Wiodące oprogramowanie softphone dla branży B2B i B2C

LiveAgent oferuje obsługę telefoniczną VoIP opartą na protokole SIP jako część rozwiązania wirtualnego call center.

Zapewnij nienaganną obsługę telefoniczną już dziś – niezależnie od lokalizacji. Zaoferuj wsparcie w zaciszu własnego domu, biura, a nawet w podróży –/ dzięki naszej natywnej aplikacji!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Czym jest oprogramowanie typu softphone?

Oprogramowanie typu softphone to narzędzie ułatwiające prowadzenie rozmów telefonicznych przez Internet zamiast korzystania z tradycyjnych rozwiązań telekomunikacyjnych.

Nasz system może być używany z komputerami lub telefonami komórkowymi, zamiast dedykowanego sprzętu lub telefonów stacjonarnych.

Dlaczego firmy używają oprogramowania telefonicznego LiveAgent?

money icon

Tańsze rozwiązanie

LiveAgent jest zintegrowany z ponad 35 międzynarodowymi partnerami VoIP. Kup łącze SIP za niewielką miesięczną opłatą i pożegnaj się z dodatkowymi kosztami za minutę połączenia.

Customer service headphones

Mniej sprzętu

Wykonuj i odbieraj połączenia z przeglądarki lub urządzeń z systemem iOS i Android. Pożegnaj się z telefonami sprzętowymi, telefonami stacjonarnymi, kablami i starymi gadżetami.

Tall building on the left and small house on the right side

Idealne do pracy zdalnej

Korzystanie z oprogramowania softphone daje możliwość pracy z dowolnego miejsca. Odbieraj połączenia w zaciszu własnego domu, biura, a nawet w podróży!

customer feedback satisfaction rewards

Bardziej niezawodne

Technologia softphone zapewnia takie korzyści jak rejestrowanie połączeń, nagrywanie rozmów, przekazywanie połączeń, krystalicznie czyste dźwięki, drzewa IVR i opcje oddzwaniania, dzięki czemu rozwiązanie to jest płynne i niezapomniane.

Zadowoleni klienci to najlepsi klienci

Oferujemy usługi migracji z concierge dla większości popularnych rozwiązań typu help desk na rynku.

Funkcje oprogramowania softphone LiveAgent

Call routing feature in LiveAgent's call center software

Inteligentne przekierowywanie połączeń

LiveAgent przekierowuje połączenia przychodzące do odpowiednich działów i agentów w sposób losowy lub priorytetowy.

Połączenia są kierowane tylko do agentów, którzy są aktualnie online i mogą odbierać połączenia.

IVR i opcje oddzwaniania

LiveAgent umożliwia tworzenie niestandardowego menu IVR, które zawiera opcję oddzwonienia.

Możesz albo nagrać własne wiadomości IVR bezpośrednio w LiveAgent, albo przesłać gotowe powitania IVR i komunikaty menu.

IVR
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Połączenia wewnętrzne między współpracownikami

LiveAgent obsługuje bezpłatne połączenia wewnętrzne (i czaty!) między wszystkimi agentami. Wszystkie połączenia są oparte na przeglądarce i odbywają się w aplikacji. Nie ma potrzeby pobierania żadnego oprogramowania zewnętrznego ani aplikacji innych firm.

Spersonalizowana usługa połączeń wideo

Chcesz porozmawiać z klientem osobiście, ale jest on za daleko? Rozpocznij rozmowę wideo! LiveAgent umożliwia przeniesienie wszystkich połączeń inicjowanych przez przeglądarkę na rozmowy wideo.

two people video calling
LiveAgent - free customer management software Performance analysis

Śledzenie połączeń, dzienniki i raporty

Monitoruj liczbę połączeń przychodzących i wychodzących. Sprawdź, który agent odpowiada na większość połączeń, jak długo trwa każde połączenie, i analizuj wiele innych wskaźników, które dają Ci wgląd w Twoje statystyki, dzięki czemu możesz poprawić obsługę klienta.

Nieograniczone nagrania rozmów

Oprogramowanie softphone LiveAgent może przechowywać nieograniczoną liczbę nagrań rozmów. Każde połączenie przychodzące i wychodzące, które wykonujesz, będzie nagrywane i przechowywane w LiveAgent.

Jeśli kiedykolwiek będziesz potrzebować dostępu do nagrań w celu zapewnienia jakości, szkolenia agentów, przekazania zgłoszeń lub w celach prawnych, możesz to zrobić jednym kliknięciem.

LiveAgent Call Recording Example inside of the ticket
LiveAgent softphones devices preview

Dostęp dla wielu klientów softphone

LiveAgent integruje się z wieloma klientami softphone, co umożliwia użytkownikom wykonywanie połączeń VoIP.

Aplikacja mobilna LiveAgent

Stworzyliśmy natywną aplikację na Androida i iOS, która bezproblemowo integruje się z systemem.

Rozpocznij obsługę klienta w podróży, korzystając z oprogramowania softphone.

google play badge
app store badge
LiveAgent logo on phone screen
Peter Komornik

LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, co pozwala nam zapewniać doskonałe wsparcie klientów.

black Slido logo

Dlaczego oprogramowanie softphone LiveAgent jest właściwym wyborem dla Ciebie?

adjust shifts

Łatwa w użyciu technologia oparta na chmurze

LiveAgent działa w chmurze i jest łatwy w konfiguracji i obsłudze. Zacznij korzystać z naszego niezawodnego oprogramowania dla call center w ciągu kilku minut, bez angażowania działu IT.

Call routing benefits

Uniwersalna platforma wielokanałowa

Oprogramowanie softphone jest tylko częścią bardziej złożonego rozwiązania, które umożliwia łatwe zarządzanie zgłoszeniami, emailami, czatami, połączeniami i wiadomościami w mediach społecznościowych.

Right tools to increase sales

Zaufało nam ponad 21 000 firm

LiveAgent pomaga firmom zapewnić najlepszą możliwą obsługę klienta od 2004 roku. Dołącz do LiveAgent i dowiedz się, dlaczego zajmujemy pierwsze miejsce w kategorii oprogramowania pomocy technicznej dla małych i średnich firm.

Multilingual support in LiveAgent

Wielojęzyczne oprogramowanie

Nasze oprogramowanie jest używane na całym świecie i zapewnia pełne lub częściowe wsparcie wielojęzyczne. Oferuje ponad 40 języków i pozwala w pełni znaki diakrytyczne w aplikacji.

Masz dość przełączania się między telefonami, czatami, emailami i innymi narzędziami komunikacji?

Już nie musisz tego robić! LiveAgent to unikalne oprogramowanie integrujące wiele kanałów komunikacji w jednym rozwiązaniu z przystępnymi cenami. Zapomnij o dodatkowych opłatach! Porównaj nasze rozwiązanie wielokanałowe z innymi dostawcami na rynku.

Upset man-illustration

Przenieś się do LiveAgent

    LiveAgent łączy się z ponad 99% dostawcami usług VoIP

    • GBC Networks
    • ClickPhone
    • Voip do Brasil
    • VoipTel International
    • DirectCall
    • Sinch
    • MultiTEL
    • OptiTELECOM
    • Sipcall
    • Fale Mais
    • Flash Telecom
    • Telsome
    • Actio
    • Megafon
    • Teletek
    • CloudItalia
    • Swan
    • Flowroute
    • Benemen

    Zobacz wszystkich partnerów i integracje .

    Co mówią o nas nasi klienci?

    Będziesz w dobrych rękach!

    Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? LiveAgent – bingo!

    Wypróbuj za darmo już teraz! Nie wymagamy karty płatniczej
    G2 Crowd
    Trustpilot
    GetApp
    Artykuły powiązane zOprogramowanie Softphone
    Czat na żywo to rodzaj komunikacji internetowej, która odbywa się w czasie rzeczywistym. Czat internetowy na żywo nie wymaga korzystania z żadnego dodatkowego oprogramowania do czatu.

    Czat na żywo

    Czat na żywo to narzędzie komunikacji online, umożliwiające kontakt z agentami w czasie rzeczywistym i przesyłanie plików. LiveAgent oferuje tę funkcję oraz inne kanały komunikacji.

    Określ poziomy umiejętności swoich agentów za pomocą poziomu dostępu agenta. Poziomy są częścią grywalizacji i mogą znacznie zmotywować agentów do wykonania dodatkowych zadań.

    Poziomy

    Oprogramowanie LiveAgent oferuje obsługę wielokanałową, samoobsługowe wsparcie klienta i integrację z różnymi aplikacjami. Poziomy Grywalizacji motywują agentów do lepszej obsługi klienta. LiveAgent to skuteczne narzędzie do obsługi klientów.

    Zbierz więcej informacji o swoich zgłoszeniach dzięki polom zgłoszeń. Pola zgłoszeń można dostosować, dodając więcej informacji, które pomogą Ci je uporządkować.

    Pola zgłoszeń

    LiveAgent oferuje kompleksowe rozwiązania komunikacyjne dla biznesu, w tym niestandardowe pola zgłoszeń, integracje z VoIP i wsparcie techniczne. Możliwość wypróbowania za darmo.

    Bezpieczeństwo danych jest jednym z naszych głównych priorytetów i chcemy wiedzieć o naszych słabych punktach. Docenimy i nagrodzimy Twoją pomoc.

    Program Bug Bounty w LiveAgent

    Narzędzie self-service LiveAgent oferuje wsparcie dla wielu języków, samoobsługę klienta, dostęp do bazy wiedzy i satysfakcję klientów, obniżając koszty wsparcia. Zapewnia również wsparcie techniczne dla przemysłu i biznesu oraz możliwość integracji z Voyced VoIP. Program Bug Bounty nagradza za znalezienie luk w zabezpieczeniach, z nagrodą 50 USD za każdą zweryfikowaną lukę. Konieczne jest przesłanie szczegółowych informacji o luce zespołowi programistycznemu LiveAgent.

    Już dziś zdobądź przewagę dzięki oprogramowaniu do interakcji z klientami. Bądź na bieżąco ze wszystkimi żądaniami klientów i popraw jakość obsługi klienta we wszystkich kanałach.

    Idź ramię w ramię ze swoimi klientami

    LiveAgent to doskonałe narzędzie do obsługi klienta, oferujące integrację z różnymi kanałami komunikacji. Klienci polecają je za szybką reakcję i wzrost satysfakcji klientów oraz sprzedaży.

    Czat wideo na żywo to funkcja agenta na żywo, która umożliwia komunikację z klientami za pomocą wbudowanego czatu wideo na żywo.

    Czat wideo na żywo

    "LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które poprawia komunikację i przepływ pracy dzięki załącznikom. Czat wideo na żywo jest ważny dla biznesu, zapewniając większą satysfakcję klienta z obsługi."

    Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

    Start Free Trial x