Partner
Co to jest VoIPcloud?
VoIPcloud to dostawca usług VoIP i usług w chmurze. Ich portfolio usług obejmuje również wielodostępną centralę PBX w chmurze, zakańczanie połączeń, usługi przychodzące, a nawet własne platforma rozliczeniowa i bezpośredni routing z Microsoft Teams.
Jak korzystać z VoIPcloud?
Zunifikowany system komunikacji obejmuje również centrum telefoniczne. Podczas gdy nasze rozwiązanie pomocy technicznej obsługuje Twoje potrzeby w centrum obsługi telefonicznej, dostawca VoIP, taki jak VoIPcloud, zapewni Ci Twój numer telefonu. Twój numer można wtedy łatwo połączyć z LiveAgent i możesz zacząć odbierać telefony od klientów.
Zaawansowane funkcje call center LiveAgent mogą pomóc w uproszczeniu przepływu pracy i zarządzaniu połączeniami. Skorzystaj z przekierowywania połączeń i drzewa IVR, aby pomóc klientom dotrzeć do właściwych działów.
Pozwól swoim klientom żądać automatycznych wywołań zwrotnych lub wykonywać połączenia wewnętrzne ze współpracownikami. Nieograniczona historia nagrań zapewni bezpieczeństwo wszystkich połączeń przechowywane do późniejszego wykorzystania.

Jakie są zalety korzystania z usługi VoIPcloud?
- Globalny zasięg
- Pochodzi z funkcją zarządzania rozliczeniami
- Obsługuje połączenia Microsoft Teams
- Program partnerski
Considering a call center help desk?
LiveAgent's ticketing system handles customer calls effortlessly. Start our 14-day trial and set up your call center today
Czy integracja VoIPcloud z LiveAgent coś kosztuje?
Chociaż VoIPcloud pobiera osobne opłaty za swoje usługi, VoIPcloud integracja z LiveAgent jest wliczony w płatny plan i nie ma żadnych dodatkowych opłat. Możesz bezpłatnie dodać dowolną liczbę numerów i zacząć dzwonić do klientów.
Jak zintegrować VoIPcloud z LiveAgent?
Nie musisz aktywować ani konfigurować żadnych wtyczek, ani korzystać z usług stron trzecich. Usługa VoIPcloud jest wbudowana i gotowa do skonfigurowania. Wszystko, co musisz zrobić, to dodać swój numer i kilka dodatkowych informacji, aby zacząć dzwonić. Postępuj zgodnie z poniższym przewodnikiem, aby zobaczyć, jak możesz to zrobić.
- VoIPcloud wymaga rejestracji, więc jeśli nie masz numeru VoIPcloud, przejdź do ich witryny i kliknij Zastosuj online w prawym górnym rogu. Będziesz musiał wypełnić formularz kontaktowy i poczekać, aż skontaktuje się z Tobą zespół VoIPcloud. Gdy uzyskasz dostęp do nowego konta i numer VoIPcloud, przełącz się na LiveAgent.

- Po uzyskaniu nazwy użytkownika, hasła i numeru telefonu do konta VoIPcloud przejdź do pulpitu LiveAgent i otwórz Konfiguracja > Zadzwoń > Numery. Kliknij pomarańczowy przycisk tworzenia u góry i wybierz VoIPcloud z listy dostawców.

- Otworzy się nowa sekcja. Musisz podać swoją nazwę użytkownika, hasło, hosta i numer VoIPcloud. Możesz także wybrać dział, prefiks wybierania, nazwać numer i wybrać, czy rozmowy mają być nagrywane. Kiedy skończysz, kliknij Dodaj i gotowe.

Jeśli chcesz dodać więcej numerów do call center LiveAgent, wróć do tego przewodnika. Chcesz dowiedzieć się więcej o call center LiveAgent i systemie obsługi zgłoszeń? Przeczytaj artykuły na naszej stronie funkcji lub poświęć chwilę, aby obejrzeć nasz film z wycieczki. poniżej, aby zobaczyć wszystko.

Frequently asked questions
Co to jest chmura VoIP?
VoIPcloud to dostawca usług VoIP i usług w chmurze, oferujący światowej klasy platformę głosową i globalne wsparcie. Oferują również własne zarządzanie rozliczeniami i wsparcie dla Microsoft Teams.
Czy mogę zintegrować VoIPcloud z LiveAgent?
Nie musisz integrować usługi VoIPcloud, ponieważ jest ona już wbudowana w centrum telefoniczne LiveAgent. Wszystko, co musisz zrobić, to podłączyć swój numer VoIPcloud.
- Przejdź do LiveAgent i otwórz Konfiguracja > Zadzwoń > Liczby
- Utwórz nowy numer i wybierz VoIPcloud
- Wypełnij szczegóły i kliknij Dodaj
Czy integracja VoIPcloud z LiveAgent jest bezpłatna?
Podczas gdy VoIPcloud pobiera osobne opłaty, LiveAgent ma integrację uwzględnioną w jednym ze swoich planów, więc nie ma innych opłat
LiveAgent, Sinch i Voyced oferują obsługę wielu kanałów komunikacji, takich jak media społecznościowe i czat, umożliwiając klientom łatwiejszy kontakt. LiveAgent oferuje również usługi VoIP, program lojalnościowy i integracje z innymi firmami, zalecając bezpieczeństwo i prywatność klientów. Dostępne są różne terminy oraz darmowy trial. Możliwe jest korzystanie z centrum wsparcia, przenoszenie danych i śledzenie statusu systemu. Na stronie dostępny jest blog, słowniczek i akademia. LiveAgent zdobyła zadowolenie klientów, a firmy mogą skorzystać z innych alternatyw.
Połączenia SIP to system telefoniczny, który zapewnia firmom wiele korzyści, takich jak łatwą konfigurację, elastyczność, łatwy dostęp na różnych urządzeniach, skalowalność, niezawodność i efektywność kosztową. Mogą z nich korzystać zarówno małe firmy i start-upy, jak i większe organizacje, choć te ostatnie mogą napotkać trudności przy przenoszeniu swojego systemu PBX do chmury. Połączenia SIP pozwalają na większą efektywność kosztową i zwiększają dostępność firmy dla klientów i pracowników. LiveAgent oprogramowanie call center można zintegrować z różnymi aplikacjami innych firm, włącznie z trunkingowymi dostawcami SIP, takimi jak Twilio.
W tekście przedstawiono alternatywy systemów call center dla działu sprzedaży i obsługi klienta w 2021 roku. LiveAgent oferuje bogate integracje, automatyzację, profesjonalne funkcje i duże oszczędności. Dostępna jest darmowa wersja próbna na 7 lub 30 dni z subdomeną LiveAgent. Tekst zawiera również informacje o centrach wsparcia, przenoszeniu danych i partnerach VoIP.
Vohippo to firma telekomunikacyjna oferująca usługi telefoniczne z siedzibą w Bułgarii, działającą globalnie, która nawiązała współpracę z LiveAgent. Integracja VoIP z LiveAgent jest bezpłatna, a korzyści to m.in. poprawienie jakości obsługi klienta i niższe koszty. Wystarczy uzyskać numer VOIP od Vohippo, a następnie zaimplementować go w LiveAgent. Firmie można używać wielu numerów. LiveAgent oferuje 14 dniowy darmowy okres próbny.