Chcesz wiedzieć, co robią i mówią Twoi klienci w internecie? Chcesz śledzić wszystkie ich żądania za pomocą jednego narzędzia?
Oprogramowanie do śledzenia klientów LiveAgent to narzędzie dla Ciebie! Zacznij już dziś poprawiać zadowolenie klienta i Twoją sprzedaż.
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Śledź wszystkie ruchy klientów za pomocą jednego narzędzia do śledzenia klienta.
Zobacz, która witryna odesłała ich do Ciebie, jak długo przeglądają Twoją witrynę, jakie produkty ich interesują, w jakiej strefie czasowej się znajdują lub z jakiego kraju pochodzą.
Oferujemy wielokanałowe oprogramowanie do śledzenia klientów, które łączy się zTwitterem, Instagramem, Facebookiem, and Viberem.
Można go również zintegrować z nieograniczoną liczbą plików adresów e-mail i numerów telefonów, jak również czatem na żywo i portalem klienta aby upewnić się, że wszystkie zapytania są uwzględniane i pod jednym dachem.
Nasze oprogramowanie do śledzenia klientów umożliwia śledzenie unikalnych słów kluczowych na Twitterze.
Z łatwością odpowiadaj na pytania lub wątpliwości klientów, nawet jeśli nie jesteś wyraźnie / oznaczony tagami wymienionymi w tweetach.
Zapewnij lepszą obsługę swoim klientom, rejestrując wszystkie spostrzeżenia klientów w wbudowanym CRM .
Twórz pola niestandardowe, aby rejestrować wszelkie informacje istotne dla Twojej firmy i ciesz się wyższym wskaźnikiem satysfakcji klientów.
Skorzystaj z zaawansowanych funkcji oprogramowania do śledzenia klientów, takich jak wstępnie zdefiniowane odpowiedzi i gotowe odpowiedzi i udziel odpowiedzi na często zadawane pytania w ciągu kilku sekund.
Połącz nasze oprogramowanie do śledzenia klientów z ponad 130 integracjami aby usprawnić przepływ pracy.
Dowiedz się, ile czasu zajmuje Ci odpowiadanie na zapytania klientów, które kanały komunikacji są najczęściej używane i które są najbardziej efektywne w konwersji klientów.
Ucz się na podstawie ocen agentów i popraw obsługę klienta dzięki oprogramowaniu do śledzenia klientów już dziś.
Oprogramowanie do śledzenia klientów pomaga podzielić klientów na grupy zgodnie z ich zainteresowaniami i pochodzeniem.
Skorzystaj z tej funkcji i popraw komunikaty marketingowe , zadowolenie klientów, retencję i przychody.
Za pomocą oprogramowania do śledzenia klientów możesz zbudować portal dla klientów, za pośrednictwem którego klienci mogą śledzić postępy w rozwiązywaniu ich zgłoszeń.
Roman Bosch
Partly
To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.
Viviane Carter
CSI Products
Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.
Christian Lange
Lucky-Bike
Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.
Jens Malmqvist
Projure
Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.
Catana Alexandru
Websignal
Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.
Jan Wienk
All British Casino
Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!
Sissy Böttcher
Study Portals
Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.
Peter Koning
TypoAssassin
Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.
Aranzazu F
Factorchic
Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.
Martin Drugaj
Atomer
Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.
Ivan Golubović
AVMarket
Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.
Alexandra Danišová
Nay
Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.
David Chandler
Volterman
Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.
Nie musisz! LiveAgent to wyjątkowe oprogramowanie integrujące wiele kanałów komunikacji pod jednym dachem z przystępnymi i przejrzystymi cenami.
Nie płać dodatkowych opłat za narzędzia do śledzenia wielu klientów. LiveAgent to wszystko, czego potrzebujesz.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews
LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.
Peter Komornik, CEO
Czy zauważyłeś, że nasze oprogramowanie do śledzenia klientów jest najtańszą i jednocześnie najbardziej zaawansowaną opcją na rynku?
Zgadza się. Sprawdź wszystko, co mamy do zaoferowania na naszej stronie z cenami.
Funkcje obsługi zgłoszeń i czatu na żywo obsługiwane przez automatyzację.
Czat na żywo, call center, media społecznościowe, portal klienta i obsługę zgłoszeń.
Obsługiwaliśmy ponad 150 milionów użytkowników końcowych, ponad 30 000 firm i mamy prawie 17 lat doświadczenia jako wiodące oprogramowanie do śledzenia klientów.
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.
Etykieta czatu na żywo dla obsługi klienta
Zaproszenia do czatu i gotowe odpowiedzi pomagają w tworzeniu pozytywnych interakcji z klientami. Ważne jest również używanie właściwych słów i struktury czatu.
Chcesz przejść z LiveChat do LiveAgent?
LiveAgent zapewnia oprogramowanie obsługujące tłumaczenia w 43 językach i jest alternatywą dla Intercom. Przenosząc się z Zopim, możesz wypróbować różne plany cenowe. Integracja z Voyced VoIP jest również możliwa. LiveAgent oferuje demo, aby pomóc klientom w osiąganiu ich celów biznesowych. Tworzenie konta jest łatwe, a LiveAgent korzysta z plików cookie na swojej stronie.
Oprogramowanie help desk dla korporacji
Oprogramowanie czatu na żywo HelpOnClick oferuje wiele funkcji, w tym konfigurację protokołu SSL i otrzymywanie powiadomień przez SMS. LiveAgent jest wysoce ocenianym narzędziem do obsługi klienta, które poprawia produktywność i zapewnia szybką reakcję zespołu wsparcia.
Cieszymy się z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Natychmiast po zainstalowaniu Twojego konta na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość zawierającą dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach