Co to jest darmowy czat klienta?
Darmowy czat klienta to oprogramowanie znajdujące się na komputerze użytkownika. Oprogramowanie to służy do obsługi komunikatorów internetowych i można tam połączyć wszystkie konta IM użytkowników.
Jest całkowicie darmowy dla każdego użytkownika. Każdy ma listę znajomych, czyli listę wszystkich kontaktów. W kliencie czatu możliwe jest sortowanie kontaktów w różne grupy, zmiana statusu lub wysyłanie obrazów lub linków do innych użytkowników.
Darmowy czat klienta może być używany zarówno do komunikacji osobistej, jak i służbowej. Na przykład; dla lepszego wyjaśnienia możemy porównać go z platformami takimi jak Whatsapp lub Facebook IM (Instant Messaging).
Co zapewnia oprogramowanie do obsługi klienta?

Oprogramowanie obsługi klienta, takie jak LiveAgent, ma wiele funkcji. To oprogramowanie sprawia, że Twoi agenci i klienci są bardziej zadowoleni. Ponieważ oprogramowanie ma uniwersalne pudełko, będą tam znajdować się wszystkie zapytania klientów. Oznacza to, że wszelkiego rodzaju platformy, takie jak media społecznościowe, e-mail, czat na żywo, połączenia i inne. Dzięki temu możesz obsługiwać wszystkie zgłoszenia klientów z jednego interfejsu. Dodaj trochę automatyzacji, a Twoi agenci klienta będą mieli teraz efektywny i wydajny przepływ pracy. Oprogramowanie do czatu na żywo jest również częścią LiveAgent. Umożliwia czatowanie z klientem w czasie rzeczywistym, zapewniając w ten sposób szybkie odpowiedzi na zapytania klientów.
Wypróbuj nasz darmowy czat klienta w LiveAgent. Uzyskaj bezpłatne konto tutaj.
Inne funkcje LiveAgenta:
- Baza wiedzy
- CRM
- IVR
- SLA & Reguły
- Raporty agenta i kanału komunikacji
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, oto wszystkie funkcje LiveAgent.
Oferujemy również subskrypcje z dodatkowymi funkcjami, które mogą od razu poprawić obsługę klienta. Aby dowiedzieć się więcej, przeczytaj Cennik. Jeśli chcesz wypróbować jedną z naszych subskrypcji, skorzystaj z 14-dniowego bezpłatnego okresu próbnego poniżej.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Frequently asked questions
Jaka jest definicja darmowego czatu klienta?
Bezpłatny czat klienta to oprogramowanie znajdujące się na komputerze użytkownika. Daje możliwość obsługi wiadomości błyskawicznych, a także umożliwia połączenie wszystkich kont użytkowników. Co ważne, jest bezpłatny dla każdego użytkownika. Może być stosowany w komunikacji prywatnej, ale także w komunikacji pracowniczej. Działa tak samo jak WhatsApp.
Jaka jest rola darmowego czatu klienta?
Bezpłatny czat klienta umożliwia obsługę wiadomości błyskawicznych oraz synchronizację wszystkich kont użytkowników w jednym miejscu. Masz tam do dyspozycji listę kontaktów, którą możesz sortować w różne grupy, zmieniać ich status lub wysyłać ważne wiadomości i pliki.
Czy LiveAgent oferuje darmowy czat klienta?
LiveAgent oferuje bezpłatny czat klienta. Uszczęśliwia to zarówno klientów, jak i agentów. Agenci korzystający z klienta Free Chat mogą korzystać ze wszystkich platform, takich jak media społecznościowe, e-mail, czat na żywo i inne połączenia w jednym miejscu. Wspiera to automatyzację i rozmowę z klientem w czasie rzeczywistym, umożliwiając szybkie odpowiedzi.
Expert note
Darmowy czat klienta to bezpłatne oprogramowanie pozwalające na obsługę wiadomości błyskawicznych. Umożliwia połączenie wszystkich kont użytkowników i jest łatwy w użyciu.

Szukasz darmowego oprogramowania do zarządzania klientami?
Czat na żywo jest idealnym rozwiązaniem dla agencji reklamowych, Social Media, freelancerów i innych agencji oraz biur podróży i turystyki. Darmowe oprogramowanie czatu na żywo może pomóc zarówno klientom, jak i pracownikom, a 38% klientów chętniej robi zakupy w firmach, które obsługują czat na żywo. Oprogramowanie do obsługi klienta może pomóc firmom w zapewnieniu doskonałej obsługi klientów poprzez skalowanie komunikacji w różnych kanałach cyfrowych. LiveAgent to wielofunkcyjne oprogramowanie do zarządzania skargami, które umożliwia firmie profesjonalną i efektywną obsługę klientów, z okresem próbnym dostępnym na 14 dni.
Czat dla klienta to oprogramowanie pozwalające na łączenie się w czasie rzeczywistym z innymi użytkownikami za pośrednictwem komunikatorów i pokojów rozmów. LiveAgent oferuje tę funkcję, która jest bezpłatna i konfigurowalna. Istnieje wiele opcji dostosowania, takich jak zmiana kolorów, czcionek i znaczników czasowych. Wewnętrzny czat LiveAgent umożliwia również łatwą i szybką komunikację zespołową.
LiveAgent to platforma obsługi klienta, która oferuje szereg funkcji, takich jak czat serwisowy, zarządzanie pocztą e-mail i portal klienta. Jest to efektywny sposób interakcji społecznej, który pozwala na szybką dostawę usług klientom. LiveAgent również umożliwia łatwe tworzenie baz wiedzy i monitorowanie zgłoszeń, dzięki czemu można zredukować czas i koszty komunikacji z klientami. Platforma oferuje 14-dniowy okres próbny i zapewnia wsparcie techniczne przez czat.
Oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail
Oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail to narzędzie, które umożliwia zarządzanie dużą liczbą przychodzących wiadomości e-mail. Zintegrowane funkcje obejmują między innymi automatyzację, współpracę zespołową, skrzynkę odbiorczą, analitykę, CRM i wiele innych. Oprogramowanie jest różne od webmaila i poczty internetowej dla klientów, ponieważ oferuje bardziej zaawansowane i zaopatrzone w takie funkcje, jak automatyzacja, filtrowanie, gotowe odpowiedzi, notatki prywatne i wewnętrzne oraz możliwości omnichannel. Zaawansowane narzędzia do zarządzania pocztą e-mail, takie jak LiveAgent, pozwalają na integrację nieograniczonej liczby adresów e-mail. Ostatecznie korzystanie z oprogramowania do zarządzania pocztą e-mail zapewnia większe bezpieczeństwo niż inne opcje.