Silverstripe

Co to jest Silvestripe?

Silverstripe to system zarządzania treścią, który może być używany do tworzenia i utrzymywania stron internetowych. Jest wyposażony w internetowy panel administracyjny i edytor WYSIWYG. Silverstripe może być używany zarówno przez autorów treści, projektantów stron internetowych, jak i programistów.

Witryny Silverstripe obsługują projektowanie responsywne, optymalizacje pod kątem dużych obciążeń, konfigurowalne zabezpieczenia, osadzanie wideo i wiele innych. Może również pomóc w tworzeniu przyjaznych dla wyszukiwania adresów URL i działa na różnych platformach (Linux, Windows i Mac).

Obsługuje również różne modele, które mogą rozszerzyć użyteczność Silverstripe. Wybierz spośród bloga, zaawansowanego zarządzania przepływem pracy, handlu elektronicznego, forum i uwierzytelniania LDAP/OpenId.

Strona główna Silverstripe z wymienionymi funkcjami
Funkcje Silverstripe

Jak możesz używać Silverstripe?

Stwórz własną witrynę eCommerce z Silverstripe, zacznij sprzedawać produkty i usługi. Każda świetna witryna eCommerce ma świetną obsługę klienta.

Możesz użyć szybkiego jak błyskawica widżetu czatu na żywo, który wyświetla się z szybkością 2,5 sekundy. Możesz łatwo utworzyć własny przycisk czatu (lub wybrać gotowy projekt z naszej galerii przycisków czatu), umieść go w swojej witrynie i zacznij odpowiadać na pytania i zapytania dotyczące Twoich produktów i usług.

Czat na żywo to niesamowite narzędzie obsługi klienta. Jest to wygodne dla przeglądających strony i kupujących. Mogą po prostu kliknąć przycisk i rozpocząć rozmowę z agentami wsparcia. Rzadko kiedy klienci mają czas oczekiwania i mogą szybciej wrócić do zakupów.

Czat na żywo może służyć do sprzedaży większej liczby produktów lub usług. Ilekroć klienci mają jakiekolwiek wątpliwości przed zakupem, mogą po prostu nacisnąć przycisk czatu na żywo i zadać ważne pytania. Może służyć do przekonywania i przekazywania informacji każdemu, kto chce dowiedzieć się więcej. Nawet w przypadku niezadowolenia czat na żywo pozostaje na szczycie ze względu na łatwość obsługi i możliwości rozwiązywania problemów.

Nasz czat na żywo obsługuje również niesamowite funkcje, które mogą przynieść więcej klientów i sprzedaży. Proaktywne zaproszenia na czat upewnij się, że zostaniesz zauważony, podczas gdy widok pisania w czasie rzeczywistym zapewnia przygotuj odpowiedzi, zanim klient wyśle. Jest również przyjazny dla brandingu Twojej firmy, dzięki czemu możesz go dostosować w dowolny sposób.

Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo

Jakie są zalety Silverstripe?

  • System zarządzania treścią dla Twojej strony internetowej
  • Funkcje planowania treści
  • Dodatkowe moduły do różnych celów
  • Przycisk czatu na żywo zapewniający szybką obsługę klienta
  • Zobacz użytkowników przeglądających Twoją witrynę

Reach more customers with live chat

Be there when your customers shop and provide awesome support with LiveAgent live chat

Jak zintegrować Silverstripe z LiveAgent

Umieszczenie przycisku czatu na żywo na swojej stronie zajmuje tylko chwilę. Postępuj zgodnie z poniższym przewodnikiem integracji, aby dowiedzieć się, jak utworzyć przycisk czatu i umieścić go na swojej stronie Silverstripe.

Witryna Silverstripe z opcjami demonstracyjnymi i pobierania
Strona internetowa Silverstripe
  • Przejdź do swojego konta LiveAgent i otwórz Konfiguracja > Czat > przyciski czatu. Kliknij pomarańczowy przycisk Utwórz, aby rozpocząć tworzenie nowego przycisku czatu na żywo.
Utwórz przycisk czatu w LiveAgent do późniejszego wykorzystania w Silverstripe
Utwórz przycisk czatu
  • Pierwszym krokiem jest określenie, jak powinien wyglądać Twój przycisk czatu. Możesz wybrać jeden z naszych najpopularniejszych przycisków lub wybrać pomiędzy bubble, side, corner lub inline. Istnieje wiele projektów do wyboru, ale jeśli wolisz używać własnego projektu, możesz to zrobić, klikając kartę Niestandardowe.

