Potrzebujesz oprogramowania do nagrywania rozmów jak najszybciej?

Chcesz monitorować jakość swojej usługi? Chcesz poprawić umiejętności swoich agentów?

Użyj oprogramowania do nagrywania rozmów! To doskonałe narzędzie do zapewniania jakości, szkolenia agentów i przechowywania połączeń do celów prawnych.

Oferujemy bezpłatny 14-dniowy okres próbny, bez karty płatniczej. Przetestuj nasze oprogramowanie już dziś.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
LiveAgent łączy wiele kanałów obsługi klienta w jedno oprogramowanie
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Czym jest oprogramowanie do nagrywania rozmów?

Oprogramowanie do nagrywania rozmów to narzędzie, które rejestruje rozmowy telefoniczne i przechowuje nagrania jako pliki cyfrowe. Oprogramowanie do nagrywania rozmów zazwyczaj działa przez VoIP lub PSTN.

Oprócz nagrywania rozmów zaawansowane oprogramowanie do nagrywania rozmów ma również możliwość śledzenia i rejestrowania szczegółów połączenia i dzwoniącego.

Dlaczego firmy używają oprogramowania do nagrywania rozmów?

customer feedback satisfaction rewards

Lepsza obsługa

Kiedy przedstawiciele obsługi klienta wiedzą, że są nagrywani, zachowują się jak najlepiej. W rezultacie świadczona przez nich usługa jest bardziej spersonalizowana, kompetentna i pomocna.

Service desk manager

Szkolenie agentów

Nagrania rozmów mogą być wykorzystywane do szkolenia agentów. Najlepsze przykłady rozmów dają agentom możliwość zapoznania się z najlepszymi metodami.

Uprawnienia

Ochrona prawna

Nagrania rozmów mogą chronić Twoją firmę, jeśli chodzi o kwestie prawne. Przechowuj wszystkie połączenia, które wykonujesz i odbierasz. LiveAgent oferuje nieograniczone miejsce na nagrywanie rozmów.

Widok zgłoszenia

Przejrzystość usług

Zapewnij przejrzystość obsługi klienta. Dysponując nagraniami każdej rozmowy, agenci mogą bezproblemowo przekazywać zgłoszenia. Można łatwo kontynuować tam, gdzie skończył inny agent. Jest tam wszystko!

To nie tylko oprogramowanie do nagrywania rozmów

LiveAgent to kompleksowe centrum obsługi klienta. Jest to najczęściej oceniane oprogramowanie pomocy technicznej dla małych i średnich firm, które oferuje obsługę zgłoszeń, czat na żywo, call center i inne funkcje.

Inteligentne przekierowywanie połączeń

LiveAgent przekierowuje połączenia przychodzące do odpowiednich działów i agentów według losowego przydziału lub priorytetu.

Połączenia są kierowane tylko do agentów, którzy są aktualnie online i mogą odbierać połączenia.

Korzyści z nadzorowanych transferów połączeń
IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent | Live Agent03:38Youtube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent
Live Agent

IVR i opcje oddzwaniania

LiveAgent umożliwia tworzenie niestandardowego menu IVR, które zawiera opcję oddzwonienia.

Możesz albo nagrać własne wiadomości IVR bezpośrednio w LiveAgent, albo przesłać ogólne, gotowe powitania IVR i komunikaty menu.

Połączenia wewnętrzne między współpracownikami

LiveAgent obsługuje bezpłatne połączenia wewnętrznente (i czaty!) Między wszystkimi agentami. Wszystkie połączenia są oparte na przeglądarce i odbywają się w aplikacji. Nie ma potrzeby pobierania żadnego oprogramowania zewnętrznego ani aplikacji innych firm. 

Zacznij rozmawiać już dziś!

 

Oprogramowanie call center dla połączeń inbound i outbound
dwie osoby podczas rozmowy wideo

Spersonalizowana usługa połączeń wideo

Chcesz porozmawiać z klientem osobiście, ale jest on za daleko? Rozpocznij rozmowę wideo! LiveAgent umożliwia przeniesienie wszystkich połączeń inicjowanych przez przeglądarkę na rozmowy wideo.

Śledzenie połączeń, dzienniki i raporty

Monitoruj liczbę połączeń przychodzących i wychodzących. Sprawdź, który agent odpowiada na większość połączeń, jak długo trwa każde połączenie, i wiele innych wskaźników, które dają Ci wgląd w Twoje statystyki, dzięki czemu możesz poprawić obsługę klienta.

percentage graph

Dlaczego oprogramowanie softphone LiveAgent jest właściwym wyborem dla Ciebie?

Woman holding smartphone connected to Wi-Fi

Łatwa w użyciu technologia oparta na chmurze

LiveAgent działa w chmurze i jest łatwy w konfiguracji i obsłudze. Zacznij korzystać z naszego niezawodnego oprogramowania dla call center w ciągu kilku minut, bez angażowania personelu IT.

Zachowaj spokój

Uniwersalna platforma wielokanałowa

Oprogramowanie softphone jest tylko częścią bardziej złożonego rozwiązania, które umożliwia łatwe zarządzanie zgłoszeniami, emailami, czatami, połączeniami i wiadomościami w mediach społecznościowych.

Zmniejsz straty

Nieograniczone miejsce na nagrania

Nagrywaj i przechowuj nieograniczoną liczbę rozmów. Każde połączenie wykonane przez LiveAgent zostanie nagrane, zapisane ze zgłoszeniem. Będzie dostępne, gdy będzie potrzebne.

zainspiruj się

Zaufało nam ponad 21 000 firm

LiveAgent pomaga firmom zapewnić najlepszą możliwą obsługę klienta od 2004 roku. Dołącz do rodziny LiveAgent i dowiedz się, dlaczego zajmujemy pierwsze miejsce w kategorii oprogramowania pomocy technicznej dla małych i średnich firm. 

Co mówią nasi klienci?

Zebraliśmy ponad 3000 recenzji użytkowników w witrynach z recenzjami oprogramowania, takich jak Capterra, G2, Trust Pilot, GetApp oraz Software Advice.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś… LiveAgent!

Wypróbuj za darmo Nie wymagamy karty płatniczej
Artykuły powiązane zOprogramowanie do nagrywania rozmów
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę nagrań rozmów, co oznacza, że każda rozmowa jest nagrywana i przechowywana w LiveAgent w celach prawnych lub szkoleniowych.

Nieograniczone nagrania rozmów

Czat na żywo, nagrywanie rozmów VoIP i tani czat dla stron internetowych - narzędzia obsługi klienta oferowane przez LiveAgent. Dołącz i twórz lepsze doświadczenia klientów.

Skorzystaj z notatek w LiveAgent. Zostaw notatkę w zgłoszeniach dla swoich agentów, którą tylko oni mogą zobaczyć. Dziel się postępami i aktualizacjami.

Notatki

LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które umożliwia przekierowanie połączeń i przydzielanie ich do wolnego agenta o najwyższym priorytecie. Platforma oferuje różne opcje dystrybucji czatu, funkcje automatyzacji i integracji oraz możliwość zakupu za uczciwą cenę. LiveAgent oferuje wiele rozwiązań biznesowych, przenoście danych, wsparcie i dziennik zmian. System zapewnia możliwość testowania przez 7 lub 30 dni oraz prowadzi blog z poradnikami i testami pisania. Pola zgłoszeń LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie oferujące wiele narzędzi z obsługi klienta, w tym przekierowywanie połączeń, niestandardowe pola kontaktowe oraz wykrywanie kolizji agentów. Platforma oferuje możliwość wypróbowania za darmo przez 14 dni.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Szukasz alternatywy dla Chaport?

Rozwiązania LiveAgent oferuje wsparcie dla klientów i rozwiązania dla przemysłu i biznesu. Centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu i partnerzy VoIP są dostępne.

Zapoznaj się z narzędziami do otrzymywania zgłoszeń, które są najczęściej używane na rynku. Wybierz idealne oprogramowanie i wznieś swoją obsługę klienta na księżyc.

Narzędzie otrzymywania zgłoszeń

Popraw jakość obsługi klienta, zwiększając zadowolenie i lojalność. Oferuj wygodę i szybkie odpowiedzi, jednocześnie zmniejszając koszty obsługi.

Przejrzyj najlepsze alternatywy systemów call center w roku 2021 w oparciu o cenę, funkcje, funkcjonalność i opinie klientów z Captterra, G2 i nie tylko!

Porównaj LiveAgent z innymi platformami

LiveAgent to opłacalne rozwiązanie do obsługi klientów, umożliwiające integrację różnych kanałów komunikacji, takich jak e-maile, media społecznościowe i telefon. Jest wykorzystywane przez wiele zadowolonych klientów od wielu lat.

LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę nagrań rozmów, co oznacza, że każda rozmowa jest nagrywana i przechowywana w LiveAgent w celach prawnych lub szkoleniowych.

Nieograniczone nagrania rozmów

LiveAgent to platforma oferująca rozwiązania dla przemysłu i biznesu, która zapewnia wsparcie techniczne, przenoszenie danych oraz posiada dziennik zmian. Firma ma także partnerów VoIP i program lojalnościowy dla klientów. Posiada blog i akademię z webinarami oraz testem pisania. LiveAgent oferuje też cennik, integracje i możliwość darmowego wypróbowania platformy. Quality Unit jest właścicielem LiveAgent.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo