Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Stripe

Czym jest Stripe?

Stripe to internetowa platforma przetwarzania płatności i oprogramowanie stworzone przez ChargeDesk. Stripe jest używany przez tysiące firm głównie do wysyłania i otrzymywania płatności oraz zarządzania innymi procesami z myślą o bezpieczeństwie.

Jak możesz tego użyć?

Użyj Stripe, aby zarządzać, anulować, dodawać lub tworzyć subskrypcje, klientów czy znajdować dane. Możesz również otrzymywać powiadomienia o wszelkich wprowadzonych zmianach w płatnościach na swoim pulpicie nawigacyjnym LiveAgent, otrzymywać informacje o nowych kuponach, pozycjach na fakturze, nowych opłatach czy żądaniach płatności. Zadowolenie klienta, zarządzanie pocztą e-mail i zarządzanie rozliczeniami mogą iść w parze.

Korzyści

  • Zadbaj o swoje płatności, żądania płatności, rozliczenia i nie tylko
  • Bezproblemowo zarządzaj klientami i ich satysfakcją
  • Otrzymuj powiadomienia o nowościach i aktualizacjach

Jak zintegrować Stripe z LiveAgent przez Zapier

Strona integracji Stripe i LiveAgent w Zapier
Integracja LiveAgent + Stripe

Proces integracji Stripe z LiveAgent jest prosty. Integracja z Zapier może ułatwić połączenie tych dwóch aplikacji i stworzyć własną, niestandardową i przyjazną użytkownikowi integrację, aby uzyskać dokładnie to, czego potrzebujesz.

Po pierwsze, będziesz potrzebować konta Zapier. Jeśli już je masz, po prostu się zaloguj, a jeśli chcesz je utworzyć, możesz to zrobić pod tym linkiem. Następnie przejdź do strony integracji Stripe + LiveAgent w Zapier.

Wybór wyzwalaczy i akcji na stronie integracji Stripe i LiveAgent w Zapier
Wybór wyzwalaczy i akcji

Po przewinięciu w dół w ciągu kilku minut zobaczysz sekcję Połącz Stripe + LiveAgent z opcjami wyboru wyzwalacza i działania. Utwórz proces i wybierz, które połączenie chcesz nawiązać i co ma zrobić. Możesz także utworzyć więcej takich integracji do określonych celów.

Jako przykład wybraliśmy wyzwalacz Stripe |”Anulowana subskrypcja” i czynność LiveAgent “Utwórz rozmowę”. Możesz wybrać własną odpowiedź na działania lub wybrać tę jako jeden ze swoich szablonów. Kiedy skończysz, kliknij niebieski przycisk Połącz.

Przykład wyzwalacza Stripe i akcji LiveAgent
Przykład wyzwalacza i akcji

Kolejny etap integracji wymaga zalogowania się na konto firmowe Stripe i potwierdzenia aktywacji. Kiedy skończysz, Zapier poprosi Cię o przetestowanie wyzwalacza. Ten krok nie jest konieczny, ale zdecydowanie zalecamy jego wykonanie, aby upewnić się, że integracja będzie działać tak, jak powinna.

Test wyzwalacza Stripe w Zapier
Test wyzwalacza Stripe

Następnym krokiem jest skonfigurowanie akcji w narzędziu help desk. Wybierz lub dodaj adres e-mail swojego konta firmowego i zaloguj się do Zapier. Wypełnij niezbędne pola. Ta część oferuje również wypełnienie niewymaganych pól dodatkowymi informacjami i możesz to zrobić, jeśli chcesz dokładniej określić swoje działanie. Może być przydatne do zarządzania pocztą e-mail. Adres e-mail twórcy zgłoszenia nie może być taki sam, ale zamiast tego możesz wybrać adres e-mail istniejącego agenta.

Możesz także wybrać adres od innego dostawcy poczty e-mail, jeśli zakończono integrację poczty e-mail: na przykład Outlook, Gmail Google lub inny firmowy adres e-mail. Adres e-mail odbiorcy nie może być tym samym, więc wybierz firmowy adres e-mail lub inny, który będzie służył jako nadawca wiadomości e-mail. Wypełnij temat i tekst wiadomości.

Przykład konfiguracji akcji w LiveAgent
Konfiguracja akcji

Pora na wykonanie testu obu narzędzi. Jeśli odniesiesz w nim sukces, to Twoje narzędzia działają idealnie, a integracja jest zakończona. Jeśli napotkasz problemy, Zapier zaoferuje Ci przydatny przewodnik rozwiązywania problemów. Zwykle nie ma potrzeby kontaktowania się z obsługą klienta, a wszelkie problemy można dość łatwo rozwiązać, przepisując informacje w niektórych polach.

Pomyślny test integracji Stripe i LiveAgent
Pomyślny test integracji

Teraz czas na przetestowanie integracji na żywo. Stripe ma możliwość stworzenia subskrypcji testowej. Przejdź do swojego konta, kliknij subskrypcje i wybierz Utwórz subskrypcję testową. Wpisz testowy adres e-mail i podaj szczegóły. Kiedy skończysz tworzenie subskrypcji, ostatnim krokiem jest jej anulowanie.

Utwórz testową subskrypcję w Stripe
Utwórz subskrypcję

Twoja nowa subskrypcja będzie widoczna w tej samej sekcji. Aby uruchomić akcję w LiveAgent i otrzymać zgłoszenie, musisz anulować subskrypcję. Opcję Anuluj subskrypcję znajdziesz po prawej stronie widoku subskrypcji testowej.

Gdzie anulować subskrypcję w Stripe
Anuluj subskrypcję

Po anulowaniu sprawdź panel LiveAgent i zobacz, czy otrzymałeś zgłoszenie dotyczące nowej anulowanej subskrypcji.

Zgłoszenie nowej, anulowanej subskrypcji
Anulowanie zgłoszenia subskrypcji

Jeśli wiadomość została otrzymana, udało Ci się pomyślnie zintegrować Stripe i LiveAgent przez Zapier. Użyj tej integracji, aby poprawić obsługę klienta lub komunikację z klientem, jeśli otrzymasz anulowaną subskrypcję lub znajdziesz dla niej inne zastosowania. Wróć do strony Zapier na wypadek tworzenia kolejnej niestandardowej integracji między tymi dwoma aplikacjami.

Powrót do integracji Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo