Wersja próbna

Wiodące oprogramowanie softphone dla branży B2B i B2C

LiveAgent oferuje obsługę telefoniczną VoIP opartą na protokole SIP jako część rozwiązania wirtualnego call center.

Zapewnij nienaganną obsługę telefoniczną już dziś – niezależnie od lokalizacji. Zaoferuj wsparcie w zaciszu własnego domu, biura, a nawet w podróży – dzięki naszej natywnej aplikacji!

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone

Czym jest oprogramowanie typu softphone?

Oprogramowanie typu softphone to narzędzie ułatwiające prowadzenie rozmów telefonicznych przez Internet zamiast korzystania z tradycyjnych rozwiązań telekomunikacyjnych.

Nasz system może być używany z komputerami lub telefonami komórkowymi, zamiast dedykowanego sprzętu lub telefonów stacjonarnych.

Dlaczego firmy używają oprogramowania telefonicznego LiveAgent?

pieniądze 1

Tańsze rozwiązanie

LiveAgent jest zintegrowany z ponad 35 międzynarodowymi partnerami VoIP. Kup łącze SIP za niewielką miesięczną opłatą i pożegnaj się z dodatkowymi kosztami za minutę połączenia.

Słuchawki obsługi klienta

Mniej sprzętu

Wykonuj i odbieraj połączenia z przeglądarki lub urządzeń z systemem iOS i Android. Pożegnaj się z telefonami sprzętowymi, telefonami stacjonarnymi, kablami i starymi gadżetami.

Wysoki budynek po lewej i mały domek po prawej stronie

Idealne do pracy zdalnej

Korzystanie z oprogramowania softphone daje możliwość pracy z dowolnego miejsca. Odbieraj połączenia w zaciszu własnego domu, biura, a nawet w podróży!

klient opinia satysfakcja nagrody

Bardziej niezawodne

Technologia softphone zapewnia takie korzyści jak rejestrowanie połączeń, nagrywanie rozmów, przekazywanie połączeń, krystalicznie czyste dźwięki, drzewa IVR i opcje oddzwaniania, dzięki czemu rozwiązanie to jest płynne i niezapomniane.

Zadowoleni klienci to najlepsi klienci

Oferujemy usługi migracji z concierge dla większości popularnych rozwiązań typu help desk na rynku.

odznaki

Funkcje oprogramowania softphone LiveAgent

przekierowywanie połączeń

Inteligentne przekierowywanie połączeń

LiveAgent przekierowuje połączenia przychodzące do odpowiednich działów i agentów w sposób losowy lub priorytetowy.

Połączenia są kierowane tylko do agentów, którzy są aktualnie online i mogą odbierać połączenia.

IVR i opcje oddzwaniania

LiveAgent umożliwia tworzenie niestandardowego menu IVR, które zawiera opcję oddzwonienia.

Możesz albo nagrać własne wiadomości IVR bezpośrednio w LiveAgent, albo przesłać gotowe powitania IVR i komunikaty menu.

ivr
Inbound and Outbound Call Center Software

Połączenia wewnętrzne między współpracownikami

LiveAgent obsługuje bezpłatne połączenia wewnętrzne (i czaty!) między wszystkimi agentami. Wszystkie połączenia są oparte na przeglądarce i odbywają się w aplikacji. Nie ma potrzeby pobierania żadnego oprogramowania zewnętrznego ani aplikacji innych firm.

Spersonalizowana usługa połączeń wideo

Chcesz porozmawiać z klientem osobiście, ale jest on za daleko? Rozpocznij rozmowę wideo! LiveAgent umożliwia przeniesienie wszystkich połączeń inicjowanych przez przeglądarkę na rozmowy wideo.

dwie osoby podczas rozmowy wideo
darmowe-narzedzie-zaangazowania-klientow-analiza

Śledzenie połączeń, dzienniki i raporty

Monitoruj liczbę połączeń przychodzących i wychodzących. Sprawdź, który agent odpowiada na większość połączeń, jak długo trwa każde połączenie, i analizuj wiele innych wskaźników, które dają Ci wgląd w Twoje statystyki, dzięki czemu możesz poprawić obsługę klienta.

Nieograniczone nagrania rozmów

Oprogramowanie softphone LiveAgent może przechowywać nieograniczoną liczbę nagrań rozmów. Każde połączenie przychodzące i wychodzące, które wykonujesz, będzie nagrywane i przechowywane w LiveAgent.

Jeśli kiedykolwiek będziesz potrzebować dostępu do nagrań w celu zapewnienia jakości, szkolenia agentów, przekazania zgłoszeń lub w celach prawnych, możesz to zrobić jednym kliknięciem.

Przykład nagrania połączenia wewnątrz zgłoszenia
urzadzenia-softphone

Dostęp dla wielu klientów softphone

LiveAgent integruje się z wieloma klientami softphone, co umożliwia użytkownikom wykonywanie połączeń VoIP.

Aplikacja mobilna LiveAgent

Stworzyliśmy natywną aplikację na Androida i iOS, która bezproblemowo integruje się z systemem.

Rozpocznij obsługę klienta w podróży, korzystając z oprogramowania softphone.

telefon komórkowy wszystkie iphone liveagent
Peter Komornik

LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, co pozwala nam zapewniać doskonałe wsparcie klientów.

Peter Komornik, CEO
logo slido czarne

Dlaczego oprogramowanie softphone LiveAgent jest właściwym wyborem dla Ciebie?

dostosować zmiany

Łatwa w użyciu technologia oparta na chmurze

LiveAgent działa w chmurze i jest łatwy w konfiguracji i obsłudze. Zacznij korzystać z naszego niezawodnego oprogramowania dla call center w ciągu kilku minut, bez angażowania działu IT.

Korzyści z przekierowywania połączeń

Uniwersalna platforma wielokanałowa

Oprogramowanie softphone jest tylko częścią bardziej złożonego rozwiązania, które umożliwia łatwe zarządzanie zgłoszeniami, emailami, czatami, połączeniami i wiadomościami w mediach społecznościowych.

Odpowiednie narzędzia do zwiększenia sprzedaży

Zaufało nam ponad 21 000 firm

LiveAgent pomaga firmom zapewnić najlepszą możliwą obsługę klienta od 2004 roku. Dołącz do LiveAgent i dowiedz się, dlaczego zajmujemy pierwsze miejsce w kategorii oprogramowania pomocy technicznej dla małych i średnich firm.

Dostępne wsparcie w wielu językach

Wielojęzyczne oprogramowanie

Nasze oprogramowanie jest używane na całym świecie i zapewnia pełne lub częściowe wsparcie wielojęzyczne. Oferuje ponad 40 języków i pozwala w pełni znaki diakrytyczne w aplikacji.

Masz dość przełączania się między telefonami, czatami, emailami i innymi narzędziami komunikacji?

Już nie musisz tego robić! LiveAgent to unikalne oprogramowanie integrujące wiele kanałów komunikacji w jednym rozwiązaniu z przystępnymi cenami. Zapomnij o dodatkowych opłatach! Porównaj nasze rozwiązanie wielokanałowe z innymi dostawcami na rynku.

image osoba

LiveAgent łączy się z ponad 99% dostawcami usług VoIP

SWAN logo
SWAN logo
SWAN logo
SWAN logo
SWAN logo
SWAN logo

 

Zobacz wszystkich partnerów i integracje.

Co mówią o nas nasi klienci?

Roman Bosch

Roman Bosch

Partly

To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

christine preusler

Christine Preusler

HostingAdvice

LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? LiveAgent – bingo!

Wypróbuj za darmo już teraz! Nie wymagamy karty płatniczej

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.