Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Potrzebujesz oprogramowania do nagrywania rozmów jak najszybciej?

Chcesz monitorować jakość swojej usługi? Chcesz poprawić umiejętności swoich agentów?

Użyj oprogramowania do nagrywania rozmów! To doskonałe narzędzie do zapewniania jakości, szkolenia agentów i przechowywania połączeń do celów prawnych.

Oferujemy bezpłatny 14-dniowy okres próbny, bez karty płatniczej. Przetestuj nasze oprogramowanie już dziś.

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone
LiveAgent łączy wiele kanałów obsługi klienta w jedno oprogramowanie

Czym jest oprogramowanie do nagrywania rozmów?

Oprogramowanie do nagrywania rozmów to narzędzie, które rejestruje rozmowy telefoniczne i przechowuje nagrania jako pliki cyfrowe. Oprogramowanie do nagrywania rozmów zazwyczaj działa przez VoIP lub PSTN.

Oprócz nagrywania rozmów zaawansowane oprogramowanie do nagrywania rozmów ma również możliwość śledzenia i rejestrowania szczegółów połączenia i dzwoniącego.

Dlaczego firmy używają oprogramowania do nagrywania rozmów?

klient opinia satysfakcja nagrody

Lepsza obsługa

Kiedy przedstawiciele obsługi klienta wiedzą, że są nagrywani, zachowują się jak najlepiej. W rezultacie świadczona przez nich usługa jest bardziej spersonalizowana, kompetentna i pomocna.

Service desk manager

Szkolenie agentów

Nagrania rozmów mogą być wykorzystywane do szkolenia agentów. Najlepsze przykłady rozmów dają agentom możliwość zapoznania się z najlepszymi metodami.

Uprawnienia

Ochrona prawna

Nagrania rozmów mogą chronić Twoją firmę, jeśli chodzi o kwestie prawne. Przechowuj wszystkie połączenia, które wykonujesz i odbierasz. LiveAgent oferuje nieograniczone miejsce na nagrywanie rozmów.

Widok zgłoszenia

Przejrzystość usług

Zapewnij przejrzystość obsługi klienta. Dysponując nagraniami każdej rozmowy, agenci mogą bezproblemowo przekazywać zgłoszenia. Można łatwo kontynuować tam, gdzie skończył inny agent. Jest tam wszystko!

To nie tylko oprogramowanie do nagrywania rozmów

LiveAgent to kompleksowe centrum obsługi klienta. Jest to najczęściej oceniane oprogramowanie pomocy technicznej dla małych i średnich firm, które oferuje obsługę zgłoszeń, czat na żywo, call center i inne funkcje.

Inteligentne przekierowywanie połączeń

LiveAgent przekierowuje połączenia przychodzące do odpowiednich działów i agentów według losowego przydziału lub priorytetu.

Połączenia są kierowane tylko do agentów, którzy są aktualnie online i mogą odbierać połączenia.

Korzyści z nadzorowanych transferów połączeń

IVR i opcje oddzwaniania

LiveAgent umożliwia tworzenie niestandardowego menu IVR, które zawiera opcję oddzwonienia.

Możesz albo nagrać własne wiadomości IVR bezpośrednio w LiveAgent, albo przesłać ogólne, gotowe powitania IVR i komunikaty menu.

Połączenia wewnętrzne między współpracownikami

LiveAgent obsługuje bezpłatne połączenia wewnętrznente (i czaty!) Między wszystkimi agentami. Wszystkie połączenia są oparte na przeglądarce i odbywają się w aplikacji. Nie ma potrzeby pobierania żadnego oprogramowania zewnętrznego ani aplikacji innych firm. 

Zacznij rozmawiać już dziś!

 

Oprogramowanie call center dla połączeń inbound i outbound
dwie osoby podczas rozmowy wideo

Spersonalizowana usługa połączeń wideo

Chcesz porozmawiać z klientem osobiście, ale jest on za daleko? Rozpocznij rozmowę wideo! LiveAgent umożliwia przeniesienie wszystkich połączeń inicjowanych przez przeglądarkę na rozmowy wideo.

Śledzenie połączeń, dzienniki i raporty

Monitoruj liczbę połączeń przychodzących i wychodzących. Sprawdź, który agent odpowiada na większość połączeń, jak długo trwa każde połączenie, i wiele innych wskaźników, które dają Ci wgląd w Twoje statystyki, dzięki czemu możesz poprawić obsługę klienta.

wycieczka 06

Dlaczego oprogramowanie softphone LiveAgent jest właściwym wyborem dla Ciebie?

Woman holding smartphone connected to Wi-Fi

Łatwa w użyciu technologia oparta na chmurze

LiveAgent działa w chmurze i jest łatwy w konfiguracji i obsłudze. Zacznij korzystać z naszego niezawodnego oprogramowania dla call center w ciągu kilku minut, bez angażowania personelu IT.

Zachowaj spokój

Uniwersalna platforma wielokanałowa

Oprogramowanie softphone jest tylko częścią bardziej złożonego rozwiązania, które umożliwia łatwe zarządzanie zgłoszeniami, emailami, czatami, połączeniami i wiadomościami w mediach społecznościowych.

Zmniejsz straty

Nieograniczone miejsce na nagrania

Nagrywaj i przechowuj nieograniczoną liczbę rozmów. Każde połączenie wykonane przez LiveAgent zostanie nagrane, zapisane ze zgłoszeniem. Będzie dostępne, gdy będzie potrzebne.

zainspiruj się

Zaufało nam ponad 21 000 firm

LiveAgent pomaga firmom zapewnić najlepszą możliwą obsługę klienta od 2004 roku. Dołącz do rodziny LiveAgent i dowiedz się, dlaczego zajmujemy pierwsze miejsce w kategorii oprogramowania pomocy technicznej dla małych i średnich firm. 

Co mówią nasi klienci?

Zebraliśmy ponad 3000 recenzji użytkowników w witrynach z recenzjami oprogramowania, takich jak Capterra, G2, Trust Pilot, GetApp oraz Software Advice.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś… LiveAgent!

Wypróbuj za darmo Nie wymagamy karty płatniczej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo