Program Bug Bounty w LiveAgent
Narzędzie self-service LiveAgent oferuje wsparcie dla wielu języków, samoobsługę klienta, dostęp do bazy wiedzy i satysfakcję klientów, obniżając koszty wsparcia. Zapewnia również wsparcie techniczne dla przemysłu i biznesu oraz możliwość integracji z Voyced VoIP. Program Bug Bounty nagradza za znalezienie luk w zabezpieczeniach, z nagrodą 50 USD za każdą zweryfikowaną lukę. Konieczne jest przesłanie szczegółowych informacji o luce zespołowi programistycznemu LiveAgent.
Idź ramię w ramię ze swoimi klientami
LiveAgent to doskonałe narzędzie do obsługi klienta, oferujące integrację z różnymi kanałami komunikacji. Klienci polecają je za szybką reakcję i wzrost satysfakcji klientów oraz sprzedaży.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.