Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Funkcje
  • Uniwersalna skrzynka odbiorcza

Uniwersalna skrzynka odbiorcza

Uniwersalna skrzynka odbiorcza to ujednolicona skrzynka odbiorcza, która umożliwia dostęp do wszystkich wiadomości z jednego miejsca. Skrzynka odbiorcza może pobierać i usprawniać e-maile, rozmowy telefoniczne, wiadomości z mediów społecznościowych, zgłoszenia do bazy wiedzy i wiadomości na czacie na żywo w jednym panelu, dzięki czemu jest to niezbędne narzędzie dla działów pomocy technicznej klientów.

Co więcej, uniwersalna skrzynka odbiorcza umożliwia użytkownikom odpowiadanie na wszystkie przychodzące wiadomości bezpośrednio ze skrzynki odbiorczej (bez konieczności monitorowania / logowania się do każdego kanału komunikacyjnego i urządzenia).

Dlaczego uniwersalna skrzynka odbiorcza to obowiązkowa funkcja dla wszystkich firm?

Ujednolicona skrzynka odbiorcza jest niezbędna dla wszystkich firm, soloprenerów i przedsiębiorstw, ponieważ:

  • Usprawnia wszystkie wiadomości z wielu kont do jednej skrzynki odbiorczej
  • Utrzymuje wszystkie zapytania uporządkowane według ważności i daty otrzymania
  • Zapewnia współdzielony dostęp dla użytkowników (wielu użytkowników może być jednocześnie zalogowanych przy użyciu ich unikalnych danych logowania)
  • Poprawia wydajność agentów
  • Jest bezpieczniejsza
  • Poprawia satysfakcję klienta i jego doświadczenie (więcej kontekstu dla agentów, mniej powtórzeń dla klientów)
  • Skraca czas odpowiedzi
  • Automatycznie przypisuje zgłoszenia do działów i agentów
  • Może być używane do obsługi wielu marek
Uniwersalna-skrzynka-odbiorcza-LiveAgent
Uniwersalna skrzynka odbiorcza LiveAgent

Jakie funkcje ma uniwersalna skrzynka odbiorcza LiveAgent?

Zunifikowana skrzynka odbiorcza LiveAgent ma mnóstwo przydatnych funkcji, które sprawiają, że jest to produkt niezbędny.

Automatyczne kierowanie zgłoszeń

Każda wiadomość odebrana w Twojej uniwersalnej skrzynce odbiorczej zostanie automatycznie przypisana do odpowiedniego przedstawiciela pomocy, co eliminuje wszelkie nieporozumienia lub przenosiny wśród personelu. Każdy agent będzie dokładnie wiedział, na które wiadomości musi odpowiedzieć, co skutkuje wyższym poziomem produktywności i większą wydajnością.

Automatyczna-dystrybucja-zgłoszeń-kierowanie-czatu-LiveAgent

Reguły automatyzacji oparte na czasie i wyzwalaczach

Uniwersalna skrzynka odbiorcza może uwolnić agentów od przyziemnych i powtarzalnych zadań administracyjnych. Tworząc reguły automatyzacji oparte na określonym czasie i wyzwalaczach, Twoja skrzynka odbiorcza będzie mogła wykonywać zadania, takie jak śledzenie wiadomości e-mail lub oznaczanie zgłoszeń jako spam.

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Obsługuj wszystkie zapytania klientów z jednego interfejsu. Już dziś zacznij ulepszać obsługę klienta dzięki bezpłatnemu 14-dniowemu okresowi próbnemu!

Rozpocznij darmowy okres próbny

Tagi i filtrowanie

Znalezienie zgłoszeń w uniwersalnej skrzynce odbiorczej może być bułką z masłem, jeśli użyjesz odpowiednich tagów. Do każdego zgłoszenia można dodać tagi , aby pomóc w filtrowaniu, a także zapewnić szybki przegląd zawartości każdego zgłoszenia.

Filtrowanie-według-tagów

Widok pisania w czasie rzeczywistym i natywny widżet czatu

Uniwersalna skrzynka odbiorcza zapewnia podgląd w czasie rzeczywistym tego, co piszą Twoi klienci, w widżecie czatu na żywo umieszczonym w Twojej witrynie. Rzucanie okiem na wiadomości klienta, zanim trafią one na wysyłanie, daje Twoim agentom dodatkowy czas na znalezienie informacji, których potrzebują, aby zaimponować klientom dzięki kompetentnej, spersonalizowanej i terminowej pomocy.

Pisanie w czasie rzeczywistym

Wbudowany CRM

Posiadanie ważnych informacji o klientach w zasięgu ręki jest bezcenne. Uniwersalna skrzynka odbiorcza LiveAgent ma wbudowany CRM, który daje możliwość tworzenia niestandardowych pól CRM do przechowywania wszystkich niezbędnych informacji o klientach, w tym wcześniejszych zakupów, zgłoszeń itd.

CRM-LiveAgent

Możliwości call center

Jak wspomniano wcześniej, uniwersalna skrzynka odbiorcza może być również używana jako mieszane centrum telefoniczne . Zawiera wszystkie funkcje nowoczesnego rozwiązania call center, w tym IVR, ACD, przekazywanie połączeń , oddzwaniania i nie tylko.

Obsługa zgłoszeń

Wewnętrzne czaty

Uniwersalna skrzynka odbiorcza nie byłaby kompletna bez opcji współpracy w czasie rzeczywistym. Podobnie jak w Gmailu , możesz rozmawiać ze znajomymi online bezpośrednio w skrzynce odbiorczej LiveAgent.

