Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Informacje dla klientów

Co to są informacje o kliencie?

Imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, adres firmy, zamówienia i wiele więcej. Są to informacje o klientach, które każda firma musi przechowywać, aby zapewnić doskonałą obsługę klienta. Firmy mogą śledzić różne informacje o klientach.

Informacje dla klientów

Każda firma musi również wiedzieć, jakie są wymagania jej klientów lub w jaki sposób firma może przewyższyć oczekiwania klientów. Może to zwiększyć sprzedaż, przychody i zbudować satysfakcję klientów. Więcej informacji oznacza lepszą obsługę klienta i rozwój firmy.

Dowiedz się więcej o kontaktach i polach kontaktu w LiveAgent.

FAQ

Co to są informacje o kliencie?

Informacje o kliencie to dane, które mamy o nim w systemie. Zazwyczaj są to imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, adres firmy, historia zamówień itp. Te informacje są wymagane przez każdą firmę.

Gdzie w LiveAgent są przechowywane informacje o klientach?

Informacje o klientach w LiveAgent są przechowywane w bazie danych w panelu agenta. Aby je sprawdzić, możesz przejść do sekcji „Klienci”. Znajdziesz tam wszystkie potrzebne informacje o dostępnych klientach. W ten sposób możesz poprawić obsługę klienta.

Jak zabezpieczyć informacje o kliencie?

Przechowywanie wrażliwych danych klientów oznacza, że muszą być odpowiednio zabezpieczone. Aby dobrze je chronić, pamiętaj, aby zbierać tylko te dane, których potrzebujesz. Aktualizuj oprogramowanie, którego używasz do komunikacji z klientem - zwykle mają one wbudowane odpowiednie technologie szyfrowania. Następnym krokiem jest ograniczenie dostępności informacji o kliencie tylko do osób, które naprawdę ich potrzebują. Niezwykle ważna jest również świadomość zespołu, jak obchodzić się z danymi.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.