Pomoc telefoniczna jest nadal jednym z najważniejszych sposobów zapewniania klientom szybkiej i skutecznej pomocy. Każdy punkt pomocy powinien mieć taki telefon, chociaż kupowanie telefonów nie zawsze jest wygodne i niedrogie. Telefony programowe rozwiązują ten problem, dzięki czemu Twój dział pomocy technicznej może mieć równe szanse nawet przy niższych finansach czy możliwościach.
LiveAgent oferuje możliwość podłączenia i korzystania z telefonów programowych. Umożliwia to użytkownikom wykonywanie połączeń głosowych przez protokół internetowy (VoIP) z urządzeń komputerowych. Telefony programowe komunikują się z dostawcą wymiany połączeń za pośrednictwem protokołu SIP (trunking SIP).
Połączenia są nadal obsługiwane, nagrywane i śledzone przez sam LiveAgent.
Softphone to opcjonalna aplikacja innej firmy, która współpracuje z centrum telefonicznym LiveAgent. Jeśli już używasz jakiegoś klienta softphone, jest to wielka korzyść.
Urządzenia
Klienci softphonów
umożliwiające użytkownikom wykonywanie połączeń VoIP:
Urządzenia z systemem iOS i Android z funkcją SIP
Zasoby bazy wiedzy
Streamline your Facebook support today
Answer Facebook messages and comments directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.
How to setup and create Contacts in LiveAgent
LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.
How to create Contact groups in LiveAgent
Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.
Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.