Wiodące oprogramowanie softphone dla branży B2B i B2C

LiveAgent oferuje obsługę telefoniczną VoIP opartą na protokole SIP jako część rozwiązania wirtualnego call center.

Zapewnij nienaganną obsługę telefoniczną już dziś – niezależnie od lokalizacji. Zaoferuj wsparcie w zaciszu własnego domu, biura, a nawet w podróży –/ dzięki naszej natywnej aplikacji!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Czym jest oprogramowanie typu softphone?

Oprogramowanie typu softphone to narzędzie ułatwiające prowadzenie rozmów telefonicznych przez Internet zamiast korzystania z tradycyjnych rozwiązań telekomunikacyjnych.

Nasz system może być używany z komputerami lub telefonami komórkowymi, zamiast dedykowanego sprzętu lub telefonów stacjonarnych.

Dlaczego firmy używają oprogramowania telefonicznego LiveAgent?

money icon

Tańsze rozwiązanie

LiveAgent jest zintegrowany z ponad 35 międzynarodowymi partnerami VoIP. Kup łącze SIP za niewielką miesięczną opłatą i pożegnaj się z dodatkowymi kosztami za minutę połączenia.

Customer service headphones

Mniej sprzętu

Wykonuj i odbieraj połączenia z przeglądarki lub urządzeń z systemem iOS i Android. Pożegnaj się z telefonami sprzętowymi, telefonami stacjonarnymi, kablami i starymi gadżetami.

Tall building on the left and small house on the right side

Idealne do pracy zdalnej

Korzystanie z oprogramowania softphone daje możliwość pracy z dowolnego miejsca. Odbieraj połączenia w zaciszu własnego domu, biura, a nawet w podróży!

customer feedback satisfaction rewards

Bardziej niezawodne

Technologia softphone zapewnia takie korzyści jak rejestrowanie połączeń, nagrywanie rozmów, przekazywanie połączeń, krystalicznie czyste dźwięki, drzewa IVR i opcje oddzwaniania, dzięki czemu rozwiązanie to jest płynne i niezapomniane.

Zadowoleni klienci to najlepsi klienci

Oferujemy usługi migracji z concierge dla większości popularnych rozwiązań typu help desk na rynku.

Funkcje oprogramowania softphone LiveAgent

Call routing feature in LiveAgent's call center software

Inteligentne przekierowywanie połączeń

LiveAgent przekierowuje połączenia przychodzące do odpowiednich działów i agentów w sposób losowy lub priorytetowy.

Połączenia są kierowane tylko do agentów, którzy są aktualnie online i mogą odbierać połączenia.

IVR i opcje oddzwaniania

LiveAgent umożliwia tworzenie niestandardowego menu IVR, które zawiera opcję oddzwonienia.

Możesz albo nagrać własne wiadomości IVR bezpośrednio w LiveAgent, albo przesłać gotowe powitania IVR i komunikaty menu.

IVR
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Połączenia wewnętrzne między współpracownikami

LiveAgent obsługuje bezpłatne połączenia wewnętrzne (i czaty!) między wszystkimi agentami. Wszystkie połączenia są oparte na przeglądarce i odbywają się w aplikacji. Nie ma potrzeby pobierania żadnego oprogramowania zewnętrznego ani aplikacji innych firm.

Spersonalizowana usługa połączeń wideo

Chcesz porozmawiać z klientem osobiście, ale jest on za daleko? Rozpocznij rozmowę wideo! LiveAgent umożliwia przeniesienie wszystkich połączeń inicjowanych przez przeglądarkę na rozmowy wideo.

two people video calling
LiveAgent - free customer management software Performance analysis

Śledzenie połączeń, dzienniki i raporty

Monitoruj liczbę połączeń przychodzących i wychodzących. Sprawdź, który agent odpowiada na większość połączeń, jak długo trwa każde połączenie, i analizuj wiele innych wskaźników, które dają Ci wgląd w Twoje statystyki, dzięki czemu możesz poprawić obsługę klienta.

Nieograniczone nagrania rozmów

Oprogramowanie softphone LiveAgent może przechowywać nieograniczoną liczbę nagrań rozmów. Każde połączenie przychodzące i wychodzące, które wykonujesz, będzie nagrywane i przechowywane w LiveAgent.

Jeśli kiedykolwiek będziesz potrzebować dostępu do nagrań w celu zapewnienia jakości, szkolenia agentów, przekazania zgłoszeń lub w celach prawnych, możesz to zrobić jednym kliknięciem.

LiveAgent Call Recording Example inside of the ticket
LiveAgent softphones devices preview

Dostęp dla wielu klientów softphone

LiveAgent integruje się z wieloma klientami softphone, co umożliwia użytkownikom wykonywanie połączeń VoIP.

Aplikacja mobilna LiveAgent

Stworzyliśmy natywną aplikację na Androida i iOS, która bezproblemowo integruje się z systemem.

Rozpocznij obsługę klienta w podróży, korzystając z oprogramowania softphone.

LiveAgent logo on phone screen
Peter Komornik

LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, co pozwala nam zapewniać doskonałe wsparcie klientów.

black Slido logo

Dlaczego oprogramowanie softphone LiveAgent jest właściwym wyborem dla Ciebie?

adjust shifts

Łatwa w użyciu technologia oparta na chmurze

LiveAgent działa w chmurze i jest łatwy w konfiguracji i obsłudze. Zacznij korzystać z naszego niezawodnego oprogramowania dla call center w ciągu kilku minut, bez angażowania działu IT.

Call routing benefits

Uniwersalna platforma wielokanałowa

Oprogramowanie softphone jest tylko częścią bardziej złożonego rozwiązania, które umożliwia łatwe zarządzanie zgłoszeniami, emailami, czatami, połączeniami i wiadomościami w mediach społecznościowych.

Right tools to increase sales

Zaufało nam ponad 21 000 firm

LiveAgent pomaga firmom zapewnić najlepszą możliwą obsługę klienta od 2004 roku. Dołącz do LiveAgent i dowiedz się, dlaczego zajmujemy pierwsze miejsce w kategorii oprogramowania pomocy technicznej dla małych i średnich firm.

Multilingual support in LiveAgent

Wielojęzyczne oprogramowanie

Nasze oprogramowanie jest używane na całym świecie i zapewnia pełne lub częściowe wsparcie wielojęzyczne. Oferuje ponad 40 języków i pozwala w pełni znaki diakrytyczne w aplikacji.

Masz dość przełączania się między telefonami, czatami, emailami i innymi narzędziami komunikacji?

Już nie musisz tego robić! LiveAgent to unikalne oprogramowanie integrujące wiele kanałów komunikacji w jednym rozwiązaniu z przystępnymi cenami. Zapomnij o dodatkowych opłatach! Porównaj nasze rozwiązanie wielokanałowe z innymi dostawcami na rynku.

Upset man-illustration

LiveAgent łączy się z ponad 99% dostawcami usług VoIP

Zobacz wszystkich partnerów i integracje .

Co mówią o nas nasi klienci?

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? LiveAgent – bingo!

Wypróbuj za darmo już teraz! Nie wymagamy karty płatniczej

FAQ

What does softphone mean?

A softphone is a software phone that enables you to make and receive calls from your customers via an internet connection.

What is the best softphone?

The best softphone is different for each company. It depends on your company's preferences, such as budget and functionalities. The best approach is to visit platforms like Capterra. As a result, you can decide based on customer reviews, price, and features.

How does a softphone work?

Softphone works as VoIP. VoIP is a Voice over Internet Protocol. So, you can make and receive calls from anywhere with an internet-powered device.

Related Articles to Oprogramowanie Softphone
TelefonBG to dostawca VoIP z numerami z ponad 60 krajów, wspaniałymi funkcjami, narzędziami i usługami dla potrzeb call center

TelefonBG

LiveAgent to narzędzie do łatwiejszej obsługi klientów, doceniane za szybką reakcję i zdolność do statystycznego śledzenia potrzeb klientów. Optimal Call to usługa VoIP umożliwiająca stworzenie wielokanałowego działu pomocy z automatyzacją i funkcjami call center. TelefonBG oferuje numery telefonów z ponad 60 krajów oraz wiele funkcji, obsługiwanych urządzeń i narzędzi ułatwiających wykonywanie połączeń. Można go zintegrować z LiveAgent, aby wprowadzić komunikację telefoniczną do strumienia zgłoszeń i umożliwić zwiększenie interakcji z klientem. Dostępna jest natywna integracja, a proces integracji jest prosty i zajmuje tylko kilka minut.

Information about setup for unlimited call recordings

Call recordings

LiveAgent offers unlimited call recording with high-quality mono 32kbps mp3 files, allowing for legal and training purposes. The software is cloud-based and accessible from anywhere with SSL safety. Additionally, LiveAgent provides various customer support services, including ticketing, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. The platform also offers integrations and plugins, as well as a free trial.

Wybierz urządzenia telefoniczne, które preferujesz Ty i Twoi agenci. LiveAgent obsługuje zestawy słuchawkowe i telefony komórkowe, a nawet przeglądarki i aplikacje telefoniczne do dzwonienia.

Obsługa urządzenia połączeń

LiveAgent to narzędzie umożliwiające udostępnianie zgłoszeń i tworzenie notatek tylko dla współpracowników. Platforma oferuje wiele funkcji, w tym szablony odpowiedzi, narzędzia do zarządzania zgłoszeniami oraz możliwość przesyłania załączników. Umiejętności miękkie są kluczem do zapewnienia korzystnej obsługi klienta. LiveAgent oferuje darmowe konto i 14-dniowy okres próbny.

Komunikacja głosowa w LiveAgent może być wykorzystywana kilkutorowo: telefon do telefonu, telefon do komputera, komputer do komputera. Klient może zadzwonić ze swojego telefonu.

Głos

Komunikacja głosowa w LiveAgent może być wykorzystywana kilkutorowo: telefon do telefonu, telefon do komputera, komputer do komputera. Klient może zadzwonić ze swojego telefonu.

Nagrywanie rozmów VoIP to standardowa praktyka biznesowa wspierająca szkolenia i jakość obsługi klienta. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jak nagrywanie rozmów VoIP może usprawnić Twój biznes.

Nagrywanie rozmów VoIP

LiveAgent to firma oferująca rozwiązania z zakresu VoIP, w tym dialery, buffory jittera, telefon VoIP oraz nieustanne wsparcie dla klientów. Dialery VoIP pozwalają na zwiększenie liczby połączeń i wydajność centrum obsługi telefonicznej. Buffory jittera wpływają na jakość połączeń głosowych, a telefon VoIP jest urządzeniem cyfrowym przesyłającym połączenia za pośrednictwem internetu. Firma zapewnia także wsparcie i różne funkcje dla swoich klientów.

Dostawca call center dla twojego help desk

Toky

LiveAgent to zaawansowane narzędzie do obsługi klienta, oferujące wiele możliwości komunikacji, w tym czat wewnętrzny i centrę telefoniczną wychodzącą. Platforma umożliwia otrzymywanie zgłoszeń w różnych kanałach komunikacji oraz korzystanie z reguł automatyzacji i integracji. LiveAgent oferuje również bezpłatne wersje próbne dla firm.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo