Co to jest darmowy czat klienta?
Darmowy czat klienta to oprogramowanie znajdujące się na komputerze użytkownika. Oprogramowanie to służy do obsługi komunikatorów internetowych i można tam połączyć wszystkie konta IM użytkowników.
Jest całkowicie darmowy dla każdego użytkownika. Każdy ma listę znajomych, czyli listę wszystkich kontaktów. W kliencie czatu możliwe jest sortowanie kontaktów w różne grupy, zmiana statusu lub wysyłanie obrazów lub linków do innych użytkowników.
Darmowy czat klienta może być używany zarówno do komunikacji osobistej, jak i służbowej. Na przykład; dla lepszego wyjaśnienia możemy porównać go z platformami takimi jak Whatsapp lub Facebook IM (Instant Messaging).
Co zapewnia oprogramowanie do obsługi klienta?

Oprogramowanie obsługi klienta, takie jak LiveAgent, ma wiele funkcji. To oprogramowanie sprawia, że Twoi agenci i klienci są bardziej zadowoleni. Ponieważ oprogramowanie ma uniwersalne pudełko, będą tam znajdować się wszystkie zapytania klientów. Oznacza to, że wszelkiego rodzaju platformy, takie jak media społecznościowe, e-mail, czat na żywo, połączenia i inne. Dzięki temu możesz obsługiwać wszystkie zgłoszenia klientów z jednego interfejsu. Dodaj trochę automatyzacji, a Twoi agenci klienta będą mieli teraz efektywny i wydajny przepływ pracy. Oprogramowanie do czatu na żywo jest również częścią LiveAgent. Umożliwia czatowanie z klientem w czasie rzeczywistym, zapewniając w ten sposób szybkie odpowiedzi na zapytania klientów.
Wypróbuj nasz darmowy czat klienta w LiveAgent. Uzyskaj bezpłatne konto tutaj.
Inne funkcje LiveAgenta:
- Baza wiedzy
- CRM
- IVR
- SLA & Reguły
- Raporty agenta i kanału komunikacji
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, oto wszystkie funkcje LiveAgent.
Oferujemy również subskrypcje z dodatkowymi funkcjami, które mogą od razu poprawić obsługę klienta. Aby dowiedzieć się więcej, przeczytaj Cennik. Jeśli chcesz wypróbować jedną z naszych subskrypcji, skorzystaj z 14-dniowego bezpłatnego okresu próbnego poniżej.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Frequently asked questions
Jaka jest definicja darmowego czatu klienta?
Bezpłatny czat klienta to oprogramowanie znajdujące się na komputerze użytkownika. Daje możliwość obsługi wiadomości błyskawicznych, a także umożliwia połączenie wszystkich kont użytkowników. Co ważne, jest bezpłatny dla każdego użytkownika. Może być stosowany w komunikacji prywatnej, ale także w komunikacji pracowniczej. Działa tak samo jak WhatsApp.
Jaka jest rola darmowego czatu klienta?
Bezpłatny czat klienta umożliwia obsługę wiadomości błyskawicznych oraz synchronizację wszystkich kont użytkowników w jednym miejscu. Masz tam do dyspozycji listę kontaktów, którą możesz sortować w różne grupy, zmieniać ich status lub wysyłać ważne wiadomości i pliki.
Czy LiveAgent oferuje darmowy czat klienta?
LiveAgent oferuje bezpłatny czat klienta. Uszczęśliwia to zarówno klientów, jak i agentów. Agenci korzystający z klienta Free Chat mogą korzystać ze wszystkich platform, takich jak media społecznościowe, e-mail, czat na żywo i inne połączenia w jednym miejscu. Wspiera to automatyzację i rozmowę z klientem w czasie rzeczywistym, umożliwiając szybkie odpowiedzi.
- Czat dla klienta [wyjaśnienie]
- Obsługa klienta na żywo (wyjaśnienie)
- Darmowy czat internetowy (wyjaśnienie)
- Obsługa klienta online (wyjaśnienie)
- Najlepsze oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail 2022 (bezpłatna wersja próbna) | LiveAgent
- Skuteczna obsługa klienta (wyjaśnienie)
- Obsługa czatu na żywo (wyjaśnienie)
- Wsparcie przez czat [wyjaśnienie]