Partner
Co to jest Simplesat?
Simplesat to oprogramowanie do opinii klientów. Firmy używają go do zbierania i analizowania opinii od klientów. Simplesat umożliwia tworzenie i dostosowywanie ankiet NPS i CSAT do już istniejących systemów, z których korzystasz.
Jak korzystać z Simplesat?
Skuteczne ankiety należy przeprowadzać w określonych celach. Jeden rozmiar pasuje do wszystkich rozwiązań ankietowych są znacznie mniej skuteczne. Simplesat może być używany do tworzenia niestandardowych ankiet NPS i CSAT w celu pozyskania odpowiednich klienta informacje zwrotne.
Możesz użyć tych danych, aby ulepszyć swoją firmę, swoje produkty i usług, a przede wszystkim obsługi klienta. Aby jak najlepiej skorzystać z Simplesat, możesz go użyć do osadzenia ankiet NPS i CSAT w zgłoszeniach LiveAgent.
Użyteczność danych zwrotnych może przynieść wiele korzyści. Zebrane dane możesz wykorzystać do ulepszenia swojego help desku, dowiedzieć się, co lubią lub czego nie lubią Twoi klienci, co kanały komunikacji, które preferują, lub więcej.
Jakie są zalety korzystania z Simplesat?
- Niestandardowe i efektywne ankiety NPS i CSAT
- Łatwa implementacja dzięki zgłoszeniom LiveAgent
- Personalizacja ankiet i branding
- Powiadomienia o ankietach niestandardowych
Ready to provide better customer support?
Try LiveAgent with our free 14-day trial and get access to our multi-channel help desk
Jak zintegrować Simplesat z LiveAgent?
To proste. Po rozpoczęciu korzystania z Simplesat możesz utworzyć niestandardową ankietę dla swoich kontaktów LiveAgent. Następnie wystarczy osadzić go w szablonach zgłoszeń i wysłać do listy kontaktów. Postępuj zgodnie z poniższym przewodnikiem, aby dowiedzieć się, jak to zrobić.
- Wejdź na stronę Simplesat i rozpocznij bezpłatny okres próbny. Po założeniu konta utwórz nową ankietę w panelu. Możesz wybierać spośród ankiet NPS lub CSAT, aby zmierzyć satysfakcję lub lojalność klientów.

- Simplesat pozwala dostosować wszystko, takie jak pytanie wprowadzające, zestawy ikon i wybór odpowiedzi. Możesz również wybrać pytanie uzupełniające i wybrać, czy pytanie jest wymagane do udzielenia odpowiedzi. Po zakończeniu przejdź na kartę Konfiguruj.

- Tutaj możesz wybrać język ankiety, nazwać go lub wybrać niestandardowy branding zgodnie z Twoją firmą. Możesz również dodać przyciski wezwania do działania i dodać łącze do działu pomocy LiveAgent, aby zebrać opinie. Po zakończeniu kliknij kartę Opublikuj.

- Wybierz Zintegruj z innym narzędziem > Ogólne umieszczenie. Istnieje również wiele opcji dotyczących typów ikon oceny i kolejności wyświetlania. Możesz także wybrać rozmiar ikony. Po zakończeniu kliknij Wygeneruj kod do umieszczenia na stronie.

- Pojawi się nowe okno. Kliknij kartę HTML i Kopiuj ankietę. Następnie przełącz się na swoje konto LiveAgent i przejdź do Konfiguracja > E-mail > Szablony klienta i wybierz z listy Zgłoszenie rozwiązane. Alternatywnie możesz wybrać inną opcję.

- Wybierając opcję, możesz zmienić zawartość szablonów e-maili dla swoich klientów. Napisz więc tekst o zbieraniu opinii, a następnie kliknij Źródło. Wklej ankietę w odpowiednie miejsce zgodnie z własnymi preferencjami. Kliknij Zapisz i gotowe. Możesz również przetestować szablon i wysłać go do skrzynki odbiorczej, aby zobaczyć, jak wygląda.

Twoja integracja z Simplesat została zakończona i możesz zacząć zbierać opinie od swoich klientów. Chcesz dowiedzieć się, jak zbierać recenzje lub referencje? Zajrzyj do akademii LiveAgent, gdzie omawiamy wiele tematów dotyczących opinie klientów.
Frequently asked questions
Czym jest Simplesat?
Simplesat to aplikacja, która pomaga tworzyć niestandardowe ankiety NPS i CSAT. Mogą pomóc w zebraniu trafniejszych opinii klientów.
Czy mogę zintegrować Simplesat z LiveAgent?
Ankiety Simplesat można osadzać w szablonach wiadomości e-mail LiveAgent. Klienci mogą po prostu kliknąć ikony opinii, a opinia zostanie dostarczona do Twojego działu pomocy.
Oprogramowanie obsługi zgłoszeń
Oprogramowanie obsługi zgłoszeń to platforma ułatwiająca rozwiązywanie problemów klientów, zapewniająca wysokiej jakości usługi i pozwalająca pracować wydajniej. To także dobra inwestycja biznesowa wpływająca na koszty, przychody, efektywność pracy i satysfakcję klientów. Oprogramowanie przechowuje wszystkie żądania klientów w jednym miejscu oraz pomaga w ustalaniu priorytetów ważnych zadań.
Darmowe oprogramowanie do obsługi zgłoszeń
Klienci narzekają na słabą obsługę, brak przejrzystości i frustrację, która może prowadzić do zmiany dostawcy usług. Według Dimensional Research i American Express, konieczność wielokrotnego wyjaśniania problemu jest oznaką złej obsługi klienta, a 72% konsumentów oczekuje, że agent będzie znał ich historię. LiveAgent proponuje oprogramowanie pomocy technicznej dla małych i średnich firm, które rozwiązuje te problemy.
LiveAgent to oprogramowanie Helpdesk dla handlu detalicznego, które zapewnia doskonałą obsługę klientów za pośrednictwem mediów społecznościowych, stron internetowych, poczty elektronicznej oraz czatu na żywo. Dzięki niemu można sprzedawać więcej i zwiększać satysfakcję klientów. LiveAgent oferuje łatwiejsze i bardziej efektywne rozwiązanie dla obsługi klienta, z niezawodnym systemem zgłoszeń, integracją z wieloma kanałami i narzędziami do pomiaru preferencji klientów. Darmowa wersja próbna jest dostępna na 7 lub 30 dni. Oprogramowanie pozwala na automatyczne przekazywanie danych technicznych, a także analizowanie treści artykułów i potrzeb klientów.
Oprogramowanie LiveAgent oferuje funkcje pozwalające na lepszą orientację biznesową i efektywność obsługi klienta. Wsparcie oferowane przez firmę obejmuje centrum wsparcia, przenoszenie danych i status systemu. Firma oferuje również usługi dla różnych przemysłów i biznesów. Partnerzy i program lojalnościowy są także dostępne, a blog i centrum szkoleniowe służą do edukacji klientów. Quality Unit, LLC jest właścicielem LiveAgent.