Wersja próbna

Stripe

Czym jest Stripe?

Stripe to internetowa platforma przetwarzania płatności i oprogramowanie stworzone przez ChargeDesk. Stripe jest używany przez tysiące firm głównie do wysyłania i otrzymywania płatności oraz zarządzania innymi procesami z myślą o bezpieczeństwie.

Jak możesz tego użyć?

Użyj Stripe, aby zarządzać, anulować, dodawać lub tworzyć subskrypcje, klientów czy znajdować dane. Możesz również otrzymywać powiadomienia o wszelkich wprowadzonych zmianach w płatnościach na swoim pulpicie nawigacyjnym LiveAgent, otrzymywać informacje o nowych kuponach, pozycjach na fakturze, nowych opłatach czy żądaniach płatności. Zadowolenie klienta, zarządzanie pocztą e-mail i zarządzanie rozliczeniami mogą iść w parze.

Korzyści

  • Zadbaj o swoje płatności, żądania płatności, rozliczenia i nie tylko
  • Bezproblemowo zarządzaj klientami i ich satysfakcją
  • Otrzymuj powiadomienia o nowościach i aktualizacjach

Jak zintegrować Stripe z LiveAgent przez Zapier

Strona integracji Stripe i LiveAgent w Zapier
Integracja LiveAgent + Stripe

Proces integracji Stripe z LiveAgent jest prosty. Integracja z Zapier może ułatwić połączenie tych dwóch aplikacji i stworzyć własną, niestandardową i przyjazną użytkownikowi integrację, aby uzyskać dokładnie to, czego potrzebujesz.

Po pierwsze, będziesz potrzebować konta Zapier. Jeśli już je masz, po prostu się zaloguj, a jeśli chcesz je utworzyć, możesz to zrobić pod tym linkiem. Następnie przejdź do strony integracji Stripe + LiveAgent w Zapier.

Wybór wyzwalaczy i akcji na stronie integracji Stripe i LiveAgent w Zapier
Wybór wyzwalaczy i akcji

Po przewinięciu w dół w ciągu kilku minut zobaczysz sekcję Połącz Stripe + LiveAgent z opcjami wyboru wyzwalacza i działania. Utwórz proces i wybierz, które połączenie chcesz nawiązać i co ma zrobić. Możesz także utworzyć więcej takich integracji do określonych celów.

Jako przykład wybraliśmy wyzwalacz Stripe |”Anulowana subskrypcja” i czynność LiveAgent “Utwórz rozmowę”. Możesz wybrać własną odpowiedź na działania lub wybrać tę jako jeden ze swoich szablonów. Kiedy skończysz, kliknij niebieski przycisk Połącz.

Przykład wyzwalacza Stripe i akcji LiveAgent
Przykład wyzwalacza i akcji

Kolejny etap integracji wymaga zalogowania się na konto firmowe Stripe i potwierdzenia aktywacji. Kiedy skończysz, Zapier poprosi Cię o przetestowanie wyzwalacza. Ten krok nie jest konieczny, ale zdecydowanie zalecamy jego wykonanie, aby upewnić się, że integracja będzie działać tak, jak powinna.

Test wyzwalacza Stripe w Zapier
Test wyzwalacza Stripe

Następnym krokiem jest skonfigurowanie akcji w narzędziu help desk. Wybierz lub dodaj adres e-mail swojego konta firmowego i zaloguj się do Zapier. Wypełnij niezbędne pola. Ta część oferuje również wypełnienie niewymaganych pól dodatkowymi informacjami i możesz to zrobić, jeśli chcesz dokładniej określić swoje działanie. Może być przydatne do zarządzania pocztą e-mail. Adres e-mail twórcy zgłoszenia nie może być taki sam, ale zamiast tego możesz wybrać adres e-mail istniejącego agenta.

Możesz także wybrać adres od innego dostawcy poczty e-mail, jeśli zakończono integrację poczty e-mail: na przykład Outlook, Gmail Google lub inny firmowy adres e-mail. Adres e-mail odbiorcy nie może być tym samym, więc wybierz firmowy adres e-mail lub inny, który będzie służył jako nadawca wiadomości e-mail. Wypełnij temat i tekst wiadomości.

Przykład konfiguracji akcji w LiveAgent
Konfiguracja akcji

Pora na wykonanie testu obu narzędzi. Jeśli odniesiesz w nim sukces, to Twoje narzędzia działają idealnie, a integracja jest zakończona. Jeśli napotkasz problemy, Zapier zaoferuje Ci przydatny przewodnik rozwiązywania problemów. Zwykle nie ma potrzeby kontaktowania się z obsługą klienta, a wszelkie problemy można dość łatwo rozwiązać, przepisując informacje w niektórych polach.

Pomyślny test integracji Stripe i LiveAgent
Pomyślny test integracji

Teraz czas na przetestowanie integracji na żywo. Stripe ma możliwość stworzenia subskrypcji testowej. Przejdź do swojego konta, kliknij subskrypcje i wybierz Utwórz subskrypcję testową. Wpisz testowy adres e-mail i podaj szczegóły. Kiedy skończysz tworzenie subskrypcji, ostatnim krokiem jest jej anulowanie.

Utwórz testową subskrypcję w Stripe
Utwórz subskrypcję

Twoja nowa subskrypcja będzie widoczna w tej samej sekcji. Aby uruchomić akcję w LiveAgent i otrzymać zgłoszenie, musisz anulować subskrypcję. Opcję Anuluj subskrypcję znajdziesz po prawej stronie widoku subskrypcji testowej.

Gdzie anulować subskrypcję w Stripe
Anuluj subskrypcję

Po anulowaniu sprawdź panel LiveAgent i zobacz, czy otrzymałeś zgłoszenie dotyczące nowej anulowanej subskrypcji.

Zgłoszenie nowej, anulowanej subskrypcji
Anulowanie zgłoszenia subskrypcji

Jeśli wiadomość została otrzymana, udało Ci się pomyślnie zintegrować Stripe i LiveAgent przez Zapier. Użyj tej integracji, aby poprawić obsługę klienta lub komunikację z klientem, jeśli otrzymasz anulowaną subskrypcję lub znajdziesz dla niej inne zastosowania. Wróć do strony Zapier na wypadek tworzenia kolejnej niestandardowej integracji między tymi dwoma aplikacjami.

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.