• Funkcje
  • Uniwersalna skrzynka odbiorcza

Uniwersalna skrzynka odbiorcza

Przeglądaj zgłoszenia i odpowiadaj na nie z uniwersalnej skrzynki odbiorczej LiveAgent. To jak inteligentniejsza wersja skrzynki odbiorczej poczty e-mail. E-maile, czaty, połączenia, powiadomienia z FacebookaTwittera, posty na forum, sugestie… Wszystko jest dostępne do zarządzania z jednego miejsca.

E-mail

Nie musisz się martwić, że przegapisz wiadomość e-mail od klienta. Każda wiadomość e-mail jest automatycznie umieszczana w zgłoszeniu, które jest przypisane do właściwego działu, a na końcu do odpowiedniego agenta.

Uniwersalna skrzynka odbiorcza

Dodaj wiele adresów e-mail, ustaw reguły routingu i filtrowania, aby usprawnić proces pomocy technicznej. Jest to najlepszy sposób na obsługę klienta przez e-mail!

Uniwersalna skrzynka odbiorcza
Uniwersalna skrzynka odbiorcza
Zgłoszenie e-mail

Reguły czasowe to specjalne reguły, które są wyzwalane w odpowiednim czasie. Reguły czasowe działają w tle w interwałach (zwykle co minutę) i sprawdzają, czy warunki są spełnione. Jeśli wynik jest pozytywny, reguła jest wykonywana.

Reguły czasowe są najczęściej używane do porządkowania zadań, wysyłania przypomnień e-mail, przywoływania zgłoszeń, które nie były aktywne od jakiegoś czasu, dodawania tagów itp.

Czat na żywo

Zwiększ sprzedaż, dodając przycisk czatu na swojej stronie internetowej. Bądź dostępny dla swoich klientów, gdy mają do Ciebie pytanie.

Oprogramowanie czatu LiveAgent pozwala zobaczyć, co wpisują Twoi klienci jeszcze przed wysłaniem wiadomości, umożliwia wysyłanie załączników, sprawdzanie, skąd pochodzą Twoi goście, przesyłanie rozmów do innych agentów i wiele więcej. 

Uniwersalna skrzynka odbiorcza
Przykłady przycisków czatu

Telefon

Rozmawiaj ze swoimi klientami przez telefon lub przez połączenie między komputerami. Nie musisz kupować telefonów dla swoich agentów, możesz odbierać połączenia bezpośrednio na swój komputer. LiveAgent używa Twilio do integracji połączeń głosowych.

Rozmawiaj ze swoimi klientami bez problemów. Twoje rozmowy i czaty będą przechowywane w jednym zgłoszeniu. Twórz automatyczne schematy przekierowywania połączeń z nieograniczoną liczbą agentów wsparcia i działów.

Uniwersalna skrzynka odbiorcza
Połączenie między komputerami

Facebook

Zarchiwizuj swoją komunikację na Facebooku w zgłoszeniach. Kategoryzuj i przeszukuj swoje posty i komentarze na Facebooku utworzone przez klientów. Zaskocz swoich klientów błyskawiczną obsługą klienta w mediach społecznościowych. Odpowiedzi ze zgłoszeń są automatycznie publikowane na Facebooku w czasie rzeczywistym.

Zarządzaj nieograniczoną liczbą profili i stron. Zdefiniuj dostęp do swoich stron na Facebooku za pośrednictwem LiveAgent dla swoich agentów.

Uniwersalna skrzynka odbiorcza
Zgłoszenia z Facebooka

Twitter

Monitoruj tweety pasujące do filtrów i zamieniaj je w zgłoszenia. Pozwól swoim agentom odpowiadać na nie lub przesyłaj je dalej do działu pomocy. Utwórz kopię zapasową komunikacji na Twitterze w zgłoszeniach. Z łatwością kategoryzuj, dodawaj tagi i przeszukuj wszystkie tweety związane z Twoją marką. Zarządzaj dostępem do swoich kont na Twitterze, ogranicz swoim pracownikom możliwość zmiany ustawień konta na Twitterze.

Uniwersalna skrzynka odbiorcza
Zgłoszenia z Twittera

Opinie i sugestie

Zachęcaj klientów do przesyłania nowych pomysłów i opinii na potrzeby przyszłego rozwoju. Omów każdy pomysł ze swoimi klientami na łatwym w użyciu forum opinii. Czy wiesz, jakie są najważniejsze funkcje dla Twoich klientów? Niech głosują!

Informuj klientów o postępach we wdrażaniu nowych funkcji.

Uniwersalna skrzynka odbiorcza
Sugestie

Formularze kontaktowe

Formularze kontaktowe automatycznie przekształcą każdą wiadomość w zgłoszenie, które Twoi agenci mogą od razu rozwiązać! Skorzystaj z gotowego formularza lub utwórz własny i zbierz dodatkowe dane o swoich klientach.

Uniwersalna skrzynka odbiorcza
Przykład listy kontaktów

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.