    Użyj obrazu lub kodu HTML, aby przesłać swój projekt. Kiedy skończysz wybierać, przejdź do następnej sekcji, w której możesz skonfigurować przycisk.
Galeria przycisków czatu w LiveAgent z projektami i opcją niestandardową
Wybierz przycisk
  • Teraz czas na konfigurację. Nazwij swój przycisk i wybierz, który dział będzie odpowiedzialny za czaty przychodzące z Twojej strony. Wybierz język czatu i zdecyduj, czy chcesz, aby klienci zostawiali swoje dane przed rozpoczęciem czatu. Możesz również wybrać gotowość przycisku offline z formularzem kontaktowym. Na koniec wybierz długość kolejki, zdecyduj, czy chcesz wymusić tryb pulpitu na urządzeniach mobilnych, i kliknij Zapisz.
Konfiguracja przycisku czatu Silverstripe w LiveAgent
Następnie skonfiguruj przycisk. Wybierz dla niego, wybierz dział, do którego chcesz przekierować czaty, długość kolejki i inne opcje. Gdy skończysz, kliknij Zapisz lub Wyświetl podgląd i przetestuj. Następnie kliknij sekcję Integracja w lewym panelu. Skopiuj kod produktu.
  • Jeśli nie chcesz teraz przechodzić przez ustawienia, możesz zmienić je wszystkie później. Możesz wrócić w dowolnym momencie, gdy ocenisz sytuację i zdecydujesz, jakie ustawienia będą dla Ciebie najlepsze. Po zakończeniu przejdź do zakładki Integracja i skopiuj kod przycisku czatu.
Kod integracji przycisku czatu Silverstripe w LiveAgent
Skopiuj i wklej kod
  • Teraz przejdź do Silverstripe i dostosuj swój kod. Wklej kod na dole strony i zapisz zmiany. Gdy przeglądasz podgląd swojej witryny, możesz zobaczyć przycisk czatu w wybranej lokalizacji.

Twój przycisk czatu jest teraz zintegrowany z Twoją witryną Silverstripe. Możesz zacząć komunikować się z klientami, sprzedawać więcej i zapewniać szybką obsługę klienta.

Szukasz więcej? Zobacz inne integracje, które obsługuje LiveAgent lub sprawdź pełna lista funkcji, aby zobaczyć, co jeszcze może zrobić LiveAgent. Odwiedź naszą stronę Akademii i dowiedz się, jak skutecznie zapewniać wsparcie na żywo czat.

Youtube video: LiveAgent Product Tour

Wypróbuj LiveAgent już dziś​

Oferujemy usługi migracji concierge z najpopularniejszych rozwiązań obsługi technicznej.

Ponad 3000 opinii Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Co to jest Silverstripe?

Silverstripe to system zarządzania treścią dla różnych stron internetowych. Jest wysoce konfigurowalny i obsługuje responsywny projekt, optymalizacje dużego obciążenia, opcje bezpieczeństwa i wiele więcej.

Czy Silverstripe ma czat na żywo?

Witryny Silverstripe mogą korzystać z widżetu czatu na żywo LiveAgent. Można go w pełni dostosować, możesz wybrać projekt przycisku czatu lub stworzyć własny. Aby go zaimplementować, wystarczy umieścić prosty kod w Silverstripe.

Jakie są korzyści z używania LiveAgent z Silverstripe?

Otrzymujesz jeden z najszybszych widżetów czatu na żywo na rynku. Można go umieścić na swojej stronie internetowej, aby klienci mogli się z Tobą skontaktować w dowolnym momencie.

Powrót do integracji Utwórz BEZPŁATNE konto
Kompleksowe oprogramowanie monitorujące call center umożliwia usprawnienie i poprawę jakości połączeń.

Oprogramowanie do monitorowania połączeń

LiveAgent to platforma dla biznesów oferująca narzędzia do zarządzania danymi, wsparcie klientów, budowanie relacji z nimi oraz tworzenie kampanii marketingowych. Firma ma liczne wyróżnienia i certyfikaty oraz oferuje program lojalnościowy dla partnerów VoIP. Na stronie można znaleźć bogaty zasób materiałów edukacyjnych, takich jak blog i szablony, a także skorzystać z opcji testowania wersji bezpłatnej.

To helpdesk to rodzaj pomocy technicznej zapewnianej przez wsparcie techniczne. Help desk przechowuje kontakt dla klientów, zarządza zgłoszeniami.

Helpdesk IT

Oprogramowanie LiveAgent oferuje funkcje pozwalające na lepszą orientację biznesową i efektywność obsługi klienta. Wsparcie oferowane przez firmę obejmuje centrum wsparcia, przenoszenie danych i status systemu. Firma oferuje również usługi dla różnych przemysłów i biznesów. Partnerzy i program lojalnościowy są także dostępne, a blog i centrum szkoleniowe służą do edukacji klientów. Quality Unit, LLC jest właścicielem LiveAgent.

W LiveAgent agenci i przedstawiciele klientów z rolą administratora mogą również nadzorować i konfigurować system. Przeczytaj o typach użytkowników i nie tylko.

Agenci

This text discusses the importance of customer service and supporting customers. It emphasizes the need for employees to have soft skills and the ability to effectively resolve complaints and gather feedback. It also suggests that companies should seek customer opinions and offer loyalty programs. To improve customer service, teams should develop communication skills, provide multi-channel service, and utilize an effective system. The significance of ticketing systems is highlighted, as it allows agents to provide personalized service and can lead to increased revenue.

Oprogramowanie do śledzenia klientów dołącza do życzeń Twojej korporacji. Dzięki temu oprogramowaniu wszystkie dane są zapisane i można je znaleźć w dowolnym momencie.

Oprogramowanie do śledzenia klientów

Opisano oprogramowanie do śledzenia klientów, które umożliwia analizę historii relacji z klientami i pomaga w poprawie obsługi klienta oraz budowaniu wizerunku firmy. Można dodawać notatki do rozmów i spotkać się z klientem, dzięki czemu można spersonalizować kontakty z określonymi klientami. Istnieje możliwość uzyskania darmowego konta oraz umówienia się na prezentację. Wskazano również na cechy innych rozwiązań oferowanych przez firmę Quality Unit, LLC.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo