Stripe integration
Czym jest Stripe?
Stripe to internetowa platforma przetwarzania płatności i oprogramowanie stworzone przez ChargeDesk. Stripe jest używany przez tysiące firm głównie do wysyłania i otrzymywania płatności oraz zarządzania innymi procesami z myślą o bezpieczeństwie.
Jak możesz tego użyć?
Użyj Stripe, aby zarządzać, anulować, dodawać lub tworzyć subskrypcje, klientów czy znajdować dane. Możesz również otrzymywać powiadomienia o wszelkich wprowadzonych zmianach w płatnościach na swoim pulpicie nawigacyjnym LiveAgent, otrzymywać informacje o nowych kuponach, pozycjach na fakturze, nowych opłatach czy żądaniach płatności. Zadowolenie klienta, zarządzanie pocztą e-mail i zarządzanie rozliczeniami mogą iść w parze.
Korzyści
- Zadbaj o swoje płatności, żądania płatności, rozliczenia i nie tylko
- Bezproblemowo zarządzaj klientami i ich satysfakcją
- Otrzymuj powiadomienia o nowościach i aktualizacjach
Jak zintegrować Stripe z LiveAgent przez Zapier
![Strona integracji Stripe i LiveAgent w Zapier](https://www.live-agent.pl/wp/urlslab-download/2bcb111f9f05d9e7ef5a33a54799f4bf/1-stripe-liveagent-zapier-1024x367.png)
Proces integracji Stripe z LiveAgent jest prosty. Integracja z Zapier może ułatwić połączenie tych dwóch aplikacji i stworzyć własną, niestandardową i przyjazną użytkownikowi integrację, aby uzyskać dokładnie to, czego potrzebujesz.
Po pierwsze, będziesz potrzebować konta Zapier. Jeśli już je masz, po prostu się zaloguj, a jeśli chcesz je utworzyć, możesz to zrobić pod tym linkiem. Następnie przejdź do strony integracji Stripe + LiveAgent w Zapier.
![Wybór wyzwalaczy i akcji na stronie integracji Stripe i LiveAgent w Zapier](https://www.live-agent.pl/wp/urlslab-download/b217bfab16f8916ccef44c565e0128c0/select-trigger-action-1-1024x269.png)
Po przewinięciu w dół w ciągu kilku minut zobaczysz sekcję Połącz Stripe + LiveAgent z opcjami wyboru wyzwalacza i działania. Utwórz proces i wybierz, które połączenie chcesz nawiązać i co ma zrobić. Możesz także utworzyć więcej takich integracji do określonych celów.
Jako przykład wybraliśmy wyzwalacz Stripe |”Anulowana subskrypcja” i czynność LiveAgent “Utwórz rozmowę”. Możesz wybrać własną odpowiedź na działania lub wybrać tę jako jeden ze swoich szablonów. Kiedy skończysz, kliknij niebieski przycisk Połącz.
![Przykład wyzwalacza Stripe i akcji LiveAgent](https://www.live-agent.pl/wp/urlslab-download/12f1f9de5c182f92a9d113af4558e94b/2-stripe-liveagent-trigger-action-selection-1-1024x357.png)
Kolejny etap integracji wymaga zalogowania się na konto firmowe Stripe i potwierdzenia aktywacji. Kiedy skończysz, Zapier poprosi Cię o przetestowanie wyzwalacza. Ten krok nie jest konieczny, ale zdecydowanie zalecamy jego wykonanie, aby upewnić się, że integracja będzie działać tak, jak powinna.
![Test wyzwalacza Stripe w Zapier](https://www.live-agent.pl/wp/urlslab-download/b7e21cf15821af4be9fc7267287e2121/3-stripe-trigger-setup-zapier-1-1024x764.png)
Następnym krokiem jest skonfigurowanie akcji w narzędziu help desk. Wybierz lub dodaj adres e-mail swojego konta firmowego i zaloguj się do Zapier. Wypełnij niezbędne pola. Ta część oferuje również wypełnienie niewymaganych pól dodatkowymi informacjami i możesz to zrobić, jeśli chcesz dokładniej określić swoje działanie. Może być przydatne do zarządzania pocztą e-mail. Adres e-mail twórcy zgłoszenia nie może być taki sam, ale zamiast tego możesz wybrać adres e-mail istniejącego agenta.
Możesz także wybrać adres od innego dostawcy poczty e-mail, jeśli zakończono integrację poczty e-mail: na przykład Outlook, Gmail Google lub inny firmowy adres e-mail. Adres e-mail odbiorcy nie może być tym samym, więc wybierz firmowy adres e-mail lub inny, który będzie służył jako nadawca wiadomości e-mail. Wypełnij temat i tekst wiadomości.
![Przykład konfiguracji akcji w LiveAgent](https://www.live-agent.pl/wp/urlslab-download/dd3378dae4869a1ca47e776412c9f286/5-liveagent-action-setup-zapier-1024x667.png)
Pora na wykonanie testu obu narzędzi. Jeśli odniesiesz w nim sukces, to Twoje narzędzia działają idealnie, a integracja jest zakończona. Jeśli napotkasz problemy, Zapier zaoferuje Ci przydatny przewodnik rozwiązywania problemów. Zwykle nie ma potrzeby kontaktowania się z obsługą klienta, a wszelkie problemy można dość łatwo rozwiązać, przepisując informacje w niektórych polach.
![Pomyślny test integracji Stripe i LiveAgent](https://www.live-agent.pl/wp/urlslab-download/26486638266dd187134a534957645d8f/6-liveagent-action-test-success-1024x506.png)
Teraz czas na przetestowanie integracji na żywo. Stripe ma możliwość stworzenia subskrypcji testowej. Przejdź do swojego konta, kliknij subskrypcje i wybierz Utwórz subskrypcję testową. Wpisz testowy adres e-mail i podaj szczegóły. Kiedy skończysz tworzenie subskrypcji, ostatnim krokiem jest jej anulowanie.
![Utwórz testową subskrypcję w Stripe](https://www.live-agent.pl/wp/urlslab-download/5d6667d127623e326671880d13e5224f/7-stripe-new-test-subscription-1024x521.png)
Twoja nowa subskrypcja będzie widoczna w tej samej sekcji. Aby uruchomić akcję w LiveAgent i otrzymać zgłoszenie, musisz anulować subskrypcję. Opcję Anuluj subskrypcję znajdziesz po prawej stronie widoku subskrypcji testowej.
![Gdzie anulować subskrypcję w Stripe](https://www.live-agent.pl/wp/urlslab-download/7f2dfd9f4a2eaefdc3f6cb4b2379e3eb/8-stripe-test-subscription-cancel-1024x361.png)
Po anulowaniu sprawdź panel LiveAgent i zobacz, czy otrzymałeś zgłoszenie dotyczące nowej anulowanej subskrypcji.
![Zgłoszenie nowej, anulowanej subskrypcji](https://www.live-agent.pl/wp/urlslab-download/d8add9b56faa85da30472f45d7be221a/9-liveagent-cancelled-stripe-subscriber-ticket-view-1024x439.png)
Jeśli wiadomość została otrzymana, udało Ci się pomyślnie zintegrować Stripe i LiveAgent przez Zapier. Użyj tej integracji, aby poprawić obsługę klienta lub komunikację z klientem, jeśli otrzymasz anulowaną subskrypcję lub znajdziesz dla niej inne zastosowania. Wróć do strony Zapier na wypadek tworzenia kolejnej niestandardowej integracji między tymi dwoma aplikacjami.
Zapewnij doskonałą obsługę klienta.
LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie obsługi klienta, oferujące rozwiązania dla call center, system obsługi zgłoszeń i czat na żywo. Dostępne są również integracje z ponad 200 narzędziami. Zadowoleni klienci to najlepsi klienci, a LiveAgent oferuje bezpłatną migrację concierge z najpopularniejszych rozwiązań obsługi technicznej.
Recenzje oprogramowania do zarządzania pocztą e-mail
Zoho Mail to solidne oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail, oferujące wiele funkcji i integrację z innymi aplikacjami. Choć faza wdrażania może być trudna, warto wypróbować.
LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie dla biznesu, które oferuje wiele funkcji oraz integracji. Firma posiada centrum wsparcia oraz możliwość przenoszenia danych. Na stronie można znaleźć też blog, słowniczek i szablony. LiveAgent ma zadowolonych klientów i oferuje program lojalnościowy. Firma prowadzi newsletter z aktualizacjami i zniżkami. LiveAgent zapewnia bezpieczeństwo danych i przestrzega regulaminu oraz polityki prywatności. Firma oferuje darmową wersję testową.
LiveAgent to narzędzie oferujące wiele funkcjonalności, takich jak zarządzanie zgłoszeniami, przypisywanie, zmiana przypisania, szablony odpowiedzi agenta oraz cykl życia zgłoszenia. System oferuje również wsparcie techniczne, centrum wsparcia, przenoszenie danych oraz program partnerski. Istnieje możliwość uzyskania informacji o aktualizacjach i zniżkach poprzez subskrypcję newslettera i skontaktowania się z numerem telefonu lub umówienia się na demo. Przycisk "Rozwiąż" to funkcja LiveAgent, która pomaga firmom w spełnieniu umów SLA i poprawie zarządzania czasem. Algorytm nadaje priorytet zgłoszeniom zgodnie z umowami SLA i ostatnim agentem, a przycisk może być skonfigurowany według preferencji użytkownika. Outsourcing jest opłacalnym rozwiązaniem z setkami opcji na całym świecie. Funkcja podzielonego zgłoszenia umożliwia łatwiejsze zarządzanie danymi i zmniejszenie liczby zgłoszeń o połowę.