VoIPcloud integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co to jest VoIPcloud?
VoIPcloud to dostawca usług VoIP i usług w chmurze. Ich portfolio usług obejmuje również wielodostępną centralę PBX w chmurze, zakańczanie połączeń, usługi przychodzące, a nawet własne platforma rozliczeniowa i bezpośredni routing z Microsoft Teams.
Jak korzystać z VoIPcloud?
Zunifikowany system komunikacji obejmuje również centrum telefoniczne. Podczas gdy nasze rozwiązanie pomocy technicznej obsługuje Twoje potrzeby w centrum obsługi telefonicznej, dostawca VoIP, taki jak VoIPcloud, zapewni Ci Twój numer telefonu. Twój numer można wtedy łatwo połączyć z LiveAgent i możesz zacząć odbierać telefony od klientów.
Zaawansowane funkcje call center LiveAgent mogą pomóc w uproszczeniu przepływu pracy i zarządzaniu połączeniami. Skorzystaj z przekierowywania połączeń i drzewa IVR, aby pomóc klientom dotrzeć do właściwych działów.
Pozwól swoim klientom żądać automatycznych wywołań zwrotnych lub wykonywać połączenia wewnętrzne ze współpracownikami. Nieograniczona historia nagrań zapewni bezpieczeństwo wszystkich połączeń przechowywane do późniejszego wykorzystania.
Jakie są zalety korzystania z usługi VoIPcloud?
- Globalny zasięg
- Pochodzi z funkcją zarządzania rozliczeniami
- Obsługuje połączenia Microsoft Teams
- Program partnerski
Considering a call center help desk?
LiveAgent's ticketing system handles customer calls effortlessly. Start our 14-day trial and set up your call center today
Czy integracja VoIPcloud z LiveAgent coś kosztuje?
Chociaż VoIPcloud pobiera osobne opłaty za swoje usługi, VoIPcloud integracja z LiveAgent jest wliczony w płatny plan i nie ma żadnych dodatkowych opłat. Możesz bezpłatnie dodać dowolną liczbę numerów i zacząć dzwonić do klientów.
Jak zintegrować VoIPcloud z LiveAgent?
Nie musisz aktywować ani konfigurować żadnych wtyczek, ani korzystać z usług stron trzecich. Usługa VoIPcloud jest wbudowana i gotowa do skonfigurowania. Wszystko, co musisz zrobić, to dodać swój numer i kilka dodatkowych informacji, aby zacząć dzwonić. Postępuj zgodnie z poniższym przewodnikiem, aby zobaczyć, jak możesz to zrobić.
- VoIPcloud wymaga rejestracji, więc jeśli nie masz numeru VoIPcloud, przejdź do ich witryny i kliknij Zastosuj online w prawym górnym rogu. Będziesz musiał wypełnić formularz kontaktowy i poczekać, aż skontaktuje się z Tobą zespół VoIPcloud. Gdy uzyskasz dostęp do nowego konta i numer VoIPcloud, przełącz się na LiveAgent.
- Po uzyskaniu nazwy użytkownika, hasła i numeru telefonu do konta VoIPcloud przejdź do pulpitu LiveAgent i otwórz Konfiguracja > Zadzwoń > Numery. Kliknij pomarańczowy przycisk tworzenia u góry i wybierz VoIPcloud z listy dostawców.
- Otworzy się nowa sekcja. Musisz podać swoją nazwę użytkownika, hasło, hosta i numer VoIPcloud. Możesz także wybrać dział, prefiks wybierania, nazwać numer i wybrać, czy rozmowy mają być nagrywane. Kiedy skończysz, kliknij Dodaj i gotowe.
Jeśli chcesz dodać więcej numerów do call center LiveAgent, wróć do tego przewodnika. Chcesz dowiedzieć się więcej o call center LiveAgent i systemie obsługi zgłoszeń? Przeczytaj artykuły na naszej stronie funkcji lub poświęć chwilę, aby obejrzeć nasz film z wycieczki. poniżej, aby zobaczyć wszystko.
Frequently Asked Questions
Co to jest chmura VoIP?
VoIPcloud to dostawca usług VoIP i usług w chmurze, oferujący światowej klasy platformę głosową i globalne wsparcie. Oferują również własne zarządzanie rozliczeniami i wsparcie dla Microsoft Teams.
Czy mogę zintegrować VoIPcloud z LiveAgent?
Nie musisz integrować usługi VoIPcloud, ponieważ jest ona już wbudowana w centrum telefoniczne LiveAgent. Wszystko, co musisz zrobić, to podłączyć swój numer VoIPcloud. Przejdź do LiveAgent i otwórz Konfiguracja > Zadzwoń > Liczby Utwórz nowy numer i wybierz VoIPcloud Wypełnij szczegóły i kliknij Dodaj
Czy integracja VoIPcloud z LiveAgent jest bezpłatna?
Podczas gdy VoIPcloud pobiera osobne opłaty, LiveAgent ma integrację uwzględnioną w jednym ze swoich planów, więc nie ma innych opłat
LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie obsługi klienta, zarządzania relacjami i wsparcia. Integracja z Telsome i Sipcall oferuje łatwość obsługi i ujednolicone rozwiązania stacjonarne i mobilne. LiveAgent stanowi alternatywę dla Samange i Smartsupp, zapewniając lepsze zarządzanie relacjami z klientami. Dodatkowo, LiveAgent oferuje zaawansowane funkcje call center, takie jak drzewa IVR i nagrywanie rozmów, oraz integrację z VoIP Sipcall.
LiveAgent oferuje obsługę klienta przez e-mail, czat w czasie rzeczywistym i obsługę techniczną. Migracja do LiveAgent pozwala firmom tworzyć lepsze doświadczenia klientów dzięki rozwiązaniu omnichannel. Bloggerzy i osoby szukające wiedzy mogą odkryć ciekawe treści dzięki blogowi, szablonom i webinarom. Partnerstwo z iCloud umożliwia integrację e-maili obsługi klienta. CloudTalk zapewnia obsługę klienta poprzez szybsze wybieranie numerów i funkcje call center. Opinie użytkowników na temat LiveAgent są pozytywne.
LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta z wieloma funkcjami, takimi jak czat na żywo, połączenia głosowe, rozmowy wideo i formularz kontaktowy. Oferuje integracje z różnymi dostawcami usług telefonicznych, takimi jak Telsome, Adiptel i Sipcall, co pozwala na łatwe korzystanie z usług VOIP. Integracja z Twitterem jest również dostępna. LiveAgent zapewnia również wsparcie dla wielu numerów, co pozwala firmom na elastyczne korzystanie z usług telefonicznych.