Wersja próbna
  • Features
  • Uniwersalna skrzynka odbiorcza

Uniwersalna skrzynka odbiorcza

Uniwersalna skrzynka odbiorcza to ujednolicona skrzynka odbiorcza, która umożliwia dostęp do wszystkich wiadomości z jednego miejsca. Skrzynka odbiorcza może pobierać i usprawniać e-maile, rozmowy telefoniczne, wiadomości z mediów społecznościowych, zgłoszenia do bazy wiedzy i wiadomości na czacie na żywo w jednym panelu, dzięki czemu jest to niezbędne narzędzie dla działów pomocy technicznej klientów.

Co więcej, uniwersalna skrzynka odbiorcza umożliwia użytkownikom odpowiadanie na wszystkie przychodzące wiadomości bezpośrednio ze skrzynki odbiorczej (bez konieczności monitorowania / logowania się do każdego kanału komunikacyjnego i urządzenia).

Dlaczego uniwersalna skrzynka odbiorcza to obowiązkowa funkcja dla wszystkich firm?

Ujednolicona skrzynka odbiorcza jest niezbędna dla wszystkich firm, soloprenerów i przedsiębiorstw, ponieważ:

  • Usprawnia wszystkie wiadomości z wielu kont do jednej skrzynki odbiorczej
  • Utrzymuje wszystkie zapytania uporządkowane według ważności i daty otrzymania
  • Zapewnia współdzielony dostęp dla użytkowników (wielu użytkowników może być jednocześnie zalogowanych przy użyciu ich unikalnych danych logowania)
  • Poprawia wydajność agentów
  • Jest bezpieczniejsza
  • Poprawia satysfakcję klienta i jego doświadczenie (więcej kontekstu dla agentów, mniej powtórzeń dla klientów)
  • Skraca czas odpowiedzi
  • Automatycznie przypisuje zgłoszenia do działów i agentów
  • Może być używane do obsługi wielu marek
Uniwersalna-skrzynka-odbiorcza-LiveAgent
Uniwersalna skrzynka odbiorcza LiveAgent

Jakie funkcje ma uniwersalna skrzynka odbiorcza LiveAgent?

Zunifikowana skrzynka odbiorcza LiveAgent ma mnóstwo przydatnych funkcji, które sprawiają, że jest to produkt niezbędny.

Automatyczne kierowanie zgłoszeń

Każda wiadomość odebrana w Twojej uniwersalnej skrzynce odbiorczej zostanie automatycznie przypisana do odpowiedniego przedstawiciela pomocy, co eliminuje wszelkie nieporozumienia lub przenosiny wśród personelu. Każdy agent będzie dokładnie wiedział, na które wiadomości musi odpowiedzieć, co skutkuje wyższym poziomem produktywności i większą wydajnością.

Automatyczna-dystrybucja-zgłoszeń-kierowanie-czatu-LiveAgent

Reguły automatyzacji oparte na czasie i wyzwalaczach

Uniwersalna skrzynka odbiorcza może uwolnić agentów od przyziemnych i powtarzalnych zadań administracyjnych. Tworząc reguły automatyzacji oparte na określonym czasie i wyzwalaczach, Twoja skrzynka odbiorcza będzie mogła wykonywać zadania, takie jak śledzenie wiadomości e-mail lub oznaczanie zgłoszeń jako spam.

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Obsługuj wszystkie zapytania klientów z jednego interfejsu. Już dziś zacznij ulepszać obsługę klienta dzięki bezpłatnemu 14-dniowemu okresowi próbnemu!

Rozpocznij darmowy okres próbny

Tagi i filtrowanie

Znalezienie zgłoszeń w uniwersalnej skrzynce odbiorczej może być bułką z masłem, jeśli użyjesz odpowiednich tagów. Do każdego zgłoszenia można dodać tagi , aby pomóc w filtrowaniu, a także zapewnić szybki przegląd zawartości każdego zgłoszenia.

Filtrowanie-według-tagów

Widok pisania w czasie rzeczywistym i natywny widżet czatu

Uniwersalna skrzynka odbiorcza zapewnia podgląd w czasie rzeczywistym tego, co piszą Twoi klienci, w widżecie czatu na żywo umieszczonym w Twojej witrynie. Rzucanie okiem na wiadomości klienta, zanim trafią one na wysyłanie, daje Twoim agentom dodatkowy czas na znalezienie informacji, których potrzebują, aby zaimponować klientom dzięki kompetentnej, spersonalizowanej i terminowej pomocy.

