientów, retencję i przychody.

Wzmocnij swoją bazę klientów

Za pomocą oprogramowania do śledzenia klientów możesz zbudować portal dla klientów, za pośrednictwem którego klienci mogą śledzić postępy w rozwiązywaniu ich zgłoszeń.

Nasi klienci mówią to najlepiej

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.

Masz dość przełączania się między telefonami, czatami, e-mailami i innymi narzędziami komunikacji?

Nie musisz! LiveAgent to wyjątkowe oprogramowanie integrujące wiele kanałów komunikacji pod jednym dachem z przystępnymi i przejrzystymi cenami.

Nie płać dodatkowych opłat za narzędzia do śledzenia wielu klientów. LiveAgent to wszystko, czego potrzebujesz.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Upset man-illustration
Peter Komornik

LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

black Slido logo

Oprogramowanie do śledzenia klientów i nie tylko

Zadowoleni klienci? Bezcenne

Czy zauważyłeś, że nasze oprogramowanie do śledzenia klientów jest najtańszą i jednocześnie najbardziej zaawansowaną opcją na rynku?

Zgadza się. Sprawdź wszystko, co mamy do zaoferowania na naszej stronie z cenami.

Package Name

Ticket+Chat

Funkcje obsługi zgłoszeń i czatu na żywo obsługiwane przez automatyzację.

$29 /mo
Package Name

All-Inclusive

Czat na żywo, call center, media społecznościowe, portal klienta i obsługę zgłoszeń.

$39 /mo

Będziesz w dobrych rękach!

Obsługiwaliśmy ponad 150 milionów użytkowników końcowych, ponad 30 000 firm i mamy prawie 17 lat doświadczenia jako wiodące oprogramowanie do śledzenia klientów.

Artykuły powiązane zOprogramowanie do śledzenia klientów
Dołącz pliki do artykułów z bazy wiedzy. Wypróbuj funkcję LiveAgent – Załączniki w artykułach. Przeczytaj więcej na ten temat w artykule.

Załączniki w artykułach

Zapewniamy wsparcie techniczne dla przemysłu i biznesu. Przenoszenie danych i tłumaczenia w wielu językach. Możliwość integracji z Voyced VoIP.

Dołącz pliki do artykułów z bazy wiedzy. Wypróbuj funkcję LiveAgent – Załączniki w artykułach. Przeczytaj więcej na ten temat w artykule.

Załączniki w artykułach

Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.

Postępuj zgodnie z protokołami uprzejmej rozmowy. Zapoznaj się z odpowiednią etykietą komunikacji na czacie na żywo i poznaj zasady obsługi klienta.

Etykieta czatu na żywo dla obsługi klienta

Zaproszenia do czatu i gotowe odpowiedzi pomagają w tworzeniu pozytywnych interakcji z klientami. Ważne jest również używanie właściwych słów i struktury czatu.

Chcesz przenieść się z LiveChat do LiveAgent? Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, Yamaha i O2 i zapewniaj światowej klasy wsparcie.

Chcesz przejść z LiveChat do LiveAgent?

LiveAgent zapewnia oprogramowanie obsługujące tłumaczenia w 43 językach i jest alternatywą dla Intercom. Przenosząc się z Zopim, możesz wypróbować różne plany cenowe. Integracja z Voyced VoIP jest również możliwa. LiveAgent oferuje demo, aby pomóc klientom w osiąganiu ich celów biznesowych. Tworzenie konta jest łatwe, a LiveAgent korzysta z plików cookie na swojej stronie.

Doświadczenie obsługi klienta jest wynikiem interakcji między firmą a jej klientami - szczególnie wtedy, gdy agenci próbują rozwiązać problemy klientów.

Doświadczenie obsługi klienta

Doświadczenie obsługi klienta ma duże znaczenie dla przedsiębiorstwa. Zadowoleni klienci przekazują pozytywne opinie, jednak obsługa wymaga słuchania klientów i szybkiej reakcji.

LiveAgent to najwyżej i najczęściej oceniane rozwiązanie help desk dla MŚP w 2020 roku. Zainwestuj w LiveAgent i zyskaj z podglądem czatu na żywo.

Oprogramowanie help desk dla korporacji

Oprogramowanie czatu na żywo HelpOnClick oferuje wiele funkcji, w tym konfigurację protokołu SSL i otrzymywanie powiadomień przez SMS. LiveAgent jest wysoce ocenianym narzędziem do obsługi klienta, które poprawia produktywność i zapewnia szybką reakcję zespołu wsparcia.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo