Partner
Co to jest Klaviyo?
Klaviyo to narzędzie do automatyzacji marketingu e-mailowego, które koncentruje się na handlu elektronicznym. To narzędzie pomaga firmom dostarczać bardziej osobiste doświadczenia za pośrednictwem poczty e-mail, SMS-ów, powiadomień w aplikacji i Internetu.
Jak możesz tego używać?
Klaviyo pomaga zarządzać bazą klientów, słuchać ich i dostosowywać doświadczenie do określonych odbiorców zgodnie z Twoimi potrzebami. Robi to za pomocą różnych funkcji i narzędzi.
Dynamiczne formy i personalizacja
Kreator formularzy Klaviyo pozwala zebrać więcej informacji o bazie klientów i rozszerzyć listę e-mailową. Nie musisz nawet mieć umiejętności kodowania.
Segmentacja
Możesz kierować reklamy do klientów na podstawie dowolnego wydarzenia, profilu, danych, lokalizacji lub daty. Użyj segmentacji do budowania grup klientów.
Nauka o danych
Oprogramowanie automatycznie przewiduje ważne dane analityczne, takie jak wskaźnik rezygnacji, wartość życiowa klienta i przewidywanie płci.
Automatyzacja
Klaviyo Flow Builder pozwala zautomatyzować komunikację za pomocą gotowych szablonów, które można dodatkowo personalizować i kierować na określoną część bazy klientów.
Korzyści
- Automatyczny import / eksport kontaktów między Klaviyo i LiveAgent
- Aktualizuj kontakty bezpośrednio z LiveAgent
- Subskrybuj ludzi bezpośrednio ze złogszeń w LiveAgent
- Pomaga zdobyć więcej subskrybentów w zależności od liczby przychodzących zgłoszeń
- Wszystko jest w jednym wygodnym miejscu – pulpicie nawigacyjnym LiveAgent, dzięki czemu nie musisz przełączać się między narzędziami
Frequently Asked Questions
Co to jest Klaviyo?
Klaviyo to firma, która pomaga firmom zwiększyć sprzedaż, udostępniając platformę, na której mogą tworzyć e-maile i kampanie marketingowe SoMe od 2012 roku.
Jak możesz zintegrować Klaviyo z LiveAgent?
1. Zaloguj się do swojego LiveAgent 2. Kliknij Konfiguracje - System - Wtyczki 3. Szukaj Klaviyo 4. Aktywuj wtyczkę 5. Wypełnij klucz API z Klaviyo
Oprogramowanie Helpdesk dla branży e-commerce
LiveAgent oferuje demo, gdzie użytkownicy mogą ucząc się osiągać cele biznesowe, takie jak zwiększenie satysfakcji klientów lub generowanie większej sprzedaży. Platforma oferuje również wsparcie techniczne, centrum wsparcia i program partnerski. Użytkownicy mogą uzyskać informacje o cenach, usługach, integracjach i funkcjach. LiveAgent posiada także funkcje zarządzania zgłoszeniami i łączenia ich z preferencjami użytkownika.
Szukasz alternatywy dla Kayako?
LiveAgent's multilingual software with customizable language widgets ensures that language does not become a barrier between you and your customers. They are a great alternative to Kayako in terms of time and money savings for small and medium-sized businesses.
Makra w LiveAgent to gotowe odpowiedzi dla zespołu wsparcia, pomagające zaoszczędzić czas i uzyskać spójność odpowiedzi na powtarzające się pytania klientów. LiveAgent oferuje także inne funkcje takie jak czat w czasie rzeczywistym, zarządzanie kontaktami i obsługę techniczną. Przełącz się na LiveAgent i zyskaj wysokiej jakości wsparcie techniczne.
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które oferuje rozwiązania techniczne, szkoleniowe i sposób kontaktu za pomocą poczty e-mail. Firma zapewnia skuteczne rozwiązywanie problemów i szablony wiadomości e-mail, a także integracje, wsparcie, przenoszenie danych i program lojalnościowy. Ważne jest, aby e-maile były dobrze skonstruowane i personalizowane. LiveAgent umożliwia skonfigurowanie powiadomień e-mail na różne cele. Relacje z klientami mogą być zacieśnione dzięki e-mailom z podziękowaniem. Pętle mailowe mogą jednak negatywnie wpływać na efektywność komunikacji firmy. Bloggerzy i osoby szukające wiedzy mogą odkryć ciekawe treści dzięki blogowi, szablonom i webinarom LiveAgent.