SIPcity integration
Partner Privacy Policy
SIPcity dokłada starań, by dostarczać najwyższej klasy rozwiązania komunikacyjne i VoIP dla australijskich firm, oferując funkcjonalności połączeń, współpracy i tworzenie wartości. Nieustannie dąży do innowacji i doskonałości, oferując niezawodne, bezpieczne i opłacalne rozwiązania komunikacyjne, które pomogą Ci w pełni wykorzystać swój potencjał. Od centrali PBX w chmurze po ujednolicone platformy komunikacyjne i proste systemy telefoniczne – możesz liczyć na SIPcity.
SIPcity wysoko ceni sobie uznanie klientów, o czym świadczy ich polityka niepobierania opłat za wysokiej jakości funkcje centrali PBX w chmurze. Wierzy w prawo klienta do dostępu do najlepszych narzędzi i funkcji usprawniających komunikację bez konieczności ponoszenia dodatkowych opłat lub wykupu kolejnych licencji. Pakiet bezpłatnych funkcji w ramach planów Cloud PBX obejmuje nagrywanie rozmów, przekierowywanie połączeń, przesyłanie poczty głosowej na e-mail, menu IVR, kolejki połączeń i wiele innych.
Ich niezwykła oferta umożliwia korzystanie z pełnego zakresu funkcji bez dodatkowych kosztów. Dzięki SIPcity zawsze otrzymasz więcej za mniej, co pozwoli Ci pewnie się komunikować, a także współpracować z zespołem, który jest tak samo zaangażowany w rozwój, jak Ty.
Jak możesz to wykorzystać?
LiveAgent połączył siły z SIPcity, aby zapewniać płynną integrację numerów SIPcity z Twoim call center. Co więcej, LiveAgent nie pobiera dodatkowych opłat za tę integrację!
Jeśli chcesz nawiązać połączenie między SIPcity a call center LiveAgent, wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto LiveAgent i wykonasz następujące kroki.
1. Zaloguj się do swojego konta LiveAgent
2. Przejdź do Numery
3. Wyszukaj SIPcity
4. Kliknij Dodaj
5. Wprowadź wymagane dane uwierzytelniające
Koszt integracji SIPcity:
Subskrypcja LiveAgent obejmuje integrację bez dodatkowych kosztów, jednak SIPcity pobiera opłaty za swoje usługi jako oddzielna firma.
Korzyści płynące z używania SIPcity:
- Opłacalne rozwiązania
- Dostosowuje się do Twoich potrzeb
- Dostępność i szybka aktywacja
- Dostęp w Australii
- Duża skalowalność
Chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak działa oprogramowanie call center? Obejrzyj poniższy film.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free SIPcity integration!