Nicereply

Aby zintegrować Nicereply z LiveAgent, postępuj zgodnie z poniższym przewodnikiem integracji.

Mierz satysfakcję klienta

Mierz zadowolenie klientów dzięki Nicereply – narzędziu do ankiet CSAT stworzonym dla LiveAgent . Przeanalizuj swoich klientów bezpośrednio z LiveAgent. Zobacz dane dotyczące satysfakcji klientów przesłane do zgłoszeń LiveAgent bez konieczności opuszczania aplikacji.

Wypróbuj bezpłatnie przez 14 dni.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Nicereply for LiveAgent , zapytaj nas pod adresem contact@nicereply.com.

Jak to działa?

Mierz satysfakcję klientów za pomocą ankiety na dole każdego e-maila lub uruchom ją po rozwiązaniu zgłoszenia lub czatu. Wybierz pomiar Zadowolenie klienta , Net Promoter Score lub Customer Effort Score . Odpowiedzi są przesłane z powrotem do LiveAgent jako komentarze i wartości pól niestandardowych.

Kluczowe cechy:

  • Mierz dane, które mają znaczenie. Wybierz spośród CSAT, NPS i CES. W razie potrzeby wymieszaj i dopasuj.
Kluczowe cechy:
  • Dostosuj wygląd i styl swoich ankiet. Zmień kolorystykę, dodaj logo, zadaj dodatkowe pytania.
  • Wybierz odpowiednią dla siebie skalę ocen – gwiazdki, buźki, kciuki – Ty decydujesz.
Kluczowe cechy:
  • Zdecyduj, kiedy przeprowadzić ankietę wśród klientów. Po każdej interakcji? Po rozwiązaniu biletu? Jak szybko? Natychmiast, po godzinie czy pojutrze? Wszystko zależy od Ciebie.
  • Zobacz wydajność różnych agentów, zespołów i działów.
  • Przejdź do szczegółów, aby uzyskać więcej informacji dzięki analityce obejmującej tabele wyników, histogramy, wykresy trendów i nie tylko.
  • Zobacz wszystkie opinie związane ze zgłoszeniem bezpośrednio w LiveAgent.
  • Nie płać za ankiety bez odpowiedzi. Płacisz tylko za prawdziwe wyniki – odpowiedzi w ankietach. Nicereply cieszy się zaufaniem setek firm:
Kluczowe cechy:

Dowiedz się więcej o integracji LiveAgent z Nicereply. Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny .

Frequently asked questions

Co to jest NiceReply?

NiceReply to platforma do zarządzania klientami, która pomaga mierzyć satysfakcję klienta, wynik promotora netto, a także ocenę wysiłków klientów, gromadząc informacje zwrotne.

Jak można zintegrować NiceReply z LiveAgent?

Pierwszym krokiem jest posiadanie konta zarówno w NiceReply, jak i LiveAgent. Drugim krokiem jest faktyczna integracja. Oto szczegółowy przewodnik dotyczący integracji NiceReply.

Powrót do integracji Utwórz BEZPŁATNE konto

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo