Darmowy czat klienta

Co to jest darmowy czat klienta?

Darmowy czat klienta to oprogramowanie znajdujące się na komputerze użytkownika. Oprogramowanie to służy do obsługi komunikatorów internetowych i można tam połączyć wszystkie konta IM użytkowników.

Jest całkowicie darmowy dla każdego użytkownika. Każdy ma listę znajomych, czyli listę wszystkich kontaktów. W kliencie czatu możliwe jest sortowanie kontaktów w różne grupy, zmiana statusu lub wysyłanie obrazów lub linków do innych użytkowników.

Darmowy czat klienta może być używany zarówno do komunikacji osobistej, jak i służbowej. Na przykład; dla lepszego wyjaśnienia możemy porównać go z platformami takimi jak Whatsapp lub Facebook IM (Instant Messaging).

Co zapewnia oprogramowanie do obsługi klienta?

Oprogramowanie obsługi klienta, takie jak LiveAgent, ma wiele funkcji. To oprogramowanie sprawia, że Twoi agenci i klienci są bardziej zadowoleni. Ponieważ oprogramowanie ma uniwersalne pudełko, będą tam znajdować się wszystkie zapytania klientów. Oznacza to, że wszelkiego rodzaju platformy, takie jak media społecznościowe, e-mail, czat na żywo, połączenia i inne. Dzięki temu możesz obsługiwać wszystkie zgłoszenia klientów z jednego interfejsu. Dodaj trochę automatyzacji, a Twoi agenci klienta będą mieli teraz efektywny i wydajny przepływ pracy. Oprogramowanie do czatu na żywo jest również częścią LiveAgent. Umożliwia czatowanie z klientem w czasie rzeczywistym, zapewniając w ten sposób szybkie odpowiedzi na zapytania klientów.

Wypróbuj nasz darmowy czat klienta w LiveAgent. Uzyskaj bezpłatne konto tutaj.

Inne funkcje LiveAgenta:

  • Baza wiedzy
  • CRM
  • IVR
  • SLA & Reguły
  • Raporty agenta i kanału komunikacji

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, oto wszystkie funkcje LiveAgent.

Oferujemy również subskrypcje z dodatkowymi funkcjami, które mogą od razu poprawić obsługę klienta. Aby dowiedzieć się więcej, przeczytaj Cennik. Jeśli chcesz wypróbować jedną z naszych subskrypcji, skorzystaj z 14-dniowego bezpłatnego okresu próbnego poniżej.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

Frequently asked questions

Jaka jest definicja darmowego czatu klienta?

Bezpłatny czat klienta to oprogramowanie znajdujące się na komputerze użytkownika. Daje możliwość obsługi wiadomości błyskawicznych, a także umożliwia połączenie wszystkich kont użytkowników. Co ważne, jest bezpłatny dla każdego użytkownika. Może być stosowany w komunikacji prywatnej, ale także w komunikacji pracowniczej. Działa tak samo jak WhatsApp.

Jaka jest rola darmowego czatu klienta?

Bezpłatny czat klienta umożliwia obsługę wiadomości błyskawicznych oraz synchronizację wszystkich kont użytkowników w jednym miejscu. Masz tam do dyspozycji listę kontaktów, którą możesz sortować w różne grupy, zmieniać ich status lub wysyłać ważne wiadomości i pliki.

Czy LiveAgent oferuje darmowy czat klienta?

LiveAgent oferuje bezpłatny czat klienta. Uszczęśliwia to zarówno klientów, jak i agentów. Agenci korzystający z klienta Free Chat mogą korzystać ze wszystkich platform, takich jak media społecznościowe, e-mail, czat na żywo i inne połączenia w jednym miejscu. Wspiera to automatyzację i rozmowę z klientem w czasie rzeczywistym, umożliwiając szybkie odpowiedzi.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Expert note

Darmowy czat klienta to bezpłatne oprogramowanie pozwalające na obsługę wiadomości błyskawicznych. Umożliwia połączenie wszystkich kont użytkowników i jest łatwy w użyciu.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
Szukasz bezpłatnego oprogramowania do zarządzania relacjami z klientami? Zapoznaj się z zaletami LiveAgent i dowiedz się, czy odpowiada Ci nasza oferta. Możesz także zarejestrować się za darmo.

Szukasz darmowego oprogramowania do zarządzania klientami?

Czat na żywo jest idealnym rozwiązaniem dla agencji reklamowych, Social Media, freelancerów i innych agencji oraz biur podróży i turystyki. Darmowe oprogramowanie czatu na żywo może pomóc zarówno klientom, jak i pracownikom, a 38% klientów chętniej robi zakupy w firmach, które obsługują czat na żywo. Oprogramowanie do obsługi klienta może pomóc firmom w zapewnieniu doskonałej obsługi klientów poprzez skalowanie komunikacji w różnych kanałach cyfrowych. LiveAgent to wielofunkcyjne oprogramowanie do zarządzania skargami, które umożliwia firmie profesjonalną i efektywną obsługę klientów, z okresem próbnym dostępnym na 14 dni.

Czat dla klienta to czat w czasie rzeczywistym, który jest umieszczany na komputerze użytkownika. Jest to oprogramowanie, które umożliwia komunikację z innymi osobami po zainstalowaniu tego programu.

Czat dla klienta

Czat dla klienta to oprogramowanie pozwalające na łączenie się w czasie rzeczywistym z innymi użytkownikami za pośrednictwem komunikatorów i pokojów rozmów. LiveAgent oferuje tę funkcję, która jest bezpłatna i konfigurowalna. Istnieje wiele opcji dostosowania, takich jak zmiana kolorów, czcionek i znaczników czasowych. Wewnętrzny czat LiveAgent umożliwia również łatwą i szybką komunikację zespołową.

Czat obsługi klienta zapewnia czat w czasie rzeczywistym, w którym klienci mogą rozmawiać z przedstawicielami klientów. Jest to jedno z najszybciej komunikujących się narzędzi.

Usługa czatu

LiveAgent to platforma obsługi klienta, która oferuje szereg funkcji, takich jak czat serwisowy, zarządzanie pocztą e-mail i portal klienta. Jest to efektywny sposób interakcji społecznej, który pozwala na szybką dostawę usług klientom. LiveAgent również umożliwia łatwe tworzenie baz wiedzy i monitorowanie zgłoszeń, dzięki czemu można zredukować czas i koszty komunikacji z klientami. Platforma oferuje 14-dniowy okres próbny i zapewnia wsparcie techniczne przez czat.

Wydajnie zarządzaj dużą liczbą wiadomości e-mail za pomocą oprogramowania do zarządzania pocztą e-mail. Dowiedz się więcej o zaletach, funkcjach i nie tylko systemu zarządzania pocztą e-mail!

Oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail

Oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail to narzędzie, które umożliwia zarządzanie dużą liczbą przychodzących wiadomości e-mail. Zintegrowane funkcje obejmują między innymi automatyzację, współpracę zespołową, skrzynkę odbiorczą, analitykę, CRM i wiele innych. Oprogramowanie jest różne od webmaila i poczty internetowej dla klientów, ponieważ oferuje bardziej zaawansowane i zaopatrzone w takie funkcje, jak automatyzacja, filtrowanie, gotowe odpowiedzi, notatki prywatne i wewnętrzne oraz możliwości omnichannel. Zaawansowane narzędzia do zarządzania pocztą e-mail, takie jak LiveAgent, pozwalają na integrację nieograniczonej liczby adresów e-mail. Ostatecznie korzystanie z oprogramowania do zarządzania pocztą e-mail zapewnia większe bezpieczeństwo niż inne opcje.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.