Partner
Czym jest Prestashop?
Prestashop to otwarte i bezpłatne rozwiązanie dla witryn eCommerce. Jest wyposażone w narzędzia i bogate w funkcje, dzięki czemu użytkownicy mogą tworzyć własne witryny na różne sposoby. Prestashop jest dostępny w 65 językach i obsługuje ponad 250 000 sklepów internetowych na całym świecie. Ponieważ jest bezpłatny, możesz go łatwo pobrać i zacząć tworzyć własną witrynę e-commerce. Zawiera również podstawowe przewodniki wyjaśniające, jak samodzielnie budować swoją witrynę.
Jak możesz tego użyć?
Oprócz możliwości zintegrowania bardzo szybkiego widżetu czatu LiveAgent z witryną eCommerce i zapewnienia szybkiej pomocy klientom, możesz śledzić swoje zamówienia. Będą one wyświetlane na pulpicie nawigacyjnym, dzięki czemu informacje o zamówieniu są dostępne w jednym miejscu.
Korzyści
- Zapewnij szybką pomoc klientom
- Widżet czatu na żywo umożliwia natychmiastową komunikację
- Śledź wszystkie swoje zamówienia
- Oszczędność czasu
- Wszystko zorganizowane w jednym miejscu
Jak zintegrować przycisk czatu na żywo?
Jeśli chcesz umieścić przycisk czatu na żywo LiveAgent w swoim Prestashop, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.
Prześlij pakiet do katalogu rozszerzeń i pobierz moduł LiveAgent Prestashop. Gotowe.
- Pierwszym krokiem jest utworzenie i dostosowanie nowego przycisku czatu w panelu LiveAgent. Skopiuj (Ctrl + C) jego kod HTML do schowka.

- Przejdź do folderu Prestashop znajdującego się na Twoim serwerze.
- Otwórz folder z motywami> domyślny folder motywów> otwórz footer.tpl w Notatniku> Wklej kod przycisku czatu (Ctrl + V) tuż nad linią

- Wejdź na stronę sklepu i odśwież ją. Przycisk czatu jest gotowy!

Frequently asked questions
Czym jest Prestashop?
Prestashop to platforma, na której możesz łatwo stworzyć swój e-commerce, korzystając z gotowych szablonów.
Jak możesz zintegrować Prestashop z LiveAgent?
Jeśli chcesz zintegrować Prestashop z LiveAgent, oto krótkie wideo , które pomoże Ci krok po kroku.
Oprogramowanie do monitorowania połączeń
LiveAgent to platforma dla biznesów oferująca narzędzia do zarządzania danymi, wsparcie klientów, budowanie relacji z nimi oraz tworzenie kampanii marketingowych. Firma ma liczne wyróżnienia i certyfikaty oraz oferuje program lojalnościowy dla partnerów VoIP. Na stronie można znaleźć bogaty zasób materiałów edukacyjnych, takich jak blog i szablony, a także skorzystać z opcji testowania wersji bezpłatnej.
LiveAgent to oprogramowanie Helpdesk dla handlu detalicznego, które zapewnia doskonałą obsługę klientów za pośrednictwem mediów społecznościowych, stron internetowych, poczty elektronicznej oraz czatu na żywo. Dzięki niemu można sprzedawać więcej i zwiększać satysfakcję klientów. LiveAgent oferuje łatwiejsze i bardziej efektywne rozwiązanie dla obsługi klienta, z niezawodnym systemem zgłoszeń, integracją z wieloma kanałami i narzędziami do pomiaru preferencji klientów. Darmowa wersja próbna jest dostępna na 7 lub 30 dni. Oprogramowanie pozwala na automatyczne przekazywanie danych technicznych, a także analizowanie treści artykułów i potrzeb klientów.
Oprogramowanie LiveAgent oferuje funkcje pozwalające na lepszą orientację biznesową i efektywność obsługi klienta. Wsparcie oferowane przez firmę obejmuje centrum wsparcia, przenoszenie danych i status systemu. Firma oferuje również usługi dla różnych przemysłów i biznesów. Partnerzy i program lojalnościowy są także dostępne, a blog i centrum szkoleniowe służą do edukacji klientów. Quality Unit, LLC jest właścicielem LiveAgent.