Pisanie w czasie rzeczywistym

Wbudowany CRM

Posiadanie ważnych informacji o klientach w zasięgu ręki jest bezcenne. Uniwersalna skrzynka odbiorcza LiveAgent ma wbudowany CRM, który daje możliwość tworzenia niestandardowych pól CRM do przechowywania wszystkich niezbędnych informacji o klientach, w tym wcześniejszych zakupów, zgłoszeń itd.

CRM-LiveAgent

Możliwości call center

Jak wspomniano wcześniej, uniwersalna skrzynka odbiorcza może być również używana jako mieszane centrum telefoniczne . Zawiera wszystkie funkcje nowoczesnego rozwiązania call center, w tym IVR, ACD, przekazywanie połączeń , oddzwaniania i nie tylko.

Obsługa zgłoszeń

Wewnętrzne czaty

Uniwersalna skrzynka odbiorcza nie byłaby kompletna bez opcji współpracy w czasie rzeczywistym. Podobnie jak w Gmailu , możesz rozmawiać ze znajomymi online bezpośrednio w skrzynce odbiorczej LiveAgent.

Wewnętrzny czat

Wykrywanie kolizji agentów

Uniwersalna skrzynka odbiorcza jest lepsza niż większość tradycyjnych klientów poczty e-mail, takich jak Outlook i Gmail, ponieważ ostrzega Cię, gdy wkraczasz na teren innego agenta. Na przykład, jeśli masz zamiar odpowiadać na zgłoszenie, nad którym pracuje inny agent, system automatycznie Cię zaalarmuje .

Wykrywanie-kolizji-agentów -LiveAgent

Prywatne notatki i przypomnienia

Prywatne notatki to kolejna świetna uniwersalna funkcja skrzynki odbiorczej. Zawsze, gdy jesteś w wątku zgłoszeń, możesz utworzyć prywatną notatkę , którą widzisz tylko Ty i inni agenci. Może to służyć jako przypomnienie na przyszłość lub pomóc innym przyspieszyć.

Peter Komornik

LiveAgent combines excellent live chat, ticketing and automation that allow us to provide exceptional support to our customers.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Co zostanie wrzucone do uniwersalnej skrzynki odbiorczej?

  • E-maile z wielu adresów e-mail
  • Czaty na żywo
  • Połączenia telefoniczne (można zarejestrować nieograniczoną liczbę numerów telefonów VoIP)
  • Wiadomości i komentarze na Facebooku (można łączyć z wieloma kontami na Facebooku)
  • Komentarze i wzmianki na Instagramie (można łączyć z wieloma kontami na Instagramie)
  • Tweety i komentarze / wzmianki na Twitterze (można łączyć z wieloma kontami na Twitterze)
  • Wiadomości Viber
  • Opinie i sugestie
  • Wiadomości w formularzu kontaktowym
Zgłoszenie-z-Facebooka-LiveAgent
Uniwersalna skrzynka odbiorcza POV i Faceboook POV

Jak to wygląda / jak działa w praktyce?

Jeśli zastanawiasz się, czy Twoi klienci będą w stanie stwierdzić, że używasz uniwersalnej skrzynki odbiorczej do odbierania ich telefonów, czatów na żywo, wiadomości Viber, tweetów lub e-maili, odpowiedź brzmi: nie. Zobacz, jak to działa w tym szczegółowym samouczku wideo.

LiveAgent Product Tour

Przygotowanie uniwersalnej skrzynki odbiorczej

Aby upewnić się, że w pełni wykorzystujesz swoją uniwersalną skrzynkę odbiorczą, musisz połączyć ją ze wszystkimi swoimi kontami e-mail, profilami mediów społecznościowych i numerami telefonów. Musisz także umieścić nasz widżet czatu na żywo w swojej witrynie i utworzyć portal pomocy LiveAgent. Nie wiesz, jak to zrobić? Przeczytaj ten przewodnik wprowadzający .

Uniwersalna skrzynka odbiorcza

Jak możesz skorzystać z uniwersalnej skrzynki odbiorczej?

