Zoiper integration
Partner website
Dowiedz się więcej
Partner Privacy Policy
Zoiper Polityka prywatności
Czym jest Zoiper?
Zoiper to aplikacja telefonu programowego, która świetnie sprawdza się jako kompleksowe rozwiązanie do obsługi połączeń. Każdy plan oferuje inny zestaw funkcji. Darmowa wersja zawiera podstawowe, ale niezwykle przydatne funkcje. Płatny plan oferuje dodatkowe opcje takie jak połączenia HD i szyfrowanie. Trzeci plan to niestandardowe rozwiązanie, w którym to użytkownicy wybierają projekt i zestaw funkcji.
Jak można użyć Zoiper?
Zoiper to niezawodna aplikacja typu softphone, której można użyć do obsługi połączeń z klientami. Co więcej, dzięki łatwej implementacji i integracji z LiveAgent można używać jej jako głównej aplikacji telefonu programowego do połączenia z LiveAgent. Aplikacja doskonale współpracuje z call center LiveAgent i można wzbogacić ją o funkcje takie jak IVR, nielimitowane nagrywanie rozmów, połączenia wewnętrzne i inne.
Jakie korzyści płyną z używania Zoiper?
- Szybkie wdrażanie
- Łatwa integracja
- Niezawodne działanie
- Prosta obsługa i nawigacja
Jak zintegrować Zoiper z LiveAgent?
To proste. Aby rozpocząć, musisz jedynie pobrać Zoiper i mieć numer usługi VoIP połączony z LiveAgent. Po rozpoczęciu konfiguracji Zoiper należy utworzyć nowe urządzenie w LiveAgent z numerem VoIP.
Przejdź do Configuration (Konfiguracja) > Call (Połączenia) > Devices (Urządzenia) i utwórz nowy telefon SIP. Wprowadź numer z usługi VoIP i nazwij telefon w dowolny sposób. Po zapisaniu urządzenia pojawi się ekran z danymi do logowania.
- Teraz w konfiguracji Zoiper możesz podłączyć konto VoIP. Użyj informacji uwierzytelniających z poprzedniego kroku. Podaj dane do logowania w formacie użytkownik@host, a następnie podaj hasło.
- To wszystko – udało ci się połączyć swój telefon programowy Zoiper z LiveAgent. Możesz teraz zacząć odbierać i obsługiwać połączenia z klientami w swoim call center LiveAgent.
Handle customer queries over phone with LiveAgent
LiveAgent offers a variety of useful call center features that can help you handle any incoming calls and keep them stored in the system. Give it a try with our free trial today!
LiveAgent oferuje szeroki zakres rozwiązań, w tym centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu i dziennik zmian. Platforma angażuje się w odkrywanie nowych rozwiązań i oferuje różne szablony i akademie. Można się z nimi skontaktować przez różne kanały i subskrybować newsletter. LiveAgent stosuje pliki cookie i przestrzega polityki bezpieczeństwa i prywatności.
Platforma LiveAgent oferuje rozwiązania dla biznesu, wsparcie klienta i integracje. Chatfuel i Drift to chatboty, które oferują wsparcie klienta i są łatwe w obsłudze. Quriobot to inteligentny chatbot, który działa 24/7 i pomaga zwiększyć konwersję. Aplikacje do czatowania online pozwalają na komunikację w czasie rzeczywistym. LiveAgent oferuje możliwość wypróbowania za darmo.
Komunikacja z klientami i obsługa reklamacji są kluczowe dla sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo może zwiększyć satysfakcję klientów i umożliwić analizę w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest preferowana, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Integracja CommuniGate Pro z LiveAgent może pomóc firmom w obsłudze komunikacji e-mail i zgłoszeń klientów.