Bądź zadowolony z oprogramowania do obsługi satysfakcji klienta

Wyróżnij się, zapewniając szybkie, spersonalizowane i kompetentne wsparcie na każdym kanale.

  • ✓ Brak opłaty instalacyjnej    
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Karta kredytowa nie jest wymagana    
  • ✓ Anuluj w dowolnym momencie
Używane przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Oprogramowanie do zadowolenia klientów dla zadowolonych klientów

Zadowoleni klienci są bardziej lojalni, chętniej wracają po Twoje usługi czy produkty i częściej polecają twoją markę. To może oznaczać większe zyski dla Twojej firmy przy niższych kosztach utrzymania. Pomiar zadowolenia klienta to teraz norma w wielu firmach, dzięki której masz dostęp do cennych informacji na temat wyników Twojego zespołu.

Funkcje raportowania LiveAgent, zintegrowane z jednym z najlepszych oprogramowań customer satisfaction, pozwolą Ci podnieść poziom swojej obsługi klienta. Z łatwością możesz otrzymywać opinie od swoich klientów, lepiej ich zrozumieć i zapewniać jeszcze wyższą jakość obsługi.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Dlaczego zadowolenie klientów jest takie ważne?

Postaw na marketing szeptany

Zadowoleni klienci to darmowy marketing szeptany! 69% klientów poleciłoby firmę, z którą mieli pozytywne doświadczenia, a 50% klientów częściej wracałoby po produkty czy usługi.(NewVoiceMedia)

Zadowoleni klienci to lojalni klienci

Zadowoleni klienci budują zaufanie do Twojej marki. Wzrost zadowolenia klientów o 10% przekłada się na wzrost zaufania wśród klientów o 12%. (Institute of Customer Service)

Zdobywanie klientów jest droższe niż ich utrzymanie

Zdobywanie klientów kosztuje więcej niż ich utrzymanie. Pozyskanie nowych klientów kosztuje od 5 do 25 razy więcej niż zatrzymanie obecnych klientów. (Harvard Business Review)

customer feedback - illustration

Czym jest oprogramowanie pomiaru zadowolenia klientów?

Oprogramowanie pomiaru zadowolenia klientów (customer satisfaction) to narzędzie, które pozwala firmom na łatwe zdobywanie, organizacje i zarządzanie opiniami klientów. Wspiera także pomiar zadowolenia klientów i pomaga zidentyfikować niezadowolonych klientów. Tego typu narzędzia mogą zawierać funkcje analityczne, ankiety, opinie, śledzenia skarg czy raportowanie. Oprócz pomiaru zadowolenia z Twoich usług i obsługi, oprogramowanie customer satisfaction pomoże Ci w ocenie wyników Twoich pracowników obsługi klienta w oparciu o opinie, które otrzymują.

Dlaczego zadowolenie klientów ma znaczenie?

business and finance - icon

Zadowoleni klienci to większe zyski

Wysokie zadowolenie klientów generuje więcej zysków. Zadowoleni klienci, którzy mieli dobre doświadczenie z firmą, wydają 140% więcej niż ci, których doświadczenia są negatywne. (Harvard Business Review).

live chat increases sales

Zadowoleni klienci to długofalowe korzyści

Zadowoleni klienci na dłuższą metę przyniosą Ci wyższe zyski. Klienci z pozytywnymi doświadczeniami długofalowo przynoszą od 600% do 1400% więcej zysku niż klienci krytykujący firmę. (Bain & Company)

Pomiar zadowolenia klientów jest niezwykle istotny

Na dzisiejszym, nieco przepełnionym rynku, świetny produkt nie jest gwarancją sukcesu. Potrzebujesz jeszcze świetnej obsługi klienta. Jakość obsługi w Twojej firmie bezpośrednio wpływa na zadowolenie klientów z Twojej marki. Jeśli nie mierzysz satysfakcji klientów, nie dowiesz się, czy są zadowoleni ze wsparcia oferowanego przez Twoje przedsiębiorstwo.

report on tablet-illustration

Zapewnij lepszą obsługę dzięki oprogramowaniu do obsługi satysfakcji klienta LiveAgent

Oprogramowanie obsługi klienta LiveAgent to kompleksowe, wielokanałowe rozwiązanie. Funkcje pomiaru zadowolenia klientów to jedynie ułamek możliwości programu. LiveAgent zawiera ponad 179 funkcji, które pomogą Ci zorganizować komunikację z klientami, podnieść poziom obsługi i zwiększyć wyniki zadowolenia klientów.

Kompleksowe rozwiązanie dla wsparcia klienta

Wyeliminuj konieczność korzystania ze zbyt wielu narzędzi! LiveAgent oferuje:

  • niezawodny system obsługi zgłoszeń z inteligentną dystrybucją ticketów
  • wbudowane call center, które obsługuje rozmowy i wideo rozmowy
  • czat na żywo z zaproszeniami do rozmowy i monitorowaniem odwiedzających
  • samoobsługowy portal z bazą wiedzy, FAQ i forum
  • integracje najważniejszych mediów społecznościowych, takich jak Facebook, Twitter czy Instagram
Work files - illuustration
Choose option - illustration

Zapewniaj klientom wielokanałową obsługę

W dzisiejszych czasach klienci korzystają z wielu form, żeby skontaktować się z firmami i oczekują płynnej komunikacji poprzez różne kanały. Dzięki oprogramowaniu LiveAgent możesz z łatwością zarządzać interakcjami z klientami w jednym miejscu i zapewniać im doskonałą obsługę, niezależnie od wybranj platformy kontaktu.

Zwiększ wydajność zespołu obsługi klienta

Liczne funkcje (w tym zautomatyzowane przekazywanie zgłoszeń, zarządzanie SLA, szablony wiadomości, funkcje współpracy czy natychmiastowy dostęp do informacji i historii klienta) pozwalają Twojemu zespołowi na szybkie, wydajne i spersonalizowane wsparcie klienta — co sprawia, że zadowolenie Twoich klientów rośnie.

feeling proud - illustration
woman mapping out process on three posters

Więcej niż pomiar zadowolenia klientów

Mierz wyniki zespołu obsługi klienta i określ, co możesz zrobić lepiej. LiveAgent oferuje zaawansowane funkcje analityczne i raportowania, które pozwolą Ci na śledzenie licznych metryk i KPI oraz na wygenerowanie różnych raportów, takich jak wykorzystanie kanałów, wyniki i dostępność pracowników, zgodność SLA czy śledzenie czasu.

Dlaczego LiveAgent to odpowiednie oprogramowanie do obsługi satysfakcji klienta dla Twojej firmy

Wybrało nas 21 000 firm

LiveAgent zaufało już ponad 21 tysięcy firm z różnych branż na całym świecie.

Dostosuj LiveAgent do swoich potrzeb

Oprogramowanie LiveAgent łatwo spersonalizować i dostosować do swoich potrzeb.

Przejrzysta i przystępna cena

Bez umów i bez ukrytych kosztów. Wybierz jeden z 4 różnych planów w przystępnych cenach – co więcej, jeden z planów jest zupełnie bezpłatny!

Będziesz w dobrych rękach!

Wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent - bingo!

Wypróbuj za darmo już teraz Nie wymagamy karty kredytowej
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Artykuły powiązane zNarzędzie do pomiaru satysfakcji klienta
Przyciągnij uwagę swojego klienta, drastycznie ograniczając jego zadania operacyjne z LiveAgent. To najczęściej i najwyżej oceniane rozwiązanie dla małych i średnich firm w 2020 roku.

Oprogramowanie help desk dla agencji

LiveAgent to wielojęzyczne oprogramowanie obsługujące 43 tłumaczenia, idealne dla budowania relacji z klientami. Zapewnia wsparcie na czacie na żywo i narzędzia do obsługi klienta. Firma oferuje również bogate wsparcie, bloga oraz szablony.

Rozważasz LiveAgent do obsługi Twojego czatu na żywo? Zapoznaj się z naszą recenzją i dowiedz się, jak wypadł w naszych ogólnych testach.

Recenzja czatu na żywo LiveAgent

Chatra oferuje dobre narzędzia do komunikacji, ale jest droższy od konkurencji. LiveAgent również ma dobre funkcje, ale ma problemy z personalizacją i usuwaniem brandingu. Overall warto rozważyć LiveAgent dla obsługi klienta w mediach społecznościowych.

Darmowy czat internetowy to system przeznaczony do komunikacji między dwiema lub więcej osobami w czasie rzeczywistym przez Internet. Nie wymaga specjalnego oprogramowania do czatu

Darmowy czat internetowy

LiveAgent to system wsparcia klienta i rozwiązywania problemów, oferujący wiele funkcji i integracji. Działa w mediach społecznościowych, przemyśle i biznesie.

Zachęć odwiedzających witrynę do działania dzięki proaktywnym zaproszeniom na czat. Twoje niestandardowe zaproszenie wyświetli się klientowi podczas przeglądania.

Proaktywne zaproszenia do czatu

Opisana jest firma, jej nagrody, partnerzy, program VoIP i program lojalnościowy. Oferuje również blog, słownik, akademię i seminaria internetowe. Podane są dane kontaktowe do sprzedaży oraz instrukcje subskrypcji newslettera. Tekst kończy się wiadomością o utworzeniu konta LiveAgent i korzystaniu z ich usług. Wspomina się również o wykorzystaniu plików cookie na stronie internetowej. Ogłoszone zostaje integracja z Twitterem, która oferuje przystępne cenowo rozwiązanie. Wprowadź swoje API Twittera, zachowaj swoje połączenie i unikaj wysokich kosztów.

Wsparcie na żywo to metoda obsługi klienta. Umożliwia klientom i odwiedzającym komunikację z zespołem obsługi klienta firmy.

Wsparcie na żywo

Wsparcie na żywo umożliwia komunikację z klientami za pośrednictwem czatu na żywo, analizy ruchu i kontrolę administracyjną. LiveAgent oferuje tę funkcję.

LiveAgent łączy w sobie potencjał uniwersalnej skrzynki odbiorczej, czatu na żywo, wbudowanego call center i portalu klienta. Skorzystaj z bezpłatnej wersji próbnej LiveAgent już dziś.

Narzędzie obsługi klienta

Dołącz do LiveAgent i twórz lepsze doświadczenia klientów dzięki czatowi, połączeniom głosowym, rozmowom wideo i formularzom kontaktowym.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo