Wersja próbna

Wiodące oprogramowanie softphone dla branży B2B i B2C

LiveAgent oferuje obsługę telefoniczną VoIP opartą na protokole SIP jako część rozwiązania wirtualnego call center.

Zapewnij nienaganną obsługę telefoniczną już dziś – niezależnie od lokalizacji. Zaoferuj wsparcie w zaciszu własnego domu, biura, a nawet w podróży –/ dzięki naszej natywnej aplikacji!

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone

Czym jest oprogramowanie typu softphone?

Oprogramowanie typu softphone to narzędzie ułatwiające prowadzenie rozmów telefonicznych przez Internet zamiast korzystania z tradycyjnych rozwiązań telekomunikacyjnych.

Nasz system może być używany z komputerami lub telefonami komórkowymi, zamiast dedykowanego sprzętu lub telefonów stacjonarnych.

Dlaczego firmy używają oprogramowania telefonicznego LiveAgent?

money 1

Tańsze rozwiązanie

LiveAgent jest zintegrowany z ponad 35 międzynarodowymi partnerami VoIP. Kup łącze SIP za niewielką miesięczną opłatą i pożegnaj się z dodatkowymi kosztami za minutę połączenia.

Customer service headphone

Mniej sprzętu

Wykonuj i odbieraj połączenia z przeglądarki lub urządzeń z systemem iOS i Android. Pożegnaj się z telefonami sprzętowymi, telefonami stacjonarnymi, kablami i starymi gadżetami.

Tall building on the left and small house on the right side

Idealne do pracy zdalnej

Korzystanie z oprogramowania softphone daje możliwość pracy z dowolnego miejsca. Odbieraj połączenia w zaciszu własnego domu, biura, a nawet w podróży!

customer feedback satisfaction rewards

Bardziej niezawodne

Technologia softphone zapewnia takie korzyści jak rejestrowanie połączeń, nagrywanie rozmów, przekazywanie połączeń, krystalicznie czyste dźwięki, drzewa IVR i opcje oddzwaniania, dzięki czemu rozwiązanie to jest płynne i niezapomniane.

Zadowoleni klienci to najlepsi klienci

Oferujemy usługi migracji z concierge dla większości popularnych rozwiązań typu help desk na rynku.

badges

Funkcje oprogramowania softphone LiveAgent

Call routing

Inteligentne przekierowywanie połączeń

LiveAgent przekierowuje połączenia przychodzące do odpowiednich działów i agentów w sposób losowy lub priorytetowy.

Połączenia są kierowane tylko do agentów, którzy są aktualnie online i mogą odbierać połączenia.

IVR i opcje oddzwaniania

LiveAgent umożliwia tworzenie niestandardowego menu IVR, które zawiera opcję oddzwonienia.

Możesz albo nagrać własne wiadomości IVR bezpośrednio w LiveAgent, albo przesłać gotowe powitania IVR i komunikaty menu.

ivr
Inbound and Outbound Call Center Software

Połączenia wewnętrzne między współpracownikami

LiveAgent obsługuje bezpłatne połączenia wewnętrzne (i czaty!) między wszystkimi agentami. Wszystkie połączenia są oparte na przeglądarce i odbywają się w aplikacji. Nie ma potrzeby pobierania żadnego oprogramowania zewnętrznego ani aplikacji innych firm.

Spersonalizowana usługa połączeń wideo

Chcesz porozmawiać z klientem osobiście, ale jest on za daleko? Rozpocznij rozmowę wideo! LiveAgent umożliwia przeniesienie wszystkich połączeń inicjowanych przez przeglądarkę na rozmowy wideo.

two people video calling
free-customer-management-software-Performance-analysis-LiveAgent

Śledzenie połączeń, dzienniki i raporty

Monitoruj liczbę połączeń przychodzących i wychodzących. Sprawdź, który agent odpowiada na większość połączeń, jak długo trwa każde połączenie, i analizuj wiele innych wskaźników, które dają Ci wgląd w Twoje statystyki, dzięki czemu możesz poprawić obsługę klienta.

