Partner
Aby zintegrować Nicereply z LiveAgent, postępuj zgodnie z poniższym przewodnikiem integracji.
- Upewnij się, że masz uprawnienia administratora zarówno do kont LiveAgent, jak i Nicereply
- Pełna instrukcja integracji tutaj: https://support.nicereply.com/article/99-getting-started-with-liveagent-integration
Mierz satysfakcję klienta
Mierz zadowolenie klientów dzięki Nicereply – narzędziu do ankiet CSAT stworzonym dla LiveAgent . Przeanalizuj swoich klientów bezpośrednio z LiveAgent. Zobacz dane dotyczące satysfakcji klientów przesłane do zgłoszeń LiveAgent bez konieczności opuszczania aplikacji.
Wypróbuj bezpłatnie przez 14 dni.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Nicereply for LiveAgent , zapytaj nas pod adresem contact@nicereply.com.
Jak to działa?
Mierz satysfakcję klientów za pomocą ankiety na dole każdego e-maila lub uruchom ją po rozwiązaniu zgłoszenia lub czatu. Wybierz pomiar Zadowolenie klienta , Net Promoter Score lub Customer Effort Score . Odpowiedzi są przesłane z powrotem do LiveAgent jako komentarze i wartości pól niestandardowych.
Kluczowe cechy:
- Mierz dane, które mają znaczenie. Wybierz spośród CSAT, NPS i CES. W razie potrzeby wymieszaj i dopasuj.

- Dostosuj wygląd i styl swoich ankiet. Zmień kolorystykę, dodaj logo, zadaj dodatkowe pytania.
- Wybierz odpowiednią dla siebie skalę ocen – gwiazdki, buźki, kciuki – Ty decydujesz.

- Zdecyduj, kiedy przeprowadzić ankietę wśród klientów. Po każdej interakcji? Po rozwiązaniu biletu? Jak szybko? Natychmiast, po godzinie czy pojutrze? Wszystko zależy od Ciebie.
- Zobacz wydajność różnych agentów, zespołów i działów.
- Przejdź do szczegółów, aby uzyskać więcej informacji dzięki analityce obejmującej tabele wyników, histogramy, wykresy trendów i nie tylko.
- Zobacz wszystkie opinie związane ze zgłoszeniem bezpośrednio w LiveAgent.
- Nie płać za ankiety bez odpowiedzi. Płacisz tylko za prawdziwe wyniki – odpowiedzi w ankietach. Nicereply cieszy się zaufaniem setek firm:

Dowiedz się więcej o integracji LiveAgent z Nicereply. Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny .
Frequently Asked Questions
Co to jest NiceReply?
NiceReply to platforma do zarządzania klientami, która pomaga mierzyć satysfakcję klienta, wynik promotora netto, a także ocenę wysiłków klientów, gromadząc informacje zwrotne.
Jak można zintegrować NiceReply z LiveAgent?
Pierwszym krokiem jest posiadanie konta zarówno w NiceReply, jak i LiveAgent. Drugim krokiem jest faktyczna integracja. Oto szczegółowy przewodnik dotyczący integracji NiceReply.
Szukasz alternatywy dla Samange?
Oprogramowanie LiveAgent oferuje lepsze zarządzanie relacjami z klientami i obsługę wielokanałową, jest alternatywą dla Freshcaller i Intercom.
Recenzja czatu na żywo LiveAgent
LiveAgent oferuje łatwy w obsłudze interfejs oraz narzędzia do czatu na żywo. Jednakże ceny są wysokie, a personalizacja trudna. Narzędzie self-service jest idealnym rozwiązaniem biznesowym, zapewniającym zadowolenie klientów i większą produktywność zespołu.
Oprogramowanie pomocy technicznej dla instytucji rządowych
Narzędzie LiveAgent to doskonałe centrum obsługi klienta, zwiększające efektywność i satysfakcję klientów poprzez różne kanały kontaktu, w tym WhatsApp.