Partner
Czym jest Prestashop?
Prestashop to otwarte i bezpłatne rozwiązanie dla witryn eCommerce. Jest wyposażone w narzędzia i bogate w funkcje, dzięki czemu użytkownicy mogą tworzyć własne witryny na różne sposoby. Prestashop jest dostępny w 65 językach i obsługuje ponad 250 000 sklepów internetowych na całym świecie. Ponieważ jest bezpłatny, możesz go łatwo pobrać i zacząć tworzyć własną witrynę e-commerce. Zawiera również podstawowe przewodniki wyjaśniające, jak samodzielnie budować swoją witrynę.
Jak możesz tego użyć?
Oprócz możliwości zintegrowania bardzo szybkiego widżetu czatu LiveAgent z witryną eCommerce i zapewnienia szybkiej pomocy klientom, możesz śledzić swoje zamówienia. Będą one wyświetlane na pulpicie nawigacyjnym, dzięki czemu informacje o zamówieniu są dostępne w jednym miejscu.
Korzyści
- Zapewnij szybką pomoc klientom
- Widżet czatu na żywo umożliwia natychmiastową komunikację
- Śledź wszystkie swoje zamówienia
- Oszczędność czasu
- Wszystko zorganizowane w jednym miejscu
Jak zintegrować przycisk czatu na żywo?
Jeśli chcesz umieścić przycisk czatu na żywo LiveAgent w swoim Prestashop, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.
Prześlij pakiet do katalogu rozszerzeń i pobierz moduł LiveAgent Prestashop. Gotowe.
- Pierwszym krokiem jest utworzenie i dostosowanie nowego przycisku czatu w panelu LiveAgent. Skopiuj (Ctrl + C) jego kod HTML do schowka.

- Przejdź do folderu Prestashop znajdującego się na Twoim serwerze.
- Otwórz folder z motywami> domyślny folder motywów> otwórz footer.tpl w Notatniku> Wklej kod przycisku czatu (Ctrl + V) tuż nad linią

- Wejdź na stronę sklepu i odśwież ją. Przycisk czatu jest gotowy!

Frequently Asked Questions
Czym jest Prestashop?
Prestashop to platforma, na której możesz łatwo stworzyć swój e-commerce, korzystając z gotowych szablonów.
Jak możesz zintegrować Prestashop z LiveAgent?
Jeśli chcesz zintegrować Prestashop z LiveAgent, oto krótkie wideo , które pomoże Ci krok po kroku.
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.
LiveAgent to oprogramowanie do obsługi klienta z funkcjami takimi jak tworzenie profili, rozwiązywanie zgłoszeń i współpraca zespołu. Telsome oferuje integrację z LiveAgent i niskie opłaty. Połączenie SIP to protokół do komunikacji VoIP. Recenzja Spy Dialer, narzędzia do identyfikacji spamu i sprawdzania numerów telefonów.