PipeDrive integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co to jest PipeDrive?
PipeDrive to łatwy w użyciu CRM (oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami) który umożliwia zarządzanie potencjalnymi klientami i umowami, a także umożliwia śledzenie komunikacji i automatyzację przepływu pracy.
Oprócz tego PipeDrive zapewnia wgląd w wydajność sprzedawców i umożliwia generowanie raportów na podstawie danych w potoku.
Jak możesz tego używać?
Korzystanie z PipeDrive jest ważne dla zespołów sprzedażowych, ponieważ umożliwia im śledzenie postępów transakcji i potencjalnych klientów za pośrednictwem intuicyjnego pulpitu nawigacyjnego.
Ponadto użytkownicy PipeDrive mogą również przechowywać ważne informacje o potencjalnych klientach, takie jak dane kontaktowe, umowy dotyczące poziomu usług i wartości transakcji w swoich kanałach.
Użytkownicy mogą również korzystać z funkcji, która synchronizuje całą komunikację ołowiu z oprogramowaniem, umożliwiając liderom zespołów śledzenie wszystkich działań i postępów.
Korzyści z połączenia PipeDrive z LiveAgent
Kiedy aktywujesz wtyczkę PipeDrive w LiveAgent, będziesz mógł zarejestrować nowe oferty i uzyskać natychmiastowy dostęp do informacji o istniejących umowach dotyczących klienta, któremu pomagasz, w pulpicie nawigacyjnym LiveAgent .
Gdy LiveAgent połączy Twoje konto PipeDrive, będzie sprawdzać w tle transakcje PipeDrive, ich statusy i wartości. Wszystkie te informacje zostaną pokazane w widżecie PipeDrive, który jest wyświetlany w panelu informacyjnym zgłoszenia . Korzystając z tej wtyczki, możesz przeglądać i rejestrować oferty PipeDrive bezpośrednio na koncie LiveAgent podczas komunikacji z klientami.
Zastosuj przypadki i sprawdzone metody
Po kliknięciu ikony PipeDrive w panelu szczegółów zgłoszenia LiveAgent, będziesz mógł:
- Zarejestruj nowe oferty PipeDrive w LiveAgent
- Wyświetl wszystkie zarejestrowane transakcje dotyczące klienta, któremu pomagasz
Zasadniczo integracja LiveAgent PipeDrive oszczędza czas i zwiększa wydajność. Mając te informacje na wyciągnięcie ręki bezpośrednio w LiveAgent, możesz łatwo określić, kiedy jest dobry moment na dosprzedaż klientowi lub zaoferowanie rabatu.
Jak zintegrować PipeDrive z LiveAgent
Aktywacja integracji natywnej jest prosta. Otwórz pulpit nawigacyjny i przejdź do Konfiguracja > System > Wtyczki i znajdź PipeDrive Integration v2 . Kliknij przełącznik aktywacji, a LiveAgent załaduje się ponownie.
Teraz znajdź aktywną integrację PipeDrive v2 i kliknij ikonę informacji obok przełącznika. Kliknij logo PipeDrive. Pojawi się monit o instalację, więc kliknij Zezwól i zainstaluj.
To wszystko, integracja jest aktywna i możesz to zobaczyć w swoim panelu informacji o zgłoszeniach. Otwórz go i znajdź aktywną integrację w prawym panelu.
Możesz przeglądać, dodawać lub edytować oferty na swoim pulpicie nawigacyjnym.
Jak zintegrować PipeDrive z LiveAgent przez Zapier
Możesz także spróbować integracji za pośrednictwem usługi Zapier. Zapier łączy dwie aplikacje, aby tworzyć różnego rodzaju integracje, które mogą pomóc w usprawnieniu przepływu pracy. Jeśli nie masz konta, utwórz je pod tym linkiem . Następnie przejdź do strony integracji LiveAgent + PipeDrive .
Przewiń w dół do sekcji Connect LiveAgent + PipeDrive. Możesz tu łączyć wiele opcji, więc zastanów się, co chcesz osiągnąć dzięki integracji. Wyzwalacz w jednej aplikacji aktywuje akcję w drugiej aplikacji, tworząc integrację.
Pokażemy Ci przykład z opcjami PipeDrive’s New Deal i LiveAgent’s Create Conversation. Twoja konfiguracja może różnić się od tego przewodnika, ale generalnie pozostaje taka sama, z wyjątkiem kilku szczegółowych pól, niezależnie od wybranych opcji. Po zakończeniu wybierania kliknij niebieski przycisk Kontynuuj.
Pierwsza część konfiguracji jest łatwa. Wystarczy zalogować się na swoje konto PipeDrive, potwierdzić wybór wyzwalacza i przetestować go.
Zaloguj się i potwierdź akcję. Konfiguracja w naszej integracji wymaga wypełnienia między innymi adresu e-mail odbiorcy i nadawcy, tematu wiadomości e-mail oraz treści wiadomości. Istnieją również pola niewymagane, ale możesz je wypełnić, aby określić wiadomość. Kontynuuj i przetestuj integrację, gdy skończysz.
To wszystko, proces jest zakończony, a Twoja integracja będzie aktywna po włączeniu Zap. Sprawdź, czy w usłudze LiveAgent są dostępne nowe wiadomości z PipeDrive.
Frequently Asked Questions
Co to jest PipeDrive?
PipeDrive to system zarządzania relacjami z klientami. Cała koncepcja została opracowana z punktu widzenia sprzedawcy. Zawiera dane o potencjalnych klientach, wydajności i nie tylko.
Jakie są zalety używania PipeDrive z LiveAgent?
- efektywny przepływ pracy - ulepszony CX (obsługa klienta) - lepsze relacje z klientami - przewaga konkurencyjna - oszczędność czasu (brak konieczności przełączania się między interfejsami)