  • Zunifikowana skrzynka odbiorcza LiveAgent pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze, ponieważ agenci spędzają mniej czasu na monitorowaniu wielu kont i urządzeń
  • Może pomóc w szybszym udzieleniu wsparcia
  • Może pomóc w udzielaniu bardziej spersonalizowanych odpowiedzi dzięki naszemu wbudowanemu CRM, który jest pod ręką, gdy odpowiadasz na pytania klientów
  • Odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem uniwersalnej skrzynki odbiorczej LiveAgent jest bezpieczniejsze, ponieważ wszystkie zgłoszenia są przechowywane we wspólnej, uniwersalnej skrzynce odbiorczej, do której ma dostęp każdy pracownik pomocy technicznej. Oznacza to, że nie musisz się martwić o:
    • Udostępnianie danych logowania e-mail / Facebook / Instagram / Twitter wielu pracownikom
    • Pozostawanie zalogowanym na urządzeniach publicznych
    • Utrata urządzeń, które są zalogowane na Twoje konta e-mail lub konta w mediach społecznościowych
  • Przewaga konkurencyjna – LiveAgent to jedna z niewielu uniwersalnych skrzynek odbiorczych, która integruje się zarówno z Instagramem , jak i Viber
  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    It’s a pleasure to have a great portal that improves our customer service.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent empowers our agents to provide better, faster, and more accurate support.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent helped us to achieve 2 important goals: increase customer satisfaction and sales.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    We have been using LiveAgent since August and we are really satisfied with it.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Since we are using LiveAgent our response time increased by 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Our paid customer conversion rate went up 325% the first month we've set up and actively started using LiveAgent.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    I have to say, I have never experienced such a professional customer approach.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    We find LiveAgent to be the best live chat solution by far.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    We use LiveAgent on all of our ecommerce websites. The tool is easy to use and improves our productivity.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    With LiveAgent we’re able to give our customers support wherever they are.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    I can recommend LiveAgent to anyone interested in making their customer service better and more effective.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    I'm sure we would spend 90% of our day sorting through emails if we didn't have LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    With LiveAgent we are able to keep our players happy by offering more efficient support resulting in higher return rates.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent is reliable, reasonably priced, and simply a great choice for any fast-paced online business!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    We like it because it is easy to use and offers great functionality, such as useful reporting features.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    We love LiveAgent - it makes supporting our customers easy.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    We like to offer our customers the best support experience. That’s why we chose LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    From setup to ongoing support and everything else in between, the team at LiveAgent continues to impress.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent saves us hundreds of precious minutes every day by making customer service clear and in order.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Unlimited agents, email, social media, and phone integration. All that for less than we were paying with our previous provider.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    We’ve been using LiveAgent since 2013. We can't imagine working without it.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    It's a cost-effective solution that can help you with a large amount of support requests via different channels.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Answering emails from Outlook was so hard to manage. With LiveAgent we're sure every email is answered in time.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent is so awesome. With very little time and effort I had it up and running smoothly in a few...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    I highly recommend the LiveAgent product, not only as a Kayako alternative but a much better solution with added value.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    The support team always responded promptly with quick to implement solutions.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    It helps us categorize the nature of the tickets and statistically track what our clients need most.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    We see LiveAgent as a great tool for communicating with customers.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent sped up our communication with our customers and gave us an option to chat with them as well.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Simply put - LiveAgent beats everything out there at this, or even higher, price-points.

Zasoby bazy wiedzy

Chcesz wypróbować uniwersalną skrzynkę odbiorczą?

Odkryj, jak łatwo jest zapewnić spersonalizowane, terminowe i kompetentne wsparcie dzięki uniwersalnej skrzynce odbiorczej LiveAgent. Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś . Nie wymagamy karty kredytowej.

Try LiveAgent Today​

We offer concierge migration services from most of the popular help desk solutions.

3,000+ reviews Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “What’s the universal inbox?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “A universal inbox is a unified inbox that enables you to access all your messages from one place. The inbox can fetch and streamline emails, phone calls, social media messages, knowledge base tickets, and live chat messages into one dashboard, making it a must-have tool for customer support departments.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Why is a universal inbox a must-have feature for all businesses?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Because it streamlines all messages from multiple accounts and devices into one inbox and keeps all queries organized according to importance and date received. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How can you benefit from the universal inbox?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “The universal inbox can save you both time and money as your agents will spend less time monitoring a multitude of accounts and devices.” } }] }

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo