Partner
Co to jest Process Street?
Process Street to oprogramowanie workflow dla firm. Twórz listy kontrolne, śledź aktywność biznesową i usprawnij przepływ pracy.
Jak możesz tego używać?
Możesz użyć integracji Process Street, aby śledzić swoje aktualizacje z pulpitu nawigacyjnego LiveAgent. Dowiesz się o nowych klientach, załącznikach, listach kontrolnych, komentarzach lub kiedy zadanie zostanie sprawdzone. Ponadto możesz tworzyć i aktualizować listy kontrolne, zarządzać klientami lub prowadzić z nimi rozmowy.
Korzyści
- Dzięki jednemu rozwiązaniu nigdy nie zapomnisz o swojej pracy
- Łatwo zarządzaj swoją pracą
Oprogramowanie help desk dla agencji
LiveAgent to wielojęzyczne oprogramowanie obsługujące 43 tłumaczenia, idealne dla budowania relacji z klientami. Zapewnia wsparcie na czacie na żywo i narzędzia do obsługi klienta. Firma oferuje również bogate wsparcie, bloga oraz szablony.
System zarządzania zgłoszeniami
Automatyzacja reguł i analiza danych pomagają agentom zaoszczędzić czas i poprawić wydajność. Wsparcie omnichannel i wbudowany CRM są niezbędne dla systemu zarządzania zgłoszeniami. Przedstawiciele z różnych działów korzystają z systemu, w tym agenci obsługi klienta, pracownicy IT i marketerzy.
Oprogramowanie LiveAgent pozwala na zoptymalizowanie wydatków za pośrednictwem czatu na żywo, który umożliwia obsługę trzech rozmów jednocześnie. Preferencje klientów sugerują kontakt z ludzkimi przedstawicielami, a nie chatbotami. LiveAgent oferuje samoobsługowe wsparcie klienta poprzez bazy wiedzy i FAQ. Narzędzia do współpracy są łatwe w obsłudze i umożliwiają integrację z różnymi aplikacjami za pomocą Zapier. LiveAgent jest skutecznym narzędziem do przekazywania informacji, automatyzacji i integracji, oraz pozwala na obsługę klientów w mediach społecznościowych oraz łatwe komunikowanie się ze współpracownikami.