Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Darmowy czat klienta

Co to jest darmowy czat klienta?

Darmowy czat klienta to oprogramowanie znajdujące się na komputerze użytkownika. Oprogramowanie to służy do obsługi komunikatorów internetowych i można tam połączyć wszystkie konta IM użytkowników.

Jest całkowicie darmowy dla każdego użytkownika. Każdy ma listę znajomych, czyli listę wszystkich kontaktów. W kliencie czatu możliwe jest sortowanie kontaktów w różne grupy, zmiana statusu lub wysyłanie obrazów lub linków do innych użytkowników.

Darmowy czat klienta może być używany zarówno do komunikacji osobistej, jak i służbowej. Na przykład; dla lepszego wyjaśnienia możemy porównać go z platformami takimi jak Whatsapp lub Facebook IM (Instant Messaging).

Co zapewnia oprogramowanie do obsługi klienta?

Darmowy czat klienta

Oprogramowanie obsługi klienta, takie jak LiveAgent, ma wiele funkcji. To oprogramowanie sprawia, że Twoi agenci i klienci są bardziej zadowoleni. Ponieważ oprogramowanie ma uniwersalne pudełko, będą tam znajdować się wszystkie zapytania klientów. Oznacza to, że wszelkiego rodzaju platformy, takie jak media społecznościowe, e-mail, czat na żywo, połączenia i inne. Dzięki temu możesz obsługiwać wszystkie zgłoszenia klientów z jednego interfejsu. Dodaj trochę automatyzacji, a Twoi agenci klienta będą mieli teraz efektywny i wydajny przepływ pracy. Oprogramowanie do czatu na żywo jest również częścią LiveAgent. Umożliwia czatowanie z klientem w czasie rzeczywistym, zapewniając w ten sposób szybkie odpowiedzi na zapytania klientów.

Wypróbuj nasz darmowy czat klienta w LiveAgent. Uzyskaj bezpłatne konto tutaj.

Inne funkcje LiveAgenta:

  • Baza wiedzy
  • CRM
  • IVR
  • SLA & Reguły
  • Raporty agenta i kanału komunikacji

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, oto wszystkie funkcje LiveAgent.

Oferujemy również subskrypcje z dodatkowymi funkcjami, które mogą od razu poprawić obsługę klienta. Aby dowiedzieć się więcej, przeczytaj Cennik. Jeśli chcesz wypróbować jedną z naszych subskrypcji, skorzystaj z 14-dniowego bezpłatnego okresu próbnego poniżej.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

FAQ

Jaka jest definicja darmowego czatu klienta?

Bezpłatny czat klienta to oprogramowanie znajdujące się na komputerze użytkownika. Daje możliwość obsługi wiadomości błyskawicznych, a także umożliwia połączenie wszystkich kont użytkowników. Co ważne, jest bezpłatny dla każdego użytkownika. Może być stosowany w komunikacji prywatnej, ale także w komunikacji pracowniczej. Działa tak samo jak WhatsApp.

Jaka jest rola darmowego czatu klienta?

Bezpłatny czat klienta umożliwia obsługę wiadomości błyskawicznych oraz synchronizację wszystkich kont użytkowników w jednym miejscu. Masz tam do dyspozycji listę kontaktów, którą możesz sortować w różne grupy, zmieniać ich status lub wysyłać ważne wiadomości i pliki.

Czy LiveAgent oferuje darmowy czat klienta?

LiveAgent oferuje bezpłatny czat klienta. Uszczęśliwia to zarówno klientów, jak i agentów. Agenci korzystający z klienta Free Chat mogą korzystać ze wszystkich platform, takich jak media społecznościowe, e-mail, czat na żywo i inne połączenia w jednym miejscu. Wspiera to automatyzację i rozmowę z klientem w czasie rzeczywistym, umożliwiając szybkie odpowiedzi.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.