Klaviyo integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co to jest Klaviyo?
Klaviyo to narzędzie do automatyzacji marketingu e-mailowego, które koncentruje się na handlu elektronicznym. To narzędzie pomaga firmom dostarczać bardziej osobiste doświadczenia za pośrednictwem poczty e-mail, SMS-ów, powiadomień w aplikacji i Internetu.
Jak możesz tego używać?
Klaviyo pomaga zarządzać bazą klientów, słuchać ich i dostosowywać doświadczenie do określonych odbiorców zgodnie z Twoimi potrzebami. Robi to za pomocą różnych funkcji i narzędzi.
Dynamiczne formy i personalizacja
Kreator formularzy Klaviyo pozwala zebrać więcej informacji o bazie klientów i rozszerzyć listę e-mailową. Nie musisz nawet mieć umiejętności kodowania.
Segmentacja
Możesz kierować reklamy do klientów na podstawie dowolnego wydarzenia, profilu, danych, lokalizacji lub daty. Użyj segmentacji do budowania grup klientów.
Nauka o danych
Oprogramowanie automatycznie przewiduje ważne dane analityczne, takie jak wskaźnik rezygnacji, wartość życiowa klienta i przewidywanie płci.
Automatyzacja
Klaviyo Flow Builder pozwala zautomatyzować komunikację za pomocą gotowych szablonów, które można dodatkowo personalizować i kierować na określoną część bazy klientów.
Korzyści
- Automatyczny import / eksport kontaktów między Klaviyo i LiveAgent
- Aktualizuj kontakty bezpośrednio z LiveAgent
- Subskrybuj ludzi bezpośrednio ze złogszeń w LiveAgent
- Pomaga zdobyć więcej subskrybentów w zależności od liczby przychodzących zgłoszeń
- Wszystko jest w jednym wygodnym miejscu – pulpicie nawigacyjnym LiveAgent, dzięki czemu nie musisz przełączać się między narzędziami
Frequently Asked Questions
Co to jest Klaviyo?
Klaviyo to firma, która pomaga firmom zwiększyć sprzedaż, udostępniając platformę, na której mogą tworzyć e-maile i kampanie marketingowe SoMe od 2012 roku.
Jak możesz zintegrować Klaviyo z LiveAgent?
1. Zaloguj się do swojego LiveAgent 2. Kliknij Konfiguracje - System - Wtyczki 3. Szukaj Klaviyo 4. Aktywuj wtyczkę 5. Wypełnij klucz API z Klaviyo
Co to jest komunikacja z klientem?
Dowiedz się, jak skutecznie komunikować się z klientami dzięki naszym wskazówkom i narzędziom LiveAgent. Poznaj zalety wielokanałowej obsługi, zintegrowanego systemu zgłoszeń i czatu na żywo. Popraw zadowolenie klientów, zwiększ ich lojalność i zyskaj przewagę konkurencyjną. Odwiedź naszą stronę i odkryj, jak podnieść jakość swojej obsługi klienta!
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!