Co to są informacje o kliencie?
Imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, adres firmy, zamówienia i wiele więcej. Są to informacje o klientach, które każda firma musi przechowywać, aby zapewnić doskonałą obsługę klienta. Firmy mogą śledzić różne informacje o klientach.

Każda firma musi również wiedzieć, jakie są wymagania jej klientów lub w jaki sposób firma może przewyższyć oczekiwania klientów. Może to zwiększyć sprzedaż, przychody i zbudować satysfakcję klientów. Więcej informacji oznacza lepszą obsługę klienta i rozwój firmy.
Dowiedz się więcej o kontaktach i polach kontaktu w LiveAgent.
Frequently asked questions
Co to są informacje o kliencie?
Informacje o kliencie to dane, które mamy o nim w systemie. Zazwyczaj są to imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, adres firmy, historia zamówień itp. Te informacje są wymagane przez każdą firmę.
Gdzie w LiveAgent są przechowywane informacje o klientach?
Informacje o klientach w LiveAgent są przechowywane w bazie danych w panelu agenta. Aby je sprawdzić, możesz przejść do sekcji „Klienci”. Znajdziesz tam wszystkie potrzebne informacje o dostępnych klientach. W ten sposób możesz poprawić obsługę klienta.
Jak zabezpieczyć informacje o kliencie?
Przechowywanie wrażliwych danych klientów oznacza, że muszą być odpowiednio zabezpieczone. Aby dobrze je chronić, pamiętaj, aby zbierać tylko te dane, których potrzebujesz. Aktualizuj oprogramowanie, którego używasz do komunikacji z klientem - zwykle mają one wbudowane odpowiednie technologie szyfrowania. Następnym krokiem jest ograniczenie dostępności informacji o kliencie tylko do osób, które naprawdę ich potrzebują. Niezwykle ważna jest również świadomość zespołu, jak obchodzić się z danymi.
Expert note
Ważne jest zachowanie poufności i bezpieczeństwa danych klientów poprzez odpowiednie technologie szyfrowania oraz kontrolowanie dostępności informacji tylko przez upoważnione osoby.

Opinie klientów to niezbędny element biznesu, ponieważ pozytywne opinie wpływają na rozpoznawalność marki, a negatywne mogą zniszczyć biznes. Firma powinna skupić się na całościowym doświadczeniu klienta, a nie tylko na rozwoju produktu/usługi. Istnieje wiele sposobów na zbieranie opinii klientów, w tym wywiady osobiste i skorzystanie z oprogramowania do obsługi klienta. Wszystkie te informacje pomagają w ewoluowaniu i doskonaleniu się firmy. LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie pomocy technicznej z ponad 180 funkcjami, które może pomóc w szybszej i bardziej skutecznej obsłudze klienta.
Customer service reporting provides detailed information on communication channels and helps manage customer expectations through SLA agreements, agent activity reports, department reports, agent productivity reports, tracking time reports, and agent ranking reports. These reports can assist in identifying areas for improvement and optimizing team performance to improve customer satisfaction. Using a tool like LiveAgent can automate and streamline the customer service process. Customer feedback is also crucial for businesses to improve overall customer experience.
Oprogramowanie do obsługi klienta staje się coraz ważniejsze dla firm, a klientom zależy na dobrym doświadczeniu obsługi. W tym celu wykorzystuje się różne narzędzia, w tym chatboty, systemy biletowe i działa pomocy. Ważne jest też gromadzenie informacji o klientach i integracja z platformami marketingowymi i sprzedażowymi. Automatyzacja powtarzalnych procesów, nagrania połączeń oraz możliwość zdobycia opinii od klientów również są wartościowe.
Raporty obsługi klienta to skuteczny sposób zarządzania oczekiwaniami klientów i źródło kluczowych informacji dla menedżerów zespołu pomocy technicznej. Raporty te umożliwiają także mierzenie wydajności i produktywności poszczególnych agentów oraz monitorowanie czasu spędzonego przez każdego agenta obsługującego klientów. LiveAgent to kompletny zestaw narzędzi umożliwiających obsługę klienta, łącznie z mediami społecznościowymi, czatem na żywo, czatem wideo, rozmowami telefonicznymi, e-mailami, komunikacją za pomocą Slacka oraz możliwością stworzenia forum.