Nieograniczone nagrania rozmów

Oprogramowanie softphone LiveAgent może przechowywać nieograniczoną liczbę nagrań rozmów. Każde połączenie przychodzące i wychodzące, które wykonujesz, będzie nagrywane i przechowywane w LiveAgent.

Jeśli kiedykolwiek będziesz potrzebować dostępu do nagrań w celu zapewnienia jakości, szkolenia agentów, przekazania zgłoszeń lub w celach prawnych, możesz to zrobić jednym kliknięciem.

Call Recording Example inside of the ticket
softphones-devices

Dostęp dla wielu klientów softphone

LiveAgent integruje się z wieloma klientami softphone, co umożliwia użytkownikom wykonywanie połączeń VoIP.

Aplikacja mobilna LiveAgent

Stworzyliśmy natywną aplikację na Androida i iOS, która bezproblemowo integruje się z systemem.

Rozpocznij obsługę klienta w podróży, korzystając z oprogramowania softphone.

mobile phone all iphone liveagent
Peter Komornik

LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, co pozwala nam zapewniać doskonałe wsparcie klientów.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Dlaczego oprogramowanie softphone LiveAgent jest właściwym wyborem dla Ciebie?

adjust shifts

Łatwa w użyciu technologia oparta na chmurze

LiveAgent działa w chmurze i jest łatwy w konfiguracji i obsłudze. Zacznij korzystać z naszego niezawodnego oprogramowania dla call center w ciągu kilku minut, bez angażowania działu IT.

Call routing benefits

Uniwersalna platforma wielokanałowa

Oprogramowanie softphone jest tylko częścią bardziej złożonego rozwiązania, które umożliwia łatwe zarządzanie zgłoszeniami, emailami, czatami, połączeniami i wiadomościami w mediach społecznościowych.

Right tools to increase sales

Zaufało nam ponad 21 000 firm

LiveAgent pomaga firmom zapewnić najlepszą możliwą obsługę klienta od 2004 roku. Dołącz do LiveAgent i dowiedz się, dlaczego zajmujemy pierwsze miejsce w kategorii oprogramowania pomocy technicznej dla małych i średnich firm.

Multilingual support included

Wielojęzyczne oprogramowanie

Nasze oprogramowanie jest używane na całym świecie i zapewnia pełne lub częściowe wsparcie wielojęzyczne. Oferuje ponad 40 języków i pozwala w pełni znaki diakrytyczne w aplikacji.

Masz dość przełączania się między telefonami, czatami, emailami i innymi narzędziami komunikacji?

Już nie musisz tego robić! LiveAgent to unikalne oprogramowanie integrujące wiele kanałów komunikacji w jednym rozwiązaniu z przystępnymi cenami. Zapomnij o dodatkowych opłatach! Porównaj nasze rozwiązanie wielokanałowe z innymi dostawcami na rynku.

image person 3

LiveAgent łączy się z ponad 99% dostawcami usług VoIP

SWAN logo
SWAN logo
SWAN logo
SWAN logo
SWAN logo
SWAN logo

Zobacz wszystkich partnerów i integracje .

Co mówią o nas nasi klienci?

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? LiveAgent – bingo!

Wypróbuj za darmo już teraz! Nie wymagamy karty płatniczej

FAQ

What does softphone mean?

A softphone is a software phone that enables you to make and receive calls from your customers via an internet connection.

What is the best softphone?

The best softphone is different for each company. It depends on your company's preferences, such as budget and functionalities. The best approach is to visit platforms like Capterra. As a result, you can decide based on customer reviews, price, and features.

How does a softphone work?

Softphone works as VoIP. VoIP is a Voice over Internet Protocol. So, you can make and receive calls from anywhere with an internet-powered device.

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo