Telefony programowe

Pomoc telefoniczna jest nadal jednym z najważniejszych sposobów zapewniania klientom szybkiej i skutecznej pomocy. Każdy punkt pomocy powinien mieć taki telefon, chociaż kupowanie telefonów nie zawsze jest wygodne i niedrogie. Telefony programowe rozwiązują ten problem, dzięki czemu Twój dział pomocy technicznej może mieć równe szanse nawet przy niższych finansach czy możliwościach.

LiveAgent oferuje możliwość podłączenia i korzystania z telefonów programowych. Umożliwia to użytkownikom wykonywanie połączeń głosowych przez protokół internetowy (VoIP) z urządzeń komputerowych. Telefony programowe komunikują się z dostawcą wymiany połączeń za pośrednictwem protokołu SIP (trunking SIP).

Połączenia są nadal obsługiwane, nagrywane i śledzone przez sam LiveAgent.

Softphone to opcjonalna aplikacja innej firmy, która współpracuje z centrum telefonicznym LiveAgent. Jeśli już używasz jakiegoś klienta softphone, jest to wielka korzyść.

Urządzenia

Klienci softphonów

umożliwiające użytkownikom wykonywanie połączeń VoIP:

Urządzenia z systemem iOS i Android z funkcją SIP

Zasoby bazy wiedzy

Dowiedz się więcej szczegółów

Streamline your Facebook support today

Answer Facebook messages and comments directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.

Wykonuj i odbieraj połączenia przez Internet dzięki naszemu zaawansowanemu oprogramowaniu do telefonii. Wykonuj połączenia międzynarodowe i regionalne po cenach lokalnych.

Potrzebujesz niezawodnego oprogramowania telefonicznego?

LiveAgent to opłacalne rozwiązanie dla obsługi zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów. Klienci, tacy jak Marietta Corporation i TrustPay, polecają produkt LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami. LiveAgent również jest doceniany za szybką reakcję i zdolność do statystycznego śledzenia potrzeb klientów. Firmy, takie jak huawei, BMW, Yamaha i O2 również korzystają z LiveAgent. Wypróbuj za darmo!

Telefon nadal znajduje się na szczycie list przebojów jako najczęściej używana i preferowana metoda dla konsumentów. Przeczytaj więcej o tym, jak faktycznie działa call center.

Jak działa Call Center

Oprogramowanie call center jest narzędziem umożliwiającym łatwiejszą obsługę klientów poprzez połączenia telefoniczne. Wdrożenie takiego systemu przynosi wiele korzyści, m.in. usprawnienie operacji i eliminację chaosu związanego z obsługą telefoniczną. Centra telefoniczne wychodzące coraz częściej wykonują połączenia proaktywne, mające na celu zapewnienie lepszej obsługi klienta. Z kolei kluczowe dane do mierzenia to zamknięcie pierwszego połączenia, współczynnik konwersji, czas oczekiwania, średnia długość połączenia i przychód z udanego połączenia. Dostępne narzędzia call center pozwalają agentom wykonywać i odbierać połączenia oraz mieć dostęp do niezbędnych informacji m.in. historii dzwoniącego.

Pomimo boomu w zakresie wsparcia internetowego, klienci nadal wymagają pomocy telefonicznej. Przeczytaj nasze statystyki użytkowania call center i dowiedz się więcej.

Wykorzystanie call center

Pomoc telefoniczna jest nadal popularna, ponieważ pozwala klientom szybko uzyskać odpowiedzi i wyrażać emocje. 50% klientów używa telefonu do kontaktu z działami obsługi klienta w przypadku pilnego problemu. Większość połączeń odbywa się między 7:00 a 19:00, a agenci call center używają średnio 3 systemów do zbierania informacji. Najczęściej kontaktowana branża to usługi finansowe, a zorganizowany system IVR może pomóc w ograniczeniu porzucania połączeń. Jednak wiele firm ma zbyt złożone i nieistotne IVR, co skutkuje rezygnacją z połączeń przez 27% konsumentów.

Jeśli klienci mają jakieś problemy lub pytania, mogą skontaktować się z obsługą klienta firmy za pośrednictwem różnych kanałów.

Pomoc mobilna

LiveAgent zapewnia pomoc na czacie. HelpChat pozwala na dotarcie do przedstawicieli klienta w każdej chwili. Wsparcie w aplikacji to kluczowy element zadowolenia klientów, szczególnie dla korzystających z aplikacji mobilnych. Przycisk pomocy w aplikacji prowadzi do artykułów pomocy technicznej, a w przypadku dalszej pomocy można skontaktować się z pomocą techniczną. Poprawność gramatyki i pisowni oraz osobiste podejście do klienta są ważnymi zasadami obsługi czatu.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo