Open-Xchange

Czym jest Open-Xchange?

Oprócz poczty e-mail, dokumentów, planowania i udostępniania mediów społecznościowych, Open-Xchange oferuje w pełni zintegrowane oprogramowanie do komunikacji online, współpracy i produktywności. Platforma umożliwia użytkownikom integrację strumieni wiadomości pochodzących z Google Mail, Hotmail, Facebook, Twitter i LinkedIn. Oprogramowanie jest łatwe w obsłudze dla każdego dzięki intuicyjnemu interfejsowi użytkownika i łatwej konfiguracji.

Jak korzystać z Open-Xchange?

Open-Xchange to rozwiązanie zwiększające produktywność, które jest odpowiednie dla każdego, kto potrzebuje więcej niż tylko poczty e-mail w swoim biurze. Oferuje rozbudowany pakiet aplikacji, który pomaga w organizacji zespołu i umożliwia korzystanie z pamięci w chmurze. Stanowi doskonałe oprogramowanie dla mniejszych zespołów pomocy technicznej i można je zintegrować z działem pomocy LiveAgent .

Za każdym razem, gdy agent klienta otrzymuje zapytanie od klienta, staje się ono zgłoszeniem dzięki systemowi obsługi zgłoszeń LiveAgent. Nasze funkcje zwiększające wydajność, takie jak automatyczna dystrybucja zgłoszeń, działy i wykrywanie kolizji agentów upewnij się, że zgłoszenie zostanie wysłane do właściwej osoby, która może go następnie rozwiązać. Przyspieszy to i usprawni proces obsługi klienta.

Oprócz obsługi e-maili nasza uniwersalna skrzynka odbiorcza może obsługiwać wiadomości na czacie na żywo, rozmowy z klientami , bazę wiedzy z portal klienta i społecznościowe konta multimedialne z Facebooka, Twitter, Instagram i Viber również. Nasz system zgłoszeniowy może po prostu zapewnić uwzględnienie Twoich kanałów komunikacji, a Twoje zapytania pozostaną zorganizowane i rozesłane bez względu na wszystko.

Każde narzędzie komunikacyjne, które ma LiveAgent, jest w pełni obsługiwane przez mnóstwo funkcji skoncentrowanych na produktywności i wydajności. Zorganizuj swoją firmę LiveAgent według godzin pracy, utwórz reguły i skorzystaj umów dotyczących poziomu usług. Możesz także użyć gamyfikacji, aby obsługa klienta była przyjemniejsza i bardziej wymagająca dla agentów.

Youtube video:

Jakie są korzyści z używania Open-Xchange?

  • W pełni funkcjonalne rozwiązanie e-mail
  • Oprogramowanie do współpracy oparte na chmurze
  • Zarządzanie kontaktami i synchronizacja
  • Zwiększona produktywność

Looking to provide efficient email support?

Start with LiveAgent and experience the benefits of a dedicated help desk software today

Jak zintegrować Open-Xchange z LiveAgent?

Po przygotowaniu konta Open-Xchange możesz łatwo połączyć je z działem pomocy LiveAgent dzięki IMAP/POP3. Proces integracji zajmuje niewiele czasu. Zajrzyj do poniższego przewodnika, który pokaże Ci wszystkie niezbędne kroki.

Strona główna Open-Xchange z korzyściami
Strona główna Open-Xchange
  • Jeśli nie masz jeszcze skonfigurowanego konta e-mail Open-Xchange, odwiedź ich witrynę i skonfiguruj swoje konto. Open-Xchange ułatwia instalację dzięki linkom do pobierania, przewodnikom instalacji i innym zasobom. Po skonfigurowaniu wykonaj poniższe czynności.
Witryna Open-Xchange z opcjami pobierania i przewodnikami
Pobierz Open-Xchange
  • Wszystko gotowe i skonfigurowane? Świetny! Teraz przejdź do swojego konta LiveAgent. Otwórz Konfiguracja > E-mail > Konta pocztowe i kliknij przycisk Utwórz. Wybierz z listy Inne, a następnie wybierz IMAP/POP3 z dwóch opcji.
Opcja LiveAgent IMAP/POP3 w integracji Open-Xchange
Integracja Open-Xchange IMAP/POP3
  • Pozostało tylko kilka rzeczy do zrobienia – wprowadź swój adres e-mail, nazwę użytkownika i hasło, a także wybierz typ pobierania, serwer i port. Wybierz metodę uwierzytelniania, a będziesz mógł zdecydować, który dział będzie zarządzać zgłoszeniami przychodzącymi z tego adresu e-mail. Zapisz swoją pracę, gdy skończysz i gotowe.
Jak zintegrować Open-Xchange z LiveAgent? - App - Uploads - 2021 - 09 - Open Xchange Liveagent Integration Configuration.png
Wypełnij szczegóły

Integracja Open-Xchange jest gotowa i możesz zacząć udzielać wsparcia z pomocą LiveAgenta. Dowiedz się więcej o funkcjach pomocy technicznej lub przejrzyj Akademię LiveAgent, aby dowiedzieć się więcej o obsłudze klienta.

Wypróbuj LiveAgent już dziś​

Oferujemy usługi migracji concierge z najpopularniejszych rozwiązań obsługi technicznej.

Ponad 3000 opinii Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Czym jest Open-Xchange?

Komunikacja online, praca zespołowa i oprogramowanie zwiększające produktywność są częścią Open-Xchange. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi użytkownika i łatwej konfiguracji oprogramowanie jest łatwe w użyciu dla każdego.

Jak korzystać z Open-Xchange?

 Jeśli potrzebujesz więcej niż tylko podstawowego klienta poczty e-mail w swoim biurze, Open-Xchange jest rozwiązaniem dla Ciebie. Oferuje kompleksowy pakiet aplikacji ułatwiających współpracę zespołową, a także dostępna jest pamięć masowa w chmurze. W połączeniu z integracją oprogramowania pomocy technicznej LiveAgent stanowi doskonałe rozwiązanie programowe dla zespołów pomocy technicznej.

Jakie są korzyści z integracji Open-Xchange?

  • W pełni funkcjonalne rozwiązanie poczty e-mail
  • Oprogramowanie do współpracy oparte na chmurze
  • Zarządzanie kontaktami i synchronizacja
  • Większa produktywność

Jak zintegrować Open-Xchange z LiveAgent?

  • Otwórz LiveAgent i przejdź do Konfiguracja > E-mail > Konta pocztowe
  • Kliknij opcję Utwórz > Inne > IMAP/POP3
  • Podaj swoje dane Open-Xchange i zapisz
Powrót do integracji Utwórz BEZPŁATNE konto

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo