Co to jest oprogramowanie serwisowe?
Oprogramowanie serwisowe to platforma służąca do tworzenia interakcji pomiędzy klientami a organizacją – ich przedstawicielami obsługi klienta. Zadowolenie klienta zależy również od jakości oprogramowania serwisowego. Oprogramowanie serwisowe jest bardzo pomocne w rozwiązywaniu problemów klienta, organizowaniu i zarządzaniu firmą. Oferuje również różne funkcje i cechy, które przynoszą wiele korzyści i korzyści.
Frequently asked questions
Jaka jest definicja oprogramowania serwisowego?
Oprogramowanie serwisowe to oprogramowanie służące do tworzenia interakcji między klientami a obsługą klienta. Zadowolenie klienta zależy od wysokiej jakości oprogramowania serwisowego. Pomaga w rozwiązywaniu problemów i zarządzaniu firmą.
Jakie funkcje powinno zapewniać każde oprogramowanie serwisowe?
Oprogramowanie serwisowe powinno spełniać kilka kryteriów. Po pierwsze, musi być intuicyjny i zapewniać komfort użytkowania. Powinna również zapewniać ochronę danych i bezpieczeństwo aplikacji. Wreszcie powinno zapewnić automatyzację procesu.
Dlaczego potrzebujesz oprogramowania serwisowego?
Oprogramowanie serwisowe umożliwia obsługę klienta na wysokim poziomie. Ma wpływ na zadowolenie użytkowników, ale także na zadowolenie pracowników.
Istnieją cztery główne typy ankiet dotyczących obsługi klienta: Indeks Satysfakcji Klienta, Net Promotor Score, Customer Effort Index oraz ankietę wysyłaną w kluczowych momentach podróży klienta. Ankietę można rozpowszechniać na różne sposoby, takie jak e-maile, biuletyny, czaty lub media społecznościowe i wymaga szczegółowej analizy.
W celu skutecznej obsługi klientów, zespoły wsparcia technicznego powinny stosować odpowiednie strategie. Priorytetyzacja wg wartości klienta, segmentacja zgłoszeń według kategorii, budowanie wielopoziomowej struktury wsparcia, konfiguracja umów SLA, wykorzystanie mocy samoobsługi czy umożliwienie łatwego przejęcia zgłoszeń przez innych agentów to tylko niektóre z nich. Ważne jest również zapewnienie agenom odpowiednich narzędzi i szkoleń, aby byli w stanie skutecznie obsłużyć klienta.
Oprogramowanie obsługi zgłoszeń
Oprogramowanie obsługi zgłoszeń to platforma ułatwiająca rozwiązywanie problemów klientów, zapewniająca wysokiej jakości usługi i pozwalająca pracować wydajniej. To także dobra inwestycja biznesowa wpływająca na koszty, przychody, efektywność pracy i satysfakcję klientów. Oprogramowanie przechowuje wszystkie żądania klientów w jednym miejscu oraz pomaga w ustalaniu priorytetów ważnych zadań.
Darmowe oprogramowanie helpdesk
Bezpłatne oprogramowanie helpdesk to narzędzie poprawiające obsługę klienta i zapisujące wiadomości z różnych kanałów. Aby korzystać z niego, musisz logować się na konto przynajmniej raz na 21 dni. LiveAgent oferuje bezpłatny plan dla początkujących firm, a na płatnym planie są nieograniczone opcje.