Wewnętrzny czat

Wykrywanie kolizji agentów

Uniwersalna skrzynka odbiorcza jest lepsza niż większość tradycyjnych klientów poczty e-mail, takich jak Outlook i Gmail, ponieważ ostrzega Cię, gdy wkraczasz na teren innego agenta. Na przykład, jeśli masz zamiar odpowiadać na zgłoszenie, nad którym pracuje inny agent, system automatycznie Cię zaalarmuje .

Wykrywanie-kolizji-agentów -LiveAgent

Prywatne notatki i przypomnienia

Prywatne notatki to kolejna świetna uniwersalna funkcja skrzynki odbiorczej. Zawsze, gdy jesteś w wątku zgłoszeń, możesz utworzyć prywatną notatkę , którą widzisz tylko Ty i inni agenci. Może to służyć jako przypomnienie na przyszłość lub pomóc innym przyspieszyć.

Peter Komornik

LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, co pozwala nam zapewniać doskonałe wsparcie klientów.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Co zostanie wrzucone do uniwersalnej skrzynki odbiorczej?

  • E-maile z wielu adresów e-mail
  • Czaty na żywo
  • Połączenia telefoniczne (można zarejestrować nieograniczoną liczbę numerów telefonów VoIP)
  • Wiadomości i komentarze na Facebooku (można łączyć z wieloma kontami na Facebooku)
  • Komentarze i wzmianki na Instagramie (można łączyć z wieloma kontami na Instagramie)
  • Tweety i komentarze / wzmianki na Twitterze (można łączyć z wieloma kontami na Twitterze)
  • Wiadomości Viber
  • Opinie i sugestie
  • Wiadomości w formularzu kontaktowym
Zgłoszenie-z-Facebooka-LiveAgent
Uniwersalna skrzynka odbiorcza POV i Faceboook POV

Jak to wygląda / jak działa w praktyce?

Jeśli zastanawiasz się, czy Twoi klienci będą w stanie stwierdzić, że używasz uniwersalnej skrzynki odbiorczej do odbierania ich telefonów, czatów na żywo, wiadomości Viber, tweetów lub e-maili, odpowiedź brzmi: nie. Zobacz, jak to działa w tym szczegółowym samouczku wideo.

LiveAgent Product Tour

Przygotowanie uniwersalnej skrzynki odbiorczej

Aby upewnić się, że w pełni wykorzystujesz swoją uniwersalną skrzynkę odbiorczą, musisz połączyć ją ze wszystkimi swoimi kontami e-mail, profilami mediów społecznościowych i numerami telefonów. Musisz także umieścić nasz widżet czatu na żywo w swojej witrynie i utworzyć portal pomocy LiveAgent. Nie wiesz, jak to zrobić? Przeczytaj ten przewodnik wprowadzający .

Uniwersalna skrzynka odbiorcza

Jak możesz skorzystać z uniwersalnej skrzynki odbiorczej?

  • Zunifikowana skrzynka odbiorcza LiveAgent pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze, ponieważ agenci spędzają mniej czasu na monitorowaniu wielu kont i urządzeń
  • Może pomóc w szybszym udzieleniu wsparcia
  • Może pomóc w udzielaniu bardziej spersonalizowanych odpowiedzi dzięki naszemu wbudowanemu CRM, który jest pod ręką, gdy odpowiadasz na pytania klientów
  • Odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem uniwersalnej skrzynki odbiorczej LiveAgent jest bezpieczniejsze, ponieważ wszystkie zgłoszenia są przechowywane we wspólnej, uniwersalnej skrzynce odbiorczej, do której ma dostęp każdy pracownik pomocy technicznej. Oznacza to, że nie musisz się martwić o:
    • Udostępnianie danych logowania e-mail / Facebook / Instagram / Twitter wielu pracownikom
    • Pozostawanie zalogowanym na urządzeniach publicznych
    • Utrata urządzeń, które są zalogowane na Twoje konta e-mail lub konta w mediach społecznościowych
  • Przewaga konkurencyjna – LiveAgent to jedna z niewielu uniwersalnych skrzynek odbiorczych, która integruje się zarówno z Instagramem , jak i Viber
  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.

Zasoby bazy wiedzy

Chcesz wypróbować uniwersalną skrzynkę odbiorczą?

Odkryj, jak łatwo jest zapewnić spersonalizowane, terminowe i kompetentne wsparcie dzięki uniwersalnej skrzynce odbiorczej LiveAgent. Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś . Nie wymagamy karty kredytowej.

Wypróbuj LiveAgent już dziś​

Oferujemy usługi migracji concierge z najpopularniejszych rozwiązań obsługi technicznej.

Ponad 3000 opinii Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “What’s the universal inbox?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “A universal inbox is a unified inbox that enables you to access all your messages from one place. The inbox can fetch and streamline emails, phone calls, social media messages, knowledge base tickets, and live chat messages into one dashboard, making it a must-have tool for customer support departments.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Why is a universal inbox a must-have feature for all businesses?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Because it streamlines all messages from multiple accounts and devices into one inbox and keeps all queries organized according to importance and date received. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How can you benefit from the universal inbox?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “The universal inbox can save you both time and money as your agents will spend less time monitoring a multitude of accounts and devices.” } }] }

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo