Oprogramowanie Helpdesk dla branży e-commerce
LiveAgent jest oceniane jako numer 1 oprogramowanie do pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2019 roku. Można rozpocząć darmową wersję próbną na 7 lub 30 dni bez wymaganego numeru karty kredytowej. Użyj swojego adresu e-mail firmy, aby uzyskać 30 dni próby za darmo. Możesz również wybrać nazwę dla swojej subdomeny LiveAgent.
LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta, które umożliwia tworzenie bogatych profili klientów oraz korzystanie z zasobów wiedzy. Posiada funkcję notatek, które ułatwiają organizowanie zgłoszeń oraz przekazywanie informacji między agentami. Jest uznawane za najlepsze oprogramowanie do obsługi klienta w 2021 roku. LiveAgent oferuje wiele narzędzi pomocnych dla obsługi klienta, takich jak przekierowywanie połączeń, pola zgłoszeń oraz zarządzanie płatnościami. Można skorzystać z bezpłatnego 14-dniowego okresu próbnego i umówić się na prezentację.
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.
LiveAgent pomógł Martinusowi zarządzać zgłoszeniami klientów i przyspieszyć odpowiadanie na nie. Dzięki temu, że agenci widzą pełną historię komunikacji z klientem, mogą szybko ocenić jego potrzeby i odpowiedzieć na pytania. Dodatkowo, podłączenie koszyka zakupowego przez API przyspiesza i usprawnia całą komunikację. Przedstawiciele pomocy technicznej uwielbiają korzystać z LiveAgent ze względu na łatwość obsługi i możliwość pracy zdalnej.
LiveAgent to wielokanałowy zestaw narzędzi, który pozwala zwiększyć zadowolenie klientów i produktywność agentów dzięki bazie wiedzy i Viberze. System obsługi zgłoszeń może być zintegrowany z ponad 140 aplikacjami, co ułatwia ujednolicone przepływy pracy. LiveAgent oferuje także pełną dostępność dla klientów przez e-mail, czat na żywo lub telefon.
Tekst jest stroną internetową firmy Quality Unit, która oferuje narzędzia do obsługi klienta online LiveAgent. Strona zawiera informacje o programie partnerskim, testy pisania i dane kontaktowe do sprzedaży. Na stronie można także zapisać się do newslettera i uzyskać informacje o aktualizacjach i zniżkach. Strona wykorzystuje pliki cookie i jest objęta regulaminem i polityką prywatności firmy.
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach