Co to jest darmowy czat klienta?
Darmowy czat klienta to oprogramowanie znajdujące się na komputerze użytkownika. Oprogramowanie to służy do obsługi komunikatorów internetowych i można tam połączyć wszystkie konta IM użytkowników.
Jest całkowicie darmowy dla każdego użytkownika. Każdy ma listę znajomych, czyli listę wszystkich kontaktów. W kliencie czatu możliwe jest sortowanie kontaktów w różne grupy, zmiana statusu lub wysyłanie obrazów lub linków do innych użytkowników.
Darmowy czat klienta może być używany zarówno do komunikacji osobistej, jak i służbowej. Na przykład; dla lepszego wyjaśnienia możemy porównać go z platformami takimi jak Whatsapp lub Facebook IM (Instant Messaging).
![Free Chat Client](https://www.live-agent.pl/wp/urlslab-download/18dea8560a5dee3d2c41343fec5ed010/Chatting-with-visitor-inside-live-chat-ticket.jpg)
Co zapewnia oprogramowanie do obsługi klienta?
![](https://www.live-agent.pl/wp/urlslab-download/78b4ddeb5c6e48e2e9fdbfca01d7cb54/livestat1-1.gif)
Oprogramowanie obsługi klienta, takie jak LiveAgent, ma wiele funkcji. To oprogramowanie sprawia, że Twoi agenci i klienci są bardziej zadowoleni. Ponieważ oprogramowanie ma uniwersalne pudełko, będą tam znajdować się wszystkie zapytania klientów. Oznacza to, że wszelkiego rodzaju platformy, takie jak media społecznościowe, e-mail, czat na żywo, połączenia i inne. Dzięki temu możesz obsługiwać wszystkie zgłoszenia klientów z jednego interfejsu. Dodaj trochę automatyzacji, a Twoi agenci klienta będą mieli teraz efektywny i wydajny przepływ pracy. Oprogramowanie do czatu na żywo jest również częścią LiveAgent. Umożliwia czatowanie z klientem w czasie rzeczywistym, zapewniając w ten sposób szybkie odpowiedzi na zapytania klientów.
Wypróbuj nasz darmowy czat klienta w LiveAgent. Uzyskaj bezpłatne konto tutaj.
Inne funkcje LiveAgenta:
- Baza wiedzy
- CRM
- IVR
- SLA & Reguły
- Raporty agenta i kanału komunikacji
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, oto wszystkie funkcje LiveAgent.
![Funkcja uniwersalnej skrzynki odbiorczej LiveAgent, łącząca wszystkie żądania klientów w jedną wygodną skrzynkę odbiorczą](https://www.live-agent.pl/wp/urlslab-download/b3787dad9cea87b2005509ee5bb7a6b2/la-universal-inbox-overview-1024x553.png)
Oferujemy również subskrypcje z dodatkowymi funkcjami, które mogą od razu poprawić obsługę klienta. Aby dowiedzieć się więcej, przeczytaj Cennik. Jeśli chcesz wypróbować jedną z naszych subskrypcji, skorzystaj z 30-dniowego bezpłatnego okresu próbnego poniżej.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Frequently Asked Questions
Jaka jest definicja darmowego czatu klienta?
Bezpłatny czat klienta to oprogramowanie znajdujące się na komputerze użytkownika. Daje możliwość obsługi wiadomości błyskawicznych, a także umożliwia połączenie wszystkich kont użytkowników. Co ważne, jest bezpłatny dla każdego użytkownika. Może być stosowany w komunikacji prywatnej, ale także w komunikacji pracowniczej. Działa tak samo jak WhatsApp.
Jaka jest rola darmowego czatu klienta?
Bezpłatny czat klienta umożliwia obsługę wiadomości błyskawicznych oraz synchronizację wszystkich kont użytkowników w jednym miejscu. Masz tam do dyspozycji listę kontaktów, którą możesz sortować w różne grupy, zmieniać ich status lub wysyłać ważne wiadomości i pliki.
Czy LiveAgent oferuje darmowy czat klienta?
LiveAgent oferuje bezpłatny czat klienta. Uszczęśliwia to zarówno klientów, jak i agentów. Agenci korzystający z klienta Free Chat mogą korzystać ze wszystkich platform, takich jak media społecznościowe, e-mail, czat na żywo i inne połączenia w jednym miejscu. Wspiera to automatyzację i rozmowę z klientem w czasie rzeczywistym, umożliwiając szybkie odpowiedzi.
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.
Zaloguj się do swojego konta LiveAgent
Czat na żywo i narzędzia self-service są ważne dla biznesów e-commerce, ponieważ pozwalają na zwiększenie satysfakcji klientów, zmniejszenie liczby zgłoszeń i kosztów wsparcia. LiveAgent to elastyczne i cenowo przystępne narzędzie samoobsługowe, które oferuje bazy wiedzy, FAQ, przewodniki rozwiązywania problemów i społeczności klientów. Oprogramowanie do obsługi doświadczeń klientów, takie jak LiveAgent, może pomóc firmom w zapewnieniu doskonałej obsługi klientów poprzez zdolność do skalowania komunikacji z klientami w różnych kanałach cyfrowych.