Uniwersalna skrzynka odbiorcza to ujednolicona skrzynka odbiorcza, która umożliwia dostęp do wszystkich wiadomości z jednego miejsca. Skrzynka odbiorcza może pobierać i usprawniać e-maile, rozmowy telefoniczne, wiadomości z mediów społecznościowych, zgłoszenia do bazy wiedzy i wiadomości na czacie na żywo w jednym panelu, dzięki czemu jest to niezbędne narzędzie dla działów pomocy technicznej klientów.
Co więcej, uniwersalna skrzynka odbiorcza umożliwia użytkownikom odpowiadanie na wszystkie przychodzące wiadomości bezpośrednio ze skrzynki odbiorczej (bez konieczności monitorowania / logowania się do każdego kanału komunikacyjnego i urządzenia).
Dlaczego uniwersalna skrzynka odbiorcza to obowiązkowa funkcja dla wszystkich firm?
Ujednolicona skrzynka odbiorcza jest niezbędna dla wszystkich firm, soloprenerów i przedsiębiorstw, ponieważ:
- Usprawnia wszystkie wiadomości z wielu kont do jednej skrzynki odbiorczej
- Utrzymuje wszystkie zapytania uporządkowane według ważności i daty otrzymania
- Zapewnia współdzielony dostęp dla użytkowników (wielu użytkowników może być jednocześnie zalogowanych przy użyciu ich unikalnych danych logowania)
- Poprawia wydajność agentów
- Jest bezpieczniejsza
- Poprawia satysfakcję klienta i jego doświadczenie (więcej kontekstu dla agentów, mniej powtórzeń dla klientów)
- Skraca czas odpowiedzi
- Automatycznie przypisuje zgłoszenia do działów i agentów
- Może być używane do obsługi wielu marek
Jakie funkcje ma uniwersalna skrzynka odbiorcza LiveAgent?
Zunifikowana skrzynka odbiorcza LiveAgent ma mnóstwo przydatnych funkcji, które sprawiają, że jest to produkt niezbędny.
Automatyczne kierowanie zgłoszeń
Każda wiadomość odebrana w Twojej uniwersalnej skrzynce odbiorczej zostanie automatycznie przypisana do odpowiedniego przedstawiciela pomocy, co eliminuje wszelkie nieporozumienia lub przenosiny wśród personelu. Każdy agent będzie dokładnie wiedział, na które wiadomości musi odpowiedzieć, co skutkuje wyższym poziomem produktywności i większą wydajnością.
Reguły automatyzacji oparte na czasie i wyzwalaczach
Uniwersalna skrzynka odbiorcza może uwolnić agentów od przyziemnych i powtarzalnych zadań administracyjnych. Tworząc reguły automatyzacji oparte na określonym czasie i wyzwalaczach, Twoja skrzynka odbiorcza będzie mogła wykonywać zadania, takie jak śledzenie wiadomości e-mail lub oznaczanie zgłoszeń jako spam.
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Obsługuj wszystkie zapytania klientów z jednego interfejsu. Już dziś zacznij ulepszać obsługę klienta dzięki bezpłatnemu 14-dniowemu okresowi próbnemu!
Tagi i filtrowanie
Znalezienie zgłoszeń w uniwersalnej skrzynce odbiorczej może być bułką z masłem, jeśli użyjesz odpowiednich tagów. Do każdego zgłoszenia można dodać tagi , aby pomóc w filtrowaniu, a także zapewnić szybki przegląd zawartości każdego zgłoszenia.
Widok pisania w czasie rzeczywistym i natywny widżet czatu
Uniwersalna skrzynka odbiorcza zapewnia podgląd w czasie rzeczywistym tego, co piszą Twoi klienci, w widżecie czatu na żywo umieszczonym w Twojej witrynie. Rzucanie okiem na wiadomości klienta, zanim trafią one na wysyłanie, daje Twoim agentom dodatkowy czas na znalezienie informacji, których potrzebują, aby zaimponować klientom dzięki kompetentnej, spersonalizowanej i terminowej pomocy.
Wbudowany CRM
Posiadanie ważnych informacji o klientach w zasięgu ręki jest bezcenne. Uniwersalna skrzynka odbiorcza LiveAgent ma wbudowany CRM, który daje możliwość tworzenia niestandardowych pól CRM do przechowywania wszystkich niezbędnych informacji o klientach, w tym wcześniejszych zakupów, zgłoszeń itd.
Możliwości call center
Jak wspomniano wcześniej, uniwersalna skrzynka odbiorcza może być również używana jako mieszane centrum telefoniczne . Zawiera wszystkie funkcje nowoczesnego rozwiązania call center, w tym IVR, ACD, przekazywanie połączeń , oddzwaniania i nie tylko.
Wewnętrzne czaty
Uniwersalna skrzynka odbiorcza nie byłaby kompletna bez opcji współpracy w czasie rzeczywistym. Podobnie jak w Gmailu , możesz rozmawiać ze znajomymi online bezpośrednio w skrzynce odbiorczej LiveAgent.
Wykrywanie kolizji agentów
Uniwersalna skrzynka odbiorcza jest lepsza niż większość tradycyjnych klientów poczty e-mail, takich jak Outlook i Gmail, ponieważ ostrzega Cię, gdy wkraczasz na teren innego agenta. Na przykład, jeśli masz zamiar odpowiadać na zgłoszenie, nad którym pracuje inny agent, system automatycznie Cię zaalarmuje .
