Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Nicereply

Aby zintegrować Nicereply z LiveAgent, postępuj zgodnie z poniższym przewodnikiem integracji.

Mierz satysfakcję klienta

Mierz zadowolenie klientów dzięki Nicereply – narzędziu do ankiet CSAT stworzonym dla LiveAgent . Przeanalizuj swoich klientów bezpośrednio z LiveAgent. Zobacz dane dotyczące satysfakcji klientów przesłane do zgłoszeń LiveAgent bez konieczności opuszczania aplikacji.

Wypróbuj bezpłatnie przez 14 dni.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Nicereply for LiveAgent , zapytaj nas pod adresem contact@nicereply.com.

Jak to działa?

Mierz satysfakcję klientów za pomocą ankiety na dole każdego e-maila lub uruchom ją po rozwiązaniu zgłoszenia lub czatu. Wybierz pomiar Zadowolenie klienta , Net Promoter Score lub Customer Effort Score . Odpowiedzi są przesłane z powrotem do LiveAgent jako komentarze i wartości pól niestandardowych.

Kluczowe cechy:

  • Mierz dane, które mają znaczenie. Wybierz spośród CSAT, NPS i CES. W razie potrzeby wymieszaj i dopasuj.
Nicereply
  • Dostosuj wygląd i styl swoich ankiet. Zmień kolorystykę, dodaj logo, zadaj dodatkowe pytania.
  • Wybierz odpowiednią dla siebie skalę ocen – gwiazdki, buźki, kciuki – Ty decydujesz.
Nicereply
  • Zdecyduj, kiedy przeprowadzić ankietę wśród klientów. Po każdej interakcji? Po rozwiązaniu biletu? Jak szybko? Natychmiast, po godzinie czy pojutrze? Wszystko zależy od Ciebie.
  • Zobacz wydajność różnych agentów, zespołów i działów.
  • Przejdź do szczegółów, aby uzyskać więcej informacji dzięki analityce obejmującej tabele wyników, histogramy, wykresy trendów i nie tylko.
  • Zobacz wszystkie opinie związane ze zgłoszeniem bezpośrednio w LiveAgent.
  • Nie płać za ankiety bez odpowiedzi. Płacisz tylko za prawdziwe wyniki – odpowiedzi w ankietach. Nicereply cieszy się zaufaniem setek firm:
Nicereply

Dowiedz się więcej o integracji LiveAgent z Nicereply. Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny .

FAQ

Co to jest NiceReply?

NiceReply to platforma do zarządzania klientami, która pomaga mierzyć satysfakcję klienta, wynik promotora netto, a także ocenę wysiłków klientów, gromadząc informacje zwrotne.

Jak można zintegrować NiceReply z LiveAgent?

Pierwszym krokiem jest posiadanie konta zarówno w NiceReply, jak i LiveAgent. Drugim krokiem jest faktyczna integracja. Oto szczegółowy przewodnik dotyczący integracji NiceReply.

Powrót do integracji Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo