Potrzebujesz oprogramowania do nagrywania rozmów jak najszybciej?

Chcesz monitorować jakość swojej usługi? Chcesz poprawić umiejętności swoich agentów?

Użyj oprogramowania do nagrywania rozmów! To doskonałe narzędzie do zapewniania jakości, szkolenia agentów i przechowywania połączeń do celów prawnych.

Oferujemy bezpłatny 14-dniowy okres próbny, bez karty płatniczej. Przetestuj nasze oprogramowanie już dziś.

Czym jest oprogramowanie do nagrywania rozmów?

Oprogramowanie do nagrywania rozmów to narzędzie, które rejestruje rozmowy telefoniczne i przechowuje nagrania jako pliki cyfrowe. Oprogramowanie do nagrywania rozmów zazwyczaj działa przez VoIP lub PSTN.

Oprócz nagrywania rozmów zaawansowane oprogramowanie do nagrywania rozmów ma również możliwość śledzenia i rejestrowania szczegółów połączenia i dzwoniącego.

Dlaczego firmy używają oprogramowania do nagrywania rozmów?

klient opinia satysfakcja nagrody

Lepsza obsługa

Kiedy przedstawiciele obsługi klienta wiedzą, że są nagrywani, zachowują się jak najlepiej. W rezultacie świadczona przez nich usługa jest bardziej spersonalizowana, kompetentna i pomocna.

usługa biurko menedżer

Szkolenie agentów

Nagrania rozmów mogą być wykorzystywane do szkolenia agentów. Najlepsze przykłady rozmów dają agentom możliwość zapoznania się z najlepszymi metodami.

Uprawnienia

Ochrona prawna

Nagrania rozmów mogą chronić Twoją firmę, jeśli chodzi o kwestie prawne. Przechowuj wszystkie połączenia, które wykonujesz i odbierasz. LiveAgent oferuje nieograniczone miejsce na nagrywanie rozmów.

Widok zgłoszenia

Przejrzystość usług

Zapewnij przejrzystość obsługi klienta. Dysponując nagraniami każdej rozmowy, agenci mogą bezproblemowo przekazywać zgłoszenia. Można łatwo kontynuować tam, gdzie skończył inny agent. Jest tam wszystko!

To nie tylko oprogramowanie do nagrywania rozmów

LiveAgent to kompleksowe centrum obsługi klienta. Jest to najczęściej oceniane oprogramowanie pomocy technicznej dla małych i średnich firm, które oferuje obsługę zgłoszeń, czat na żywo, call center i inne funkcje.

Inteligentne przekierowywanie połączeń

LiveAgent przekierowuje połączenia przychodzące do odpowiednich działów i agentów według losowego przydziału lub priorytetu.

Połączenia są kierowane tylko do agentów, którzy są aktualnie online i mogą odbierać połączenia.

Korzyści z nadzorowanych transferów połączeń

IVR i opcje oddzwaniania

LiveAgent umożliwia tworzenie niestandardowego menu IVR, które zawiera opcję oddzwonienia.

Możesz albo nagrać własne wiadomości IVR bezpośrednio w LiveAgent, albo przesłać ogólne, gotowe powitania IVR i komunikaty menu.

Połączenia wewnętrzne między współpracownikami

LiveAgent obsługuje bezpłatne połączenia wewnętrznente (i czaty!) Między wszystkimi agentami. Wszystkie połączenia są oparte na przeglądarce i odbywają się w aplikacji. Nie ma potrzeby pobierania żadnego oprogramowania zewnętrznego ani aplikacji innych firm. 

Zacznij rozmawiać już dziś!

 

Oprogramowanie dla połączeń przychodzących i wychodzących Call Center
voz+videollamada

Spersonalizowana usługa połączeń wideo

Chcesz porozmawiać z klientem osobiście, ale jest on za daleko? Rozpocznij rozmowę wideo! LiveAgent umożliwia przeniesienie wszystkich połączeń inicjowanych przez przeglądarkę na rozmowy wideo.

Śledzenie połączeń, dzienniki i raporty

Monitoruj liczbę połączeń przychodzących i wychodzących. Sprawdź, który agent odpowiada na większość połączeń, jak długo trwa każde połączenie, i wiele innych wskaźników, które dają Ci wgląd w Twoje statystyki, dzięki czemu możesz poprawić obsługę klienta.

Tour 6

Dlaczego oprogramowanie softphone LiveAgent jest właściwym wyborem dla Ciebie?

LiveAgent działa w chmurze i jest łatwy w konfiguracji i obsłudze. Zacznij korzystać z naszego niezawodnego oprogramowania dla call center w ciągu kilku minut, bez angażowania personelu IT.

Oprogramowanie softphone jest tylko częścią bardziej złożonego rozwiązania, które umożliwia łatwe zarządzanie zgłoszeniami, emailami, czatami, połączeniami i wiadomościami w mediach społecznościowych.

Nagrywaj i przechowuj nieograniczoną liczbę rozmów. Każde połączenie wykonane przez LiveAgent zostanie nagrane, zapisane ze zgłoszeniem. Będzie dostępne, gdy będzie potrzebne.

LiveAgent pomaga firmom zapewnić najlepszą możliwą obsługę klienta od 2004 roku. Dołącz do rodziny LiveAgent i dowiedz się, dlaczego zajmujemy pierwsze miejsce w kategorii oprogramowania pomocy technicznej dla małych i średnich firm. 

Co mówią nasi klienci?

Zebraliśmy ponad 3000 recenzji użytkowników w witrynach z recenzjami oprogramowania, takich jak Capterra, G2, Trust Pilot, GetApp oraz Software Advice.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Zgadłeś… LiveAgent!

Wypróbuj za darmo Nie wymagamy karty płatniczej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.