Prywatne notatki i przypomnienia
Prywatne notatki to kolejna świetna uniwersalna funkcja skrzynki odbiorczej. Zawsze, gdy jesteś w wątku zgłoszeń, możesz utworzyć prywatną notatkę , którą widzisz tylko Ty i inni agenci. Może to służyć jako przypomnienie na przyszłość lub pomóc innym przyspieszyć.
Co zostanie wrzucone do uniwersalnej skrzynki odbiorczej?
- E-maile z wielu adresów e-mail
- Czaty na żywo
- Połączenia telefoniczne (można zarejestrować nieograniczoną liczbę numerów telefonów VoIP)
- Wiadomości i komentarze na Facebooku (można łączyć z wieloma kontami na Facebooku)
- Komentarze i wzmianki na Instagramie (można łączyć z wieloma kontami na Instagramie)
- Tweety i komentarze / wzmianki na Twitterze (można łączyć z wieloma kontami na Twitterze)
- Wiadomości Viber
- Opinie i sugestie
- Wiadomości w formularzu kontaktowym
Jak to wygląda / jak działa w praktyce?
Jeśli zastanawiasz się, czy Twoi klienci będą w stanie stwierdzić, że używasz uniwersalnej skrzynki odbiorczej do odbierania ich telefonów, czatów na żywo, wiadomości Viber, tweetów lub e-maili, odpowiedź brzmi: nie. Zobacz, jak to działa w tym szczegółowym samouczku wideo.
Przygotowanie uniwersalnej skrzynki odbiorczej
Aby upewnić się, że w pełni wykorzystujesz swoją uniwersalną skrzynkę odbiorczą, musisz połączyć ją ze wszystkimi swoimi kontami e-mail, profilami mediów społecznościowych i numerami telefonów. Musisz także umieścić nasz widżet czatu na żywo w swojej witrynie i utworzyć portal pomocy LiveAgent. Nie wiesz, jak to zrobić? Przeczytaj ten przewodnik wprowadzający .
Jak możesz skorzystać z uniwersalnej skrzynki odbiorczej?
- Zunifikowana skrzynka odbiorcza LiveAgent pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze, ponieważ agenci spędzają mniej czasu na monitorowaniu wielu kont i urządzeń
- Może pomóc w szybszym udzieleniu wsparcia
- Może pomóc w udzielaniu bardziej spersonalizowanych odpowiedzi dzięki naszemu wbudowanemu CRM, który jest pod ręką, gdy odpowiadasz na pytania klientów
- Odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem uniwersalnej skrzynki odbiorczej LiveAgent jest bezpieczniejsze, ponieważ wszystkie zgłoszenia są przechowywane we wspólnej, uniwersalnej skrzynce odbiorczej, do której ma dostęp każdy pracownik pomocy technicznej. Oznacza to, że nie musisz się martwić o:
- Udostępnianie danych logowania e-mail / Facebook / Instagram / Twitter wielu pracownikom
- Pozostawanie zalogowanym na urządzeniach publicznych
- Utrata urządzeń, które są zalogowane na Twoje konta e-mail lub konta w mediach społecznościowych
- Przewaga konkurencyjna – LiveAgent to jedna z niewielu uniwersalnych skrzynek odbiorczych, która integruje się zarówno z Instagramem , jak i Viber
Zasoby bazy wiedzy
- Jak dodawać agentów i użytkowników
- Konfiguracja kont pocztowych
- Tworzenie przycisków czatu
- Łączenie z Twitterem
- Łączenie z Instagramem
- Łączenie z Viber
- Łączenie z Facebookiem
- Utworzenie call center
- Utworzenie portalu klienta/a>
Chcesz wypróbować uniwersalną skrzynkę odbiorczą?
Odkryj, jak łatwo jest zapewnić spersonalizowane, terminowe i kompetentne wsparcie dzięki uniwersalnej skrzynce odbiorczej LiveAgent. Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś . Nie wymagamy karty kredytowej.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “What’s the universal inbox?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “A universal inbox is a unified inbox that enables you to access all your messages from one place. The inbox can fetch and streamline emails, phone calls, social media messages, knowledge base tickets, and live chat messages into one dashboard, making it a must-have tool for customer support departments.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Why is a universal inbox a must-have feature for all businesses?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Because it streamlines all messages from multiple accounts and devices into one inbox and keeps all queries organized according to importance and date received. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How can you benefit from the universal inbox?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “The universal inbox can save you both time and money as your agents will spend less time monitoring a multitude of accounts and devices.” } }] }Recenzje oprogramowania IVR (menu głosowego)
Oprogramowanie IVR może zwiększyć efektywność i poprawić doświadczenie klienta poprzez szybszy dostęp do informacji i redukcję kosztów operacyjnych. Jednak może być trudne w obsłudze i generować negatywne doświadczenia klientów. Istnieje wiele rodzajów oprogramowania IVR, które oferują różne funkcje i możliwości, takie jak lokalny IVR i IVR w chmurze.
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.
Recenzja oprogramowania do zarządzania pocztą e-mail Zoho Mail
Zoho Mail to solidne oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail, oferujące różne funkcje zarządzania pocztą e-mail i aplikacje biurowe online, z przystępną strukturą cenową. Pomimo trudności w początkowej fazie, ma potencjał ulepszenia pracy użytkowników.
LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie dla biznesu, które oferuje wiele funkcji oraz integracji. Firma posiada centrum wsparcia oraz możliwość przenoszenia danych. Na stronie można znaleźć też blog, słowniczek i szablony. LiveAgent ma zadowolonych klientów i oferuje program lojalnościowy. Firma prowadzi newsletter z aktualizacjami i zniżkami. LiveAgent zapewnia bezpieczeństwo danych i przestrzega regulaminu oraz polityki prywatności. Firma oferuje darmową wersję testową.