Przeglądaj zgłoszenia i odpowiadaj na nie z uniwersalnej skrzynki odbiorczej LiveAgent. To jak inteligentniejsza wersja skrzynki odbiorczej poczty e-mail. E-maile, czaty, połączenia, powiadomienia z Facebooka i Twittera, posty na forum, sugestie… Wszystko jest dostępne do zarządzania z jednego miejsca.
Nie musisz się martwić, że przegapisz wiadomość e-mail od klienta. Każda wiadomość e-mail jest automatycznie umieszczana w zgłoszeniu, które jest przypisane do właściwego działu, a na końcu do odpowiedniego agenta.
Dodaj wiele adresów e-mail, ustaw reguły routingu i filtrowania, aby usprawnić proces pomocy technicznej. Jest to najlepszy sposób na obsługę klienta przez e-mail!
Reguły czasowe to specjalne reguły, które są wyzwalane w odpowiednim czasie. Reguły czasowe działają w tle w interwałach (zwykle co minutę) i sprawdzają, czy warunki są spełnione. Jeśli wynik jest pozytywny, reguła jest wykonywana.
Reguły czasowe są najczęściej używane do porządkowania zadań, wysyłania przypomnień e-mail, przywoływania zgłoszeń, które nie były aktywne od jakiegoś czasu, dodawania tagów itp.
Zwiększ sprzedaż, dodając przycisk czatu na swojej stronie internetowej. Bądź dostępny dla swoich klientów, gdy mają do Ciebie pytanie.
Oprogramowanie czatu LiveAgent pozwala zobaczyć, co wpisują Twoi klienci jeszcze przed wysłaniem wiadomości, umożliwia wysyłanie załączników, sprawdzanie, skąd pochodzą Twoi goście, przesyłanie rozmów do innych agentów i wiele więcej.
Rozmawiaj ze swoimi klientami przez telefon lub przez połączenie między komputerami. Nie musisz kupować telefonów dla swoich agentów, możesz odbierać połączenia bezpośrednio na swój komputer. LiveAgent używa Twilio do integracji połączeń głosowych.
Rozmawiaj ze swoimi klientami bez problemów. Twoje rozmowy i czaty będą przechowywane w jednym zgłoszeniu. Twórz automatyczne schematy przekierowywania połączeń z nieograniczoną liczbą agentów wsparcia i działów.
Zarchiwizuj swoją komunikację na Facebooku w zgłoszeniach. Kategoryzuj i przeszukuj swoje posty i komentarze na Facebooku utworzone przez klientów. Zaskocz swoich klientów błyskawiczną obsługą klienta w mediach społecznościowych. Odpowiedzi ze zgłoszeń są automatycznie publikowane na Facebooku w czasie rzeczywistym.
Zarządzaj nieograniczoną liczbą profili i stron. Zdefiniuj dostęp do swoich stron na Facebooku za pośrednictwem LiveAgent dla swoich agentów.
Monitoruj tweety pasujące do filtrów i zamieniaj je w zgłoszenia. Pozwól swoim agentom odpowiadać na nie lub przesyłaj je dalej do działu pomocy. Utwórz kopię zapasową komunikacji na Twitterze w zgłoszeniach. Z łatwością kategoryzuj, dodawaj tagi i przeszukuj wszystkie tweety związane z Twoją marką. Zarządzaj dostępem do swoich kont na Twitterze, ogranicz swoim pracownikom możliwość zmiany ustawień konta na Twitterze.
Zachęcaj klientów do przesyłania nowych pomysłów i opinii na potrzeby przyszłego rozwoju. Omów każdy pomysł ze swoimi klientami na łatwym w użyciu forum opinii. Czy wiesz, jakie są najważniejsze funkcje dla Twoich klientów? Niech głosują!
Informuj klientów o postępach we wdrażaniu nowych funkcji.
Formularze kontaktowe automatycznie przekształcą każdą wiadomość w zgłoszenie, które Twoi agenci mogą od razu rozwiązać! Skorzystaj z gotowego formularza lub utwórz własny i zbierz dodatkowe dane o swoich klientach.
Jako pierwszy otrzymuj ekskluzywne oferty i najnowsze wiadomości o naszych produktach i usługach. Prosto do Twojej skrzynki
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.