Wersja próbna

Potrzebujesz oprogramowania do nagrywania rozmów jak najszybciej?

Chcesz monitorować jakość swojej usługi? Chcesz poprawić umiejętności swoich agentów?

Użyj oprogramowania do nagrywania rozmów! To doskonałe narzędzie do zapewniania jakości, szkolenia agentów i przechowywania połączeń do celów prawnych.

Oferujemy bezpłatny 14-dniowy okres próbny, bez karty płatniczej. Przetestuj nasze oprogramowanie już dziś.

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone
LiveAgent łączy wiele kanałów obsługi klienta w jedno oprogramowanie

Czym jest oprogramowanie do nagrywania rozmów?

Oprogramowanie do nagrywania rozmów to narzędzie, które rejestruje rozmowy telefoniczne i przechowuje nagrania jako pliki cyfrowe. Oprogramowanie do nagrywania rozmów zazwyczaj działa przez VoIP lub PSTN.

Oprócz nagrywania rozmów zaawansowane oprogramowanie do nagrywania rozmów ma również możliwość śledzenia i rejestrowania szczegółów połączenia i dzwoniącego.

Dlaczego firmy używają oprogramowania do nagrywania rozmów?

klient opinia satysfakcja nagrody

Lepsza obsługa

Kiedy przedstawiciele obsługi klienta wiedzą, że są nagrywani, zachowują się jak najlepiej. W rezultacie świadczona przez nich usługa jest bardziej spersonalizowana, kompetentna i pomocna.

usługa biurko menedżer

Szkolenie agentów

Nagrania rozmów mogą być wykorzystywane do szkolenia agentów. Najlepsze przykłady rozmów dają agentom możliwość zapoznania się z najlepszymi metodami.

Uprawnienia

Ochrona prawna

Nagrania rozmów mogą chronić Twoją firmę, jeśli chodzi o kwestie prawne. Przechowuj wszystkie połączenia, które wykonujesz i odbierasz. LiveAgent oferuje nieograniczone miejsce na nagrywanie rozmów.

Widok zgłoszenia

Przejrzystość usług

Zapewnij przejrzystość obsługi klienta. Dysponując nagraniami każdej rozmowy, agenci mogą bezproblemowo przekazywać zgłoszenia. Można łatwo kontynuować tam, gdzie skończył inny agent. Jest tam wszystko!

To nie tylko oprogramowanie do nagrywania rozmów

LiveAgent to kompleksowe centrum obsługi klienta. Jest to najczęściej oceniane oprogramowanie pomocy technicznej dla małych i średnich firm, które oferuje obsługę zgłoszeń, czat na żywo, call center i inne funkcje.

Inteligentne przekierowywanie połączeń

LiveAgent przekierowuje połączenia przychodzące do odpowiednich działów i agentów według losowego przydziału lub priorytetu.

Połączenia są kierowane tylko do agentów, którzy są aktualnie online i mogą odbierać połączenia.

Korzyści z nadzorowanych transferów połączeń

IVR i opcje oddzwaniania

LiveAgent umożliwia tworzenie niestandardowego menu IVR, które zawiera opcję oddzwonienia.

Możesz albo nagrać własne wiadomości IVR bezpośrednio w LiveAgent, albo przesłać ogólne, gotowe powitania IVR i komunikaty menu.

Połączenia wewnętrzne między współpracownikami

LiveAgent obsługuje bezpłatne połączenia wewnętrznente (i czaty!) Między wszystkimi agentami. Wszystkie połączenia są oparte na przeglądarce i odbywają się w aplikacji. Nie ma potrzeby pobierania żadnego oprogramowania zewnętrznego ani aplikacji innych firm. 

Zacznij rozmawiać już dziś!

 

Inbound and Outbound Call Center Software
dwie osoby podczas rozmowy wideo

Spersonalizowana usługa połączeń wideo

Chcesz porozmawiać z klientem osobiście, ale jest on za daleko? Rozpocznij rozmowę wideo! LiveAgent umożliwia przeniesienie wszystkich połączeń inicjowanych przez przeglądarkę na rozmowy wideo.

Śledzenie połączeń, dzienniki i raporty

Monitoruj liczbę połączeń przychodzących i wychodzących. Sprawdź, który agent odpowiada na większość połączeń, jak długo trwa każde połączenie, i wiele innych wskaźników, które dają Ci wgląd w Twoje statystyki, dzięki czemu możesz poprawić obsługę klienta.

wycieczka 06

Dlaczego oprogramowanie softphone LiveAgent jest właściwym wyborem dla Ciebie?

Woman holding smartphone connected to Wi-Fi

Łatwa w użyciu technologia oparta na chmurze

LiveAgent działa w chmurze i jest łatwy w konfiguracji i obsłudze. Zacznij korzystać z naszego niezawodnego oprogramowania dla call center w ciągu kilku minut, bez angażowania personelu IT.

narzędzia liveagent

Uniwersalna platforma wielokanałowa

Oprogramowanie softphone jest tylko częścią bardziej złożonego rozwiązania, które umożliwia łatwe zarządzanie zgłoszeniami, emailami, czatami, połączeniami i wiadomościami w mediach społecznościowych.

Zmniejsz straty

Nieograniczone miejsce na nagrania

Nagrywaj i przechowuj nieograniczoną liczbę rozmów. Każde połączenie wykonane przez LiveAgent zostanie nagrane, zapisane ze zgłoszeniem. Będzie dostępne, gdy będzie potrzebne.

zainspiruj się

Zaufało nam ponad 21 000 firm

LiveAgent pomaga firmom zapewnić najlepszą możliwą obsługę klienta od 2004 roku. Dołącz do rodziny LiveAgent i dowiedz się, dlaczego zajmujemy pierwsze miejsce w kategorii oprogramowania pomocy technicznej dla małych i średnich firm. 

Co mówią nasi klienci?

Zebraliśmy ponad 3000 recenzji użytkowników w witrynach z recenzjami oprogramowania, takich jak Capterra, G2, Trust Pilot, GetApp oraz Software Advice.

Roman Bosch

Roman Bosch

Partly

To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

christine preusler

Christine Preusler

HostingAdvice

LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś… LiveAgent!

Wypróbuj za darmo Nie wymagamy karty płatniczej

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.